M (n), näin unta meistä

Anonyymi

mut...
taisit unessa antaa mulle jotain ...
mikä vissiiii tarkottaa rukkasia

268

2270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ethän sinä unia näe..

    • Anonyymi

      Miten tämä unessasi tuli esille?

      • Anonyymi

        Oltiin jossain juhlissa. Oisko ollu M:n synttärit .
        Joku sanoi mulle: Anna tää M:lle.

        M oli lähdössä jollekin juhla-ajelulle vanhassa autossa, kolme ihmistä jo odotti autossa.
        M oli autoon astumassa kun menin hänen luo.
        Annoin pienen paketin M:lle ... siinä oli violetti kukka päällä.
        M katsoi mua järkkynä kuin sanois: et voi olla tosissas.
        Ei kuitenkaan sanonu yhtään mitään. Ja lähti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin jossain juhlissa. Oisko ollu M:n synttärit .
        Joku sanoi mulle: Anna tää M:lle.

        M oli lähdössä jollekin juhla-ajelulle vanhassa autossa, kolme ihmistä jo odotti autossa.
        M oli autoon astumassa kun menin hänen luo.
        Annoin pienen paketin M:lle ... siinä oli violetti kukka päällä.
        M katsoi mua järkkynä kuin sanois: et voi olla tosissas.
        Ei kuitenkaan sanonu yhtään mitään. Ja lähti

        No eihän toi rukkasia välttämättä tarkoita, älä menetä uskoasi vielä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän toi rukkasia välttämättä tarkoita, älä menetä uskoasi vielä 😊

        oli se niin kylmä katse. Ja kun irl ei ole lähettäny enää viestejä, niin se uni vain kertoi miten asia on ja mun pitäis jo tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin jossain juhlissa. Oisko ollu M:n synttärit .
        Joku sanoi mulle: Anna tää M:lle.

        M oli lähdössä jollekin juhla-ajelulle vanhassa autossa, kolme ihmistä jo odotti autossa.
        M oli autoon astumassa kun menin hänen luo.
        Annoin pienen paketin M:lle ... siinä oli violetti kukka päällä.
        M katsoi mua järkkynä kuin sanois: et voi olla tosissas.
        Ei kuitenkaan sanonu yhtään mitään. Ja lähti

        Auton jos näkee unessa se kuvaa sinua itseäsi ja miten haluaisit muiden näkevän sinut. Auton kulku kertoo asioiden kuten elämän helppoudesta. Värikäs kukka on positiivinen asia. Lahjan välittäminen saatta olla sama kuin joutua kokeeseen valmistautmatta, joutunut johonkin mihin et ollut valmis.
        Toistuva unihahmo voi kieliä myös jostain käsittelemättömästä tunteesta. "Torjuntaan" en nyt oikeen vähän unen merkityksiä lukeneena keksi voi olla että pelkäät sitä tai sinut on jo hylätty? Unet on hauskoja kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli se niin kylmä katse. Ja kun irl ei ole lähettäny enää viestejä, niin se uni vain kertoi miten asia on ja mun pitäis jo tajuta.

        Millon on viimeksi lähettänyt viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton jos näkee unessa se kuvaa sinua itseäsi ja miten haluaisit muiden näkevän sinut. Auton kulku kertoo asioiden kuten elämän helppoudesta. Värikäs kukka on positiivinen asia. Lahjan välittäminen saatta olla sama kuin joutua kokeeseen valmistautmatta, joutunut johonkin mihin et ollut valmis.
        Toistuva unihahmo voi kieliä myös jostain käsittelemättömästä tunteesta. "Torjuntaan" en nyt oikeen vähän unen merkityksiä lukeneena keksi voi olla että pelkäät sitä tai sinut on jo hylätty? Unet on hauskoja kyllä.

        koe?
        noo, pari kertaa on tullut tilanne yllättäen johon ois pitäny tarttua. Tai siis tarttua M:n käteen tai ...

        Torjuntaa on se ettei lahja kelvannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon on viimeksi lähettänyt viestiä?

        pari kuukautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koe?
        noo, pari kertaa on tullut tilanne yllättäen johon ois pitäny tarttua. Tai siis tarttua M:n käteen tai ...

        Torjuntaa on se ettei lahja kelvannu

        Olisko nyt niin että oikesti välität tästä unesi naisesta ja et vaan ole kyennyt tai halunnut ketrtoa sitä. Sen takia moinen uni? Et koe olevasi riittävän kypsä? (Vanhaa autoa ajatellen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pari kuukautta

        Oletko itse laittanut? Itse rikoin 2 kk viesti hiljaisuuden vaikka toive oli vissin loppuelämäksi..? no ainakin lopetin sen prkleen ylianalysoinnin ja "mitä jos" ajattelun. Laitan viestiä jos siltä tuntuu eikä hänen ole pakko minulle vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko nyt niin että oikesti välität tästä unesi naisesta ja et vaan ole kyennyt tai halunnut ketrtoa sitä. Sen takia moinen uni? Et koe olevasi riittävän kypsä? (Vanhaa autoa ajatellen)

        oon kertonu että välitän ja koen olevani kypsä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon kertonu että välitän ja koen olevani kypsä hänelle.

        Miksiköhän täällä palstalla pyörit jos olet jo kertonut että välität.. Ilmaistko itsesi niin ettei hän ymmärtänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän täällä palstalla pyörit jos olet jo kertonut että välität.. Ilmaistko itsesi niin ettei hän ymmärtänyt?

        varmasti ymmärsi.
        Mutta myöhemmin sanoin puhelimessa jotain, minkä on voinut ymmärtää väärin. Sen jälkeen ei olla puhuttukaan ja viesteissä asia on vaikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti ymmärsi.
        Mutta myöhemmin sanoin puhelimessa jotain, minkä on voinut ymmärtää väärin. Sen jälkeen ei olla puhuttukaan ja viesteissä asia on vaikea

        Eikai se aivan mahdoton tilanne jos kuitenkin olette soitelleet? Ja viestiyhteys on. Mitä turhaan yrittää korjata tilanne jos selkeästi vaikutat tietävän mistä kenkä puristaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se aivan mahdoton tilanne jos kuitenkin olette soitelleet? Ja viestiyhteys on. Mitä turhaan yrittää korjata tilanne jos selkeästi vaikutat tietävän mistä kenkä puristaa..

        en tiedä... siks epäselviä unia ;-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä... siks epäselviä unia ;-D

        Laita viesti? Eipä sitä asiaa sen välityksellä tarvi käsitellä mutta että pääsette taas jonkin sortin yhteyteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti ymmärsi.
        Mutta myöhemmin sanoin puhelimessa jotain, minkä on voinut ymmärtää väärin. Sen jälkeen ei olla puhuttukaan ja viesteissä asia on vaikea

        Et sattumoisin kertonut että on vain *piip*?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sattumoisin kertonut että on vain *piip*?

        mikä *piip* ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti? Eipä sitä asiaa sen välityksellä tarvi käsitellä mutta että pääsette taas jonkin sortin yhteyteen..

        oon laitellu ...... ...... .........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon laitellu ...... ...... .........

        Onko vastannut.. .......?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä *piip* ??

        *piip* =sensuroitu sana jota käytit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *piip* =sensuroitu sana jota käytit

        mitään ei meidän keskustelusta sensuroitu :)


        Mikähän sensurointia kaipaava sana tuohon kävis???

        "on vain *piip* " ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vastannut.. .......?

        väliin on, väiin ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        väliin on, väiin ei

        Oletko kysynyt mitään, yrittänyt pitää yllä keskustelua? Kai nyt edes unesta kerroit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitään ei meidän keskustelusta sensuroitu :)


        Mikähän sensurointia kaipaava sana tuohon kävis???

        "on vain *piip* " ?

        Palsta sensuuri iski.. meillä ei sensuroitu mutta poistettiin viestejä kyllä. Minä tämän häpeällisen ja lapsellisen käytöksen selkeä voittaja. Minkäs tunteille voi kun ei osannut käsitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta sensuuri iski.. meillä ei sensuroitu mutta poistettiin viestejä kyllä. Minä tämän häpeällisen ja lapsellisen käytöksen selkeä voittaja. Minkäs tunteille voi kun ei osannut käsitellä.

        S.Malinen ja H-miehen suuret luulot 46 v eukon markkina-arvosta. Ei malista koko suomi kaipaa. Turha luulla että 18-29 vuotiaat pojat ihailisi vaihdevuosissa kulkevaa eukkoa kuumana kinkkuna. Toiveajattelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kysynyt mitään, yrittänyt pitää yllä keskustelua? Kai nyt edes unesta kerroit?

        kerroin kerroin. En puhelimessa, vaan täällä ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerroin kerroin. En puhelimessa, vaan täällä ;-)

        Teidän yhteys on palstalla?😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän yhteys on palstalla?😅

        ei, toivoin vain että hän lukisi täältä. Kaikkea kun ei voi suoraan sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei, toivoin vain että hän lukisi täältä. Kaikkea kun ei voi suoraan sanoa

        Että näit unta hänestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että näit unta hänestä?

        että pelkään saavani rukkaset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että pelkään saavani rukkaset

        Siitäkin selviää jos niin käy. Vaikka tiedän ettei ole minä kyseessä niin uskon että rohkenet siihen askeleeseen, unet sen kertoo.. tai oikeastaan nostaa alitajuntasi tietoisuutesi mutta silti.. Entä jos et saakkaan rukkasia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkin selviää jos niin käy. Vaikka tiedän ettei ole minä kyseessä niin uskon että rohkenet siihen askeleeseen, unet sen kertoo.. tai oikeastaan nostaa alitajuntasi tietoisuutesi mutta silti.. Entä jos et saakkaan rukkasia?

        Se että pelkää ei ole häpeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei, toivoin vain että hän lukisi täältä. Kaikkea kun ei voi suoraan sanoa

        Jos olisit "minun hän" niin nauraisin ja paljon. En sen takia etten välittäisi, olenhan ihan hulluna sinuun, vaan sen takia että ajatuksesi ei ole kyllä missään määrin saavuttanut minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oli se niin kylmä katse. Ja kun irl ei ole lähettäny enää viestejä, niin se uni vain kertoi miten asia on ja mun pitäis jo tajuta.

        Laitan sinulle vielä viestiä, kaksi viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että pelkään saavani rukkaset

        Miten suunnitelit kertovasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten suunnitelit kertovasi?

        face to face
        tai face to neck, jos tekee jotain ja pääsen yllättämään takaapäin ;-)
        Kumpikaan ei voi onnistu jos ei M suostu tapaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        face to face
        tai face to neck, jos tekee jotain ja pääsen yllättämään takaapäin ;-)
        Kumpikaan ei voi onnistu jos ei M suostu tapaamaan

        No nyt pyydät sitten tapaamaan kahvinmerkeissä tms. ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        face to face
        tai face to neck, jos tekee jotain ja pääsen yllättämään takaapäin ;-)
        Kumpikaan ei voi onnistu jos ei M suostu tapaamaan

        Pyydät jonnekin tai jotenkin maagisesti järjestät kohtaamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan sinulle vielä viestiä, kaksi viestiä.

        Nyt en ainakaan tänään viitsi miehelle laittaa mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ainakaan tänään viitsi miehelle laittaa mitään..

        voi ei, odotin niitä jo sulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydät jonnekin tai jotenkin maagisesti järjestät kohtaamisen?

        maaginen järjestely ei onnistu. muukin tapaamine nyt vaikea sopia. vvälit jäähtyneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maaginen järjestely ei onnistu. muukin tapaamine nyt vaikea sopia. vvälit jäähtyneet

        Senkuin sopii. Tai antaa kaiken kuihtua pois...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maaginen järjestely ei onnistu. muukin tapaamine nyt vaikea sopia. vvälit jäähtyneet

        Tilanne pitäisi varmaan yrittää korjata..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ainakaan tänään viitsi miehelle laittaa mitään..

        Haa, nyt paljastuit!
        Olet se nainen ,jolta ei tule viestiä.
        Jotta voisit pelastaa tilanteen niin tee hämäys ja lähetäkin viesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne pitäisi varmaan yrittää korjata..?

        varmaan pitäis, purukumipaikkaus ei ny auta :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan pitäis, purukumipaikkaus ei ny auta :-(

        Sotkee vaan lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän täällä palstalla pyörit jos olet jo kertonut että välität.. Ilmaistko itsesi niin ettei hän ymmärtänyt?

        Mitä se sulle kuuluu kenenkään pyörimiset 😂


    • Anonyymi

      Miksi Jusseista on tullut Eevoja tuossa maaJussille morsian, pitäisi muuttaa ohjelman nimi: Kartanon Rouvalle poikakaveri.

    • Anonyymi

      😂😂😂♡

    • Anonyymi

      Jaa, rukkasia en ainakaan ole antanut. Oikeanlaista viestiä yritän elämäni naiselle keriä kasaan.

    • Anonyymi

      No mutta sehän oli vain uni.

      • Anonyymi

        vain uni, just niin!!


    • Anonyymi

      Ja toinen uni

      Olen autossa menossa kertausharjoituksiin tai jotain reserviläissotimista,
      kenraali kertoo taktiikasta. En kuuntele, koska ajattelen M....n silmiä, hymyä ja muotoja. Sotilaallinen keskittyminen on kadonnut (u.k.huom. vai onko seksuaalisuudessa jotai "sotaisaa")

      Hätkähdän auton penkillä kun tajuan etten kuullut mitä pitäistehdä. Epätoivoinen olo kun ei onnistu M eikä sota

      • Anonyymi

        Etsit taktiikkaa saadaksesi tämän naisen? Harmi ettet ollult tarkkaavaisempi 😅


      • Anonyymi

        Jos tunnet unen naisen se kertoo huolesta tai tunteistasi naista kohtaan. Sota kuvaa epäjärjestystä ja kaaosta henkilökohtaisissa asioissas/elämässä. Sisäistä konfliktia jne. Pelkäät jääväsi paitsi jostain tärkeästä tai pelkäät epäonnistumista.

        Ajoitko itse vai matkustitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet unen naisen se kertoo huolesta tai tunteistasi naista kohtaan. Sota kuvaa epäjärjestystä ja kaaosta henkilökohtaisissa asioissas/elämässä. Sisäistä konfliktia jne. Pelkäät jääväsi paitsi jostain tärkeästä tai pelkäät epäonnistumista.

        Ajoitko itse vai matkustitko?

        istuin puisella pitkällä penkillä ...
        samanlainen jolla kuljetetaan vankeja. Vangit istuvat penkeillä vastakkain.
        saattoihan olla niin että olinkin vanki. Tai ei, oli aseistusta mukana ja reserviläisistä jotenkin puhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsit taktiikkaa saadaksesi tämän naisen? Harmi ettet ollult tarkkaavaisempi 😅

        no just, ei kyl naurata jos siin ois ollu ratkaisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        istuin puisella pitkällä penkillä ...
        samanlainen jolla kuljetetaan vankeja. Vangit istuvat penkeillä vastakkain.
        saattoihan olla niin että olinkin vanki. Tai ei, oli aseistusta mukana ja reserviläisistä jotenkin puhe

        Älä usko kaikkea mitä sinulle kerrotaan.
        Ase on tarkoittaa kunnioitusta tai mieskuntoa. Tai jonkinsortin riitaa tai erimielisyyttä.
        Jos olet rehellinen se käskee "relata", älä pelkää pahinta. jos olet epärehellinen se käskee parantaa tapasi.


      • Anonyymi

        Ehkä unesi viittaa toimimaan tämän naisen suhteen. Ehkä olisi aika.


      • Anonyymi

        Olehan nyt varovainen siellä ettei satu vahinkoja siellä kun et keskity!
        M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olehan nyt varovainen siellä ettei satu vahinkoja siellä kun et keskity!
        M

        kiitos huolenpidosta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä unesi viittaa toimimaan tämän naisen suhteen. Ehkä olisi aika.

        Juu, aika siirtyä oikeaan elämään.


    • Anonyymi

      Kauanko olet hänet tuntenut?

      • Anonyymi

        vuosia ..........................................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuosia ..........................................

        Ei ole mikään hetken ihastus siis.. mielestäni on söpöä kuinka jännität seuraavaa askelta, mikä sitten onkaan?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuosia ..........................................

        Ehkä sitten olisi aika tehdä asialle jotain.. ehkä unesi sitä yrittävät sanoa. Mitä lopulta menetät.. tilanne muuttuu joko paremmaksi tai pysyy ennallansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitten olisi aika tehdä asialle jotain.. ehkä unesi sitä yrittävät sanoa. Mitä lopulta menetät.. tilanne muuttuu joko paremmaksi tai pysyy ennallansa.

        voi myös olla katastrofi. Mutta jos jo nyt pahasti pakkasella nii sitte ei menetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi myös olla katastrofi. Mutta jos jo nyt pahasti pakkasella nii sitte ei menetä

        Kauanko meinast itseäsi riuduttaa? Tekisit asialle jotain suuntaan taikka toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuosia ..........................................

        Olet tuntenut hänet pitkään.. kauanko olet ollut häneen ihastunut/rakastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko meinast itseäsi riuduttaa? Tekisit asialle jotain suuntaan taikka toiseen.

        Samaa myös miettii nainen sivusta.. ja onko nähnyt lisää unia......?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tuntenut hänet pitkään.. kauanko olet ollut häneen ihastunut/rakastunut?

        ihastunut aina :) .. tunteita tajusin olevan muakna noin neljä v sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa myös miettii nainen sivusta.. ja onko nähnyt lisää unia......?

        lisää unia ei... kai olen liian riutunut niitä näkemään. ?
        Kauanko jatkan? Niin kauan että saan häneltä varman vastauksen tai oma pää niksahtaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihastunut aina :) .. tunteita tajusin olevan muakna noin neljä v sitte

        Etkä vieläkään ole kertonut tunteistasi? En usko, että hän pistäisi pahakseen jos asiasta hänelle mainitsisit. Olette tunteneet jo kuitenkin kauan, et sinä menettäisi kasvojasi kuitenkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä vieläkään ole kertonut tunteistasi? En usko, että hän pistäisi pahakseen jos asiasta hänelle mainitsisit. Olette tunteneet jo kuitenkin kauan, et sinä menettäisi kasvojasi kuitenkaan..

        olen yhden kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla. Hän kai halusi sivuuttaa sen eikä asia saanu oikee tulta muutenkaa alle :-(
        Miksen sammuttanut silloin kaikkea? Yritin mutta parissa kuukaudessa omalta puolelta ei sammunu ja sitä alko nähdä kipinää siinä mitä M oli sanonu ja tehny aiikaisemmin. Ja alkoin uskoa että hän teki sivuuttamisen koska ei uskaltant.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen yhden kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla. Hän kai halusi sivuuttaa sen eikä asia saanu oikee tulta muutenkaa alle :-(
        Miksen sammuttanut silloin kaikkea? Yritin mutta parissa kuukaudessa omalta puolelta ei sammunu ja sitä alko nähdä kipinää siinä mitä M oli sanonu ja tehny aiikaisemmin. Ja alkoin uskoa että hän teki sivuuttamisen koska ei uskaltant.

        Oliko hetki oikea. Kuunteliko hän keskittyneesti, että sisäisti sanasi. Sano uudelleen. Ellei tule reaktiota niin unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen yhden kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla. Hän kai halusi sivuuttaa sen eikä asia saanu oikee tulta muutenkaa alle :-(
        Miksen sammuttanut silloin kaikkea? Yritin mutta parissa kuukaudessa omalta puolelta ei sammunu ja sitä alko nähdä kipinää siinä mitä M oli sanonu ja tehny aiikaisemmin. Ja alkoin uskoa että hän teki sivuuttamisen koska ei uskaltant.

        Sanonut aika paljon... Mut et suoraan kuitenkaan... Ei ihme jos sivuutti, hän ei välttämättä ottanut asiaasi tosissaan. Kuulostaa siltä.
        Sanoitko että rakastat häntä? Sinulla on tunteita häntä kohtaan? Että hän on kaunein, ihanin nainen ja tahdot hänet omaksesi?
        Mitä tämä M sitten sanoi ja teki aikasemmin kun alkoi kipinöimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen yhden kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla. Hän kai halusi sivuuttaa sen eikä asia saanu oikee tulta muutenkaa alle :-(
        Miksen sammuttanut silloin kaikkea? Yritin mutta parissa kuukaudessa omalta puolelta ei sammunu ja sitä alko nähdä kipinää siinä mitä M oli sanonu ja tehny aiikaisemmin. Ja alkoin uskoa että hän teki sivuuttamisen koska ei uskaltant.

        Voihan se olla että hän ei vaan hoksannut mitä puhut..Pari kuukautta, mitä sillon tapahtui? Itsekkin mietin erään miehen kanssa kohtaamisia hymyssä suin.. sillon kuin vielä asiat "toimi". Kun voisi vaan unohtaa tai saada selkeän torjunnan ja jatkaa eteenpäin. Me vaan oltiin pelkureita ja uusavuttomia tunteiden äärellä, ainakin minä olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonut aika paljon... Mut et suoraan kuitenkaan... Ei ihme jos sivuutti, hän ei välttämättä ottanut asiaasi tosissaan. Kuulostaa siltä.
        Sanoitko että rakastat häntä? Sinulla on tunteita häntä kohtaan? Että hän on kaunein, ihanin nainen ja tahdot hänet omaksesi?
        Mitä tämä M sitten sanoi ja teki aikasemmin kun alkoi kipinöimään?

        Niin se on vähän eri sanooko olet kiva, mukava,kaunis, nätti, pidän sinusta.. kuin sanoo olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun.
        Sanoilla on paljon merkitystä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on vähän eri sanooko olet kiva, mukava,kaunis, nätti, pidän sinusta.. kuin sanoo olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun.
        Sanoilla on paljon merkitystä..

        mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

        Mitä tapahtui aikaisemmin?
        Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

        Mitä tapahtui aikaisemmin?
        Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.

        Todennäköisesti asettikin... syytä ei voi tietää. Mutta todennäköisesti hän on ymmärtänyt puheesi kuten sanoit yleisellä tasolla hänestä kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

        Mitä tapahtui aikaisemmin?
        Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.

        Mitä hänestä sitten sanoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

        Mitä tapahtui aikaisemmin?
        Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.

        Hän, mies, jossain vaiheessa asetti minut etusijalle ja muutenkin oli aina pientä flirttiä tai selkeää vetovoimaa ilmassa. Hän ei oikeen koskaan sanoiksi sitä pukenut muutakuin aluksi, kierrellen. Oli hänkin minulle se prioriteetti yksi.Sitten se vaan muutui ja epätietoisuus astui kuvaan, ei sen jälkeen ole mitään siihen suuntaan viitannutkaan. Ei vissin halunnut loukata minua kun tunteet katosi?

        En tarkoita että olisin sinun unien nainen mutta kyllä se pienikin innostus toista kohti loppuu jos ei saa mitään takaisin. Ei pienintäkään yritystä tai vihjettä.. ihan vaan kohteliaisuutta. Miten itse käyttäydyt ja voiko hän tulkita tilanteen noin?

        Tiedostan kyllä että oma tilanteeni on ns. Taputeltu mutta näin miehet ilmaisee ettei kiinnosta. Älä anna sitä kuvaa hälle vaikka olet niin tainnut jo tehdä.. kun kaksi ihmistä pitää toisistaan sen huomaa, kaikki.

        -Ei unien arvoinen Mn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän, mies, jossain vaiheessa asetti minut etusijalle ja muutenkin oli aina pientä flirttiä tai selkeää vetovoimaa ilmassa. Hän ei oikeen koskaan sanoiksi sitä pukenut muutakuin aluksi, kierrellen. Oli hänkin minulle se prioriteetti yksi.Sitten se vaan muutui ja epätietoisuus astui kuvaan, ei sen jälkeen ole mitään siihen suuntaan viitannutkaan. Ei vissin halunnut loukata minua kun tunteet katosi?

        En tarkoita että olisin sinun unien nainen mutta kyllä se pienikin innostus toista kohti loppuu jos ei saa mitään takaisin. Ei pienintäkään yritystä tai vihjettä.. ihan vaan kohteliaisuutta. Miten itse käyttäydyt ja voiko hän tulkita tilanteen noin?

        Tiedostan kyllä että oma tilanteeni on ns. Taputeltu mutta näin miehet ilmaisee ettei kiinnosta. Älä anna sitä kuvaa hälle vaikka olet niin tainnut jo tehdä.. kun kaksi ihmistä pitää toisistaan sen huomaa, kaikki.

        -Ei unien arvoinen Mn

        ap ei ole kohteliasta tyyppiä ja siksipä se että sanoo rakastavansa pitäis mennä läpi aidosti, mutta voihan olla että toinen kohteliaisuussyistä päästää sen läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ap ei ole kohteliasta tyyppiä ja siksipä se että sanoo rakastavansa pitäis mennä läpi aidosti, mutta voihan olla että toinen kohteliaisuussyistä päästää sen läpi.

        Eikai hän sellaista ollut sanonutkaan..? Puhut ap:n puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai hän sellaista ollut sanonutkaan..? Puhut ap:n puolesta?

        Mitä muuta tämä voisi tarkoittaa ?

        "kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla"

        Mitä muuta kuin ne maagiset kolme sanaa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta tämä voisi tarkoittaa ?

        "kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla"

        Mitä muuta kuin ne maagiset kolme sanaa?!

        Kun luki loput kommentit niin oletin ettei hän näin ole sanonut. Voin olla väärässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta tämä voisi tarkoittaa ?

        "kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla"

        Mitä muuta kuin ne maagiset kolme sanaa?!

        Jos alkoholilla osuutta asiaan niin muistaako edes sitä? Itse en pidä humalaisia rakkaudentunnustuksia missään arvossa vaikka muistaisin ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos alkoholilla osuutta asiaan niin muistaako edes sitä? Itse en pidä humalaisia rakkaudentunnustuksia missään arvossa vaikka muistaisin ne.

        Alkoholia ei viesteissä näy eikä tuoksu ja ainakin muistaa Ap sanoneensa jotain noin kin merkittävää.
        Nyt pitäis vaan saada se toinen osapuoli linjoille ja palsta arvioimaan hänen näkemyksensä :=p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

        Mitä tapahtui aikaisemmin?
        Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.

        Mitä hän siis sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hän siis sanoi?

        he olivat kahden ja hän otti M:n kasvot käsiensä väliin, katsoi syvälle silmiin ja sanoi "rakastan sua"

        Noin se meni. Ei kun noin sen ois pitäny mennä, noinse oli suunniteltu mutta rohkeus petti, tilannetta ei tullut. Paljaat sanat toki sai sanottua jossain keskustelun vaiheessa, ja sanoista tuli silta toiseen keskusteluaiheeseen. M ehkei ottanut rakkaudentunnustusta henkilökohtaisesti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he olivat kahden ja hän otti M:n kasvot käsiensä väliin, katsoi syvälle silmiin ja sanoi "rakastan sua"

        Noin se meni. Ei kun noin sen ois pitäny mennä, noinse oli suunniteltu mutta rohkeus petti, tilannetta ei tullut. Paljaat sanat toki sai sanottua jossain keskustelun vaiheessa, ja sanoista tuli silta toiseen keskusteluaiheeseen. M ehkei ottanut rakkaudentunnustusta henkilökohtaisesti..

        Hyvä että joku muukin luo kuvan omassa päässään miten asiat haluaisi menevän. Olen melko varma että en ei huomannut sanojasi tai oletti kuulevansa väärin..


    • Anonyymi

      Selvästi kaipaat häntä, mutta pelkäät omia tunteitasi ja ettei hän tuntisi samoin.
      Joskus elämässä kannattaa ottaa riskejä ja toimia. Jos hän on onnesi, älä kävele sen ohi. Kerro hänelle selkeästi tunteistasi.
      Onnea matkaan!

      • Anonyymi

        Joskus toinen on satuttanut sinua sillä tavoin että tiedät järjellä ajatellen ettei siitä tulisi mitään... Vaikka tunteita on ja toista rakastaa, niin kyseenalaistat sen toisen tunteita että onko siinä mitään järkeä. Jos toinen ei voi muuttua, niin et voi häntä pakottaakaan.

        Siksi en ole mitään yhteydenotto yrityksiä laittanut omalle kaivatulleni joka on myös M. Se tuli niin selväksi yhteiselomme aikana että oli vain epäluottamus ja kärsimys, jolloin on vain parempi ettei ole tekemisissä. Välillä se sattuu todella paljon kun kaipaa toista niin kovin, en usko että mikään voisi korjata välejämme enään. (Ei hän koskaan pettänyt minua sillä tavoin, mutta pettämistäkin on monenlaista)

        - Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus toinen on satuttanut sinua sillä tavoin että tiedät järjellä ajatellen ettei siitä tulisi mitään... Vaikka tunteita on ja toista rakastaa, niin kyseenalaistat sen toisen tunteita että onko siinä mitään järkeä. Jos toinen ei voi muuttua, niin et voi häntä pakottaakaan.

        Siksi en ole mitään yhteydenotto yrityksiä laittanut omalle kaivatulleni joka on myös M. Se tuli niin selväksi yhteiselomme aikana että oli vain epäluottamus ja kärsimys, jolloin on vain parempi ettei ole tekemisissä. Välillä se sattuu todella paljon kun kaipaa toista niin kovin, en usko että mikään voisi korjata välejämme enään. (Ei hän koskaan pettänyt minua sillä tavoin, mutta pettämistäkin on monenlaista)

        - Sivusta.

        Oisit laittanut oman aloituksen sinne sivulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus toinen on satuttanut sinua sillä tavoin että tiedät järjellä ajatellen ettei siitä tulisi mitään... Vaikka tunteita on ja toista rakastaa, niin kyseenalaistat sen toisen tunteita että onko siinä mitään järkeä. Jos toinen ei voi muuttua, niin et voi häntä pakottaakaan.

        Siksi en ole mitään yhteydenotto yrityksiä laittanut omalle kaivatulleni joka on myös M. Se tuli niin selväksi yhteiselomme aikana että oli vain epäluottamus ja kärsimys, jolloin on vain parempi ettei ole tekemisissä. Välillä se sattuu todella paljon kun kaipaa toista niin kovin, en usko että mikään voisi korjata välejämme enään. (Ei hän koskaan pettänyt minua sillä tavoin, mutta pettämistäkin on monenlaista)

        - Sivusta.

        Riippuu tietenkin siitä onko sitä varsinaista yhteiseloa vai ei.. ehkä sait oman osuutesi asioista jotka ei ollut sinun vika. Menneet asiat vaikutti tilanteesen kuten myös nykyinen tilanne. Eikai sitä mikään korjaa kun et meinaakkaan yrittää korjata tilannetta? Your not that into her.
        Jos olisin hän, en kyennyt mihinkään kenenkään muun kanssa, millään tasolla. Yritystä kyllä on ollut monenmoista mutta onko se sitten minun syy? Huhupuheita sitten riittää ja sen tiedän kyllä mutta niillehän ei voi vaan mitään. Itse annoin kyllä muiden puheiden vaikuttaa mikä harmittaa melko paljon. Hävettää että oletin että pidit minusta edes jossain vaihessa.
        Jos haluat jatkaa samaa linjaa niin jatka ihmeessä. Ainut mikä teidän tilanteen voi korjata on sinä.
        -nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu tietenkin siitä onko sitä varsinaista yhteiseloa vai ei.. ehkä sait oman osuutesi asioista jotka ei ollut sinun vika. Menneet asiat vaikutti tilanteesen kuten myös nykyinen tilanne. Eikai sitä mikään korjaa kun et meinaakkaan yrittää korjata tilannetta? Your not that into her.
        Jos olisin hän, en kyennyt mihinkään kenenkään muun kanssa, millään tasolla. Yritystä kyllä on ollut monenmoista mutta onko se sitten minun syy? Huhupuheita sitten riittää ja sen tiedän kyllä mutta niillehän ei voi vaan mitään. Itse annoin kyllä muiden puheiden vaikuttaa mikä harmittaa melko paljon. Hävettää että oletin että pidit minusta edes jossain vaihessa.
        Jos haluat jatkaa samaa linjaa niin jatka ihmeessä. Ainut mikä teidän tilanteen voi korjata on sinä.
        -nainen sivusta

        Kyllä minä oman parhaan kykyni mukaan yritin korjata suhteen mutta ei se toiminut ja kun vaihtoehdot loppuvat, niin alkaa tulemaan ''huonoja'' vaihtoehtoja...

        Kun toista rakastaa paljon, tekee tyhmiä asioita. Joskus on vain peräännyttävä tilanteesta jotta ei suhde muutu väkivaltaiseksi koska omia tuntemuksiaan ei saa toiselle perille.
        Minä uskon vakaalla pohjalla että jos se suhde olisi jatkunut, niin ennen pitkään suhde olisi muuttunut väkivaltaiseksi ja ihan viimeinen asia mitä haluan tehdä on satuttaa häntä.

        Monet ovat niin sokeita rakkaudesta etteivät näe sitä suntaa mihin heidän suhteensa on menemässä ja se johtaa niihin tilanteisiin mitkä jättävät jälkensä. Olen tavallaan kiitollinen ettei hän ottanut minua silloin takaisin kun vollotin hänelle puhelimessa, se olisi voinut olla yhtä helvettiä molemmille. Hän yritti kuitenkin ottaa minuun yhteyttä johon en antanut vastakaikua vaikka mieli teki. Hänellä on varmasti tällä hetkellä paljon parempi elämä mitä hänellä olisi ollut jos olisi ollut minun kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä oman parhaan kykyni mukaan yritin korjata suhteen mutta ei se toiminut ja kun vaihtoehdot loppuvat, niin alkaa tulemaan ''huonoja'' vaihtoehtoja...

        Kun toista rakastaa paljon, tekee tyhmiä asioita. Joskus on vain peräännyttävä tilanteesta jotta ei suhde muutu väkivaltaiseksi koska omia tuntemuksiaan ei saa toiselle perille.
        Minä uskon vakaalla pohjalla että jos se suhde olisi jatkunut, niin ennen pitkään suhde olisi muuttunut väkivaltaiseksi ja ihan viimeinen asia mitä haluan tehdä on satuttaa häntä.

        Monet ovat niin sokeita rakkaudesta etteivät näe sitä suntaa mihin heidän suhteensa on menemässä ja se johtaa niihin tilanteisiin mitkä jättävät jälkensä. Olen tavallaan kiitollinen ettei hän ottanut minua silloin takaisin kun vollotin hänelle puhelimessa, se olisi voinut olla yhtä helvettiä molemmille. Hän yritti kuitenkin ottaa minuun yhteyttä johon en antanut vastakaikua vaikka mieli teki. Hänellä on varmasti tällä hetkellä paljon parempi elämä mitä hänellä olisi ollut jos olisi ollut minun kanssani.

        Joskus suurin rakkaudenteko on päästää irti. Jotkut tekee sen rauhallisesti ja järjellä jotkut sekoillen, vääntäen ja ärsyttäen (jotta toinen tekee sen ratkaisun kun ei itse kykene). Ehkä sinulle löytyy joku jonka kanssa olla ja ei käy väkivaltateot mielessäkään.
        -nainen sivusta


    • Anonyymi

      Kun suljen silmät, näen vain hänen kasvonsa. En muista enää tapahtumia selvästi enkä usko oikein näkemääni. Enhän edes näe juuri mitään kun olen puolisokea. En usko palstaan. En usko enää mihinkään. Tuedän vain että minun sydämeni jaksaa elätellä toiveita hänestä. Kuulin että oli ollut viikonloppuna samassa paikassa kuin minä. Mutten nähnyt häntä. Mitä se olisi edes hyödyttänyt? Minähän olen tässä vain yksipuolisesti ja toiben toivoisikkn että jätän rauhaan. Olen jo ahdistellut viestein. Ei jaksa enää. Kumpa pääsisin eroon palstasta jossa minua kiusataan. :( -M

      • Anonyymi

        Trolliko kiusaa.


    • Anonyymi

      Onko jollakin muulla tunne että AP kadonnut palstalta..Näkiskö unia vai siirtyikö konkreettisiin tekoihin..?

      • Anonyymi

        AP toiselta nimeltään Koronalinko on lähtenyt koko viikonlopun kestävälle baarikierrokselle, jolta lähettää houkutusviestejä, ruoka-annoskuvia sun mui´a selfieita. Ei ehdi tänne unnista kirjaamaan kun ei ees ehdi unia kattomaan :D


      • Anonyymi

        mm-em... taas oikeassa.
        Yritin ottaa yhteyttä... keräsin rohkeutta pitkin päivää sitten tartuin puhelimeen. Yritykseks jäi kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen .

        On nukuttava yhden unen yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mm-em... taas oikeassa.
        Yritin ottaa yhteyttä... keräsin rohkeutta pitkin päivää sitten tartuin puhelimeen. Yritykseks jäi kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen .

        On nukuttava yhden unen yli

        Miten kohtalo siihen puuttui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mm-em... taas oikeassa.
        Yritin ottaa yhteyttä... keräsin rohkeutta pitkin päivää sitten tartuin puhelimeen. Yritykseks jäi kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen .

        On nukuttava yhden unen yli

        Pitkität vaan väistämätöntä? jospa "kohtalo" ei huomenna puuttuisi peliin ja saisit edes sen lyhyen viestin laitettua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kohtalo siihen puuttui?

        kirjoitin tähän jo kolme vastausta.
        Ne kaikki piti poistaa koska ois ollu liikaa tunniseita :)

        Kohtalo halus kai näyttää että on olemassa. positiivisesti.
        Tai sitte että M ei halua tavata ..... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoitin tähän jo kolme vastausta.
        Ne kaikki piti poistaa koska ois ollu liikaa tunniseita :)

        Kohtalo halus kai näyttää että on olemassa. positiivisesti.
        Tai sitte että M ei halua tavata ..... ?

        Joskus olisi hyvä olla jotain tunnisteita.. vai onko se viimeinen lause? Kohtalo oli tapahtumaan vai henkilöön liittyvä?

        Joskus lause ja vastaus voi olla monilla tavoin tulkittavissa..

        -M-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olisi hyvä olla jotain tunnisteita.. vai onko se viimeinen lause? Kohtalo oli tapahtumaan vai henkilöön liittyvä?

        Joskus lause ja vastaus voi olla monilla tavoin tulkittavissa..

        -M-

        Kohtalo oli tapahtumaan ja henkilöön liittyvä

        ja siks ois ollu sama kuin oisin kirjottanu tähän oman nimeni :)
        Enempää ei voi sanoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalo oli tapahtumaan ja henkilöön liittyvä

        ja siks ois ollu sama kuin oisin kirjottanu tähän oman nimeni :)
        Enempää ei voi sanoa :)

        M kertoi että tunnisti sinut täältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M kertoi että tunnisti sinut täältä?

        ei olla puhuttu. Ei o tietoo oisko tunnistanu jo ...
        jos kerron liikaa kohtalon sormesta nii ainaki sitte voi tunnistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei olla puhuttu. Ei o tietoo oisko tunnistanu jo ...
        jos kerron liikaa kohtalon sormesta nii ainaki sitte voi tunnistaa

        Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

        en ollutkaan kun aloitukses oli jo rukkaset. Sehän tarkoittaa samaa kuin et turha ees kysyä

        M on sellainen että saa innostumaan jos o ees mahkut yks miljoonasta :)
        Toiveikkuus nous palstan imussa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ollutkaan kun aloitukses oli jo rukkaset. Sehän tarkoittaa samaa kuin et turha ees kysyä

        M on sellainen että saa innostumaan jos o ees mahkut yks miljoonasta :)
        Toiveikkuus nous palstan imussa :(

        Eiköhän ne rukkaset ole ollut ihan sinun unissa? Ei vaikuta siltä että on turhs kysyä..

        Pientä palstaharaa ehkä? Eli täällä jokin teksti oli se kohtalon sormi.. hyvä että M saa innostumaan, huonoa on ettet saa sitä innostusta siirettyä irl..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mm-em... taas oikeassa.
        Yritin ottaa yhteyttä... keräsin rohkeutta pitkin päivää sitten tartuin puhelimeen. Yritykseks jäi kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen .

        On nukuttava yhden unen yli

        Mitkä on mietteet nukutun yön jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on mietteet nukutun yön jälkeen?

        ei nyt ole tuntumaa... teiän kahden viimeisen viestit on kai eri sarjaa kuin tää :

        "Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?"

        Tuo kysymys pudotti todellisuuteen,
        nää on mun ylimitoitettuja toiveita joita palstakirjoitukset vahvistaa. Unet taas on negatiivisempia, niissä kai alitajunta yrittää herättää haavemaailmasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei nyt ole tuntumaa... teiän kahden viimeisen viestit on kai eri sarjaa kuin tää :

        "Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?"

        Tuo kysymys pudotti todellisuuteen,
        nää on mun ylimitoitettuja toiveita joita palstakirjoitukset vahvistaa. Unet taas on negatiivisempia, niissä kai alitajunta yrittää herättää haavemaailmasta

        En ollut tarkoittanut viestiäni kuten sen tulkitsit. Ihmettelin vain miksi olit niin innokas kun kohtalo puuttui peliin ja et laittanutkaan sitä viestiä? Ensi olettamukseni oli että M oli itse ollut sinuun yhteydessä..

        Aina kun on tunteita pelissä niin kaikki on moninkerroin hankalampaa, niin se vaan menee iästä riippumatta. Unesi ei ole negatiivisia vaan kertoo sen että sinua pelottaa ilmaista tunteesi.. ja että välität hänestä. En sanoisi että negatiivinen asia.

        Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut tarkoittanut viestiäni kuten sen tulkitsit. Ihmettelin vain miksi olit niin innokas kun kohtalo puuttui peliin ja et laittanutkaan sitä viestiä? Ensi olettamukseni oli että M oli itse ollut sinuun yhteydessä..

        Aina kun on tunteita pelissä niin kaikki on moninkerroin hankalampaa, niin se vaan menee iästä riippumatta. Unesi ei ole negatiivisia vaan kertoo sen että sinua pelottaa ilmaista tunteesi.. ja että välität hänestä. En sanoisi että negatiivinen asia.

        Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?

        tulkitsin tämän kohdan näin

        Lainaus : ei olla puhuttu. ...... .....
        Sun kysymys: Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

        Siinä on mun ongelma. Ei olla puhuttu mutta silti toiveikas. Siis aivan liian toiveikas verrattun siihe kun katotaam meidän yhteyksiä.



        "Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?"

        niin on. Kertominen onnistuu vain jos tavataan ja tulee sopiva tilanne. Tapaaminen onnistuu vain sopimalla ei sattumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulkitsin tämän kohdan näin

        Lainaus : ei olla puhuttu. ...... .....
        Sun kysymys: Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

        Siinä on mun ongelma. Ei olla puhuttu mutta silti toiveikas. Siis aivan liian toiveikas verrattun siihe kun katotaam meidän yhteyksiä.



        "Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?"

        niin on. Kertominen onnistuu vain jos tavataan ja tulee sopiva tilanne. Tapaaminen onnistuu vain sopimalla ei sattumalta.

        Millonkahan olet viimeksi puhunut hänen kanssaan tai laittanut viestin/soittanut?
        Se tunne kun toinen on läsnä tietysti kertoo kaiken.

        Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. Kai se yhteys on saatava jälleen..soitat tai laitat viestin.. menee omalla painollaan jos menee?

        Kai se tapaaminen pitää sitten sopia niin sun ei tarvi täällä palstalla kitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millonkahan olet viimeksi puhunut hänen kanssaan tai laittanut viestin/soittanut?
        Se tunne kun toinen on läsnä tietysti kertoo kaiken.

        Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. Kai se yhteys on saatava jälleen..soitat tai laitat viestin.. menee omalla painollaan jos menee?

        Kai se tapaaminen pitää sitten sopia niin sun ei tarvi täällä palstalla kitua.

        eka uni on vielä kummitellut.....
        ehkä M meni naimisiin, vaikka asu ei ollut perinteinen hääpuku. Mutta lyhyt hame, siihen sopiva pusero ja jotain röyhelöitä.

        ja lähti hääautolla, jossa jo kolme henkilöä. Oisko ne kuski kakkoskuski ja sulhanen.
        Ja minä menin antamaan jonkin ??? lahjan, joka ei ollut ihan tavallinen - ei ainakaan häälahjaksi.


        "Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. "

        että on uskoteltava itelleen niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eka uni on vielä kummitellut.....
        ehkä M meni naimisiin, vaikka asu ei ollut perinteinen hääpuku. Mutta lyhyt hame, siihen sopiva pusero ja jotain röyhelöitä.

        ja lähti hääautolla, jossa jo kolme henkilöä. Oisko ne kuski kakkoskuski ja sulhanen.
        Ja minä menin antamaan jonkin ??? lahjan, joka ei ollut ihan tavallinen - ei ainakaan häälahjaksi.


        "Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. "

        että on uskoteltava itelleen niin?

        Ai se meni naimisiin unessa. Autoava ajava henkilö on unissa yleensä sinulle tärkeä lahja..mitä luin niin se lahja oli positiivinen, värikäs kukka. Unet ei ole niin yksiselitteisiä.

        Häät unessa on erittäin laaja alue. Voi tarkoittaa mitä vain.

        Jokin siinä on miksi et pääse hänestä irti?

        Periaatteessa sun eka uni lyhykäisyydessään tarkoitti sitä että alitajuntaisesti pelkäät torjuntaa mutta uni sinällään sisälsi paljon positiivisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se meni naimisiin unessa. Autoava ajava henkilö on unissa yleensä sinulle tärkeä lahja..mitä luin niin se lahja oli positiivinen, värikäs kukka. Unet ei ole niin yksiselitteisiä.

        Häät unessa on erittäin laaja alue. Voi tarkoittaa mitä vain.

        Jokin siinä on miksi et pääse hänestä irti?

        Periaatteessa sun eka uni lyhykäisyydessään tarkoitti sitä että alitajuntaisesti pelkäät torjuntaa mutta uni sinällään sisälsi paljon positiivisia asioita.

        Lisään vielä että näillä unilla taidat pelätä että menetät hänet kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että näillä unilla taidat pelätä että menetät hänet kokonaan?

        niissä unissa konkretisoituu se alamäki jota on "suhteessa" menty kuukausia

        Siksi uskon uniin :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niissä unissa konkretisoituu se alamäki jota on "suhteessa" menty kuukausia

        Siksi uskon uniin :-)

        Joskus pitää olla se alamäki että tietää mitä mieltä on.. Onko siis parempi ettei hän ole elämässäsi ollenkaan vai haluatko että hän on siinä jollain lailla?

        Kun tiedät vastauksen siihen tiedät myös mitä tehdä vai jättääkö tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus pitää olla se alamäki että tietää mitä mieltä on.. Onko siis parempi ettei hän ole elämässäsi ollenkaan vai haluatko että hän on siinä jollain lailla?

        Kun tiedät vastauksen siihen tiedät myös mitä tehdä vai jättääkö tekemättä.

        haluan että on mutta arvaan etten mahdu enää hänen elämäänsä :-(
        Enkä viittis tuppautua ... etten vaan ollutkin kuokkimassa niissä häissä,jos ne olikin häät unessa. kuokkimassa ilman lahjaa ja sitten joku antoi mulle hätävaralahjan annettavaks morsiamelle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan että on mutta arvaan etten mahdu enää hänen elämäänsä :-(
        Enkä viittis tuppautua ... etten vaan ollutkin kuokkimassa niissä häissä,jos ne olikin häät unessa. kuokkimassa ilman lahjaa ja sitten joku antoi mulle hätävaralahjan annettavaks morsiamelle..

        Panikoit ja unet harvoin on noin yksiselitteisiä.. analysoit kaiken taas itseäsi vastaan.. jos haluat olla hänen kanssaan tekemisissä niin tee jotain asialle. M:n valinta sitten päästääkö sinut osaksi sitä. Yksinkertaista.

        Vastasit jo mitä haluat joten toimi sen mukaan.

        -M


    • Anonyymi

      Kertoisitko millä kirjaimella nimesi alkaa tai jonkin tunnisteen minkä vain te kaksi tiedätte?

      • Anonyymi

        hänen nimensä toiseksi viimeisellä kirjaimella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hänen nimensä toiseksi viimeisellä kirjaimella

        Voisit olla kaipaamani henkilö mutta et kaipaa täällä minua. Yhteys tähän M:n on kyllä huomattu ja hän on kiva henkilö. Korjatkaa tämä teidän tilanne.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit olla kaipaamani henkilö mutta et kaipaa täällä minua. Yhteys tähän M:n on kyllä huomattu ja hän on kiva henkilö. Korjatkaa tämä teidän tilanne.
        -sivusta

        Tunnet M:n ??
        varmasti kiva henkilö mutta tunnetko varmasti :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet M:n ??
        varmasti kiva henkilö mutta tunnetko varmasti :-)

        En tunne mutta antaa itsestään mukavan vaikutelman. Koittakaa selvittää asiat irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hänen nimensä toiseksi viimeisellä kirjaimella

        :(.


    • Anonyymi

      Et saannut rukkasia?

      • Anonyymi

        ei o vielä rukkasista puhuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei o vielä rukkasista puhuttu

        Mutta olette puhuneet? Hienoa. Lisäunia ei ainakaan tullut?


    • Anonyymi

      Uni alkaa toteutua :(
      Eri suuntaan kuljemme tai kohtalo meitä vie.
      Väärin sanoa että menetän "otteeni" M-naiseen
      koska sellaista otetta ei ole ollutkaan. M on kuin vapaa taivaan lintu tai perhonen, ei siitä otetta saa jossei hän itse anna.

      • Anonyymi

        ja uusi unikin ilman M ...
        vaikka intiimi uni, mutta vaalea tyttömäinen nainen
        ja jotain lasten hankkimiseen vihjailevaa. Ite en ollu unessa innostunu
        ja heräämisen jälkeen vielä vähemmän kun M kadonnut unista :-{


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja uusi unikin ilman M ...
        vaikka intiimi uni, mutta vaalea tyttömäinen nainen
        ja jotain lasten hankkimiseen vihjailevaa. Ite en ollu unessa innostunu
        ja heräämisen jälkeen vielä vähemmän kun M kadonnut unista :-{

        Miten otteen menettäminen ilmenee?

        Se oli vaan joku uni.. oikeaam elämäänhän hänet haluat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otteen menettäminen ilmenee?

        Se oli vaan joku uni.. oikeaam elämäänhän hänet haluat..

        yhteys alkaa pätkiä ... ehkä jo aikaa sitten, jospaolenkin kuullut vain omien viestin kaikuja.
        Jos toisella ei ole halua pitää yhteytt on keinot vähis. Tässä ei voi tehdä että menee ikkunan alle ...................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhteys alkaa pätkiä ... ehkä jo aikaa sitten, jospaolenkin kuullut vain omien viestin kaikuja.
        Jos toisella ei ole halua pitää yhteytt on keinot vähis. Tässä ei voi tehdä että menee ikkunan alle ...................

        Miten se ilmenee ettei halua pitää yhteyttä?

        Oma arvio on että jos osaa olla kk pitämättä mitään yhteyttä niin en kyllä kiinnosta häntä pätkäkään.

        Älä nyt vaanimaan mene..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ilmenee ettei halua pitää yhteyttä?

        Oma arvio on että jos osaa olla kk pitämättä mitään yhteyttä niin en kyllä kiinnosta häntä pätkäkään.

        Älä nyt vaanimaan mene..

        ihan vaan niukkaa vastailua tai hiljaisuutta

        ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään
        ... tai sit ... vaan THE END


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan vaan niukkaa vastailua tai hiljaisuutta

        ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään
        ... tai sit ... vaan THE END

        Ei tieten anna kovim hyvää kuvaa, itsellä sama tilanne mutta päinvastainen..

        Pitääkö antaa olla hetki vaan rauhassa? Tai sitten vaan kerrot mitä tunnet, suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan vaan niukkaa vastailua tai hiljaisuutta

        ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään
        ... tai sit ... vaan THE END

        runoja vai https://www.youtube.com/watch?v=6FMGYycBAMU
        vaiko ihan se loppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan vaan niukkaa vastailua tai hiljaisuutta

        ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään
        ... tai sit ... vaan THE END

        Älä nyt heti luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt heti luovuta.

        Luovuta vaan, pelastat jos et muuta niin ainakin mielenterveytes.
        Ja tuosta yhteysongelmasta päätellen M ei sua halua. Usko vaan niin se on parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovuta vaan, pelastat jos et muuta niin ainakin mielenterveytes.
        Ja tuosta yhteysongelmasta päätellen M ei sua halua. Usko vaan niin se on parasta.

        Sivusta totean, että paha kenenkään on täällä analyysoida kenestä/kenestä ei joku M tykkää. Minä olen M joka en varmaankaan ole tehnyt tunteitani selväksi eräälle hlölle. Eikä se johdu siitä, etten tykkäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovuta vaan, pelastat jos et muuta niin ainakin mielenterveytes.
        Ja tuosta yhteysongelmasta päätellen M ei sua halua. Usko vaan niin se on parasta.

        Paras ratkaisu jäädä epätietoisuuten roikkumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras ratkaisu jäädä epätietoisuuten roikkumaan?

        vaikeneminen on selvä merkki ettei halua pitää yhteyttä, joten mitä enää ihmetellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikeneminen on selvä merkki ettei halua pitää yhteyttä, joten mitä enää ihmetellä

        Onhan se jos ei vastaa ollenkaan tai kertonut että jätä hitto rauhaan.. arvostan että APllä on muutakin elämää kuin palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan vaan niukkaa vastailua tai hiljaisuutta

        ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään
        ... tai sit ... vaan THE END

        Kysytkö itse mitään ja miten itse vastaat?
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö itse mitään ja miten itse vastaat?
        Sivusta.

        iha ykssuuntaista on ollu, kuin haluais vältellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iha ykssuuntaista on ollu, kuin haluais vältellä

        Ei hyvä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvä..

        mitäs sanoin... unoha se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs sanoin... unoha se!

        ???


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iha ykssuuntaista on ollu, kuin haluais vältellä

        Yritit ojentaa sen lahjan jonka päällä värikäs kukka ja hän vain katsoi sinua pahasti.. joskus pelko/uni käy toteen..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritit ojentaa sen lahjan jonka päällä värikäs kukka ja hän vain katsoi sinua pahasti.. joskus pelko/uni käy toteen..?

        juuri näin
        joskus käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin
        joskus käy

        Onko vielä käynnyt vai hätäiletkö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä käynnyt vai hätäiletkö..

        kovaa vauhtia kaymässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kovaa vauhtia kaymässä

        Ehkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä

        onko tiatoo paremmast?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko tiatoo paremmast?

        Ei voi tietää tuntemattomista mitään.. Kävi miten kävi niin paremmin päin. Oli sitten sydäsuru, ystävyys tai rakkaus, tunne täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää tuntemattomista mitään.. Kävi miten kävi niin paremmin päin. Oli sitten sydäsuru, ystävyys tai rakkaus, tunne täysillä.

        Tunnetko ite täysillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko ite täysillä?

        Tunnen.. yhden kohdalla vaan joutuu rajoittaa.. mut tunteet käsitellään tunteilla, tukahduttaminen mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen.. yhden kohdalla vaan joutuu rajoittaa.. mut tunteet käsitellään tunteilla, tukahduttaminen mitään auta.

        miks joutuu rajottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks joutuu rajottaa?

        Tunteet yksipuoliset.. ainakin tämä kuva annettu. Näille tunteille ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset. Pakko rajoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet yksipuoliset.. ainakin tämä kuva annettu. Näille tunteille ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset. Pakko rajoittaa.

        ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset?

        miksei?

        samanlaista vois olla monella. ... . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset?

        miksei?

        samanlaista vois olla monella. ... . .

        Hetki ei ainakaan omassa elämässä ole suotuisa.. tietää vain että erittäin epätodennäköinen skenaario että joskus oltaisiin me. Järki ihmiset tekee järkiratkaisuja.

        En minä mitään tunteita rajoittaisi jos tietäisin että toinen ei niistä ahdistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetki ei ainakaan omassa elämässä ole suotuisa.. tietää vain että erittäin epätodennäköinen skenaario että joskus oltaisiin me. Järki ihmiset tekee järkiratkaisuja.

        En minä mitään tunteita rajoittaisi jos tietäisin että toinen ei niistä ahdistu.

        Suosittelen kertomaan tunteistasi. Vastaanotto voikin olla myönteinen ja jonkin uuden vaiheen alku.
        Ainakin asia tulee sitten päätökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kertomaan tunteistasi. Vastaanotto voikin olla myönteinen ja jonkin uuden vaiheen alku.
        Ainakin asia tulee sitten päätökseen.

        Hän kyllä tietää mut ei ole huomaavinaan. Vastavuoroisuutta ei enään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä tietää mut ei ole huomaavinaan. Vastavuoroisuutta ei enään ole.

        Oletko aivan suoraan ja tosissasi sanonut tunteistasi?
        Joskus ilmoille heitetyt sanat voivat toiselle tuntua ”vain heitoilta.. ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivan suoraan ja tosissasi sanonut tunteistasi?
        Joskus ilmoille heitetyt sanat voivat toiselle tuntua ”vain heitoilta.. ”

        En oikeen osaa.. uudenlainen tunne ja oli toiveissa että olisi kadonnut kuin ihastuksilla on tapana, ajan kanssa. Turha sitä on kovin ilmaista mitään kun ei henkilöä kunnolla tunne ja kun olen yrittänyt ilmaista asiat menee vaan sekavaksi ja hankalaksi.


    • Anonyymi

      No kiva että mua joku kaipaa. M

      • Anonyymi

        ota yhteys siihen jota ite kaipaat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota yhteys siihen jota ite kaipaat :)

        Voi kun olisikin oikeesti joku jota kaivata...


    • Anonyymi

      Kenelle M(n) lle aloitus?

      • Anonyymi

        M . . . . lle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M . . . . lle

        Minnalle, Moonalle, Merville, Millalle, Miinalle, Marjolle... Vaihtoehtoja on 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnalle, Moonalle, Merville, Millalle, Miinalle, Marjolle... Vaihtoehtoja on 😅

        Varmaankin Maiju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin Maiju?

        Minnanenhan se on. Ei sitä mies saa mielestään pois vaan yhä turhia haikailee. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnanenhan se on. Ei sitä mies saa mielestään pois vaan yhä turhia haikailee. 😂

        ei oo Minna ei Minnanen eikä Maijunen


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo Minna ei Minnanen eikä Maijunen

        Marja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marja

        polttaa ... ...
        ei enempiä arvauksia


    • Anonyymi

      Talven varalta

      • Anonyymi

        talvirenkaat talven varalta ... vai mitä ajat takaa??


    • Anonyymi

      Maijall pusut

      • Anonyymi

        lla vai lle ?
        lla pusuhuulet?


    • Anonyymi

      ja oli kolmaski uni enneuni?

      "törmäsin" blondiin jonka lapsikiintiö ei vielä täynnä.
      Kepeästi unohanko M-naisen? Onko se mahdollista kun ei oe koskaan onnistunu

      • Anonyymi

        Ehkä ei kannata kovin herättää blondin tunteita jos ajatus vielä on vielä M:ssä. Varmaan hyvä tutustua kuitenkin muihin ihmisiin kun tilanne on mikä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei kannata kovin herättää blondin tunteita jos ajatus vielä on vielä M:ssä. Varmaan hyvä tutustua kuitenkin muihin ihmisiin kun tilanne on mikä on.

        Ehkä ei ... vaikka se sitten juoksis pois päin


      • Anonyymi

        Kannattaa unohtaa ja alkaa lapsentekoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa unohtaa ja alkaa lapsentekoon.

        tulis sitten lapsista juosten tehtyi.... :-P

        Blondi tais kirmata jo karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei ... vaikka se sitten juoksis pois päin

        Tuskin se juoksuun lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se juoksuun lähtee.

        Mistä tiedät ...
        meni jo, ei edes perävaloja näy enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ...
        meni jo, ei edes perävaloja näy enää.

        Oli lyhyt suhde se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli lyhyt suhde se

        en sitä sure vaan tätä ... onhan tästä kohta 200 viestiä, käviskö se surutyöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en sitä sure vaan tätä ... onhan tästä kohta 200 viestiä, käviskö se surutyöstä?

        Jotain sellaista se on.. tilanteen käsittelyä.


    • Anonyymi

      Taas uni

      M jossain huoneessa, selin, pää vähän alas, lyhyet hiukset,
      pitkä hame, pusero kuin virkattu
      Lähestyn, ojennan kättä kohti,
      herään :(

      • Anonyymi

        Eikö sit kannattais hakeutua seuraan,niin loppuis unet🤔😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sit kannattais hakeutua seuraan,niin loppuis unet🤔😊

        Unen merkein mukaan näköjään M on mennyt käsivarteen, ehkä Norjan rajalle. Tai Korvatunturille?
        Jos Ap ei voi soittaa (halpa puhelu), niin ei voine matkustaa satoja kilometrejä?


      • Anonyymi

        Jos tuntuu epämielyttävältä olla yksin ja kaipaat ihmisten seuraan niin olet epävarma tai/ja sinulla on huono itsetunto.

        Minkä väriset vaatteet tai hiukset oli?

        Minkälainen huone, oliko muita?

        -M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntuu epämielyttävältä olla yksin ja kaipaat ihmisten seuraan niin olet epävarma tai/ja sinulla on huono itsetunto.

        Minkä väriset vaatteet tai hiukset oli?

        Minkälainen huone, oliko muita?

        -M

        ei yksin olo tunnu niin pahalta..

        Uni oli kai mustavalkoinen kun kaikki näytti harmaalta. Ehkä hame mustaam pusero ja hiukset ruskeen sävyä
        Huoneesta ei näkynyt kuin yksi seinä, tuntui tavalliselta huoneelta 4 x 4 max 6 x 6.
        huonees ei ollut muita,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntuu epämielyttävältä olla yksin ja kaipaat ihmisten seuraan niin olet epävarma tai/ja sinulla on huono itsetunto.

        Minkä väriset vaatteet tai hiukset oli?

        Minkälainen huone, oliko muita?

        -M

        Lisään vielä että pitkät hiukset kertoo arvostuksesta ja lyhyet sen puuttesta.
        Hamekangas povaa välirikkoa naishenkilöön. Hame miehille huono enne unessa. Paljon vaatteita kertoo sitä että ei ole avoin ihminen.

        Hauskaa lisä että virkkamiinen tarkoittaa että asiat paranevat kun teet jotain asian eteen.

        Nämä on sitten kuin veteen piirretty viiva

        -m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että pitkät hiukset kertoo arvostuksesta ja lyhyet sen puuttesta.
        Hamekangas povaa välirikkoa naishenkilöön. Hame miehille huono enne unessa. Paljon vaatteita kertoo sitä että ei ole avoin ihminen.

        Hauskaa lisä että virkkamiinen tarkoittaa että asiat paranevat kun teet jotain asian eteen.

        Nämä on sitten kuin veteen piirretty viiva

        -m

        Unen näkijä ei arvosta lyhythiuksista vai lyhythiuksinen ei arvosta unennäkijää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unen näkijä ei arvosta lyhythiuksista vai lyhythiuksinen ei arvosta unennäkijää?

        Unennäkijä ei arvosta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unennäkijä ei arvosta naista.

        Mutta mitä jos nainen on luonnossakin lyhythiuksinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei yksin olo tunnu niin pahalta..

        Uni oli kai mustavalkoinen kun kaikki näytti harmaalta. Ehkä hame mustaam pusero ja hiukset ruskeen sävyä
        Huoneesta ei näkynyt kuin yksi seinä, tuntui tavalliselta huoneelta 4 x 4 max 6 x 6.
        huonees ei ollut muita,

        Ei ehkä yksin mutta yksinäisyys hänen seurassaan. Yritit ottaa kädestä kiinni. Tyhjä huone voi viitata uuteen puoleesi mitä et vielä tiedä. Mustavalkoisuus unessa ehkä viittaa menneisyyteen. Musta vaate viittaa että henkilö aiheuttaa sinulle mielipahaa tai tulee aihettamaan. Ruskea väri on perheseen tai arkisuuteen paluuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä yksin mutta yksinäisyys hänen seurassaan. Yritit ottaa kädestä kiinni. Tyhjä huone voi viitata uuteen puoleesi mitä et vielä tiedä. Mustavalkoisuus unessa ehkä viittaa menneisyyteen. Musta vaate viittaa että henkilö aiheuttaa sinulle mielipahaa tai tulee aihettamaan. Ruskea väri on perheseen tai arkisuuteen paluuta.

        Musta ....
        mielipahaa

        Pitää siis välttää M-naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä jos nainen on luonnossakin lyhythiuksinen?

        Sillon loit unessa hänestä kuvan joka on luotu todellisuudesta. Kaikkea unessa voi tulkita mutta kaikkea ei ole tarkoitus tulkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta ....
        mielipahaa

        Pitää siis välttää M-naista

        Hän loukkasi sinua, et ole käsitellyt asiaa ja nyt haluat palata takaisin normaaliin arkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän loukkasi sinua, et ole käsitellyt asiaa ja nyt haluat palata takaisin normaaliin arkeen?

        ei M ole loukannut niin että edes anteeksi pitäis antaa. Jotkut asiat ymmärrän ..

        Normaalia arkea ei kai meil o ollu.. haluaisin että palattais siih mitä oli vuosi tai kaks sitten. Koska tuntuu siltä että menty erilleen siitä lähtien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei M ole loukannut niin että edes anteeksi pitäis antaa. Jotkut asiat ymmärrän ..

        Normaalia arkea ei kai meil o ollu.. haluaisin että palattais siih mitä oli vuosi tai kaks sitten. Koska tuntuu siltä että menty erilleen siitä lähtien

        Mitkä asiat ymmärrät?

        On aika palata perusasioiden äärelle. Ruskea on rauhallisuuden, perheellisyyden, maanläheisyyden väri mutta voi kuvastaa myös epävarmuutta. Musta vois myös olla jotain tuntematonta. Hyvässä ja pahassa.

        Ehkä tämä uni kertoo juuri siitä että haluaisit palata siihen aikaan? Oliko tämä aika sitä että ette tunteneet vai olitte selkeästi vain ystäviä? Jokin kuitenkin oli sillon mielestäsi paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä asiat ymmärrät?

        On aika palata perusasioiden äärelle. Ruskea on rauhallisuuden, perheellisyyden, maanläheisyyden väri mutta voi kuvastaa myös epävarmuutta. Musta vois myös olla jotain tuntematonta. Hyvässä ja pahassa.

        Ehkä tämä uni kertoo juuri siitä että haluaisit palata siihen aikaan? Oliko tämä aika sitä että ette tunteneet vai olitte selkeästi vain ystäviä? Jokin kuitenkin oli sillon mielestäsi paremmin.

        ymmärrän että hän asettaa tärkeämmäksi jotkut jutut ja ohittaa mun "säännöt".

        Silloin suhteemme oli parempi vaikkaki käytännös platonine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrän että hän asettaa tärkeämmäksi jotkut jutut ja ohittaa mun "säännöt".

        Silloin suhteemme oli parempi vaikkaki käytännös platonine.

        Onko sulla säännöt rakkaudelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla säännöt rakkaudelle?

        en tarkoita noilla säännöillä sellaista vaan joissaki jutuissa kuten kai jokaisella "omanlaine moraali". Se on suunnilleen sama kaikilla mutta joisakin asiois jotkut on tiukempia kuin toiset.
        Esim lapselle ei anneta tupakkaa tai viiniä. Koskaan ei ajeta eikä kävellä punaisa päin.

        En sano että noi ois mun sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrän että hän asettaa tärkeämmäksi jotkut jutut ja ohittaa mun "säännöt".

        Silloin suhteemme oli parempi vaikkaki käytännös platonine.

        Jotkin asiat menee tosien edelle, elämää se on. En tiedä tietääkö hän sitten "sääntösi" vai mikä tässä on ollut..

        Omallakin kohdalla "suhde" ja kanssakäyminen oli parempi ennen kaikkea muuta mikä johti tähän etääntymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tarkoita noilla säännöillä sellaista vaan joissaki jutuissa kuten kai jokaisella "omanlaine moraali". Se on suunnilleen sama kaikilla mutta joisakin asiois jotkut on tiukempia kuin toiset.
        Esim lapselle ei anneta tupakkaa tai viiniä. Koskaan ei ajeta eikä kävellä punaisa päin.

        En sano että noi ois mun sääntöjä.

        Oletko ihan varma että on?
        Jos molemmat käyttäytyy samoin niinkö eikö ne ole silloin samat.. Itse saatan eri asioissa ("säännöissä") joustaa jos luotan toiseen. Vaatii tosin luottamuksen että tämä pedanttinen luonne joustaa mihinkään. Työssä hyvä piirre mutta ihmissuhteissa ei niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tarkoita noilla säännöillä sellaista vaan joissaki jutuissa kuten kai jokaisella "omanlaine moraali". Se on suunnilleen sama kaikilla mutta joisakin asiois jotkut on tiukempia kuin toiset.
        Esim lapselle ei anneta tupakkaa tai viiniä. Koskaan ei ajeta eikä kävellä punaisa päin.

        En sano että noi ois mun sääntöjä.

        Haluaisi että asiat menee "oikein"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma että on?
        Jos molemmat käyttäytyy samoin niinkö eikö ne ole silloin samat.. Itse saatan eri asioissa ("säännöissä") joustaa jos luotan toiseen. Vaatii tosin luottamuksen että tämä pedanttinen luonne joustaa mihinkään. Työssä hyvä piirre mutta ihmissuhteissa ei niinkään.

        "Oletko ihan varma että on?
        Jos molemmat käyttäytyy samoin niinkö eikö ne ole silloin samat"


        niin.. kyllä ne voi olla samanlaisia mut pieniä eroja voi joissakin asioissa olla. En voi tähän tarkkaa tapausta laittaa koska se olis 100% tunniste :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletko ihan varma että on?
        Jos molemmat käyttäytyy samoin niinkö eikö ne ole silloin samat"


        niin.. kyllä ne voi olla samanlaisia mut pieniä eroja voi joissakin asioissa olla. En voi tähän tarkkaa tapausta laittaa koska se olis 100% tunniste :D

        Se on jo melko paljon jos erovaisuuksia on vaan vähän. Itse kerran löysin moisen, melkein samoilla "säännöillä" elävän, mut säikähti ja lähti karkuun.

        Sinun pitää varmaan tehdä itsellesi selväksi mitä haluat. Hänet? Hänen ystävyyden? Etäinen tuttu? Kokonaan pois elämästä? Miten homma siitä sitten etenee on hänestä, M:stä, kiinni. Helpoin on olla selkeä ja ilmaista mitä haluaa. Lopputulosta kukaan tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletko ihan varma että on?
        Jos molemmat käyttäytyy samoin niinkö eikö ne ole silloin samat"


        niin.. kyllä ne voi olla samanlaisia mut pieniä eroja voi joissakin asioissa olla. En voi tähän tarkkaa tapausta laittaa koska se olis 100% tunniste :D

        Olet muistaakseni ollut jo kerran varma että sinut on tunnistettu.. aika harvan moraalit/ajatusmaailma kohtaa 100%, vivahde-eroilla pärjää kyllä jos on suuria eroja kannattaa jatkaa muualle.

        Oletko jo luovuttanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet muistaakseni ollut jo kerran varma että sinut on tunnistettu.. aika harvan moraalit/ajatusmaailma kohtaa 100%, vivahde-eroilla pärjää kyllä jos on suuria eroja kannattaa jatkaa muualle.

        Oletko jo luovuttanut?

        Olis tunnistettu jos oisin pari asiaa tänne laittanut. Mutten ole.

        Luovuttaminen tulee pakosta... Covid lyö sellaista kiilaa .... .. . .. . .. . .. . .. . :-(
        Viime aikoina on alkanut kaivata sellaista "hengästymistä". On muistellut millaista on kun huomaa et nyt molemmat alkaa hengittää raskaammin

        Covidin syy että sellainen ehkä koskaan tapahdu

        M-naisen kanssa ei sellaista ole koskaa tapahtunutkaan.. ei ainakaan niin raskasta mut joskus pysäyttävää hengittelyä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis tunnistettu jos oisin pari asiaa tänne laittanut. Mutten ole.

        Luovuttaminen tulee pakosta... Covid lyö sellaista kiilaa .... .. . .. . .. . .. . .. . :-(
        Viime aikoina on alkanut kaivata sellaista "hengästymistä". On muistellut millaista on kun huomaa et nyt molemmat alkaa hengittää raskaammin

        Covidin syy että sellainen ehkä koskaan tapahdu

        M-naisen kanssa ei sellaista ole koskaa tapahtunutkaan.. ei ainakaan niin raskasta mut joskus pysäyttävää hengittelyä :)

        Tuskin silloinkaan olisi tunnistettu..

        Tämä vallitseva tilanne on vähän haastava.. toivottavasti olette kumpikin pysyneet terveinä..

        Hyvä kai noita on välillä muistella miltä tuntuu. onhan sekin myös mukava kun hengittää samaan tahtiin, siirtyi se sitten raskaamman puolelle tai ei.. sellainen hengitetty yhteys:)

        Kai ne jotkut pysäyttää hengityksen.. onneksi vain hetkellisesti. Varmasti koet sitä vielä mutta kenen kanssa niin sitä ei tiedä.

        Unet pysyneet poissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin silloinkaan olisi tunnistettu..

        Tämä vallitseva tilanne on vähän haastava.. toivottavasti olette kumpikin pysyneet terveinä..

        Hyvä kai noita on välillä muistella miltä tuntuu. onhan sekin myös mukava kun hengittää samaan tahtiin, siirtyi se sitten raskaamman puolelle tai ei.. sellainen hengitetty yhteys:)

        Kai ne jotkut pysäyttää hengityksen.. onneksi vain hetkellisesti. Varmasti koet sitä vielä mutta kenen kanssa niin sitä ei tiedä.

        Unet pysyneet poissa?

        Kyllä olis tunnistanut, jos M ois lukenut täällä. Se eka oli niin varma

        Unet ei pysy poissa.
        Nyt olin hotellis, yksin.
        puoli tuntia aikaa poistua tai menettäisin ajokortin. Ex-työkaveri auttaa kasaamaan tavaroita. Lattialla suuria lego-rakennelmia joita ihmettelen miten olen ne sinne saanut tuotua. Yksikin talo on melkein puoli metriä leveä. Irrotan rakennukset pohjalevystä ,joita on useita. Ne laitan muovipussiin. Sitten tuntuu ett ehkäåä selviänkin ajoissa. Tuntuu kuin M olisi kadulla autossa odottamas .... en o varma ketä oottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olis tunnistanut, jos M ois lukenut täällä. Se eka oli niin varma

        Unet ei pysy poissa.
        Nyt olin hotellis, yksin.
        puoli tuntia aikaa poistua tai menettäisin ajokortin. Ex-työkaveri auttaa kasaamaan tavaroita. Lattialla suuria lego-rakennelmia joita ihmettelen miten olen ne sinne saanut tuotua. Yksikin talo on melkein puoli metriä leveä. Irrotan rakennukset pohjalevystä ,joita on useita. Ne laitan muovipussiin. Sitten tuntuu ett ehkäåä selviänkin ajoissa. Tuntuu kuin M olisi kadulla autossa odottamas .... en o varma ketä oottaa..

        Mikä eka oli varma?

        Unesta: Jos puhut ystävällesi unessa se tietää ongelmia. Unesi enteilee menestystä ja iloa. Toiveillasi on suuri todennäköisyys onnistua ja tulossa on ehkä myöskin vaurastumista.

        Et ole luovuttanut tai kyseessä toinen henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä eka oli varma?

        Unesta: Jos puhut ystävällesi unessa se tietää ongelmia. Unesi enteilee menestystä ja iloa. Toiveillasi on suuri todennäköisyys onnistua ja tulossa on ehkä myöskin vaurastumista.

        Et ole luovuttanut tai kyseessä toinen henkilö.

        eka kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen kun aioin ottaa yhteyttä

        E puhunut unessa kellekään, mut jotkut saattoi puhua ,, kun luulin ymmärtäväni heudän aikomukset.

        Mikä viittaa iloon, mikä onnistumiseen ja vaurauteen?
        Voiiko vaurastua varastamalla? Unessa saattoi olla jotain Ocean's Eleven asetelmia ;-)


        "Et ole luovuttanut tai kyseessä toinen henkilö."
        mitä täl tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eka kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen kun aioin ottaa yhteyttä

        E puhunut unessa kellekään, mut jotkut saattoi puhua ,, kun luulin ymmärtäväni heudän aikomukset.

        Mikä viittaa iloon, mikä onnistumiseen ja vaurauteen?
        Voiiko vaurastua varastamalla? Unessa saattoi olla jotain Ocean's Eleven asetelmia ;-)


        "Et ole luovuttanut tai kyseessä toinen henkilö."
        mitä täl tarkoitat?

        Oletteko nyt kohtalon sanelemana yhteydessä?

        Ei ole tiedossa siis ongelmia. Uneesi eri osa-alueisiin viitaten, talot, legot, muovipussit.

        En nyt tarkoittanut ocean'n eleven meininkiä, joku escaperoom tuli kyllä unesta mieleen.

        Mikähän sinun toive on? Varmaan niitä on monia mutta tämä ylipitkä ketju huomioiden niin saattaa olla toiveissa M?

        Viittasin vain siihen etten voi tietää mitä oikeasti toivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko nyt kohtalon sanelemana yhteydessä?

        Ei ole tiedossa siis ongelmia. Uneesi eri osa-alueisiin viitaten, talot, legot, muovipussit.

        En nyt tarkoittanut ocean'n eleven meininkiä, joku escaperoom tuli kyllä unesta mieleen.

        Mikähän sinun toive on? Varmaan niitä on monia mutta tämä ylipitkä ketju huomioiden niin saattaa olla toiveissa M?

        Viittasin vain siihen etten voi tietää mitä oikeasti toivot.

        jos en toivois mitään M:n suhteen niin en tänne ois alkanu viestiä. Kai siin toivos ett hän lukis nämä ja alkais ajatella asiaa .. .. . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos en toivois mitään M:n suhteen niin en tänne ois alkanu viestiä. Kai siin toivos ett hän lukis nämä ja alkais ajatella asiaa .. .. . . .

        Voisitko antaa jotain tunnisteita itsestäsi tai vaikka jotain jonka vain te kaksi tiedätte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos en toivois mitään M:n suhteen niin en tänne ois alkanu viestiä. Kai siin toivos ett hän lukis nämä ja alkais ajatella asiaa .. .. . . .

        Epätoivoiset unet muuttuneet ja nyt eri suntaan, nähtävästi sitä mieltä että saattaa onnistua M:n suhteen

        Mitähän on tapahtunut? Itsevarmuus? Kanssakäyminen?

        Toivot että lukee viestit, ymmärtää sinuksi ilman kunnon tunnisteita ja miettii asiaa..

        Ihan kaunis ajatus mutta saattaisi olla hyvä olla jokin toinenkin suunnitelma.. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivoiset unet muuttuneet ja nyt eri suntaan, nähtävästi sitä mieltä että saattaa onnistua M:n suhteen

        Mitähän on tapahtunut? Itsevarmuus? Kanssakäyminen?

        Toivot että lukee viestit, ymmärtää sinuksi ilman kunnon tunnisteita ja miettii asiaa..

        Ihan kaunis ajatus mutta saattaisi olla hyvä olla jokin toinenkin suunnitelma.. ?

        Ei ole selkeää muutosta. Yhteys lähes poikki.

        Telepatia-aallot kulkee 100 - 500 kertaa nopeammin kuin ääni. Parin minuutin sisällä "viesti" tavoittaa hänet joka puolelta Suomea.Se on se toinen suunnitelma.
        Kolmas suunnitelma on jos viel
        jaksais yrittää suiraa kontaktia. Mut siihen en usko. On kuin M haluais pitää mun linjan poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole selkeää muutosta. Yhteys lähes poikki.

        Telepatia-aallot kulkee 100 - 500 kertaa nopeammin kuin ääni. Parin minuutin sisällä "viesti" tavoittaa hänet joka puolelta Suomea.Se on se toinen suunnitelma.
        Kolmas suunnitelma on jos viel
        jaksais yrittää suiraa kontaktia. Mut siihen en usko. On kuin M haluais pitää mun linjan poikki.

        Mut ei ole täysin poikki..

        Toinen suunnitelma vaikuttaa myös mielenkiintoiselta mutta toimivuudesta ei ole takeita.

        Kolmas suunnitelma ehkä kuitenkin toimivin ja kaiken kannalta helpoin. Jää kaikki tulkinnanvaraiset asiat pois ja on vaan kaksi jotka pelkää.

        Oli tässä viimeisimmässä unessa toivoa enemmän kuin sinun mietteissä/kirjoituksissa ja aikaisemmissa unissa..

        Miksi oletat että M haluaa pitää linjan poikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei ole täysin poikki..

        Toinen suunnitelma vaikuttaa myös mielenkiintoiselta mutta toimivuudesta ei ole takeita.

        Kolmas suunnitelma ehkä kuitenkin toimivin ja kaiken kannalta helpoin. Jää kaikki tulkinnanvaraiset asiat pois ja on vaan kaksi jotka pelkää.

        Oli tässä viimeisimmässä unessa toivoa enemmän kuin sinun mietteissä/kirjoituksissa ja aikaisemmissa unissa..

        Miksi oletat että M haluaa pitää linjan poikki?

        on mennyt aikaa ilman selvää aktiivisuutta hänen suunnastaan. Kuin haluaisi passivoida mutkin. Hänelläjokin syy ettei kannata muhun panostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on mennyt aikaa ilman selvää aktiivisuutta hänen suunnastaan. Kuin haluaisi passivoida mutkin. Hänelläjokin syy ettei kannata muhun panostaa

        Ei ole laittanut mitään viestiä?
        Itse olet ja onko vastannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole laittanut mitään viestiä?
        Itse olet ja onko vastannut?

        Lisään tähän vielä että kyllä sen yleensä tietää ja huomaa kun ei ole kiinnostusta. Jos itse olet ollut aktiivinen ja osoittanut että on kiinnostava ihminen face to face ja viestein niin olet sitten kaikkesi yrittänyt eikä sille sitten mitään voi jos hän näkee asian eri tavalla.

        Itse en viihdy ihmisten seurassa joka elein osoittaa että olisi missä tahansa muualla kuin minun seurassa. Vaivaannuttavaa jos en sanoisi. Oli sitten kyseessä mikälainen ihmissuhde tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän vielä että kyllä sen yleensä tietää ja huomaa kun ei ole kiinnostusta. Jos itse olet ollut aktiivinen ja osoittanut että on kiinnostava ihminen face to face ja viestein niin olet sitten kaikkesi yrittänyt eikä sille sitten mitään voi jos hän näkee asian eri tavalla.

        Itse en viihdy ihmisten seurassa joka elein osoittaa että olisi missä tahansa muualla kuin minun seurassa. Vaivaannuttavaa jos en sanoisi. Oli sitten kyseessä mikälainen ihmissuhde tahansa.

        Tärkeisiin viesteihin tulee vastaus, muihin ei juurikaan.

        Kiinnostusta on jonkinlaista ilmassa. Muuten oisin jo unohtanut.
        Koska facetoface hän on ilahtunut sanomisistani jopa siitä että olen. Joskus tuntuu olevan hämilläänkin. Mut kaikki reaktiot ei selviä, jotkutristiriitaisia. Siksi en tiedä enkä ymmärrä missä mennään tai minne ees voitais mennä, Vai pitäiskö vaan unohtaa niinkun täällä jo moni sanookin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeisiin viesteihin tulee vastaus, muihin ei juurikaan.

        Kiinnostusta on jonkinlaista ilmassa. Muuten oisin jo unohtanut.
        Koska facetoface hän on ilahtunut sanomisistani jopa siitä että olen. Joskus tuntuu olevan hämilläänkin. Mut kaikki reaktiot ei selviä, jotkutristiriitaisia. Siksi en tiedä enkä ymmärrä missä mennään tai minne ees voitais mennä, Vai pitäiskö vaan unohtaa niinkun täällä jo moni sanookin

        hämillään tai häkeltynyt
        kuin naiset vain voi olla kun saavat sylillisen ruusuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeisiin viesteihin tulee vastaus, muihin ei juurikaan.

        Kiinnostusta on jonkinlaista ilmassa. Muuten oisin jo unohtanut.
        Koska facetoface hän on ilahtunut sanomisistani jopa siitä että olen. Joskus tuntuu olevan hämilläänkin. Mut kaikki reaktiot ei selviä, jotkutristiriitaisia. Siksi en tiedä enkä ymmärrä missä mennään tai minne ees voitais mennä, Vai pitäiskö vaan unohtaa niinkun täällä jo moni sanookin

        Kai se on jos itse olet tehnyt selväksi mitä ajattelet niin.. kyllä se on niin että kiinnostunut tekee tikusta asiaa ja jossei tee niin ei ole kiinnostunut.

        Itselläkin vastaava tilanne.. sanojen ja tekojen suuri ristiriita. Mutta jos seurani kiinnostaa hän sinne löytää ja jossei niin osaa varmasti pysyä poissa. Me jouduimme erinnäisistä syistä umpikujaan ja ei taida enään täyskäännöskään onnistua.

        Itse parhaiten tilanteensa tietää kun objektiivisesti asiaa katsoo. Antaa vaan olla ja katsoo mihin tilanne menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se on jos itse olet tehnyt selväksi mitä ajattelet niin.. kyllä se on niin että kiinnostunut tekee tikusta asiaa ja jossei tee niin ei ole kiinnostunut.

        Itselläkin vastaava tilanne.. sanojen ja tekojen suuri ristiriita. Mutta jos seurani kiinnostaa hän sinne löytää ja jossei niin osaa varmasti pysyä poissa. Me jouduimme erinnäisistä syistä umpikujaan ja ei taida enään täyskäännöskään onnistua.

        Itse parhaiten tilanteensa tietää kun objektiivisesti asiaa katsoo. Antaa vaan olla ja katsoo mihin tilanne menee?

        Kuin M olis tullut vastaamaan.
        Ekaks negatiivisesti : kiinnostunut tekee tikusta asiaa ja jossei tee niin ei ole kiinnostunut

        Se tarkoittais että mun pitää nähdä faktat. Ja niiden perusteella unohettava.

        Lopuks positiivisesti: Antaa vaan olla ja katsoo mihin tilanne menee

        että pien chäänssi sittenki .. ?



        Meen tuon negan mukaan :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin M olis tullut vastaamaan.
        Ekaks negatiivisesti : kiinnostunut tekee tikusta asiaa ja jossei tee niin ei ole kiinnostunut

        Se tarkoittais että mun pitää nähdä faktat. Ja niiden perusteella unohettava.

        Lopuks positiivisesti: Antaa vaan olla ja katsoo mihin tilanne menee

        että pien chäänssi sittenki .. ?



        Meen tuon negan mukaan :-(

        Itse en enään tee tikusta asiaa koska on kierrelen ja kaarrellen annettu ymmärtää että ei ole missään määrin toivottua. Minun kohtaaminenkaan ei taida olla toivottua.

        Jos olisi kiinnostunut laittasi itse jotain, ei ole laittanut.

        Mikään ei ole kiveen hakattu mutta joskus on vaan helpoin ottaa rauhallisesti ja seurata tilannetta. Selvästi te vielä osaatte ja pystytte olla keskenänne tekemisissä, siis kasvotusten, niin nauttikaa silloin toistenne seurasta. Se paluu menneisyyteen vai miten tämän muotoilisin..

        Mikään ei iske maahan niin paljon kuin omat ennakko-odotukset tai haavekuvat. Sen verran uskallan kertoa.


    • Anonyymi

      Mitä lopulta haluat tuosta M naisesta?

      • Anonyymi

        Haluan kokea sen yhteyden mikä meillä on, jos hänel on samoja tunteita. Sitten katotaan mihin se yhteys kantaa.
        Itsellä se tunne on ollut niinvahva, joskus jopa telepaattinen, ja kauankin on kestänyt. Siksi en haluais heittää hukkaan sitä yhteyttä, joka meil vois olla.
        Maailmassa menee niin paljon heitettyjä tilaisuuksia. Monet niistä silmänräpäyksessä rakentuneita, mutta tämä on vuosien tulos. Olkoonkin vaikka pilvilinna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kokea sen yhteyden mikä meillä on, jos hänel on samoja tunteita. Sitten katotaan mihin se yhteys kantaa.
        Itsellä se tunne on ollut niinvahva, joskus jopa telepaattinen, ja kauankin on kestänyt. Siksi en haluais heittää hukkaan sitä yhteyttä, joka meil vois olla.
        Maailmassa menee niin paljon heitettyjä tilaisuuksia. Monet niistä silmänräpäyksessä rakentuneita, mutta tämä on vuosien tulos. Olkoonkin vaikka pilvilinna

        On jotenkin tosi suloista miten hänestä kirjoittelet.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kokea sen yhteyden mikä meillä on, jos hänel on samoja tunteita. Sitten katotaan mihin se yhteys kantaa.
        Itsellä se tunne on ollut niinvahva, joskus jopa telepaattinen, ja kauankin on kestänyt. Siksi en haluais heittää hukkaan sitä yhteyttä, joka meil vois olla.
        Maailmassa menee niin paljon heitettyjä tilaisuuksia. Monet niistä silmänräpäyksessä rakentuneita, mutta tämä on vuosien tulos. Olkoonkin vaikka pilvilinna

        Miksi kaipaus ei realisoidu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaipaus ei realisoidu?

        Taitaa olla yksisuuntainen toive, kuvitelma, pilvilinna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla yksisuuntainen toive, kuvitelma, pilvilinna

        Miksi niin ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin ajattelet?

        on mennyt aikaa ilman selvää kommunikointiin halua hänen puoleltaan.
        Jos ei ole halua siihen nii ei ole halua minuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on mennyt aikaa ilman selvää kommunikointiin halua hänen puoleltaan.
        Jos ei ole halua siihen nii ei ole halua minuun

        Ei asiat ole aina noin suoraviivaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asiat ole aina noin suoraviivaisia.

        ei ole ei, mut aika on suoraviivainen ja nopea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole ei, mut aika on suoraviivainen ja nopea

        Aloitit suoraviivaisempaa linjaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitit suoraviivaisempaa linjaa?

        nii... mikäs on se laite sairaalas joka näyttää sydämen lyönnit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nii... mikäs on se laite sairaalas joka näyttää sydämen lyönnit ?

        Älä nyt ainakaan henkeäsi riistä niin vakava tilanne ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole ei, mut aika on suoraviivainen ja nopea

        Onko sinulla olemassa yhteys tähän hlöön?


    • Anonyymi

      Milloin kohtasitte viimeksi?

      • Anonyymi

        On yhteys olemassa.. vähän poikkaileva.
        Kohdattu on moonta kuukautta sitte..

        Taas uni ::::

        On jonkun firman pikkujoulut tai muu tilaisuus, ehkä varattu kabinetti ravintolasta tai hotellista. Annan takin narikkaan ja sitten olenkin jo jossain katsomassa esitelmää, kai jotain firman esittelyä..

        Olisko sitten tauko kun olen istumassa ravintolan mustalla nahkasohvalla jonka edessä
        on kaksi matalaa pientä pyöreää pöytää, ja niitten vieressä pari pyöreää mustaa jakkaraa.
        M istuu vasemalla yhdellä jakkaralla, sivuttain minuun mutta polvet melkein osuu polviini.
        M enkä minä sano mitään. Oikealle puolelleni sohvalle tupsahtaa istumaan blondi kavereineen.
        Blondi moikkaa, vastaan vaisusti kun muistan että hänhän on exäni vuosikymmenten takaa,
        oikeestaan on tasavuosia.

        Blondilla on tiukka punainen t-paita. Hän ei sano enempää vaan on selkä irti selkänojasta
        ja hänen kaverinsa pitkä, mulle liian pitkä, hoikka nainen alkaa jutella mulle selkänojan puolelta.
        Hän kysyy: onko toikin sun rakas?
        Ihmettelen kuka muukin olis ja katselen ympärilleni, mutta en ihmisjoukosta erota ketään tuttua ....vain M ja blondi.
        Se kaveri jatkaa puhumista ja kertoo paljon mun asioista, milloin olin ollut missäkin paikassa
        sen ja sen kanssa. Hän oli tietävinään enemmänkin. En kiistänyt

        Kohta olen taas seuraamassa esitelmää, kaikki kai miehiä.. kaikilla muilla valkoiset kauluspaidat paitsi mulla joku tummahko t-paita tai pusero.
        Kuin olis joku firman tärkeä seremonia, koska koht kaikki ottaa ne valkoiset paidat pois. Luulen että olen mokannut, ,tehnyt uutena työntekijänä jonkun pahan etikettivirheen.
        Pomo kuitenkin kättelee ja juttelee kuin mitään mokaa ei ois ollu. Se on humaltunut... kuten enemmistö.

        Pikkujoulut haihtuu raflasta ... (en näe naisia),...
        kadulle ... haihtuu ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yhteys olemassa.. vähän poikkaileva.
        Kohdattu on moonta kuukautta sitte..

        Taas uni ::::

        On jonkun firman pikkujoulut tai muu tilaisuus, ehkä varattu kabinetti ravintolasta tai hotellista. Annan takin narikkaan ja sitten olenkin jo jossain katsomassa esitelmää, kai jotain firman esittelyä..

        Olisko sitten tauko kun olen istumassa ravintolan mustalla nahkasohvalla jonka edessä
        on kaksi matalaa pientä pyöreää pöytää, ja niitten vieressä pari pyöreää mustaa jakkaraa.
        M istuu vasemalla yhdellä jakkaralla, sivuttain minuun mutta polvet melkein osuu polviini.
        M enkä minä sano mitään. Oikealle puolelleni sohvalle tupsahtaa istumaan blondi kavereineen.
        Blondi moikkaa, vastaan vaisusti kun muistan että hänhän on exäni vuosikymmenten takaa,
        oikeestaan on tasavuosia.

        Blondilla on tiukka punainen t-paita. Hän ei sano enempää vaan on selkä irti selkänojasta
        ja hänen kaverinsa pitkä, mulle liian pitkä, hoikka nainen alkaa jutella mulle selkänojan puolelta.
        Hän kysyy: onko toikin sun rakas?
        Ihmettelen kuka muukin olis ja katselen ympärilleni, mutta en ihmisjoukosta erota ketään tuttua ....vain M ja blondi.
        Se kaveri jatkaa puhumista ja kertoo paljon mun asioista, milloin olin ollut missäkin paikassa
        sen ja sen kanssa. Hän oli tietävinään enemmänkin. En kiistänyt

        Kohta olen taas seuraamassa esitelmää, kaikki kai miehiä.. kaikilla muilla valkoiset kauluspaidat paitsi mulla joku tummahko t-paita tai pusero.
        Kuin olis joku firman tärkeä seremonia, koska koht kaikki ottaa ne valkoiset paidat pois. Luulen että olen mokannut, ,tehnyt uutena työntekijänä jonkun pahan etikettivirheen.
        Pomo kuitenkin kättelee ja juttelee kuin mitään mokaa ei ois ollu. Se on humaltunut... kuten enemmistö.

        Pikkujoulut haihtuu raflasta ... (en näe naisia),...
        kadulle ... haihtuu ...

        Yksi teema toistuu, M.

        Tumma huonekalu ei ole hyvä kotioloja ajatellen. Se että istut tarkoittaa että menee kuitenkin mukavasti. Huone missä olet kuvastaa sieluneläämääsi. Parilliset pöydät, jakkarat kuvastaa tasapainoa, pyöreä pöytä rakkaussuhdetta yksinolevalle tai perheellisenä perheenlisäystä.
        Tuntematon nainen on sisäinen naisellinen puolesi.

        Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Kaikkia ei tarvi tulkita mutta tiedät varmaan itse parhaiten mitä kapinoit ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On yhteys olemassa.. vähän poikkaileva.
        Kohdattu on moonta kuukautta sitte..

        Taas uni ::::

        On jonkun firman pikkujoulut tai muu tilaisuus, ehkä varattu kabinetti ravintolasta tai hotellista. Annan takin narikkaan ja sitten olenkin jo jossain katsomassa esitelmää, kai jotain firman esittelyä..

        Olisko sitten tauko kun olen istumassa ravintolan mustalla nahkasohvalla jonka edessä
        on kaksi matalaa pientä pyöreää pöytää, ja niitten vieressä pari pyöreää mustaa jakkaraa.
        M istuu vasemalla yhdellä jakkaralla, sivuttain minuun mutta polvet melkein osuu polviini.
        M enkä minä sano mitään. Oikealle puolelleni sohvalle tupsahtaa istumaan blondi kavereineen.
        Blondi moikkaa, vastaan vaisusti kun muistan että hänhän on exäni vuosikymmenten takaa,
        oikeestaan on tasavuosia.

        Blondilla on tiukka punainen t-paita. Hän ei sano enempää vaan on selkä irti selkänojasta
        ja hänen kaverinsa pitkä, mulle liian pitkä, hoikka nainen alkaa jutella mulle selkänojan puolelta.
        Hän kysyy: onko toikin sun rakas?
        Ihmettelen kuka muukin olis ja katselen ympärilleni, mutta en ihmisjoukosta erota ketään tuttua ....vain M ja blondi.
        Se kaveri jatkaa puhumista ja kertoo paljon mun asioista, milloin olin ollut missäkin paikassa
        sen ja sen kanssa. Hän oli tietävinään enemmänkin. En kiistänyt

        Kohta olen taas seuraamassa esitelmää, kaikki kai miehiä.. kaikilla muilla valkoiset kauluspaidat paitsi mulla joku tummahko t-paita tai pusero.
        Kuin olis joku firman tärkeä seremonia, koska koht kaikki ottaa ne valkoiset paidat pois. Luulen että olen mokannut, ,tehnyt uutena työntekijänä jonkun pahan etikettivirheen.
        Pomo kuitenkin kättelee ja juttelee kuin mitään mokaa ei ois ollu. Se on humaltunut... kuten enemmistö.

        Pikkujoulut haihtuu raflasta ... (en näe naisia),...
        kadulle ... haihtuu ...

        Olet rakastunut häneen. Unet kumpuavat alitajunnasta ja on selvää että hän on mielessäsi hyvin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi teema toistuu, M.

        Tumma huonekalu ei ole hyvä kotioloja ajatellen. Se että istut tarkoittaa että menee kuitenkin mukavasti. Huone missä olet kuvastaa sieluneläämääsi. Parilliset pöydät, jakkarat kuvastaa tasapainoa, pyöreä pöytä rakkaussuhdetta yksinolevalle tai perheellisenä perheenlisäystä.
        Tuntematon nainen on sisäinen naisellinen puolesi.

        Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Kaikkia ei tarvi tulkita mutta tiedät varmaan itse parhaiten mitä kapinoit ja miksi.

        - Tuntematon nainen on sisäinen naisellinen puolesi.

        jännä analyysi :)
        Kun noin sanot, niin jotain omaa piirrettä oli. Ja ehkä se kaikkitietävyys mun asioista perustui siihen että se olin mä



        - Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Tuo voi olla totta. Ainakin eka osa on jo ja toka osa voi käydä hallasti jos teen riskin.
        Mut nää ei liity M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakastunut häneen. Unet kumpuavat alitajunnasta ja on selvää että hän on mielessäsi hyvin usein.

        on mielessä jokapäivä ... ja joka ikinen yö

        Mut oisko se haitaksi ja vaihdettava ajatukset muuhun? mikä ois tehokas viemänn ajatukset muualle - - Ristipistoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Tuntematon nainen on sisäinen naisellinen puolesi.

        jännä analyysi :)
        Kun noin sanot, niin jotain omaa piirrettä oli. Ja ehkä se kaikkitietävyys mun asioista perustui siihen että se olin mä



        - Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Tuo voi olla totta. Ainakin eka osa on jo ja toka osa voi käydä hallasti jos teen riskin.
        Mut nää ei liity M

        Onko hän sen riskin arvoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sen riskin arvoinen?

        Minkä riskin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Tuntematon nainen on sisäinen naisellinen puolesi.

        jännä analyysi :)
        Kun noin sanot, niin jotain omaa piirrettä oli. Ja ehkä se kaikkitietävyys mun asioista perustui siihen että se olin mä



        - Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Tuo voi olla totta. Ainakin eka osa on jo ja toka osa voi käydä hallasti jos teen riskin.
        Mut nää ei liity M

        Turha se on väittää vastaan kun itselle kertoo totuuksia..

        Tulkitsisin niin että se mitä teet nyt tekee hallaa jollekin tulevalle

        Eihän se uni välttämättä kerro Mstä..

        Se nyt on kaikille selvää jota näitä lukenut että hänestä välität.

        Naisen paita miehen unessa kertoo muuten yleensä syrjähypystä tai aikomuksista siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha se on väittää vastaan kun itselle kertoo totuuksia..

        Tulkitsisin niin että se mitä teet nyt tekee hallaa jollekin tulevalle

        Eihän se uni välttämättä kerro Mstä..

        Se nyt on kaikille selvää jota näitä lukenut että hänestä välität.

        Naisen paita miehen unessa kertoo muuten yleensä syrjähypystä tai aikomuksista siihen

        uusiks tää kohta:


        - Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Tuo voi olla totta. Ainakin eka osa eli "et halua toteuttaa" on jo totta, ainakin yhdes sellaises asias joka ei liity M.
        Ja toka osa eli "teet toimillasi hallaa " voi käydä toteen jos teen riskin yhes asias. Se voi liittyä ekaan asiaan suoraan tai epäsuorasti mut ei sekään liity M.

        Elämäst vois kyl löytää hallaa ja riskei, jotka liittyy M. Joka asiasta löytää, jos oikeen ryhtyy veitsenterällä elämään ja yltiöpäisesti haluamaan jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uusiks tää kohta:


        - Alipukeutuminen on sitä että et halua toteuttaa muiden toiveita elämästäsi tai teet toimillasi hallaa tulevaisuudellesi jollain tapaa.

        Tuo voi olla totta. Ainakin eka osa eli "et halua toteuttaa" on jo totta, ainakin yhdes sellaises asias joka ei liity M.
        Ja toka osa eli "teet toimillasi hallaa " voi käydä toteen jos teen riskin yhes asias. Se voi liittyä ekaan asiaan suoraan tai epäsuorasti mut ei sekään liity M.

        Elämäst vois kyl löytää hallaa ja riskei, jotka liittyy M. Joka asiasta löytää, jos oikeen ryhtyy veitsenterällä elämään ja yltiöpäisesti haluamaan jotain.

        Vai onko se halla se että et tee ota sitä riskiä?

        Ei tuo kovin hyvältä kuulosta että elämä on veitsenterällä elämistä jos haluat jotain liikaa?

        Miksiköhän M:ään liittyy hallaan ja riskejä?

        Kukin elää elämänsä miten haluaa ja itse niitä unia tulkitsee tai jättää tulkitsematta.

        Olisko niin että M oli unessasi vaan vierailija kuten exäsi..

        Valkoinen paita on hyvä asia mut kun se riisutaan se on häpeä tai jokin romanttinen hetki.. Koetko että sinulta riistetään jotain hyvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko se halla se että et tee ota sitä riskiä?

        Ei tuo kovin hyvältä kuulosta että elämä on veitsenterällä elämistä jos haluat jotain liikaa?

        Miksiköhän M:ään liittyy hallaan ja riskejä?

        Kukin elää elämänsä miten haluaa ja itse niitä unia tulkitsee tai jättää tulkitsematta.

        Olisko niin että M oli unessasi vaan vierailija kuten exäsi..

        Valkoinen paita on hyvä asia mut kun se riisutaan se on häpeä tai jokin romanttinen hetki.. Koetko että sinulta riistetään jotain hyvää?

        Ei kannata liikaa uskoa yksityiskohtaisiin tulkintoihin unista, vaan toimia niinkuin sydän sanoo. Jos sydämessäsi haluat hänet, niin sanoista tekoihin.


    • Anonyymi

      Seurasitko sydäntäsi?

    • Anonyymi

      Miten tämän tarinan kävi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe