M (n), näin unta meistä

Anonyymi

mut...
taisit unessa antaa mulle jotain ...
mikä vissiiii tarkottaa rukkasia

196

1499

Vastaukset

• Ethän sinä unia näe..

• Miten tämä unessasi tuli esille?

• Oltiin jossain juhlissa. Oisko ollu M:n synttärit .
        Joku sanoi mulle: Anna tää M:lle.

M oli lähdössä jollekin juhla-ajelulle vanhassa autossa, kolme ihmistä jo odotti autossa.
        M oli autoon astumassa kun menin hänen luo.
        Annoin pienen paketin M:lle ... siinä oli violetti kukka päällä.
        M katsoi mua järkkynä kuin sanois: et voi olla tosissas.
        Ei kuitenkaan sanonu yhtään mitään. Ja lähti

• Anonyymi kirjoitti:

Oltiin jossain juhlissa. Oisko ollu M:n synttärit .

M oli lähdössä jollekin juhla-ajelulle vanhassa autossa, kolme ihmistä jo odotti autossa.

No eihän toi rukkasia välttämättä tarkoita, älä menetä uskoasi vielä 😊

• Anonyymi kirjoitti:

No eihän toi rukkasia välttämättä tarkoita, älä menetä uskoasi vielä 😊

oli se niin kylmä katse. Ja kun irl ei ole lähettäny enää viestejä, niin se uni vain kertoi miten asia on ja mun pitäis jo tajuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Oltiin jossain juhlissa. Oisko ollu M:n synttärit .

Auton jos näkee unessa se kuvaa sinua itseäsi ja miten haluaisit muiden näkevän sinut. Auton kulku kertoo asioiden kuten elämän helppoudesta. Värikäs kukka on positiivinen asia. Lahjan välittäminen saatta olla sama kuin joutua kokeeseen valmistautmatta, joutunut johonkin mihin et ollut valmis.
        Toistuva unihahmo voi kieliä myös jostain käsittelemättömästä tunteesta. "Torjuntaan" en nyt oikeen vähän unen merkityksiä lukeneena keksi voi olla että pelkäät sitä tai sinut on jo hylätty? Unet on hauskoja kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

oli se niin kylmä katse. Ja kun irl ei ole lähettäny enää viestejä, niin se uni vain kertoi miten asia on ja mun pitäis jo tajuta.

Millon on viimeksi lähettänyt viestiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Auton jos näkee unessa se kuvaa sinua itseäsi ja miten haluaisit muiden näkevän sinut. Auton kulku kertoo asioiden kuten elämän helppoudesta. Värikäs kukka on positiivinen asia. Lahjan välittäminen saatta olla sama kuin joutua kokeeseen valmistautmatta, joutunut johonkin mihin et ollut valmis.
        Toistuva unihahmo voi kieliä myös jostain käsittelemättömästä tunteesta. "Torjuntaan" en nyt oikeen vähän unen merkityksiä lukeneena keksi voi olla että pelkäät sitä tai sinut on jo hylätty? Unet on hauskoja kyllä.

koe?
        noo, pari kertaa on tullut tilanne yllättäen johon ois pitäny tarttua. Tai siis tarttua M:n käteen tai ...

Torjuntaa on se ettei lahja kelvannu

• Anonyymi kirjoitti:

Millon on viimeksi lähettänyt viestiä?

pari kuukautta

• Anonyymi kirjoitti:

koe?
        noo, pari kertaa on tullut tilanne yllättäen johon ois pitäny tarttua. Tai siis tarttua M:n käteen tai ...

Torjuntaa on se ettei lahja kelvannu

Olisko nyt niin että oikesti välität tästä unesi naisesta ja et vaan ole kyennyt tai halunnut ketrtoa sitä. Sen takia moinen uni? Et koe olevasi riittävän kypsä? (Vanhaa autoa ajatellen)

• Anonyymi kirjoitti:

pari kuukautta

Oletko itse laittanut? Itse rikoin 2 kk viesti hiljaisuuden vaikka toive oli vissin loppuelämäksi..? no ainakin lopetin sen prkleen ylianalysoinnin ja "mitä jos" ajattelun. Laitan viestiä jos siltä tuntuu eikä hänen ole pakko minulle vastata.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisko nyt niin että oikesti välität tästä unesi naisesta ja et vaan ole kyennyt tai halunnut ketrtoa sitä. Sen takia moinen uni? Et koe olevasi riittävän kypsä? (Vanhaa autoa ajatellen)

oon kertonu että välitän ja koen olevani kypsä hänelle.

• Anonyymi kirjoitti:

oon kertonu että välitän ja koen olevani kypsä hänelle.

Miksiköhän täällä palstalla pyörit jos olet jo kertonut että välität.. Ilmaistko itsesi niin ettei hän ymmärtänyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän täällä palstalla pyörit jos olet jo kertonut että välität.. Ilmaistko itsesi niin ettei hän ymmärtänyt?

varmasti ymmärsi.
        Mutta myöhemmin sanoin puhelimessa jotain, minkä on voinut ymmärtää väärin. Sen jälkeen ei olla puhuttukaan ja viesteissä asia on vaikea

• Anonyymi kirjoitti:

varmasti ymmärsi.
        Mutta myöhemmin sanoin puhelimessa jotain, minkä on voinut ymmärtää väärin. Sen jälkeen ei olla puhuttukaan ja viesteissä asia on vaikea

Eikai se aivan mahdoton tilanne jos kuitenkin olette soitelleet? Ja viestiyhteys on. Mitä turhaan yrittää korjata tilanne jos selkeästi vaikutat tietävän mistä kenkä puristaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Eikai se aivan mahdoton tilanne jos kuitenkin olette soitelleet? Ja viestiyhteys on. Mitä turhaan yrittää korjata tilanne jos selkeästi vaikutat tietävän mistä kenkä puristaa..

en tiedä... siks epäselviä unia ;-D

• Anonyymi kirjoitti:

en tiedä... siks epäselviä unia ;-D

Laita viesti? Eipä sitä asiaa sen välityksellä tarvi käsitellä mutta että pääsette taas jonkin sortin yhteyteen..

• Anonyymi kirjoitti:

varmasti ymmärsi.

Et sattumoisin kertonut että on vain *piip*?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sattumoisin kertonut että on vain *piip*?

mikä *piip* ??

• Anonyymi kirjoitti:

Laita viesti? Eipä sitä asiaa sen välityksellä tarvi käsitellä mutta että pääsette taas jonkin sortin yhteyteen..

oon laitellu ...... ...... .........

• Anonyymi kirjoitti:

oon laitellu ...... ...... .........

Onko vastannut.. .......?

• Anonyymi kirjoitti:

mikä *piip* ??

*piip* =sensuroitu sana jota käytit

• Anonyymi kirjoitti:

*piip* =sensuroitu sana jota käytit

mitään ei meidän keskustelusta sensuroitu :)

Mikähän sensurointia kaipaava sana tuohon kävis???

"on vain *piip* " ?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko vastannut.. .......?

väliin on, väiin ei

• Anonyymi kirjoitti:

väliin on, väiin ei

Oletko kysynyt mitään, yrittänyt pitää yllä keskustelua? Kai nyt edes unesta kerroit?

• Anonyymi kirjoitti:

mitään ei meidän keskustelusta sensuroitu :)

Mikähän sensurointia kaipaava sana tuohon kävis???

"on vain *piip* " ?

Palsta sensuuri iski.. meillä ei sensuroitu mutta poistettiin viestejä kyllä. Minä tämän häpeällisen ja lapsellisen käytöksen selkeä voittaja. Minkäs tunteille voi kun ei osannut käsitellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Palsta sensuuri iski.. meillä ei sensuroitu mutta poistettiin viestejä kyllä. Minä tämän häpeällisen ja lapsellisen käytöksen selkeä voittaja. Minkäs tunteille voi kun ei osannut käsitellä.

S.Malinen ja H-miehen suuret luulot 46 v eukon markkina-arvosta. Ei malista koko suomi kaipaa. Turha luulla että 18-29 vuotiaat pojat ihailisi vaihdevuosissa kulkevaa eukkoa kuumana kinkkuna. Toiveajattelua

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko kysynyt mitään, yrittänyt pitää yllä keskustelua? Kai nyt edes unesta kerroit?

kerroin kerroin. En puhelimessa, vaan täällä ;-)

• Anonyymi kirjoitti:

kerroin kerroin. En puhelimessa, vaan täällä ;-)

Teidän yhteys on palstalla?😅

• Anonyymi kirjoitti:

Teidän yhteys on palstalla?😅

ei, toivoin vain että hän lukisi täältä. Kaikkea kun ei voi suoraan sanoa

• Anonyymi kirjoitti:

Että näit unta hänestä?

• Anonyymi kirjoitti:

Että näit unta hänestä?

että pelkään saavani rukkaset

• Anonyymi kirjoitti:

Siitäkin selviää jos niin käy. Vaikka tiedän ettei ole minä kyseessä niin uskon että rohkenet siihen askeleeseen, unet sen kertoo.. tai oikeastaan nostaa alitajuntasi tietoisuutesi mutta silti.. Entä jos et saakkaan rukkasia?

• Anonyymi kirjoitti:

Siitäkin selviää jos niin käy. Vaikka tiedän ettei ole minä kyseessä niin uskon että rohkenet siihen askeleeseen, unet sen kertoo.. tai oikeastaan nostaa alitajuntasi tietoisuutesi mutta silti.. Entä jos et saakkaan rukkasia?

Se että pelkää ei ole häpeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit "minun hän" niin nauraisin ja paljon. En sen takia etten välittäisi, olenhan ihan hulluna sinuun, vaan sen takia että ajatuksesi ei ole kyllä missään määrin saavuttanut minua.

• Anonyymi kirjoitti:

Laitan sinulle vielä viestiä, kaksi viestiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten suunnitelit kertovasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten suunnitelit kertovasi?

face to face
        tai face to neck, jos tekee jotain ja pääsen yllättämään takaapäin ;-)
        Kumpikaan ei voi onnistu jos ei M suostu tapaamaan

• Anonyymi kirjoitti:

face to face

No nyt pyydät sitten tapaamaan kahvinmerkeissä tms. ???

• Anonyymi kirjoitti:

face to face

Pyydät jonnekin tai jotenkin maagisesti järjestät kohtaamisen?

• Anonyymi kirjoitti:

Laitan sinulle vielä viestiä, kaksi viestiä.

Nyt en ainakaan tänään viitsi miehelle laittaa mitään..

• Anonyymi kirjoitti:

voi ei, odotin niitä jo sulta!

• Anonyymi kirjoitti:

Pyydät jonnekin tai jotenkin maagisesti järjestät kohtaamisen?

maaginen järjestely ei onnistu. muukin tapaamine nyt vaikea sopia. vvälit jäähtyneet

• Anonyymi kirjoitti:

maaginen järjestely ei onnistu. muukin tapaamine nyt vaikea sopia. vvälit jäähtyneet

Senkuin sopii. Tai antaa kaiken kuihtua pois...?

• Anonyymi kirjoitti:

Tilanne pitäisi varmaan yrittää korjata..?

• Anonyymi kirjoitti:

Haa, nyt paljastuit!
        Olet se nainen ,jolta ei tule viestiä.
        Jotta voisit pelastaa tilanteen niin tee hämäys ja lähetäkin viesti!

• Anonyymi kirjoitti:

Tilanne pitäisi varmaan yrittää korjata..?

varmaan pitäis, purukumipaikkaus ei ny auta :-(

• Anonyymi kirjoitti:

varmaan pitäis, purukumipaikkaus ei ny auta :-(

Sotkee vaan lisää..

• Miksi Jusseista on tullut Eevoja tuossa maaJussille morsian, pitäisi muuttaa ohjelman nimi: Kartanon Rouvalle poikakaveri.

• 😂😂😂♡

• Jaa, rukkasia en ainakaan ole antanut. Oikeanlaista viestiä yritän elämäni naiselle keriä kasaan.

• No mutta sehän oli vain uni.

• vain uni, just niin!!

• Ja toinen uni

Olen autossa menossa kertausharjoituksiin tai jotain reserviläissotimista,
      kenraali kertoo taktiikasta. En kuuntele, koska ajattelen M....n silmiä, hymyä ja muotoja. Sotilaallinen keskittyminen on kadonnut (u.k.huom. vai onko seksuaalisuudessa jotai "sotaisaa")

Hätkähdän auton penkillä kun tajuan etten kuullut mitä pitäistehdä. Epätoivoinen olo kun ei onnistu M eikä sota

• Etsit taktiikkaa saadaksesi tämän naisen? Harmi ettet ollult tarkkaavaisempi 😅

• Jos tunnet unen naisen se kertoo huolesta tai tunteistasi naista kohtaan. Sota kuvaa epäjärjestystä ja kaaosta henkilökohtaisissa asioissas/elämässä. Sisäistä konfliktia jne. Pelkäät jääväsi paitsi jostain tärkeästä tai pelkäät epäonnistumista.

Ajoitko itse vai matkustitko?

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tunnet unen naisen se kertoo huolesta tai tunteistasi naista kohtaan. Sota kuvaa epäjärjestystä ja kaaosta henkilökohtaisissa asioissas/elämässä. Sisäistä konfliktia jne. Pelkäät jääväsi paitsi jostain tärkeästä tai pelkäät epäonnistumista.

Ajoitko itse vai matkustitko?

istuin puisella pitkällä penkillä ...
        samanlainen jolla kuljetetaan vankeja. Vangit istuvat penkeillä vastakkain.
        saattoihan olla niin että olinkin vanki. Tai ei, oli aseistusta mukana ja reserviläisistä jotenkin puhe

• Anonyymi kirjoitti:

Etsit taktiikkaa saadaksesi tämän naisen? Harmi ettet ollult tarkkaavaisempi 😅

no just, ei kyl naurata jos siin ois ollu ratkaisu

• Anonyymi kirjoitti:

istuin puisella pitkällä penkillä ...
        samanlainen jolla kuljetetaan vankeja. Vangit istuvat penkeillä vastakkain.
        saattoihan olla niin että olinkin vanki. Tai ei, oli aseistusta mukana ja reserviläisistä jotenkin puhe

Älä usko kaikkea mitä sinulle kerrotaan.
        Ase on tarkoittaa kunnioitusta tai mieskuntoa. Tai jonkinsortin riitaa tai erimielisyyttä.
        Jos olet rehellinen se käskee "relata", älä pelkää pahinta. jos olet epärehellinen se käskee parantaa tapasi.

• Ehkä unesi viittaa toimimaan tämän naisen suhteen. Ehkä olisi aika.

• Olehan nyt varovainen siellä ettei satu vahinkoja siellä kun et keskity!
        M

• Anonyymi kirjoitti:

Olehan nyt varovainen siellä ettei satu vahinkoja siellä kun et keskity!
        M

kiitos huolenpidosta :)

• Kauanko olet hänet tuntenut?

• vuosia ..........................................

• Anonyymi kirjoitti:

vuosia ..........................................

Ei ole mikään hetken ihastus siis.. mielestäni on söpöä kuinka jännität seuraavaa askelta, mikä sitten onkaan?😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sitten olisi aika tehdä asialle jotain.. ehkä unesi sitä yrittävät sanoa. Mitä lopulta menetät.. tilanne muuttuu joko paremmaksi tai pysyy ennallansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sitten olisi aika tehdä asialle jotain.. ehkä unesi sitä yrittävät sanoa. Mitä lopulta menetät.. tilanne muuttuu joko paremmaksi tai pysyy ennallansa.

voi myös olla katastrofi. Mutta jos jo nyt pahasti pakkasella nii sitte ei menetä

• Anonyymi kirjoitti:

voi myös olla katastrofi. Mutta jos jo nyt pahasti pakkasella nii sitte ei menetä

Kauanko meinast itseäsi riuduttaa? Tekisit asialle jotain suuntaan taikka toiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet tuntenut hänet pitkään.. kauanko olet ollut häneen ihastunut/rakastunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Kauanko meinast itseäsi riuduttaa? Tekisit asialle jotain suuntaan taikka toiseen.

Samaa myös miettii nainen sivusta.. ja onko nähnyt lisää unia......?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet tuntenut hänet pitkään.. kauanko olet ollut häneen ihastunut/rakastunut?

ihastunut aina :) .. tunteita tajusin olevan muakna noin neljä v sitte

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa myös miettii nainen sivusta.. ja onko nähnyt lisää unia......?

lisää unia ei... kai olen liian riutunut niitä näkemään. ?
        Kauanko jatkan? Niin kauan että saan häneltä varman vastauksen tai oma pää niksahtaa ;)

• Anonyymi kirjoitti:

ihastunut aina :) .. tunteita tajusin olevan muakna noin neljä v sitte

Etkä vieläkään ole kertonut tunteistasi? En usko, että hän pistäisi pahakseen jos asiasta hänelle mainitsisit. Olette tunteneet jo kuitenkin kauan, et sinä menettäisi kasvojasi kuitenkaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Etkä vieläkään ole kertonut tunteistasi? En usko, että hän pistäisi pahakseen jos asiasta hänelle mainitsisit. Olette tunteneet jo kuitenkin kauan, et sinä menettäisi kasvojasi kuitenkaan..

olen yhden kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla. Hän kai halusi sivuuttaa sen eikä asia saanu oikee tulta muutenkaa alle :-(
        Miksen sammuttanut silloin kaikkea? Yritin mutta parissa kuukaudessa omalta puolelta ei sammunu ja sitä alko nähdä kipinää siinä mitä M oli sanonu ja tehny aiikaisemmin. Ja alkoin uskoa että hän teki sivuuttamisen koska ei uskaltant.

• Anonyymi kirjoitti:

olen yhden kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla. Hän kai halusi sivuuttaa sen eikä asia saanu oikee tulta muutenkaa alle :-(
        Miksen sammuttanut silloin kaikkea? Yritin mutta parissa kuukaudessa omalta puolelta ei sammunu ja sitä alko nähdä kipinää siinä mitä M oli sanonu ja tehny aiikaisemmin. Ja alkoin uskoa että hän teki sivuuttamisen koska ei uskaltant.

Oliko hetki oikea. Kuunteliko hän keskittyneesti, että sisäisti sanasi. Sano uudelleen. Ellei tule reaktiota niin unohda.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanonut aika paljon... Mut et suoraan kuitenkaan... Ei ihme jos sivuutti, hän ei välttämättä ottanut asiaasi tosissaan. Kuulostaa siltä.
        Sanoitko että rakastat häntä? Sinulla on tunteita häntä kohtaan? Että hän on kaunein, ihanin nainen ja tahdot hänet omaksesi?
        Mitä tämä M sitten sanoi ja teki aikasemmin kun alkoi kipinöimään?

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla että hän ei vaan hoksannut mitä puhut..Pari kuukautta, mitä sillon tapahtui? Itsekkin mietin erään miehen kanssa kohtaamisia hymyssä suin.. sillon kuin vielä asiat "toimi". Kun voisi vaan unohtaa tai saada selkeän torjunnan ja jatkaa eteenpäin. Me vaan oltiin pelkureita ja uusavuttomia tunteiden äärellä, ainakin minä olin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanonut aika paljon... Mut et suoraan kuitenkaan... Ei ihme jos sivuutti, hän ei välttämättä ottanut asiaasi tosissaan. Kuulostaa siltä.
        Sanoitko että rakastat häntä? Sinulla on tunteita häntä kohtaan? Että hän on kaunein, ihanin nainen ja tahdot hänet omaksesi?
        Mitä tämä M sitten sanoi ja teki aikasemmin kun alkoi kipinöimään?

Niin se on vähän eri sanooko olet kiva, mukava,kaunis, nätti, pidän sinusta.. kuin sanoo olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun.
        Sanoilla on paljon merkitystä..

• Anonyymi kirjoitti:

Niin se on vähän eri sanooko olet kiva, mukava,kaunis, nätti, pidän sinusta.. kuin sanoo olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun.
        Sanoilla on paljon merkitystä..

mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

Mitä tapahtui aikaisemmin?
        Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.

• Anonyymi kirjoitti:

mmmm... voitte olla kaikki oikeessa. Se mitä sanoin ei ollu tuollasta " olet upea, rakastan sinua, tahdon sinut, ole omani, ole minun."
        Niin voimakkaasti en ois uskaltanu sanoa enkä vieläkään. Jotain merkkiä pitäis saada ensin tännekin päin.
        Se mitä sanoin ei jäänyt häneltä kuulematta mutta hän tulkkas sen kai että tykkään yleisel tasol hänen luonteestaan tms :)

Joskus selkeesti asetti mut etusijalle, mut olisko sitte vaa kaveriks. Joskus taas tajus vasta seur päivänä et ehkä hän halusi että oisin koskettanut. Joskus taas selvästi väisti ettei tullut sellast tilannetta.

Todennäköisesti asettikin... syytä ei voi tietää. Mutta todennäköisesti hän on ymmärtänyt puheesi kuten sanoit yleisellä tasolla hänestä kaverina.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hänestä sitten sanoit?

• Anonyymi kirjoitti:

Hän, mies, jossain vaiheessa asetti minut etusijalle ja muutenkin oli aina pientä flirttiä tai selkeää vetovoimaa ilmassa. Hän ei oikeen koskaan sanoiksi sitä pukenut muutakuin aluksi, kierrellen. Oli hänkin minulle se prioriteetti yksi.Sitten se vaan muutui ja epätietoisuus astui kuvaan, ei sen jälkeen ole mitään siihen suuntaan viitannutkaan. Ei vissin halunnut loukata minua kun tunteet katosi?

En tarkoita että olisin sinun unien nainen mutta kyllä se pienikin innostus toista kohti loppuu jos ei saa mitään takaisin. Ei pienintäkään yritystä tai vihjettä.. ihan vaan kohteliaisuutta. Miten itse käyttäydyt ja voiko hän tulkita tilanteen noin?

Tiedostan kyllä että oma tilanteeni on ns. Taputeltu mutta näin miehet ilmaisee ettei kiinnosta. Älä anna sitä kuvaa hälle vaikka olet niin tainnut jo tehdä.. kun kaksi ihmistä pitää toisistaan sen huomaa, kaikki.

-Ei unien arvoinen Mn

• Anonyymi kirjoitti:

Hän, mies, jossain vaiheessa asetti minut etusijalle ja muutenkin oli aina pientä flirttiä tai selkeää vetovoimaa ilmassa. Hän ei oikeen koskaan sanoiksi sitä pukenut muutakuin aluksi, kierrellen. Oli hänkin minulle se prioriteetti yksi.Sitten se vaan muutui ja epätietoisuus astui kuvaan, ei sen jälkeen ole mitään siihen suuntaan viitannutkaan. Ei vissin halunnut loukata minua kun tunteet katosi?

En tarkoita että olisin sinun unien nainen mutta kyllä se pienikin innostus toista kohti loppuu jos ei saa mitään takaisin. Ei pienintäkään yritystä tai vihjettä.. ihan vaan kohteliaisuutta. Miten itse käyttäydyt ja voiko hän tulkita tilanteen noin?

Tiedostan kyllä että oma tilanteeni on ns. Taputeltu mutta näin miehet ilmaisee ettei kiinnosta. Älä anna sitä kuvaa hälle vaikka olet niin tainnut jo tehdä.. kun kaksi ihmistä pitää toisistaan sen huomaa, kaikki.

-Ei unien arvoinen Mn

ap ei ole kohteliasta tyyppiä ja siksipä se että sanoo rakastavansa pitäis mennä läpi aidosti, mutta voihan olla että toinen kohteliaisuussyistä päästää sen läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

ap ei ole kohteliasta tyyppiä ja siksipä se että sanoo rakastavansa pitäis mennä läpi aidosti, mutta voihan olla että toinen kohteliaisuussyistä päästää sen läpi.

Eikai hän sellaista ollut sanonutkaan..? Puhut ap:n puolesta?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikai hän sellaista ollut sanonutkaan..? Puhut ap:n puolesta?

Mitä muuta tämä voisi tarkoittaa ?

"kerran sanonut AIKA paljon muutamalla sanalla"

Mitä muuta kuin ne maagiset kolme sanaa?!

• Anonyymi kirjoitti:

Kun luki loput kommentit niin oletin ettei hän näin ole sanonut. Voin olla väärässäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos alkoholilla osuutta asiaan niin muistaako edes sitä? Itse en pidä humalaisia rakkaudentunnustuksia missään arvossa vaikka muistaisin ne.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos alkoholilla osuutta asiaan niin muistaako edes sitä? Itse en pidä humalaisia rakkaudentunnustuksia missään arvossa vaikka muistaisin ne.

Alkoholia ei viesteissä näy eikä tuoksu ja ainakin muistaa Ap sanoneensa jotain noin kin merkittävää.
        Nyt pitäis vaan saada se toinen osapuoli linjoille ja palsta arvioimaan hänen näkemyksensä :=p

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän siis sanoi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän siis sanoi?

he olivat kahden ja hän otti M:n kasvot käsiensä väliin, katsoi syvälle silmiin ja sanoi "rakastan sua"

Noin se meni. Ei kun noin sen ois pitäny mennä, noinse oli suunniteltu mutta rohkeus petti, tilannetta ei tullut. Paljaat sanat toki sai sanottua jossain keskustelun vaiheessa, ja sanoista tuli silta toiseen keskusteluaiheeseen. M ehkei ottanut rakkaudentunnustusta henkilökohtaisesti..

• Anonyymi kirjoitti:

he olivat kahden ja hän otti M:n kasvot käsiensä väliin, katsoi syvälle silmiin ja sanoi "rakastan sua"

Noin se meni. Ei kun noin sen ois pitäny mennä, noinse oli suunniteltu mutta rohkeus petti, tilannetta ei tullut. Paljaat sanat toki sai sanottua jossain keskustelun vaiheessa, ja sanoista tuli silta toiseen keskusteluaiheeseen. M ehkei ottanut rakkaudentunnustusta henkilökohtaisesti..

Hyvä että joku muukin luo kuvan omassa päässään miten asiat haluaisi menevän. Olen melko varma että en ei huomannut sanojasi tai oletti kuulevansa väärin..

• Selvästi kaipaat häntä, mutta pelkäät omia tunteitasi ja ettei hän tuntisi samoin.
      Joskus elämässä kannattaa ottaa riskejä ja toimia. Jos hän on onnesi, älä kävele sen ohi. Kerro hänelle selkeästi tunteistasi.
      Onnea matkaan!

• Joskus toinen on satuttanut sinua sillä tavoin että tiedät järjellä ajatellen ettei siitä tulisi mitään... Vaikka tunteita on ja toista rakastaa, niin kyseenalaistat sen toisen tunteita että onko siinä mitään järkeä. Jos toinen ei voi muuttua, niin et voi häntä pakottaakaan.

Siksi en ole mitään yhteydenotto yrityksiä laittanut omalle kaivatulleni joka on myös M. Se tuli niin selväksi yhteiselomme aikana että oli vain epäluottamus ja kärsimys, jolloin on vain parempi ettei ole tekemisissä. Välillä se sattuu todella paljon kun kaipaa toista niin kovin, en usko että mikään voisi korjata välejämme enään. (Ei hän koskaan pettänyt minua sillä tavoin, mutta pettämistäkin on monenlaista)

- Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus toinen on satuttanut sinua sillä tavoin että tiedät järjellä ajatellen ettei siitä tulisi mitään... Vaikka tunteita on ja toista rakastaa, niin kyseenalaistat sen toisen tunteita että onko siinä mitään järkeä. Jos toinen ei voi muuttua, niin et voi häntä pakottaakaan.

Siksi en ole mitään yhteydenotto yrityksiä laittanut omalle kaivatulleni joka on myös M. Se tuli niin selväksi yhteiselomme aikana että oli vain epäluottamus ja kärsimys, jolloin on vain parempi ettei ole tekemisissä. Välillä se sattuu todella paljon kun kaipaa toista niin kovin, en usko että mikään voisi korjata välejämme enään. (Ei hän koskaan pettänyt minua sillä tavoin, mutta pettämistäkin on monenlaista)

- Sivusta.

Oisit laittanut oman aloituksen sinne sivulle

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus toinen on satuttanut sinua sillä tavoin että tiedät järjellä ajatellen ettei siitä tulisi mitään... Vaikka tunteita on ja toista rakastaa, niin kyseenalaistat sen toisen tunteita että onko siinä mitään järkeä. Jos toinen ei voi muuttua, niin et voi häntä pakottaakaan.

- Sivusta.

Riippuu tietenkin siitä onko sitä varsinaista yhteiseloa vai ei.. ehkä sait oman osuutesi asioista jotka ei ollut sinun vika. Menneet asiat vaikutti tilanteesen kuten myös nykyinen tilanne. Eikai sitä mikään korjaa kun et meinaakkaan yrittää korjata tilannetta? Your not that into her.
        Jos olisin hän, en kyennyt mihinkään kenenkään muun kanssa, millään tasolla. Yritystä kyllä on ollut monenmoista mutta onko se sitten minun syy? Huhupuheita sitten riittää ja sen tiedän kyllä mutta niillehän ei voi vaan mitään. Itse annoin kyllä muiden puheiden vaikuttaa mikä harmittaa melko paljon. Hävettää että oletin että pidit minusta edes jossain vaihessa.
        Jos haluat jatkaa samaa linjaa niin jatka ihmeessä. Ainut mikä teidän tilanteen voi korjata on sinä.
        -nainen sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu tietenkin siitä onko sitä varsinaista yhteiseloa vai ei.. ehkä sait oman osuutesi asioista jotka ei ollut sinun vika. Menneet asiat vaikutti tilanteesen kuten myös nykyinen tilanne. Eikai sitä mikään korjaa kun et meinaakkaan yrittää korjata tilannetta? Your not that into her.
        Jos olisin hän, en kyennyt mihinkään kenenkään muun kanssa, millään tasolla. Yritystä kyllä on ollut monenmoista mutta onko se sitten minun syy? Huhupuheita sitten riittää ja sen tiedän kyllä mutta niillehän ei voi vaan mitään. Itse annoin kyllä muiden puheiden vaikuttaa mikä harmittaa melko paljon. Hävettää että oletin että pidit minusta edes jossain vaihessa.
        Jos haluat jatkaa samaa linjaa niin jatka ihmeessä. Ainut mikä teidän tilanteen voi korjata on sinä.
        -nainen sivusta

Kyllä minä oman parhaan kykyni mukaan yritin korjata suhteen mutta ei se toiminut ja kun vaihtoehdot loppuvat, niin alkaa tulemaan ''huonoja'' vaihtoehtoja...

Kun toista rakastaa paljon, tekee tyhmiä asioita. Joskus on vain peräännyttävä tilanteesta jotta ei suhde muutu väkivaltaiseksi koska omia tuntemuksiaan ei saa toiselle perille.
        Minä uskon vakaalla pohjalla että jos se suhde olisi jatkunut, niin ennen pitkään suhde olisi muuttunut väkivaltaiseksi ja ihan viimeinen asia mitä haluan tehdä on satuttaa häntä.

Monet ovat niin sokeita rakkaudesta etteivät näe sitä suntaa mihin heidän suhteensa on menemässä ja se johtaa niihin tilanteisiin mitkä jättävät jälkensä. Olen tavallaan kiitollinen ettei hän ottanut minua silloin takaisin kun vollotin hänelle puhelimessa, se olisi voinut olla yhtä helvettiä molemmille. Hän yritti kuitenkin ottaa minuun yhteyttä johon en antanut vastakaikua vaikka mieli teki. Hänellä on varmasti tällä hetkellä paljon parempi elämä mitä hänellä olisi ollut jos olisi ollut minun kanssani.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä oman parhaan kykyni mukaan yritin korjata suhteen mutta ei se toiminut ja kun vaihtoehdot loppuvat, niin alkaa tulemaan ''huonoja'' vaihtoehtoja...

Kun toista rakastaa paljon, tekee tyhmiä asioita. Joskus on vain peräännyttävä tilanteesta jotta ei suhde muutu väkivaltaiseksi koska omia tuntemuksiaan ei saa toiselle perille.
        Minä uskon vakaalla pohjalla että jos se suhde olisi jatkunut, niin ennen pitkään suhde olisi muuttunut väkivaltaiseksi ja ihan viimeinen asia mitä haluan tehdä on satuttaa häntä.

Monet ovat niin sokeita rakkaudesta etteivät näe sitä suntaa mihin heidän suhteensa on menemässä ja se johtaa niihin tilanteisiin mitkä jättävät jälkensä. Olen tavallaan kiitollinen ettei hän ottanut minua silloin takaisin kun vollotin hänelle puhelimessa, se olisi voinut olla yhtä helvettiä molemmille. Hän yritti kuitenkin ottaa minuun yhteyttä johon en antanut vastakaikua vaikka mieli teki. Hänellä on varmasti tällä hetkellä paljon parempi elämä mitä hänellä olisi ollut jos olisi ollut minun kanssani.

Joskus suurin rakkaudenteko on päästää irti. Jotkut tekee sen rauhallisesti ja järjellä jotkut sekoillen, vääntäen ja ärsyttäen (jotta toinen tekee sen ratkaisun kun ei itse kykene). Ehkä sinulle löytyy joku jonka kanssa olla ja ei käy väkivaltateot mielessäkään.
        -nainen sivusta

• Kun suljen silmät, näen vain hänen kasvonsa. En muista enää tapahtumia selvästi enkä usko oikein näkemääni. Enhän edes näe juuri mitään kun olen puolisokea. En usko palstaan. En usko enää mihinkään. Tuedän vain että minun sydämeni jaksaa elätellä toiveita hänestä. Kuulin että oli ollut viikonloppuna samassa paikassa kuin minä. Mutten nähnyt häntä. Mitä se olisi edes hyödyttänyt? Minähän olen tässä vain yksipuolisesti ja toiben toivoisikkn että jätän rauhaan. Olen jo ahdistellut viestein. Ei jaksa enää. Kumpa pääsisin eroon palstasta jossa minua kiusataan. :( -M

• Trolliko kiusaa.

• Onko jollakin muulla tunne että AP kadonnut palstalta..Näkiskö unia vai siirtyikö konkreettisiin tekoihin..?

• AP toiselta nimeltään Koronalinko on lähtenyt koko viikonlopun kestävälle baarikierrokselle, jolta lähettää houkutusviestejä, ruoka-annoskuvia sun mui´a selfieita. Ei ehdi tänne unnista kirjaamaan kun ei ees ehdi unia kattomaan :D

• mm-em... taas oikeassa.
        Yritin ottaa yhteyttä... keräsin rohkeutta pitkin päivää sitten tartuin puhelimeen. Yritykseks jäi kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen .

On nukuttava yhden unen yli

• Anonyymi kirjoitti:

mm-em... taas oikeassa.
        Yritin ottaa yhteyttä... keräsin rohkeutta pitkin päivää sitten tartuin puhelimeen. Yritykseks jäi kun "kohtalo" puuttui tilanteeseen .

Miten kohtalo siihen puuttui?

• Anonyymi kirjoitti:

mm-em... taas oikeassa.

Pitkität vaan väistämätöntä? jospa "kohtalo" ei huomenna puuttuisi peliin ja saisit edes sen lyhyen viestin laitettua..

• Anonyymi kirjoitti:

Miten kohtalo siihen puuttui?

kirjoitin tähän jo kolme vastausta.
        Ne kaikki piti poistaa koska ois ollu liikaa tunniseita :)

Kohtalo halus kai näyttää että on olemassa. positiivisesti.
        Tai sitte että M ei halua tavata ..... ?

• Anonyymi kirjoitti:

kirjoitin tähän jo kolme vastausta.
        Ne kaikki piti poistaa koska ois ollu liikaa tunniseita :)

Kohtalo halus kai näyttää että on olemassa. positiivisesti.
        Tai sitte että M ei halua tavata ..... ?

Joskus olisi hyvä olla jotain tunnisteita.. vai onko se viimeinen lause? Kohtalo oli tapahtumaan vai henkilöön liittyvä?

Joskus lause ja vastaus voi olla monilla tavoin tulkittavissa..

-M-

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus olisi hyvä olla jotain tunnisteita.. vai onko se viimeinen lause? Kohtalo oli tapahtumaan vai henkilöön liittyvä?

Joskus lause ja vastaus voi olla monilla tavoin tulkittavissa..

-M-

Kohtalo oli tapahtumaan ja henkilöön liittyvä

ja siks ois ollu sama kuin oisin kirjottanu tähän oman nimeni :)
        Enempää ei voi sanoa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kohtalo oli tapahtumaan ja henkilöön liittyvä

ja siks ois ollu sama kuin oisin kirjottanu tähän oman nimeni :)
        Enempää ei voi sanoa :)

M kertoi että tunnisti sinut täältä?

• Anonyymi kirjoitti:

M kertoi että tunnisti sinut täältä?

ei olla puhuttu. Ei o tietoo oisko tunnistanu jo ...
        jos kerron liikaa kohtalon sormesta nii ainaki sitte voi tunnistaa

• Anonyymi kirjoitti:

ei olla puhuttu. Ei o tietoo oisko tunnistanu jo ...
        jos kerron liikaa kohtalon sormesta nii ainaki sitte voi tunnistaa

Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

en ollutkaan kun aloitukses oli jo rukkaset. Sehän tarkoittaa samaa kuin et turha ees kysyä

M on sellainen että saa innostumaan jos o ees mahkut yks miljoonasta :)
        Toiveikkuus nous palstan imussa :(

• Anonyymi kirjoitti:

en ollutkaan kun aloitukses oli jo rukkaset. Sehän tarkoittaa samaa kuin et turha ees kysyä

M on sellainen että saa innostumaan jos o ees mahkut yks miljoonasta :)
        Toiveikkuus nous palstan imussa :(

Eiköhän ne rukkaset ole ollut ihan sinun unissa? Ei vaikuta siltä että on turhs kysyä..

Pientä palstaharaa ehkä? Eli täällä jokin teksti oli se kohtalon sormi.. hyvä että M saa innostumaan, huonoa on ettet saa sitä innostusta siirettyä irl..

• Anonyymi kirjoitti:

mm-em... taas oikeassa.

Mitkä on mietteet nukutun yön jälkeen?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitkä on mietteet nukutun yön jälkeen?

ei nyt ole tuntumaa... teiän kahden viimeisen viestit on kai eri sarjaa kuin tää :

"Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?"

Tuo kysymys pudotti todellisuuteen,
        nää on mun ylimitoitettuja toiveita joita palstakirjoitukset vahvistaa. Unet taas on negatiivisempia, niissä kai alitajunta yrittää herättää haavemaailmasta

• Anonyymi kirjoitti:

ei nyt ole tuntumaa... teiän kahden viimeisen viestit on kai eri sarjaa kuin tää :

"Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?"

Tuo kysymys pudotti todellisuuteen,
        nää on mun ylimitoitettuja toiveita joita palstakirjoitukset vahvistaa. Unet taas on negatiivisempia, niissä kai alitajunta yrittää herättää haavemaailmasta

En ollut tarkoittanut viestiäni kuten sen tulkitsit. Ihmettelin vain miksi olit niin innokas kun kohtalo puuttui peliin ja et laittanutkaan sitä viestiä? Ensi olettamukseni oli että M oli itse ollut sinuun yhteydessä..

Aina kun on tunteita pelissä niin kaikki on moninkerroin hankalampaa, niin se vaan menee iästä riippumatta. Unesi ei ole negatiivisia vaan kertoo sen että sinua pelottaa ilmaista tunteesi.. ja että välität hänestä. En sanoisi että negatiivinen asia.

Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?

• Anonyymi kirjoitti:

En ollut tarkoittanut viestiäni kuten sen tulkitsit. Ihmettelin vain miksi olit niin innokas kun kohtalo puuttui peliin ja et laittanutkaan sitä viestiä? Ensi olettamukseni oli että M oli itse ollut sinuun yhteydessä..

Aina kun on tunteita pelissä niin kaikki on moninkerroin hankalampaa, niin se vaan menee iästä riippumatta. Unesi ei ole negatiivisia vaan kertoo sen että sinua pelottaa ilmaista tunteesi.. ja että välität hänestä. En sanoisi että negatiivinen asia.

Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?

tulkitsin tämän kohdan näin

Lainaus : ei olla puhuttu. ...... .....
        Sun kysymys: Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

Siinä on mun ongelma. Ei olla puhuttu mutta silti toiveikas. Siis aivan liian toiveikas verrattun siihe kun katotaam meidän yhteyksiä.

"Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?"

niin on. Kertominen onnistuu vain jos tavataan ja tulee sopiva tilanne. Tapaaminen onnistuu vain sopimalla ei sattumalta.

• Anonyymi kirjoitti:

tulkitsin tämän kohdan näin

Lainaus : ei olla puhuttu. ...... .....
        Sun kysymys: Miksi sitten olet niin innokas/toiveikas?

Siinä on mun ongelma. Ei olla puhuttu mutta silti toiveikas. Siis aivan liian toiveikas verrattun siihe kun katotaam meidän yhteyksiä.

"Tunteita ja toiveita sinulla on mutta nyt on vaan kyse siitä uskallatko ne kertoa. Eikö niin?"

niin on. Kertominen onnistuu vain jos tavataan ja tulee sopiva tilanne. Tapaaminen onnistuu vain sopimalla ei sattumalta.

Millonkahan olet viimeksi puhunut hänen kanssaan tai laittanut viestin/soittanut?
        Se tunne kun toinen on läsnä tietysti kertoo kaiken.

Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. Kai se yhteys on saatava jälleen..soitat tai laitat viestin.. menee omalla painollaan jos menee?

Kai se tapaaminen pitää sitten sopia niin sun ei tarvi täällä palstalla kitua.

• Anonyymi kirjoitti:

Millonkahan olet viimeksi puhunut hänen kanssaan tai laittanut viestin/soittanut?
        Se tunne kun toinen on läsnä tietysti kertoo kaiken.

Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. Kai se yhteys on saatava jälleen..soitat tai laitat viestin.. menee omalla painollaan jos menee?

Kai se tapaaminen pitää sitten sopia niin sun ei tarvi täällä palstalla kitua.

eka uni on vielä kummitellut.....
        ehkä M meni naimisiin, vaikka asu ei ollut perinteinen hääpuku. Mutta lyhyt hame, siihen sopiva pusero ja jotain röyhelöitä.

ja lähti hääautolla, jossa jo kolme henkilöä. Oisko ne kuski kakkoskuski ja sulhanen.
        Ja minä menin antamaan jonkin ??? lahjan, joka ei ollut ihan tavallinen - ei ainakaan häälahjaksi.

"Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. "

että on uskoteltava itelleen niin?

• Anonyymi kirjoitti:

eka uni on vielä kummitellut.....
        ehkä M meni naimisiin, vaikka asu ei ollut perinteinen hääpuku. Mutta lyhyt hame, siihen sopiva pusero ja jotain röyhelöitä.

ja lähti hääautolla, jossa jo kolme henkilöä. Oisko ne kuski kakkoskuski ja sulhanen.
        Ja minä menin antamaan jonkin ??? lahjan, joka ei ollut ihan tavallinen - ei ainakaan häälahjaksi.

"Tuskin toiveita ylläpidät turhaan. Näin se on vaan uskottava. "

että on uskoteltava itelleen niin?

Ai se meni naimisiin unessa. Autoava ajava henkilö on unissa yleensä sinulle tärkeä lahja..mitä luin niin se lahja oli positiivinen, värikäs kukka. Unet ei ole niin yksiselitteisiä.

Häät unessa on erittäin laaja alue. Voi tarkoittaa mitä vain.

Jokin siinä on miksi et pääse hänestä irti?

Periaatteessa sun eka uni lyhykäisyydessään tarkoitti sitä että alitajuntaisesti pelkäät torjuntaa mutta uni sinällään sisälsi paljon positiivisia asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai se meni naimisiin unessa. Autoava ajava henkilö on unissa yleensä sinulle tärkeä lahja..mitä luin niin se lahja oli positiivinen, värikäs kukka. Unet ei ole niin yksiselitteisiä.

Häät unessa on erittäin laaja alue. Voi tarkoittaa mitä vain.

Jokin siinä on miksi et pääse hänestä irti?

Periaatteessa sun eka uni lyhykäisyydessään tarkoitti sitä että alitajuntaisesti pelkäät torjuntaa mutta uni sinällään sisälsi paljon positiivisia asioita.

Lisään vielä että näillä unilla taidat pelätä että menetät hänet kokonaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että näillä unilla taidat pelätä että menetät hänet kokonaan?

niissä unissa konkretisoituu se alamäki jota on "suhteessa" menty kuukausia

Siksi uskon uniin :-)

• Anonyymi kirjoitti:

niissä unissa konkretisoituu se alamäki jota on "suhteessa" menty kuukausia

Siksi uskon uniin :-)

Joskus pitää olla se alamäki että tietää mitä mieltä on.. Onko siis parempi ettei hän ole elämässäsi ollenkaan vai haluatko että hän on siinä jollain lailla?

Kun tiedät vastauksen siihen tiedät myös mitä tehdä vai jättääkö tekemättä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus pitää olla se alamäki että tietää mitä mieltä on.. Onko siis parempi ettei hän ole elämässäsi ollenkaan vai haluatko että hän on siinä jollain lailla?

Kun tiedät vastauksen siihen tiedät myös mitä tehdä vai jättääkö tekemättä.

haluan että on mutta arvaan etten mahdu enää hänen elämäänsä :-(
        Enkä viittis tuppautua ... etten vaan ollutkin kuokkimassa niissä häissä,jos ne olikin häät unessa. kuokkimassa ilman lahjaa ja sitten joku antoi mulle hätävaralahjan annettavaks morsiamelle..

• Anonyymi kirjoitti:

haluan että on mutta arvaan etten mahdu enää hänen elämäänsä :-(
        Enkä viittis tuppautua ... etten vaan ollutkin kuokkimassa niissä häissä,jos ne olikin häät unessa. kuokkimassa ilman lahjaa ja sitten joku antoi mulle hätävaralahjan annettavaks morsiamelle..

Panikoit ja unet harvoin on noin yksiselitteisiä.. analysoit kaiken taas itseäsi vastaan.. jos haluat olla hänen kanssaan tekemisissä niin tee jotain asialle. M:n valinta sitten päästääkö sinut osaksi sitä. Yksinkertaista.

Vastasit jo mitä haluat joten toimi sen mukaan.

-M

• Kertoisitko millä kirjaimella nimesi alkaa tai jonkin tunnisteen minkä vain te kaksi tiedätte?

• hänen nimensä toiseksi viimeisellä kirjaimella

• Anonyymi kirjoitti:

hänen nimensä toiseksi viimeisellä kirjaimella

Voisit olla kaipaamani henkilö mutta et kaipaa täällä minua. Yhteys tähän M:n on kyllä huomattu ja hän on kiva henkilö. Korjatkaa tämä teidän tilanne.
        -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Voisit olla kaipaamani henkilö mutta et kaipaa täällä minua. Yhteys tähän M:n on kyllä huomattu ja hän on kiva henkilö. Korjatkaa tämä teidän tilanne.
        -sivusta

Tunnet M:n ??
        varmasti kiva henkilö mutta tunnetko varmasti :-)

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnet M:n ??
        varmasti kiva henkilö mutta tunnetko varmasti :-)

En tunne mutta antaa itsestään mukavan vaikutelman. Koittakaa selvittää asiat irl.

• Anonyymi kirjoitti:

hänen nimensä toiseksi viimeisellä kirjaimella

:(.

• Et saannut rukkasia?

• ei o vielä rukkasista puhuttu

• Anonyymi kirjoitti:

ei o vielä rukkasista puhuttu

Mutta olette puhuneet? Hienoa. Lisäunia ei ainakaan tullut?

• Uni alkaa toteutua :(
      Eri suuntaan kuljemme tai kohtalo meitä vie.
      Väärin sanoa että menetän "otteeni" M-naiseen
      koska sellaista otetta ei ole ollutkaan. M on kuin vapaa taivaan lintu tai perhonen, ei siitä otetta saa jossei hän itse anna.

• ja uusi unikin ilman M ...
        vaikka intiimi uni, mutta vaalea tyttömäinen nainen
        ja jotain lasten hankkimiseen vihjailevaa. Ite en ollu unessa innostunu
        ja heräämisen jälkeen vielä vähemmän kun M kadonnut unista :-{

• Anonyymi kirjoitti:

ja uusi unikin ilman M ...
        vaikka intiimi uni, mutta vaalea tyttömäinen nainen
        ja jotain lasten hankkimiseen vihjailevaa. Ite en ollu unessa innostunu
        ja heräämisen jälkeen vielä vähemmän kun M kadonnut unista :-{

Miten otteen menettäminen ilmenee?

Se oli vaan joku uni.. oikeaam elämäänhän hänet haluat..

• Anonyymi kirjoitti:

Miten otteen menettäminen ilmenee?

Se oli vaan joku uni.. oikeaam elämäänhän hänet haluat..

yhteys alkaa pätkiä ... ehkä jo aikaa sitten, jospaolenkin kuullut vain omien viestin kaikuja.
        Jos toisella ei ole halua pitää yhteytt on keinot vähis. Tässä ei voi tehdä että menee ikkunan alle ...................

• Anonyymi kirjoitti:

yhteys alkaa pätkiä ... ehkä jo aikaa sitten, jospaolenkin kuullut vain omien viestin kaikuja.
        Jos toisella ei ole halua pitää yhteytt on keinot vähis. Tässä ei voi tehdä että menee ikkunan alle ...................

Miten se ilmenee ettei halua pitää yhteyttä?

Oma arvio on että jos osaa olla kk pitämättä mitään yhteyttä niin en kyllä kiinnosta häntä pätkäkään.

Älä nyt vaanimaan mene..

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se ilmenee ettei halua pitää yhteyttä?

Oma arvio on että jos osaa olla kk pitämättä mitään yhteyttä niin en kyllä kiinnosta häntä pätkäkään.

Älä nyt vaanimaan mene..

ihan vaan niukkaa vastailua tai hiljaisuutta

ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään
        ... tai sit ... vaan THE END

• Anonyymi kirjoitti:

ei vaanimaan ikkunan alle mennä, mut jotain romanttista laulua tai runoa esittään

Ei tieten anna kovim hyvää kuvaa, itsellä sama tilanne mutta päinvastainen..

Pitääkö antaa olla hetki vaan rauhassa? Tai sitten vaan kerrot mitä tunnet, suoraan?

• Anonyymi kirjoitti:

runoja vai https://www.youtube.com/watch?v=6FMGYycBAMU
        vaiko ihan se loppu?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt heti luovuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt heti luovuta.

Luovuta vaan, pelastat jos et muuta niin ainakin mielenterveytes.
        Ja tuosta yhteysongelmasta päätellen M ei sua halua. Usko vaan niin se on parasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tuosta yhteysongelmasta päätellen M ei sua halua. Usko vaan niin se on parasta.

Sivusta totean, että paha kenenkään on täällä analyysoida kenestä/kenestä ei joku M tykkää. Minä olen M joka en varmaankaan ole tehnyt tunteitani selväksi eräälle hlölle. Eikä se johdu siitä, etten tykkäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Paras ratkaisu jäädä epätietoisuuten roikkumaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Paras ratkaisu jäädä epätietoisuuten roikkumaan?

vaikeneminen on selvä merkki ettei halua pitää yhteyttä, joten mitä enää ihmetellä

• Anonyymi kirjoitti:

vaikeneminen on selvä merkki ettei halua pitää yhteyttä, joten mitä enää ihmetellä

Onhan se jos ei vastaa ollenkaan tai kertonut että jätä hitto rauhaan.. arvostan että APllä on muutakin elämää kuin palsta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö itse mitään ja miten itse vastaat?
        Sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö itse mitään ja miten itse vastaat?
        Sivusta.

iha ykssuuntaista on ollu, kuin haluais vältellä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä..

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä..

mitäs sanoin... unoha se!

• Anonyymi kirjoitti:

mitäs sanoin... unoha se!

???

• Anonyymi kirjoitti:

Yritit ojentaa sen lahjan jonka päällä värikäs kukka ja hän vain katsoi sinua pahasti.. joskus pelko/uni käy toteen..?

• Anonyymi kirjoitti:

Yritit ojentaa sen lahjan jonka päällä värikäs kukka ja hän vain katsoi sinua pahasti.. joskus pelko/uni käy toteen..?

juuri näin
        joskus käy

• Anonyymi kirjoitti:

juuri näin
        joskus käy

Onko vielä käynnyt vai hätäiletkö..

• Anonyymi kirjoitti:

Onko vielä käynnyt vai hätäiletkö..

kovaa vauhtia kaymässä

• Anonyymi kirjoitti:

kovaa vauhtia kaymässä

Ehkä

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä

onko tiatoo paremmast?

• Anonyymi kirjoitti:

onko tiatoo paremmast?

Ei voi tietää tuntemattomista mitään.. Kävi miten kävi niin paremmin päin. Oli sitten sydäsuru, ystävyys tai rakkaus, tunne täysillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää tuntemattomista mitään.. Kävi miten kävi niin paremmin päin. Oli sitten sydäsuru, ystävyys tai rakkaus, tunne täysillä.

Tunnetko ite täysillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko ite täysillä?

Tunnen.. yhden kohdalla vaan joutuu rajoittaa.. mut tunteet käsitellään tunteilla, tukahduttaminen mitään auta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnen.. yhden kohdalla vaan joutuu rajoittaa.. mut tunteet käsitellään tunteilla, tukahduttaminen mitään auta.

miks joutuu rajottaa?

• Anonyymi kirjoitti:

miks joutuu rajottaa?

Tunteet yksipuoliset.. ainakin tämä kuva annettu. Näille tunteille ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset. Pakko rajoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tunteet yksipuoliset.. ainakin tämä kuva annettu. Näille tunteille ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset. Pakko rajoittaa.

ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset?

miksei?

samanlaista vois olla monella. ... . .

• Anonyymi kirjoitti:

ei tässä elämässä ole tilaa vaikka olisikin molemminpuoleiset?

miksei?

samanlaista vois olla monella. ... . .

Hetki ei ainakaan omassa elämässä ole suotuisa.. tietää vain että erittäin epätodennäköinen skenaario että joskus oltaisiin me. Järki ihmiset tekee järkiratkaisuja.

En minä mitään tunteita rajoittaisi jos tietäisin että toinen ei niistä ahdistu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hetki ei ainakaan omassa elämässä ole suotuisa.. tietää vain että erittäin epätodennäköinen skenaario että joskus oltaisiin me. Järki ihmiset tekee järkiratkaisuja.

En minä mitään tunteita rajoittaisi jos tietäisin että toinen ei niistä ahdistu.

Suosittelen kertomaan tunteistasi. Vastaanotto voikin olla myönteinen ja jonkin uuden vaiheen alku.
        Ainakin asia tulee sitten päätökseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen kertomaan tunteistasi. Vastaanotto voikin olla myönteinen ja jonkin uuden vaiheen alku.
        Ainakin asia tulee sitten päätökseen.

Hän kyllä tietää mut ei ole huomaavinaan. Vastavuoroisuutta ei enään ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän kyllä tietää mut ei ole huomaavinaan. Vastavuoroisuutta ei enään ole.

Oletko aivan suoraan ja tosissasi sanonut tunteistasi?
        Joskus ilmoille heitetyt sanat voivat toiselle tuntua ”vain heitoilta.. ”

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko aivan suoraan ja tosissasi sanonut tunteistasi?
        Joskus ilmoille heitetyt sanat voivat toiselle tuntua ”vain heitoilta.. ”

En oikeen osaa.. uudenlainen tunne ja oli toiveissa että olisi kadonnut kuin ihastuksilla on tapana, ajan kanssa. Turha sitä on kovin ilmaista mitään kun ei henkilöä kunnolla tunne ja kun olen yrittänyt ilmaista asiat menee vaan sekavaksi ja hankalaksi.

• No kiva että mua joku kaipaa. M

• ota yhteys siihen jota ite kaipaat :)

• Anonyymi kirjoitti:

ota yhteys siihen jota ite kaipaat :)

Voi kun olisikin oikeesti joku jota kaivata...

• Kenelle M(n) lle aloitus?

• M . . . . lle

• Anonyymi kirjoitti:

M . . . . lle

Minnalle, Moonalle, Merville, Millalle, Miinalle, Marjolle... Vaihtoehtoja on 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Minnalle, Moonalle, Merville, Millalle, Miinalle, Marjolle... Vaihtoehtoja on 😅

Varmaankin Maiju?

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin Maiju?

Minnanenhan se on. Ei sitä mies saa mielestään pois vaan yhä turhia haikailee. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Minnanenhan se on. Ei sitä mies saa mielestään pois vaan yhä turhia haikailee. 😂

ei oo Minna ei Minnanen eikä Maijunen

• Anonyymi kirjoitti:

ei oo Minna ei Minnanen eikä Maijunen

Marja

• Anonyymi kirjoitti:

Marja

polttaa ... ...
        ei enempiä arvauksia

• Talven varalta

• talvirenkaat talven varalta ... vai mitä ajat takaa??

• Maijall pusut

• lla vai lle ?
        lla pusuhuulet?

• ja oli kolmaski uni enneuni?

"törmäsin" blondiin jonka lapsikiintiö ei vielä täynnä.
      Kepeästi unohanko M-naisen? Onko se mahdollista kun ei oe koskaan onnistunu

• Ehkä ei kannata kovin herättää blondin tunteita jos ajatus vielä on vielä M:ssä. Varmaan hyvä tutustua kuitenkin muihin ihmisiin kun tilanne on mikä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei kannata kovin herättää blondin tunteita jos ajatus vielä on vielä M:ssä. Varmaan hyvä tutustua kuitenkin muihin ihmisiin kun tilanne on mikä on.

Ehkä ei ... vaikka se sitten juoksis pois päin

• Kannattaa unohtaa ja alkaa lapsentekoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa unohtaa ja alkaa lapsentekoon.

tulis sitten lapsista juosten tehtyi.... :-P

Blondi tais kirmata jo karkuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei ... vaikka se sitten juoksis pois päin

Tuskin se juoksuun lähtee.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin se juoksuun lähtee.

Mistä tiedät ...
        meni jo, ei edes perävaloja näy enää.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät ...
        meni jo, ei edes perävaloja näy enää.

Oli lyhyt suhde se

• Anonyymi kirjoitti:

Oli lyhyt suhde se

en sitä sure vaan tätä ... onhan tästä kohta 200 viestiä, käviskö se surutyöstä?

• Anonyymi kirjoitti:

en sitä sure vaan tätä ... onhan tästä kohta 200 viestiä, käviskö se surutyöstä?

Jotain sellaista se on.. tilanteen käsittelyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      193
      6749
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      5214
    3. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      3785
    4. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      101
      3110