Moi, nämä asiat voi auttaa naapurimetelissä;
1. Pyydä heitä olemaan hiljaa, tee ystävällinen paperi jossa muistutat hiljaisuus ajoista tai jos muutenkin on kova häly niin sekään ei ole ok missään taloyhtiössä. Jos ei lopu, kysy muita naapureita mukaan ja laittakaa yhdessä taloyhtiölle ilmoitus häiriköstä niin se lentää ulos.
2. Pidä korvatulppia, varmista että huoneessa on paljon kangas materiaalia joka imee meteliä ja paksut verhot, käytä myös "whitenoise" äänitys raitaa vaikka youtubesta läppärillä tai cd radiosta.
3. Anna anteeksi ne hälyt ja yritä ottaa semmonen asenne ettet kuuntele niitä ollenkaan, helppo sanoa vaikea tehdä kokemuksesta mutta toimii jotenkuten.
Kiitos
Mikä auttaa naapurien metelin kanssa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937