Gunther "touch mai ding ding dong" Strike 1.9 aamupv klo 8 00
Hoitaja Waldonen: se jokha häviää mulle Gaundderis saa käveluoikeuden lähimpään rosk... mettään
Asiakas sekoboldsi Kauniainen: Turkukin on... miksei Mä...
W: psykiatri hävis jo, Antonio Mooniksesta teen jutun bouliisilissuille - miksihän - nykyzome vaan programmeroi ihmisiä hehhe
Riisi Shatz: meni muija, meni japset, kaikki. Teknoloogia on ykkönen, roukittavat a:sta ö:hön
W: renminbi, Rice Fok
Kiinan teknologiaa lisää tänne. Miel. vik. tarkoittaa yxincertaizesti naamakirjoa. Kuten Auschwitchismissä nykypäivän juutalaiset ovat sosiaalisia, hymyileviä, tappajan elkeet omaavattomia pikku pal**naamoja schen schijaan oichein ochn olla kaichea kchritisoiva Arschloschhh.
Ellet ole tuota, et pääse työhön,
kouluun ym. ellei joku jarschmosch
thee sithää pouleshtahsi.
Wald: sen oppia täällä
osasto hyvin nopeaa
CS on hyvä tapha cehittää
soshiaalisesti hienjoa
kilphaoshaamishta
Hehheh
homo on nyt maksettu tänään oli viimeinen työpäivä takana ja sen jälkeen kun olin ihan varma että se on minäkuvaan ja bödipositiivisuuskampanjaan oekeen makosaasti sopiiva pelli on ollut jo pitkään aikaan... #eduskynnän täysistunnon kautta tävätään
CS psykosomaattisessa
Anonyymi
0
96
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33425