Kerroin tunteistani skorpionimiehelle

Anonyymi

... ja nyt en tiedä ollenkaan miehen ajatuksista. Ahdistaa ja itkettää.

Olemme tunteneet noin kolme kuukautta ja olemme nähneet tänä aikana melkein joka viikonloppu. On siis reissutyössä, joten viikolla näkemiset ei onnistu. Tänään kerroin tunteistani hänelle korvaan kuiskaamalla kun makasimme seksin jälkeen vierekkäin (olemme olleet siis sängyssä ennenkin). Hän piti minua edelleen kainalossaan, mutta tuijotti kattoon. Tunsin kädellä, kuinka hänen sydämensä hakkasi - joko ilosta tai ahdistuksesta. Hän ei kuitenkaan vastannut mitään ja itselle tuli vastaamattomuudesta kauhea olo enkä pystynyt puhumaan enää mitään. Hän oli tunnustushetkellä muutenkin lähtöaikeissa, mutta päätin että nyt tunnustan tai en koskaan. Muutaman minuutin hiljaisuuden jälkeen hän sanoi että on pakko lähteä (tiedän että hänellä oli oikeasti menoa) ja puki vaatteet päällensä. Kun ulko-ovi kolahti kiinni, purskahdin itkuun.

Ahdistinko skorpparin kokonaan pois elämästäni vai voinko tehdä vielä jotain? Kerrankin olisi koukussa sellainen mies monen epäonnen vuoden jälkeen, josta en haluaisi luopua... En tiedä onko hänellä ollut naisystäviä elämässään kauheasti, mutta tuntuu olevan pirun herkkä, ujo ja salaperäinen muutenkin.

2

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ehkä hän ei vaan ollut valmis tunteitten ilmaisuun, skorpparit ovat tosi pidättäytyväisiä...anna ajan kulua...itselleni kävi niin että skorpparimies rupesi ihan itse avautumaan minulle kun oli ensin pari vuotta katsellut salaa ja kun päästiin hieman deepimpiin keskusteluihin maailmasta loppui yhteys yhtäkkiä siihen ja on kun ei koskaan mitään yhteyttä olisi ollutkaan...siis tämä ihan ystäväpohjalla..mutta silti outoa käytöstä.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että säikäytit hänet pahemman kerran. Ollaan siitä monimutkaisia otuksia, että saatetaan nauttia seurasta todella paljon, mutta kun tunteet tulee mukaan, se alkaa jostain syystä ahdistamaan. Vaikka seurassa viihtyy, ei välttämättä näe sua vakavana kumppanina tai hänen menneisyydessään on epäonnistuneita suhteita, joiden takia pelkää sitoutumista. Anna kerrosten kuoriutua ajan kanssa, kyllä ne tunteet sieltä jossain vaiheessa tulee esiin.. T: Skorppari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6358
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      85
      4469
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      49
      4097
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      23
      3330
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      3020
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2762
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2629
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2616
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      155
      1589
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      326
      1519
    Aihe