... ja nyt en tiedä ollenkaan miehen ajatuksista. Ahdistaa ja itkettää.
Olemme tunteneet noin kolme kuukautta ja olemme nähneet tänä aikana melkein joka viikonloppu. On siis reissutyössä, joten viikolla näkemiset ei onnistu. Tänään kerroin tunteistani hänelle korvaan kuiskaamalla kun makasimme seksin jälkeen vierekkäin (olemme olleet siis sängyssä ennenkin). Hän piti minua edelleen kainalossaan, mutta tuijotti kattoon. Tunsin kädellä, kuinka hänen sydämensä hakkasi - joko ilosta tai ahdistuksesta. Hän ei kuitenkaan vastannut mitään ja itselle tuli vastaamattomuudesta kauhea olo enkä pystynyt puhumaan enää mitään. Hän oli tunnustushetkellä muutenkin lähtöaikeissa, mutta päätin että nyt tunnustan tai en koskaan. Muutaman minuutin hiljaisuuden jälkeen hän sanoi että on pakko lähteä (tiedän että hänellä oli oikeasti menoa) ja puki vaatteet päällensä. Kun ulko-ovi kolahti kiinni, purskahdin itkuun.
Ahdistinko skorpparin kokonaan pois elämästäni vai voinko tehdä vielä jotain? Kerrankin olisi koukussa sellainen mies monen epäonnen vuoden jälkeen, josta en haluaisi luopua... En tiedä onko hänellä ollut naisystäviä elämässään kauheasti, mutta tuntuu olevan pirun herkkä, ujo ja salaperäinen muutenkin.
Kerroin tunteistani skorpionimiehelle
2
977
Vastaukset
- Anonyymi
ehkä hän ei vaan ollut valmis tunteitten ilmaisuun, skorpparit ovat tosi pidättäytyväisiä...anna ajan kulua...itselleni kävi niin että skorpparimies rupesi ihan itse avautumaan minulle kun oli ensin pari vuotta katsellut salaa ja kun päästiin hieman deepimpiin keskusteluihin maailmasta loppui yhteys yhtäkkiä siihen ja on kun ei koskaan mitään yhteyttä olisi ollutkaan...siis tämä ihan ystäväpohjalla..mutta silti outoa käytöstä.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että säikäytit hänet pahemman kerran. Ollaan siitä monimutkaisia otuksia, että saatetaan nauttia seurasta todella paljon, mutta kun tunteet tulee mukaan, se alkaa jostain syystä ahdistamaan. Vaikka seurassa viihtyy, ei välttämättä näe sua vakavana kumppanina tai hänen menneisyydessään on epäonnistuneita suhteita, joiden takia pelkää sitoutumista. Anna kerrosten kuoriutua ajan kanssa, kyllä ne tunteet sieltä jossain vaiheessa tulee esiin.. T: Skorppari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982