Hei,
Olen naimisissa oleva, lapseton, 39v mies. Käyn töissä ja olen terve.
Olen toivonut lasta jo monta vuotta mutta valitettavasti se ei ole onnistunut. Vaimoni ei pysty sairauden vuoksi tulemaan raskaaksi. Lapsettomuushoidoissa olemme käyneet mutta ne eivät tuottaneet toivottua tulosta. Adoptiokaan ei valitettavasti onnistunut.
Kaikki keinot on käytetty mutta lasta ei yrityksestä huolimatta ole siunaantunut. Minun suurin toive olisi saada lapsi, jolle voisin olla hyvä ja rakastava isä ja hänen puolestaan tekisin kaikkeni joka päivä.
Suostuisiko kukaan ystävällinen ja luotettava nainen tekemään kanssani lapsen? Minä huolehtisin lapsesta tarvittaessa kokonaan yksin ja ottaisin hänestä kaiken vastuun ja maksaisin kaikki kulut ja lapsi saisi hyvän kodin meiltä, jossa elää ja kasvaa. Toki myös on mahdollista äidinkin osallistua lapsensa elämään, miten vain haluat. Minulle käy mikä tahansa vaihtoehto, jos vain löytyy joku luotettava nainen, joka voi auttaa minua täyttämään suurimman toiveeni elämässäni ja auttaa minua tulemaan isäksi.
Jos haluat keskustella lisää niin olethan ystävällisesti yhteydessä profiiilissani olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Haluan isäksi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586