Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
Elämäni rakkaus
45
2942
Vastaukset
- Anonyymi
Luottamus vain zero
- Anonyymi
Hän on minun ❤️ ei edes teininä ollut näin vahvoja tunteita
- Anonyymi
Täysin samat sanat.
- Anonyymi
Ei koskaan mitään samaa ole kokenut
- Anonyymi
🥰 samat tunteet.
- Anonyymi
Sitä se on pilata
- Anonyymi
Sen löytäminen on seuraavaksi ohjelmassa.
- Anonyymi
Itse olen sen löytänyt mutta en vain usko meihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen sen löytänyt mutta en vain usko meihin
Mikset halua uskoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset halua uskoa?
Luottamuspulan vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottamuspulan vuoksi
Etkö luota häneen siksi että ette tunne vielä toisianne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö luota häneen siksi että ette tunne vielä toisianne?
Ei tämä itsensä kanssa keskusteleva äijä taida tuntea ns edes itseään, sun predaattorimainen käytös on karseaa luettavaa😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö luota häneen siksi että ette tunne vielä toisianne?
Tunnetaan ja ei tunneta ja siksi luottamuspula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetaan ja ei tunneta ja siksi luottamuspula
Samoja juttuja jauhat naisena esiintyen vuodesta toiseen ukkoparka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetaan ja ei tunneta ja siksi luottamuspula
Yleensä luottamus lisääntyy sitä mukaa kun tutustutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset halua uskoa?
Ateisti
- Anonyymi
Elämäni rakkaus on lapseni, kyllä se vielä konkretisoituu uuvatille
- Anonyymi
Lapset on rakkaus, mutta miksi noin rumasti puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on rakkaus, mutta miksi noin rumasti puhut?
Ei rakkaus lapseen sulje pois muunlaista rakkautta. Ja rumasti sanottu kyllä tosiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakkaus lapseen sulje pois muunlaista rakkautta. Ja rumasti sanottu kyllä tosiaan.
Ja siis - sivusta- tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on rakkaus, mutta miksi noin rumasti puhut?
Mitä se sulle kuuluu. Mieti asiaa vaikka ns äidinvaiston kannalta, sitä ei kannata aliarvioida. Sivusta yksi lukutaitoinen
- Anonyymi
ihanaa kun ilmaisee rakkauden täällä romanttisessa keskustelupalstassa, pysyy sekin rakkaus vanhuuteen asti
- Anonyymi
No niinpä kuvittele vain
- Anonyymi
Sinäkin noussut hehkeänä gubbea tänne kannustelemaan
- Anonyymi
- Anonyymi
Kyllä..,tämä on vahvaa. Todella vahva tunne. Rakastan häntä❤️
- Anonyymi
Naista vai miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista vai miestä
Miestä❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista vai miestä
Sinulla se tuota uskoa riittää itseesi palstamiehen itsensä kehun kautta
- Anonyymi
Lapsesi ovat rumia.
- Anonyymi
Sun mielesi on ruma. Sivusta.
- Anonyymi
Mikäs nyt harmittaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielesi on ruma. Sivusta.
Miehesi on ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehesi on ruma.
Komea on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs nyt harmittaa??
Huanot geenit vissii? Sivusta guben kuplaan just sulle
- Anonyymi
I miss love too.
- Anonyymi
Se että sinä uskot omiin valheisiisi ei tarkoita että muut uskovat kuinkas ne sinun satunnaiset muistinmenetykset
- Anonyymi
Mullon ollu hirveesti rakkauksia.
- Anonyymi
Älä hukkaa aikaasi haaveiluun
- Anonyymi
Kerro kuka henkilö kyseessä.?
Onko kunnallisvaaliehfokkaana, ddp vai kokoomuksessa.? - Anonyymi
On väärin sanoa elämäni rakkaus muutoin kuin kuolinvuoteellaan.
Hyvin harva nykyään siihen pystyy. - Anonyymi
Näin on myös minun kohdallani. Sinulle M-nainen ❤️
- Anonyymi
Kiitos samoin❤️
- Anonyymi
Hän on elämäni rakkaus, niin olen sen kokenut.
- Anonyymi
Rakasta jotain muuta,Tai,ethän sä edes tiedä mitä sana tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531