Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinulle, että ihana, fiksu ja kaunis olet nainen. En halua, että nuo negatiiviset fiilikset tarttuu sinuun ❤️
Mitä kuuluu?
18
2071
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällä ainakin naisella hyvä päivä, mieluista puuhaa, sopivasti myös vauhtia 😁
Ei kai täältä kannata kenenkään niitä negatiivisia juttuja liikaa imeä itteensä, vähän joutuu suodattamaan.
Toivottavasti myös ap lla hyvä päivä 🙂 - AnonyymiUUSI
Pörinää täällä kuulu. Oot Rakas♥️
- AnonyymiUUSI
Hyvää kuuluu, täällä on monen moista kengän kuluttajaa.
- AnonyymiUUSI
Voisi sopia niin sanottu idioottikenkä? Turha hermostua. Sellainen on olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisi sopia niin sanottu idioottikenkä? Turha hermostua. Sellainen on olemassa.
Kenkäpuhelimeni numero on 36. Soitatko niin kokeillaan kuuluuko?
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvä päivä ollut❤️Tulin tankkaamaan irl positiivista energiaa. Voi kun voitais olla toistemme tukena❤️Mä olen aika hulvaton tapaus mun kanssa ei tulisi tylsää☺️
- AnonyymiUUSI
Minulla on ollut 2 viineistä päivää ihan hirveitä. Töissä oli raskasta ja pieniä epäonnisia juttuja sattui myös muutenkin. Nyt alkaa vihdoin paistamaan aurinko risukasaan.
Täältä en oikeastaan edes omi mitään. - AnonyymiUUSI
Näitkö hänet milloin?
- AnonyymiUUSI
Oisko alkuviikosta kaupassa...
- AnonyymiUUSI
Aina huomaa kun koulupäivä loppu niin alkaa tuo.
Mutta sen verran vähän täällä enää tulee oltua ettei pahemmin kiinnosta mitä täällä suolletaan.
Meillä on muitakin kanavia hänen kanssaan joten sinne viestiä paremmin, saadaan rauhassa suoraan keskustella!
Päivä on aina hyvä kun näkee toisensa 👥 - AnonyymiUUSI
Hmmm... kai voin kuvitella hetken, että olisin ihana, kaunis ja fiksu hänen mielestään.
- AnonyymiUUSI
Oli miehestä kyse tuossa 🙂
- AnonyymiUUSI
Olipa kivasti kirjoitettu. Yritän olla välittämättä niistä. Huomannut se on kaava täällä yritää sitten mitä tahansa positiivista laittaa. Löytyy joku haukkumaan sekä syyllistämään kuin tuttujakin oltaisiin. Toki siitä herää välillä inhottava tunne ja miettii kaikenlaista. Huoh aikamoista psykologista peliä. Epävarmuus puskee pintaan. Mut yritänyt siitäkin kertoa.Jollain tavalla onnellinen siitä että tajunnut ettei ne liity millään tavalla minuun.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, kauniisti sanottu😊
Kävin täällä aamulla vain nopeasti kääntymässä ja pois. Ikävä olokin helpottui vähän päivän mittaan, tuli rauhaa.
Huomenna todennäköisesti sama, rauhaa. - AnonyymiUUSI
Mulla oli eilen mahtava päivä ja sen voimalla leijuin tämänkin päivän. ❤️☀️🔥
- AnonyymiUUSI
Mulla on tänään parempi olo kuin eilen. Kiva jos olet hän ja välität minusta. Onkonsinulla ollut hyvä päivä?
- AnonyymiUUSI
🙂↕️ onn kyllä
- AnonyymiUUSI
No tänään ei ollut niin häävi ilta. Taisin kai ylireagoida, mutta kun en ymmärrä, että yritätkö tarkoituksella saada mut vähän perääntymään. Olenko ollut taas liian innokas pyrkimään sun seuraan viime aikoina? Yritän antaa tilaa, mutta kun niin mukavaa sun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637899Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s906566Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315430Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213918Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta663042Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi532780Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122134Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182071Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4921989