Mitä kuuluu?

Anonyymi-ap

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinulle, että ihana, fiksu ja kaunis olet nainen. En halua, että nuo negatiiviset fiilikset tarttuu sinuun ❤️

38

3163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ainakin naisella hyvä päivä, mieluista puuhaa, sopivasti myös vauhtia 😁
      Ei kai täältä kannata kenenkään niitä negatiivisia juttuja liikaa imeä itteensä, vähän joutuu suodattamaan.
      Toivottavasti myös ap lla hyvä päivä 🙂

• Anonyymi

Pörinää täällä kuulu. Oot Rakas♥️

• Anonyymi

Hyvää kuuluu, täällä on monen moista kengän kuluttajaa.

• Anonyymi

Voisi sopia niin sanottu idioottikenkä? Turha hermostua. Sellainen on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi sopia niin sanottu idioottikenkä? Turha hermostua. Sellainen on olemassa.

Kenkäpuhelimeni numero on 36. Soitatko niin kokeillaan kuuluuko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenkäpuhelimeni numero on 36. Soitatko niin kokeillaan kuuluuko?

Mullaki sama numero. mites tää nyt toimii?

• Anonyymi

Ihan hyvä päivä ollut❤️Tulin tankkaamaan irl positiivista energiaa. Voi kun voitais olla toistemme tukena❤️Mä olen aika hulvaton tapaus mun kanssa ei tulisi tylsää☺️

• Anonyymi

Minulla on ollut 2 viineistä päivää ihan hirveitä. Töissä oli raskasta ja pieniä epäonnisia juttuja sattui myös muutenkin. Nyt alkaa vihdoin paistamaan aurinko risukasaan.

Täältä en oikeastaan edes omi mitään.

• Anonyymi

Näitkö hänet milloin?

• Anonyymi

Oisko alkuviikosta kaupassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko alkuviikosta kaupassa...

Kerrohan naisena esiintyvä setä lisää tästä marketista. Täällä on jopa kaksi jos seura ei miellytä sillä hetkellä tai muuta

• Anonyymi

Aina huomaa kun koulupäivä loppu niin alkaa tuo.
      Mutta sen verran vähän täällä enää tulee oltua ettei pahemmin kiinnosta mitä täällä suolletaan.
      Meillä on muitakin kanavia hänen kanssaan joten sinne viestiä paremmin, saadaan rauhassa suoraan keskustella!
      Päivä on aina hyvä kun näkee toisensa 👥

• Anonyymi

Hmmm... kai voin kuvitella hetken, että olisin ihana, kaunis ja fiksu hänen mielestään.

• Anonyymi

Oli miehestä kyse tuossa 🙂

• Anonyymi

Niinhän sun jutuissa aina on kyse sinusta itsestäsi, naisena esiintyvä setä, kekä uunottaa hölmöjä kirjoittelemalla itsestään hän- muodossa. Sävylle on olemassa validi syy

• Anonyymi

Olipa kivasti kirjoitettu. Yritän olla välittämättä niistä. Huomannut se on kaava täällä yritää sitten mitä tahansa positiivista laittaa. Löytyy joku haukkumaan sekä syyllistämään kuin tuttujakin oltaisiin. Toki siitä herää välillä inhottava tunne ja miettii kaikenlaista. Huoh aikamoista psykologista peliä. Epävarmuus puskee pintaan. Mut yritänyt siitäkin kertoa.Jollain tavalla onnellinen siitä että tajunnut ettei ne liity millään tavalla minuun.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Kiitos, kauniisti sanottu😊
      Kävin täällä aamulla vain nopeasti kääntymässä ja pois. Ikävä olokin helpottui vähän päivän mittaan, tuli rauhaa.
      Huomenna todennäköisesti sama, rauhaa.

• Anonyymi

Rauha asuu tuossa naapurissa. Koita hämmentää sitäki. Kun niin ikävissäsi oot.

• Anonyymi

Mulla oli eilen mahtava päivä ja sen voimalla leijuin tämänkin päivän. ❤️☀️🔥

• Anonyymi

Mulla on tänään parempi olo kuin eilen. Kiva jos olet hän ja välität minusta. Onkonsinulla ollut hyvä päivä?

• Anonyymi

🙂‍↕️ onn kyllä

• Anonyymi

No tänään ei ollut niin häävi ilta. Taisin kai ylireagoida, mutta kun en ymmärrä, että yritätkö tarkoituksella saada mut vähän perääntymään. Olenko ollut taas liian innokas pyrkimään sun seuraan viime aikoina? Yritän antaa tilaa, mutta kun niin mukavaa sun kanssa.

• Anonyymi

Ilta ei kait. Minä kun luulin että aamu. Ompa kello tosiaan paljon. Voihan nenä

• Anonyymi

Pari tarkentavaa kysymystä: Näitkö hänet eilen kun kirjoitit? Näitkö hänet tänään?

• Anonyymi

Mitä sitä kyselemään. Tottakai näin ja näin tänäänkin. Tai sitten ei, se on tuo muisti joka jälleen on vähä hukassa.

• Anonyymi

Juu hyvää kuuluu Rakas! täytyy lähtee moponettiin hakemaan uudet puslat volkkariin, ne kun saa vaihdettua niin voi sitten vetää rasvaisilla käsillä kuivat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihan kauhea päivä ja olo birhe ottaa mieheen alkuvuodesta yhteyttä, sillä ei hän podä kuitenkaan taaskan lupauksiaan. Elämänsä rakkaus ois tässä, mutta muut on helpompia ja nyt hän kärsii sen takia itsekin kun ei voi myöntää tunteitaan.

• Anonyymi

Vitu*n pask*a puhelimet joilla ei voi ees kirjoittaa hyvin.

• Anonyymi

Se tiedetään että hän tykkäsi Mikistä, J.
        Joku sylki päälle urakalla eli palstalta pois lähtenyt blondi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tiedetään että hän tykkäsi Mikistä, J.
        Joku sylki päälle urakalla eli palstalta pois lähtenyt blondi.

Trollasi kunnolla ketjut keuli kunnolla välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollasi kunnolla ketjut keuli kunnolla välillä.

Niin teki

• Anonyymi

Oishan se kumma jos sivusta pitäisi katsoa ja olla äänetön lapanen tai tossu. Kateus teetättää palstalla vaikka mitä.
      Sivusta

• Anonyymi

Thanx -princess of darkness

• Anonyymi

Kato peiliin vaan itse.

• Anonyymi

Catland palstalla ja kuuma mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Catland palstalla ja kuuma mies.

Kuumia miehiä täällä ei oo edes nähty

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6431
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      20
      4059
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      525
      2803
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      62
      2155
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2036
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      30
      1751
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1491
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1311
    9. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      35
      1297
    10. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1289
    Aihe