kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaavan, mitä teidän välillä on?
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
48
2124
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En uskalla katsoa. Jännitän ihan hemmetisti.
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä jännittää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä jännittää?
Tai no vähän hävettääkin yksi juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai no vähän hävettääkin yksi juttu.
Ei silmiin katsomista tarvitse hävetä.
- AnonyymiUUSI
Mitä siitä vaikka huomaisivatkin, tuleepahan jotain keskustelunaihetta :)
- AnonyymiUUSI
Eräs söpö nainen vältteli katsomasta minua. Hän oli varmasti minulle suuttunut jostain, vaikka muuten oli mukava.
- AnonyymiUUSI
Miten niin vältteli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin vältteli
Mikä kysymys tuo nyt on? Juurihan tuo kirjoittaja sanoi, että vältteli katsomasta silmiin.
- AnonyymiUUSI
Tuijottelijat ovat vastemielisiä. Älä tuijota ketään.
- AnonyymiUUSI
Uskallan katsoa. Jos joku huomaa niin ei se haittaa. Eri asia on haluanko katsoa kun olen niin pettynyt häneen
- AnonyymiUUSI
Vika on tietysti aina vain siinä toisessa sanoo rouva täydellisyys.
- AnonyymiUUSI
Uskallan katsoa ja ollaan katseltukkin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se meiltä sujuu 😉 ei haittaa yhtään vaikka koko maailma huomaisi, ei ole mitään salattavaa meillä tietääkseni!
Ihan sydäntä lämmittävältä tuntuu. - AnonyymiUUSI
En uskalla katsoa pitkään, pelkään että rakastun häneen jos katson. Sen sijaan olen alkanut välttelemään katsetta, päästäkseni eroon näistä tunteista. Hän ei jaa tunteitani, siksi. -naiselta miehelle
- AnonyymiUUSI
Älä valehtele itsellesi. Hän rakastaa sinua. Sinä tiedät sen sisimmissäsi. mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi. Hän rakastaa sinua. Sinä tiedät sen sisimmissäsi. mieheltä naiselle.
Eikö rakkauden pitäisi näkyä jotenkin, käytöksessä, eleissä, siitä miten katsoo ja puhuu? Ei näy tänne. Sitäpaitsi on eräs muukin syy miksi epäilen ettei minusta välitä. -naiselta miehelle
- AnonyymiUUSI
En katso ketään pitkään. Olen niin ruma että naiset syyttävät saman tien ahdistelusta jos katson pari sekuntia kauemmin.
- AnonyymiUUSI
Uskallan hyvinkin ja usein katsotaan silmiin toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Uskallan. Siitä pitkästä katseestahan tämä kaikki lähti.
- AnonyymiUUSI
Pitkä katse? Oot kuvitellut, en muista mitään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä katse? Oot kuvitellut, en muista mitään
Siinä tapauksessa et ole hän.
- AnonyymiUUSI
Yritän katsoa vain silloin kun puhun hänelle. Mutta välillä katseet kohtaavat vahingossa. Silloin huomaan, että hänkin katselee salaa. Hänen katseensa on muuttunut ajan kanssa, siihen on tullut hymyä ja toisaalta haavoittuvuutta. Etenkin syksystä lähtien. En tiedä, onko minun katseeni muuttunut jotenkin. Ehkä.
-Nainen - AnonyymiUUSI
En yleensä oikein uskalla häntä tuijotella, mutta olen päättänyt tuijottaa, jos vielä naamansa näyttää. Tietää se muutenkin, niin mitä menetettävää enää.
- AnonyymiUUSI
Hmmm uskallan, mutta tekee heti mieli suudella.
- AnonyymiUUSI
Joo uskallan ja aina tilaisuuden tullen katsellaankin.
- AnonyymiUUSI
Saatan joskus häntä hieman katsella vaikka se ei kovin kohteliasta olisikaan, Se tuntuu läheisemmältä, kuin olisimme enemmän toisillemme. Ja siitä jää hymyilyttövö tunne jonka voi purkaa nurkan taakse.
- AnonyymiUUSI
Uskallan mutten katso koska ei kiinnosta enää.
- AnonyymiUUSI
Uskallan. Mun on helppo katsoa silmiin silloin kun olen johonkuhun tykästynyt. Jos en ole, vaan kyse on ihan vain jostakusta, niin silloin koen sen epämiellyttäväksi.
- AnonyymiUUSI
Tämä on johtanu monta kertaa ikäviin väärintulkintoihin. Sellaset, joista en ole ollu yhtään kiinnostunut ja sen takia olen kokenut silmiin katsomisen epämiellyttäväksi, ovat tulkinneet sen kiinnostuksesta johtuvaksi ujoudeksi.
- AnonyymiUUSI
Uskaltaisin, mutta se ilmeisesti häiritsee häntä, niin yritän pitää katseeni nyt superneutraalina.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mua pelottaa se että ne katseet taas kohtaakin. Mä en tiedä mikä tunne vyöry siinä tilanteessa tulisi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä me molemmat pälyillään
- AnonyymiUUSI
Pelkään kyllä niitä hetkiä, jos sorrun koskettamaan häntä tai ajaudun tiedottomaan tilaan.
- AnonyymiUUSI
Ei uskalla. Se on tiukka katse
- AnonyymiUUSI
Uskallan
- AnonyymiUUSI
Katselisin mielelläni sitä miestä ja kyllä hän varmaan on huomannut että jännitän sitä. Pakko vältellä vähän sitä katselua koska näkyyhän se muillekkin. Eikä tilanne ei muutu miksikään sillä katselulla. Välttely tekee surulliseksi mutta en halua että häntä ahdistaa. Enkä tiedä mitä hän ajattelee. Tai ajatteleeko mitään. Enkä oikeastaan tiedä tietääkö hän että olen ollut jo parikin vuotta ihan hemmetin ihastunut häneen,mutta mitäpä hän edes sillä tiedolla tekis 😀 Tuskin hän mun ihailulla elää 😀
- AnonyymiUUSI
Uskallan vaik ujostuttais. Jalat voi notkua ja massunpohjassa kihelmöidä. Mut sitähän se kaikki on...Rakkautta rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on niin Sievät silmät, katselisin niitä ikuisuuden.Omista silmistäni en tiedä muuta kuin, että en tarvi laseja vaikka ikää on jo.
- AnonyymiUUSI
Ujot vienot katseet toisellemme, silmäilyt puolisalaa mutta pienessä tilassahan jossa on vielä peili tämä paljastuu. Peilin kautta myös katsellaan toisiamme❤️
Kuinka oletkin niin ihana. Haluan sua ihan stanasti
Vähän ollaan rohkaistu ja välillä tuntuu kuin olisimme jo pari❤️Sovitaan hyvin toisillemme ja meitä yhdistää yksi harrastus. Kohtelias olet ja kiltti. Huomaan että katselet mun perään ja mä aiemmin sun. Juttu etenee koko ajan. Kaksi yksinäistä yhdistyy❤️🤗- AnonyymiUUSI
Joku sali ihastus vai. Nice. Toivottavasti saatte toisenne,sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku sali ihastus vai. Nice. Toivottavasti saatte toisenne,sivusta
Kyllä, aitoa rakkautta ja intohimoa on ilmassa ❤️
Rakastan tätä miestä hullun lailla. En ennen ole kokenut tällaista huumaa. Puoli vuotta olemme toisiamme katselleet, riutuneet ja kärvistelleet huumassa ja lämmin olo toisen lähellä. Tämän päivän näkemisen jälkeen tuntuu että ensi kerralla tapahtuu jotakin suurempaa, kummatkin on valmiita. ❤️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, aitoa rakkautta ja intohimoa on ilmassa ❤️
Rakastan tätä miestä hullun lailla. En ennen ole kokenut tällaista huumaa. Puoli vuotta olemme toisiamme katselleet, riutuneet ja kärvistelleet huumassa ja lämmin olo toisen lähellä. Tämän päivän näkemisen jälkeen tuntuu että ensi kerralla tapahtuu jotakin suurempaa, kummatkin on valmiita. ❤️Pitteepä sit sanoo ukolle,et ota se toine mies,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitteepä sit sanoo ukolle,et ota se toine mies,
Mun naapurin miehelle meni tuo❤️🤗
Rakasteltiin tuon viestin lähettämisen jälkeen ja ollaan muuttamassa nyt yhteen
🚬👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
Uskallan yleensä siitä toinen vaivaantuu enemmän kuin minä ja mä olen tähän ikkää jo tottunu siihen turhaan syyttelyyn ni helpompi itte jo vapaa valintaisesti ottaa syy niskoilleen ni ei tartti käyttää turhaa aikaa turhaan syyttelyyn kun syyllinen harvoin myöntää syyllisyyttään
https://youtube.com/shorts/TUrswk7Wr8c?si=5BlZvYhuF06bpqOW
Eikö se niin mene jot helpompi syytellä muita ni ei tartti tuntea huonoa omaatuntoa häpeää syyllisyyttä tai menettää itsetuntoaan muiden silmissä - AnonyymiUUSI
Häntä katon ja rakkaudella vieki
- AnonyymiUUSI
Tilanteissa on liikaa seuraavia silmiä. Olen huomannut, että katsettani on seurattu tovereitani toimesta. Mulla hymylleni en voi mitään. Se pyrkii eteen kun olemme yht´ aikaa samassa tilassa. Syömingit on yleisin kohtauspaikka yleensä, mutta ei oikeastaan enään. Meidät pidetään erillään käytännön syistä. Samoissa tiloissa liikutaan, mutta eri aikaan.
Mielelläni sinua katsoisin syvälle silmiisi mies. ❤️ - AnonyymiUUSI
Uskallan ja niin on tapahtunutkin lukuisia kertoja.Muutaman kerran on ollut lähellä etten ole huumassani pusua antanut.Ottaen huomioon ympäristön, onneksi näin ei ole käynyt!
- AnonyymiUUSI
Oon maailman onnellisin ❤️
Sain mun rakkaimman vierelleni. Rakasteltiin ja se tuntui niin ihanalta. Muutetaan yhteen asumaan. Siksi palstalla käynti päättyy. Ei tarvi enää ikävöidä
🚬👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783648- 423165
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa472118- 492003
- 471758
- 361690
- 301556