Voisi hurmata uudelleen?
Miten sinut
70
4192
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin uudelleen?
- Anonyymi
Miten niin uudelleen? Olet hurmannut jo.
- Anonyymi
Kysymys ei mulle, mutta vastaan silti. Olemalla oma aito itsensä. Sellainen kuin on.
- Anonyymi
Pierevä kännikala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pierevä kännikala
Lopeta piereminen ja kännääminen, niistä tuskin on apua hurmaamisessa
- Anonyymi
Jos hetken mietit..no eipä aloitus häneltä ollut, mutta saa kai haaveilla edes hetken
- Anonyymi
Nyt täytyy miettiä.🤫 Yksi juttu tuli kyllä mieleen.
- Anonyymi
1. Tee Selväksi mitä haluat itsellesi.
2. Etene sillä kirkkaalla mielikuvalla eteenpäin.
3. Toivo parasta. - Anonyymi
Sitten kun meillä on aikaa toisillemme. Tai kun kirjoitat minulle jotain.
- Anonyymi
Heivaa se akka hittoon ja tule aidosti selvittämään tilanne kanssani.
- Anonyymi
Olet naisena esiintyvä sekä todella nolo ihmiseksi, joka melkein olet🥱
- Anonyymi
Palstalla esität tälläisiä? Ootko ihan normaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet naisena esiintyvä sekä todella nolo ihmiseksi, joka melkein olet🥱
Lause on kehno.
- Anonyymi
Aitous ja jonkinlainen avoimuus ❤️ tosin ei mun tunteet oo missään vaiheessa hävinneetkään 🤗
- Anonyymi
Ei mitenkään.
- Anonyymi
Sinä M-mies hurmaat minut joka päivä uudelleen. En ymmärrä, miten sellainen voi olla edes mahdollista. Aika ihmeellinen juttu.
- Anonyymi
Tytöt, tytöt. Nyt olis aika mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan ma-miestä. Minä M mies en ole edes nähnyt ketään moneen päivään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan ma-miestä. Minä M mies en ole edes nähnyt ketään moneen päivään.
🤭🤭
- Anonyymi
Kun huuma on kertaalleen sammunut, ei uudelleen huomaaminen enää onnistu.
- Anonyymi
Olen tuosta ihan eri mieltä. Kun kaksi toisilleen sopivaa kohtaa, helposti roihahtaa uudestaan.
Sivusta
- Anonyymi
Sen näkee sitten kun kohdataan.
- Anonyymi
Se on saletti näin.
- Anonyymi
Ei mua tarvii uudelleen hurmata, oon vieläkin ihastunut. Kauheeta, jos hän vielä yrittäis hurmata, sekoisin lopullisesti.
- Anonyymi
Hyvinhän tuo on sujunut tähänkin asti olemalla melko huono versio itsestään. Ala ketään hurmaamaan 😅
- Anonyymi
Siinä sulle pohdittavaa kun olet pelleillyt koko ajan minun kanssa olet jopa tunteeton ihminen narsisti mustasukkainen saoraalloinen mene hoitoon tule sitten jutteleen kun olet rauhallinen hautaan saakka
- Anonyymi
Sä oot sekasin ja sekava!
Pitäskö sun itse mennä hakemaan hoitoa?
Tunteeton ja mustasukkainen eivät nyt ihan sovi yhteen mun mielestäni ainakaan .
Mut muutoin tohon on sanottavaa että mieti omaa käytöstäsi miksi sua kohtaan käyttäytyi joku tollein. Mitä teit sen eteen ettei olisi mustis?
- Anonyymi
Hurmasit jo aikanaan. Jos lähestyisit ensin vaikka kysymällä kuulumisia. Uskon kasvaneeni ihmisenä ja nyt voisi olla uuden mahdollisuuden aika❤️
- Anonyymi
Et kuule yhtää mitenkään jos sinä olet oppositiossa niin sinä olet silloin oppositiossa vaikka kuinka savista takkia kääntäisit
- Anonyymi
Ei kovin helposti, jäi niin karvaan kitkerä maku viime näkemällä.
- Anonyymi
Voisit tehdä jonkun fyysisen eleen puolestasi. Minä kun tein viimeksi. Sun vuoro. Do something. Tiedän, ettei siihen ole ollut edes tilaisuuksia. Mutta sitten kun on. Olen fyysinen ihminen ( nainen).
- Anonyymi
Samoin keinoin kuin aiemminkin. Ei sen vaikeampaa.
- Anonyymi
Laittamalla viestin että mitä sulle kuuluu. Sen kun teet niin se on taas menoa😘.
- Anonyymi
Pieni kiusoittelu sytyttää mut toki
- Anonyymi
Samalla lailla kuin ennenkin: ihan vain olemalla oma itsensä.
- Anonyymi
No tänäänkin olisit helposti voinut hurmata. Suoraan sanottuna ei tarvitse tehdä muuta kuin tulla lähelle. Olin aika kuumana siinä.
- Anonyymi
Ei mitenkään
- Anonyymi
Ollaan tunnettu jo kauan mutta miten olisi reissu Tarttoon vanhoille kotikonnuillesi?
- Anonyymi
Ei se noin mene. Aivan toisinpäin.
- Anonyymi
Ei mitenkään
- Anonyymi
niitä "korvauksia" ei meidän jutussa voi maksaa ennen kuin kaikki ovat "omilla paikoillaan" ja suostuvat ja myöntyvät.
Sussusta en tiedä, enkä näistä "vittuämmistä" ketä sitten ovatkaan.
Sussu sopisi taidepiireihin ja kuten se A naisen mies voi tulla sieltä. Laaja-alainen on käsite taidepiirit.
Eivät minusta kuulu tähän samaan porukkaan.
Hyvää toivon teille, ja onnea elämään! - Anonyymi
Ihminen ihmiselle tai jotain
- Anonyymi
Et nyt jaksais enää. Mua ei kiinnosta enää, tulit ja menit. Keskity uuteen nyt vaan, kaikkea hyvää sinne ja niin pois päin. Minä jatkan elämääni ja sinä jatkat omaas.
- Anonyymi
Ei minua pysty hurmamaan uudelleen. Jos tunteeni ovat edelleen olemassa, niin lähentyminen on mahdollista, mutta jos tunteeni ovat jo kuolleet tai muuttuneet, niin ei niitä ole enää mahdollista palauttaa.
- Anonyymi
Miksi pitäisi hurmata uudelleen?
- Anonyymi
Oikeitahan on vain yksi.
- Anonyymi
Huoh 🙄
Lopeta jo toi stalkkeri!! - Anonyymi
Tekemällä mitä sanotaan, ettei voi tehdä tai jättää tekemättä asioita... Simppeliä??
- Anonyymi
Istuitko stalkkeri siinä oven kupeessa,silloin kuvauspäivänä,myssyjäpää täynnä! Ainako sun pitää kiduttaa noilla viilloilla,ei voi muuta sanoa ko ett sairas olet!
- Anonyymi
Uudelleen?
Et ole hurmannut mua kertaakaan, siitähän on kyse.
Ole avoin ja oma itsesi, on hyvä startti.- Anonyymi
Juu, tää juttu on jumiutunut lähtötelineisiin! 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tää juttu on jumiutunut lähtötelineisiin! 😀
Minä epäilen, että sinulla oli varas lähtö.
- Anonyymi
Exät on exiä hyvästä syystä.
- Anonyymi
Why do u ask stupid questions?
- Anonyymi
Miksi sä haluat noin?
Mikä aiemmin sai hurmauksen sammumaan? - Anonyymi
Ei mitenkään. Hyi helvetti miten kuvottava ajatus olisi puljata jonkun eksän kanssa uudelleen. 🤮
- Anonyymi
Pyytämällä anteeksi
- Anonyymi
se olisi sangen helppoa, kaunis hymy ja rauhallinen halaus.
- Anonyymi
Laita ne ostamani kuteet niskaan, niin söpöstyt entisestään
- Anonyymi
Ei enää enempää, kiitos, menisi yliannostuksen puolelle.
- Anonyymi
Ostappa vaikka ravihevonen.
- Anonyymi
Ihme höpötystä
- Anonyymi
Et mitenkään.
Tuo kiljua lämmintä kiitos!
- Anonyymi
Mua ei kukaan ole hurmannut kahta kertaa.
- Anonyymi
Halaa tai kosketa jotenkin
- Anonyymi
En tiedä ensinnäkään yhtään syytä miksi pitäisi kenenkään hurmata ja ei myöskään sytytä miten uudelleen voisi hurmata.
Jasu - Anonyymi
Ottamalla yhteyttä. Hänen naisen kanssa lähtee tunteet käsistä hetkessä.
- Anonyymi
Älä unta näe, ei tule ikinä toteutumaan.
- Anonyymi
Ei tarvitse uudelleen mutta haluaisin nähdä enemmän. Ja sitten kun ei ole mahdollisuutta, olla kirjoittelu-yhteydessä. Tai mietin eikä se kävisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356581JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t214597Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5412855Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai662351Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342096- 331924
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311571- 391566
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!381519Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71341