Miten sinut

Anonyymi-ap

Voisi hurmata uudelleen?

70

4379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin uudelleen?

    • Anonyymi

      Miten niin uudelleen? Olet hurmannut jo.

    • Anonyymi

      Kysymys ei mulle, mutta vastaan silti. Olemalla oma aito itsensä. Sellainen kuin on.

      • Anonyymi

        Pierevä kännikala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pierevä kännikala

        Lopeta piereminen ja kännääminen, niistä tuskin on apua hurmaamisessa


    • Anonyymi

      Jos hetken mietit..no eipä aloitus häneltä ollut, mutta saa kai haaveilla edes hetken

      • Anonyymi

        Nyt täytyy miettiä.🤫 Yksi juttu tuli kyllä mieleen.


    • Anonyymi

      1. Tee Selväksi mitä haluat itsellesi.
      2. Etene sillä kirkkaalla mielikuvalla eteenpäin.
      3. Toivo parasta.

    • Anonyymi

      Sitten kun meillä on aikaa toisillemme. Tai kun kirjoitat minulle jotain.

    • Anonyymi

      Heivaa se akka hittoon ja tule aidosti selvittämään tilanne kanssani.

      • Anonyymi

        Olet naisena esiintyvä sekä todella nolo ihmiseksi, joka melkein olet🥱


      • Anonyymi

        Palstalla esität tälläisiä? Ootko ihan normaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet naisena esiintyvä sekä todella nolo ihmiseksi, joka melkein olet🥱

        Lause on kehno.


    • Anonyymi

      Aitous ja jonkinlainen avoimuus ❤️ tosin ei mun tunteet oo missään vaiheessa hävinneetkään 🤗

    • Anonyymi

      Ei mitenkään.

    • Anonyymi

      Sinä M-mies hurmaat minut joka päivä uudelleen. En ymmärrä, miten sellainen voi olla edes mahdollista. Aika ihmeellinen juttu.

      • Anonyymi

        Tytöt, tytöt. Nyt olis aika mennä nukkumaan.


      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan ma-miestä. Minä M mies en ole edes nähnyt ketään moneen päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan ma-miestä. Minä M mies en ole edes nähnyt ketään moneen päivään.

        🤭🤭


    • Anonyymi

      Kun huuma on kertaalleen sammunut, ei uudelleen huomaaminen enää onnistu.

      • Anonyymi

        Olen tuosta ihan eri mieltä. Kun kaksi toisilleen sopivaa kohtaa, helposti roihahtaa uudestaan.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Sen näkee sitten kun kohdataan.

      • Anonyymi

        Se on saletti näin.


    • Anonyymi

      Ei mua tarvii uudelleen hurmata, oon vieläkin ihastunut. Kauheeta, jos hän vielä yrittäis hurmata, sekoisin lopullisesti.

    • Anonyymi

      Hyvinhän tuo on sujunut tähänkin asti olemalla melko huono versio itsestään. Ala ketään hurmaamaan 😅

    • Anonyymi

      Siinä sulle pohdittavaa kun olet pelleillyt koko ajan minun kanssa olet jopa tunteeton ihminen narsisti mustasukkainen saoraalloinen mene hoitoon tule sitten jutteleen kun olet rauhallinen hautaan saakka

      • Anonyymi

        Sä oot sekasin ja sekava!
        Pitäskö sun itse mennä hakemaan hoitoa?
        Tunteeton ja mustasukkainen eivät nyt ihan sovi yhteen mun mielestäni ainakaan .
        Mut muutoin tohon on sanottavaa että mieti omaa käytöstäsi miksi sua kohtaan käyttäytyi joku tollein. Mitä teit sen eteen ettei olisi mustis?


    • Anonyymi

      Hurmasit jo aikanaan. Jos lähestyisit ensin vaikka kysymällä kuulumisia. Uskon kasvaneeni ihmisenä ja nyt voisi olla uuden mahdollisuuden aika❤️

    • Anonyymi

      Et kuule yhtää mitenkään jos sinä olet oppositiossa niin sinä olet silloin oppositiossa vaikka kuinka savista takkia kääntäisit

    • Anonyymi

      Ei kovin helposti, jäi niin karvaan kitkerä maku viime näkemällä.

    • Anonyymi

      Voisit tehdä jonkun fyysisen eleen puolestasi. Minä kun tein viimeksi. Sun vuoro. Do something. Tiedän, ettei siihen ole ollut edes tilaisuuksia. Mutta sitten kun on. Olen fyysinen ihminen ( nainen).

    • Anonyymi

      Samoin keinoin kuin aiemminkin. Ei sen vaikeampaa.

    • Anonyymi

      Laittamalla viestin että mitä sulle kuuluu. Sen kun teet niin se on taas menoa😘.

    • Anonyymi

      Pieni kiusoittelu sytyttää mut toki

    • Anonyymi

      Samalla lailla kuin ennenkin: ihan vain olemalla oma itsensä.

    • Anonyymi

      No tänäänkin olisit helposti voinut hurmata. Suoraan sanottuna ei tarvitse tehdä muuta kuin tulla lähelle. Olin aika kuumana siinä.

    • Anonyymi

      Ei mitenkään

    • Anonyymi

      Ollaan tunnettu jo kauan mutta miten olisi reissu Tarttoon vanhoille kotikonnuillesi?

    • Anonyymi

      Ei se noin mene. Aivan toisinpäin.

    • Anonyymi

      Ei mitenkään

    • Anonyymi

      niitä "korvauksia" ei meidän jutussa voi maksaa ennen kuin kaikki ovat "omilla paikoillaan" ja suostuvat ja myöntyvät.

      Sussusta en tiedä, enkä näistä "vittuämmistä" ketä sitten ovatkaan.
      Sussu sopisi taidepiireihin ja kuten se A naisen mies voi tulla sieltä. Laaja-alainen on käsite taidepiirit.
      Eivät minusta kuulu tähän samaan porukkaan.
      Hyvää toivon teille, ja onnea elämään!

    • Anonyymi

      Ihminen ihmiselle tai jotain

    • Anonyymi

      Et nyt jaksais enää. Mua ei kiinnosta enää, tulit ja menit. Keskity uuteen nyt vaan, kaikkea hyvää sinne ja niin pois päin. Minä jatkan elämääni ja sinä jatkat omaas.

    • Anonyymi

      Ei minua pysty hurmamaan uudelleen. Jos tunteeni ovat edelleen olemassa, niin lähentyminen on mahdollista, mutta jos tunteeni ovat jo kuolleet tai muuttuneet, niin ei niitä ole enää mahdollista palauttaa.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi hurmata uudelleen?

    • Anonyymi

      Oikeitahan on vain yksi.

    • Anonyymi

      Huoh 🙄

      Lopeta jo toi stalkkeri!!

    • Anonyymi

      Tekemällä mitä sanotaan, ettei voi tehdä tai jättää tekemättä asioita... Simppeliä??

      • Anonyymi

        Istuitko stalkkeri siinä oven kupeessa,silloin kuvauspäivänä,myssyjäpää täynnä! Ainako sun pitää kiduttaa noilla viilloilla,ei voi muuta sanoa ko ett sairas olet!


    • Anonyymi

      Uudelleen?
      Et ole hurmannut mua kertaakaan, siitähän on kyse.
      Ole avoin ja oma itsesi, on hyvä startti.

      • Anonyymi

        Juu, tää juttu on jumiutunut lähtötelineisiin! 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tää juttu on jumiutunut lähtötelineisiin! 😀

        Minä epäilen, että sinulla oli varas lähtö.


    • Anonyymi

      Exät on exiä hyvästä syystä.

    • Anonyymi

      Why do u ask stupid questions?

    • Anonyymi

      Miksi sä haluat noin?
      Mikä aiemmin sai hurmauksen sammumaan?

    • Anonyymi

      Ei mitenkään. Hyi helvetti miten kuvottava ajatus olisi puljata jonkun eksän kanssa uudelleen. 🤮

    • Anonyymi

      Pyytämällä anteeksi

    • Anonyymi

      se olisi sangen helppoa, kaunis hymy ja rauhallinen halaus.

    • Anonyymi

      Laita ne ostamani kuteet niskaan, niin söpöstyt entisestään

    • Anonyymi

      Ei enää enempää, kiitos, menisi yliannostuksen puolelle.

    • Anonyymi

      Ostappa vaikka ravihevonen.

    • Anonyymi

      Ihme höpötystä

    • Anonyymi

      Et mitenkään.

    • Tuo kiljua lämmintä kiitos!

    • Anonyymi

      Mua ei kukaan ole hurmannut kahta kertaa.

    • Anonyymi

      Halaa tai kosketa jotenkin

    • Anonyymi

      En tiedä ensinnäkään yhtään syytä miksi pitäisi kenenkään hurmata ja ei myöskään sytytä miten uudelleen voisi hurmata.

      Jasu

    • Anonyymi

      Ottamalla yhteyttä. Hänen naisen kanssa lähtee tunteet käsistä hetkessä.

    • Anonyymi

      Älä unta näe, ei tule ikinä toteutumaan.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse uudelleen mutta haluaisin nähdä enemmän. Ja sitten kun ei ole mahdollisuutta, olla kirjoittelu-yhteydessä. Tai mietin eikä se kävisi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe