Varkaus on surkea paikka

Anonyymi

Mielenterveys ongelmaisia esim alkoholismi , adhd , kyttäys .... enemmän kukoistaa tässä tehdaskaupungissa kuin missään muualla suomen paikkakunnalla

Henkisesti sairaammat ja masentuneet täällä syntyneet

64

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta!!!!!
      Mibä myös juon ja työtön, joskus käyn z onessa ja rammarissa ain A samoja kasvoja kampaaja ja muut tyrkyt
      Onneksi muutan kohta Kuopioo

• Anonyymi

Lisään edelliseen että next step vasta teinipaikka on, siellä amislaiset kokoontuu (kampaaja/
        Eihä Varkaudessa muita ookkaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään edelliseen että next step vasta teinipaikka on, siellä amislaiset kokoontuu (kampaaja/
        Eihä Varkaudessa muita ookkaa !

siellä on "teinejä" (eli säälittäviä 30.v, ja 40.v, ihmisiii)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siellä on "teinejä" (eli säälittäviä 30.v, ja 40.v, ihmisiii)

Minusta 58vuotiaat on vanhoja ja säälittäviä.

• Anonyymi

Kaks vuotta olin
      2005 ja vähän siitä eteen päin yhen kanssa tekemisissä, onneksi pistin poikki. Liikaa viina maistui hänelle

• Anonyymi

Minä olin 2013-2017.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin 2013-2017.

Minä pari vuotta kans seurustelin yhden varkautelaisen miehen kanssa. Masennuin itse tuona aikana, ennen olin onnellinen ja olen onnellinen nyt kun hänet jätin.

Kalja virtasi hänellä... piti lopulta laittaa suhde poikki, että itse voi normaalia elämää viettää ja ei tarvitse vierestä katsoa päihteiden liiallista käyttöä. Yritti minuakin ostamaan ns. saunajuomia ja muita, vaikka sanoin ettei ole minun tapaistani. Harmittaa hänen puolesta, mutta sairas on sairas. Alkoholismi on mielenterveyongelma, josta ei parannu ilman omaa tahtoa plus terapiaa.

Sivistys puuttuu Varkaudesta ja hengellinen ravinto eli korkeakoulut ja kulttuuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pari vuotta kans seurustelin yhden varkautelaisen miehen kanssa. Masennuin itse tuona aikana, ennen olin onnellinen ja olen onnellinen nyt kun hänet jätin.

Kalja virtasi hänellä... piti lopulta laittaa suhde poikki, että itse voi normaalia elämää viettää ja ei tarvitse vierestä katsoa päihteiden liiallista käyttöä. Yritti minuakin ostamaan ns. saunajuomia ja muita, vaikka sanoin ettei ole minun tapaistani. Harmittaa hänen puolesta, mutta sairas on sairas. Alkoholismi on mielenterveyongelma, josta ei parannu ilman omaa tahtoa plus terapiaa.

Sivistys puuttuu Varkaudesta ja hengellinen ravinto eli korkeakoulut ja kulttuuri.

Hengellinen ravintoko puuttuu".... Hengellistä eli kristillistä tarjontaa on.. Kulttuuri, taide yms. On Henkistä. Ei hengellistä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengellinen ravintoko puuttuu".... Hengellistä eli kristillistä tarjontaa on.. Kulttuuri, taide yms. On Henkistä. Ei hengellistä..

Varmaan molempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan kun ihmisellä huumori kukkii,elo on lystiä.

• Anonyymi

Alkoholisteja paljon Warkkilassa

Katson heitä alaspän koska minulla vakituinen työpaikka ollut monta vuotta. Heillä ei. Enkä itse juo, teininä join. Moneen vuoteen en oo juonut!
      Teetä vaan juon. Mulle kauneus on tosi tärkeää, oon kaunein varkautelainen. Vaikka oon jo 30 vuotias

• Anonyymi

Olen mt ongelmainen,mutta en alkoholisti. Johtuu aivan eri syistä ongelmani. Miksi haukutte toisia?

• Anonyymi

Ok. Sehän on sinun ongelmas.

• Anonyymi

Oot siis narsisti. Kaikkien mielestä et ole kaunis. Minäkin oon omasta mielestä kaunein ja paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Sehän on sinun ongelmas.

Mitäpä sinä vänkytät kehenkään ongelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sinä vänkytät kehenkään ongelmia

Mitä tarkoittaa ongelma? Minulla on ruokaa,katto pään päällä ja hyvä olla. En tiedä mistään ongelmista.

• Anonyymi

Varkaus on sisäsiittoisten demarien paikka.

• Anonyymi

Se vaan näkyy tämä ilmiö enempi tässä pikkucityssä. On niitä kaikenlaisia jopa stadissa.

• Anonyymi

Hänninen,, hänestä tulee Varkauden kaupunginjohtaja. Joroinen liitetään Varkauteen. Varkaden lentoskettä avataan reittiliikenteelle .Fattuvuori saa200000€.Huvanmielen kassin hintaa nostetaan 25€sta 50€roon.Demarit lahjoittavat vielä 100€/per ahkeran prisman kävijä.

• Anonyymi

varkaus on hyvä paikka asua
      on vesistöt
      on tehtaat
      on

• Anonyymi

Hallitus palkkiot ajan tasalle, Korotetaan. Samoin Sote johtajan palkkaa 20000€/kuussa.Kauounginjohtajan palkkaa nostetaan25000e/.kuussa.Otetaan omistajaohjaus ministeristä mallia. Sitten näille äänestäjille kunnon koronajoulutuki 300€/lärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus palkkiot ajan tasalle, Korotetaan. Samoin Sote johtajan palkkaa 20000€/kuussa.Kauounginjohtajan palkkaa nostetaan25000e/.kuussa.Otetaan omistajaohjaus ministeristä mallia. Sitten näille äänestäjille kunnon koronajoulutuki 300€/lärvi

Timo vain nyökyttää, kun ei ymmärrä tilinpäätöksistä mitään. Miten ihmiset voi äänestää tämmöistä henkilöä, joka ajanut Varkauden talouden kuralle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timo vain nyökyttää, kun ei ymmärrä tilinpäätöksistä mitään. Miten ihmiset voi äänestää tämmöistä henkilöä, joka ajanut Varkauden talouden kuralle.

Sama jatkuu 2021huhtikuun jälkeen 4vuotta.Lisää velkaa. Kiitos Demarit ja Antriz halli. Pörssifirmalle tukia Demari tyyliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama jatkuu 2021huhtikuun jälkeen 4vuotta.Lisää velkaa. Kiitos Demarit ja Antriz halli. Pörssifirmalle tukia Demari tyyliin

Kyllä oli sellainen kylä pahanen että oli pakko päästä pois. Elämä parani 100%kun asetuin toiseen kaupunkiin.En mainitse tässä kuitenkaan Kuopioo nimeltä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli sellainen kylä pahanen että oli pakko päästä pois. Elämä parani 100%kun asetuin toiseen kaupunkiin.En mainitse tässä kuitenkaan Kuopioo nimeltä 😉

Kuopio muuten hyvä,mutta suht kalliit vuokrat. Viikonloput olen siellä poikakaverin luona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuopio muuten hyvä,mutta suht kalliit vuokrat. Viikonloput olen siellä poikakaverin luona.

kannattaa ennemmin miettiä mitä sillä rahalla saa. Halpaa ja hyvää kun ei ole

• Anonyymi

Ei mua kukaan ehdi kyttää.

• Anonyymi

kahvit huiviin nuapurissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kahvit huiviin nuapurissa

Joo kelpaa.

• Anonyymi

Ei mitenkään outo ilmiö.
      Kaikilla vasemmistolaisilla paikkakunnilla ja vasemmistolaisten keskuudessa.
      Tosi paha tilanne ja pahenee vaan entisestään, ei mitään valoa näy tunnelin päässä, pelkkää mustaa ja mustaa vaan.

• Anonyymi

Demarit eivät saa mitään muuta aikaan, kuin väkivaltaa, juoppoja ja huumeveikkoja.

• Anonyymi

Etkö ite ollut ehokkaana??

• Anonyymi

Varkaus on rento ja koruton kuin duunarijätkän vaatetus. Kommilassa Savontiellä on mukava asua 70-luvun neukkukuutiossa ja vetää viinaa. Juoppoja eronneita akkoja piisaa ja mitäs työtön jätkä muuta tarttis.

• Anonyymi

Demarien hyvävelimeininki ja patruuna ajattelu on vieneet Varkauden tähän jamaan, ei muutu asiat ennenkuin punaisuus poistuu hallinnosta ja osaajia tulee korjausheebojen sijaan päättämään.

• Anonyymi

Näkee ja lukee jo tämän palstan jutuista...

• Anonyymi

Taitaa aloittajalla olla pahimmat ongelmat niin mt kuin muutkin.

• Anonyymi

Iltalehti Varkaus saanut 880 000€/koronatartunta korona tukea eli 5,3milliä.Helsinki32000€/tartunta
        Hommattu suojavarusteita, just, kangasnaskeja 25000€sitten5000koronatestiä.Loput kunto portaisiin ja muuhuun demarihömppään1, 025milliä.Missä loput vai menikö Alijäämien palkkaukseenlopettakaa täällä paskan puhuminen tollot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehti Varkaus saanut 880 000€/koronatartunta korona tukea eli 5,3milliä.Helsinki32000€/tartunta
        Hommattu suojavarusteita, just, kangasnaskeja 25000€sitten5000koronatestiä.Loput kunto portaisiin ja muuhuun demarihömppään1, 025milliä.Missä loput vai menikö Alijäämien palkkaukseenlopettakaa täällä paskan puhuminen tollot

Voi helsinkiläisiä raukkoja. Saivat vain 194 miljoonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ling long long gates. Gum dum du dymn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi gates jätit isän hankeen ja joit perinnön? Jätä edes äiti rauhaan.

• Anonyymi

Ylen Toimitusjohtaja Elinkeino elämän liiton hallitukseen. Voipi vähän vaikuttaa Demarien toimintaan Ylen ohjelmissa. Kokoomus saa enemmän puheaikaa. Ottaako Demarit pulttia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helsinkiläisiä raukkoja. Saivat vain 194 miljoonaa.

Etkö sinä saanut 3000€ stinpendin. Vai eikö sitä saanutkaan käyttöön? Harmi.

• Anonyymi

Eihän Varkaus ole muuten surkeapaikka, mutta Varkaudessa on Suomen surkein kuski2020!
      Olipa kova ja karseeääni, kun huusi pelkoaan, kuinkahan inssin korvat nesteiden.
      Kuinka annetaan kaikille sekopäille ajokortti, lesbokin taisi vielä olla?

• Anonyymi

Nätti kroppainen tyttö, antaisin.

• Anonyymi

Eiköhän se ole siellä itsessä ne ongelmat. Yksi sormi osoittaa muita,neljä itseä. Eli lähde sieltä omasta ongelmavyyhdistä ratkomaan,äläkä oleta,että muut ovat niitä ongelmallisia. Itse hoidan työni, liikun, hoidan kodin,elän normaalisti ketään häiritsemättä. Siinä ei siis ole ongelmia. Mihinkään päihteisiin ei ole mielenkiintoa eikä muuhun hulluiluun.

• Anonyymi

en ole ajoittaja , mutta olen e p o ,joutenlahdesta . en tykkää olla täällä ,olen muuttamassa .

• Anonyymi

En minäkään viihdy. Sinkkunainen olen. Jossain vaiheessa muutan myös pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään viihdy. Sinkkunainen olen. Jossain vaiheessa muutan myös pois.

Akkutehtaan kulut 45miljoonaa.eli sairaalan veroiset kulut. Joku mättää ja pahasti myös lasku taito. Summalla olisi saanut 2Andrizhallia.Teitähän kusetetaan6-0🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akkutehtaan kulut 45miljoonaa.eli sairaalan veroiset kulut. Joku mättää ja pahasti myös lasku taito. Summalla olisi saanut 2Andrizhallia.Teitähän kusetetaan6-0🤣

Isä jäi hankeen, hirviö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isä jäi hankeen, hirviö.

varmaan jättäs seurustelukumppaninkin hankeen.

• Anonyymi

Kun kuulen sanan Varkaus
      tulee mieleen suolikaasun karkaus.
      Ja ääni tutun ilmavaivan
      kun esille sen kaivan.

• Anonyymi

• Anonyymi

tuuppa kaivamaan.

• Anonyymi

kyllä minä oon haudannu Isäni ,älä vittuile .

• Anonyymi

Hommaa itselles lääkkeet tai mt apua.
        Luulet vastaavasti minulle. Ei vähimmässäkään kiinnosta sinun lätinäsi
        En kirjottele täällä. Parempaakin tekemistä kuin vastailla täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaa itselles lääkkeet tai mt apua.
        Luulet vastaavasti minulle. Ei vähimmässäkään kiinnosta sinun lätinäsi
        En kirjottele täällä. Parempaakin tekemistä kuin vastailla täällä

Ja kumminkin kirjoitit tuon ja luet ja tarkistat tämän foorumin joka tunti tai useammin.

• Anonyymi

Vuodesta toiseen,päivästä toiseen,eikä valmista tule. Tämäkin foorumi samaa jauhamista.

• Anonyymi

salaojaputken laitoin ja hevoselle pilttoon
      leukupuolen tein tuonne mehtikköön

• Anonyymi

varkauden kyylät.näkyvillä paikoilla,kasvotusten ollaan hiljaa tai lähdetään pois.säälittävää porukkaa

• Anonyymi

aadeehoodeeta on kyllä monella, miskäköhän johtuu? Jokin aivovamma lapsena vai saasteet

• Anonyymi

Olen muuttmassa pois. Kaikki omanikäiset miehet eli n. 30v. juo liikaa, vieroksuu työtä.

Päihteet pyörittää elämää

• Anonyymi

varkaus on suomen paras kaupunki!
      tai ehkäpä jopa koko maailman

• Anonyymi

nuri

• Anonyymi

samuli ja pikkumikko ovat aika lyhyitä

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      121
      1807
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      266
      1524
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      68
      1409
    5. 75
      1372
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1117
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1116
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe