Mielenterveys ongelmaisia esim alkoholismi , adhd , kyttäys .... enemmän kukoistaa tässä tehdaskaupungissa kuin missään muualla suomen paikkakunnalla
Henkisesti sairaammat ja masentuneet täällä syntyneet
Varkaus on surkea paikka
64
763
Vastaukset
- Anonyymi
Totta!!!!!
Mibä myös juon ja työtön, joskus käyn z onessa ja rammarissa ain A samoja kasvoja kampaaja ja muut tyrkyt
Onneksi muutan kohta Kuopioo- Anonyymi
Lisään edelliseen että next step vasta teinipaikka on, siellä amislaiset kokoontuu (kampaaja/
Eihä Varkaudessa muita ookkaa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään edelliseen että next step vasta teinipaikka on, siellä amislaiset kokoontuu (kampaaja/
Eihä Varkaudessa muita ookkaa !siellä on "teinejä" (eli säälittäviä 30.v, ja 40.v, ihmisiii)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on "teinejä" (eli säälittäviä 30.v, ja 40.v, ihmisiii)
Minusta 58vuotiaat on vanhoja ja säälittäviä.
- Anonyymi
Kaks vuotta olin
2005 ja vähän siitä eteen päin yhen kanssa tekemisissä, onneksi pistin poikki. Liikaa viina maistui hänelle- Anonyymi
Minä olin 2013-2017.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin 2013-2017.
Minä pari vuotta kans seurustelin yhden varkautelaisen miehen kanssa. Masennuin itse tuona aikana, ennen olin onnellinen ja olen onnellinen nyt kun hänet jätin.
Kalja virtasi hänellä... piti lopulta laittaa suhde poikki, että itse voi normaalia elämää viettää ja ei tarvitse vierestä katsoa päihteiden liiallista käyttöä. Yritti minuakin ostamaan ns. saunajuomia ja muita, vaikka sanoin ettei ole minun tapaistani. Harmittaa hänen puolesta, mutta sairas on sairas. Alkoholismi on mielenterveyongelma, josta ei parannu ilman omaa tahtoa plus terapiaa.
Sivistys puuttuu Varkaudesta ja hengellinen ravinto eli korkeakoulut ja kulttuuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pari vuotta kans seurustelin yhden varkautelaisen miehen kanssa. Masennuin itse tuona aikana, ennen olin onnellinen ja olen onnellinen nyt kun hänet jätin.
Kalja virtasi hänellä... piti lopulta laittaa suhde poikki, että itse voi normaalia elämää viettää ja ei tarvitse vierestä katsoa päihteiden liiallista käyttöä. Yritti minuakin ostamaan ns. saunajuomia ja muita, vaikka sanoin ettei ole minun tapaistani. Harmittaa hänen puolesta, mutta sairas on sairas. Alkoholismi on mielenterveyongelma, josta ei parannu ilman omaa tahtoa plus terapiaa.
Sivistys puuttuu Varkaudesta ja hengellinen ravinto eli korkeakoulut ja kulttuuri.Hengellinen ravintoko puuttuu".... Hengellistä eli kristillistä tarjontaa on.. Kulttuuri, taide yms. On Henkistä. Ei hengellistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengellinen ravintoko puuttuu".... Hengellistä eli kristillistä tarjontaa on.. Kulttuuri, taide yms. On Henkistä. Ei hengellistä..
Varmaan molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistys puuttuu Varkaudesta ja hengellinen ravinto eli korkeakoulut ja kulttuuri.Niin kauan kun ihmisellä huumori kukkii,elo on lystiä.
- Anonyymi
Alkoholisteja paljon Warkkilassa
Katson heitä alaspän koska minulla vakituinen työpaikka ollut monta vuotta. Heillä ei. Enkä itse juo, teininä join. Moneen vuoteen en oo juonut!
Teetä vaan juon. Mulle kauneus on tosi tärkeää, oon kaunein varkautelainen. Vaikka oon jo 30 vuotias- Anonyymi
Olen mt ongelmainen,mutta en alkoholisti. Johtuu aivan eri syistä ongelmani. Miksi haukutte toisia?
- Anonyymi
Ok. Sehän on sinun ongelmas.
- Anonyymi
Oot siis narsisti. Kaikkien mielestä et ole kaunis. Minäkin oon omasta mielestä kaunein ja paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Sehän on sinun ongelmas.
Mitäpä sinä vänkytät kehenkään ongelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sinä vänkytät kehenkään ongelmia
Mitä tarkoittaa ongelma? Minulla on ruokaa,katto pään päällä ja hyvä olla. En tiedä mistään ongelmista.
- Anonyymi
Varkaus on sisäsiittoisten demarien paikka.
- Anonyymi
Se vaan näkyy tämä ilmiö enempi tässä pikkucityssä. On niitä kaikenlaisia jopa stadissa.
- Anonyymi
Hänninen,, hänestä tulee Varkauden kaupunginjohtaja. Joroinen liitetään Varkauteen. Varkaden lentoskettä avataan reittiliikenteelle .Fattuvuori saa200000€.Huvanmielen kassin hintaa nostetaan 25€sta 50€roon.Demarit lahjoittavat vielä 100€/per ahkeran prisman kävijä.
- Anonyymi
varkaus on hyvä paikka asua
on vesistöt
on tehtaat
on- Anonyymi
Hallitus palkkiot ajan tasalle, Korotetaan. Samoin Sote johtajan palkkaa 20000€/kuussa.Kauounginjohtajan palkkaa nostetaan25000e/.kuussa.Otetaan omistajaohjaus ministeristä mallia. Sitten näille äänestäjille kunnon koronajoulutuki 300€/lärvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus palkkiot ajan tasalle, Korotetaan. Samoin Sote johtajan palkkaa 20000€/kuussa.Kauounginjohtajan palkkaa nostetaan25000e/.kuussa.Otetaan omistajaohjaus ministeristä mallia. Sitten näille äänestäjille kunnon koronajoulutuki 300€/lärvi
Timo vain nyökyttää, kun ei ymmärrä tilinpäätöksistä mitään. Miten ihmiset voi äänestää tämmöistä henkilöä, joka ajanut Varkauden talouden kuralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo vain nyökyttää, kun ei ymmärrä tilinpäätöksistä mitään. Miten ihmiset voi äänestää tämmöistä henkilöä, joka ajanut Varkauden talouden kuralle.
Sama jatkuu 2021huhtikuun jälkeen 4vuotta.Lisää velkaa. Kiitos Demarit ja Antriz halli. Pörssifirmalle tukia Demari tyyliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama jatkuu 2021huhtikuun jälkeen 4vuotta.Lisää velkaa. Kiitos Demarit ja Antriz halli. Pörssifirmalle tukia Demari tyyliin
Kyllä oli sellainen kylä pahanen että oli pakko päästä pois. Elämä parani 100%kun asetuin toiseen kaupunkiin.En mainitse tässä kuitenkaan Kuopioo nimeltä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli sellainen kylä pahanen että oli pakko päästä pois. Elämä parani 100%kun asetuin toiseen kaupunkiin.En mainitse tässä kuitenkaan Kuopioo nimeltä 😉
Kuopio muuten hyvä,mutta suht kalliit vuokrat. Viikonloput olen siellä poikakaverin luona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopio muuten hyvä,mutta suht kalliit vuokrat. Viikonloput olen siellä poikakaverin luona.
kannattaa ennemmin miettiä mitä sillä rahalla saa. Halpaa ja hyvää kun ei ole
- Anonyymi
Ei mua kukaan ehdi kyttää.
- Anonyymi
kahvit huiviin nuapurissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kahvit huiviin nuapurissa
Joo kelpaa.
- Anonyymi
Ei mitenkään outo ilmiö.
Kaikilla vasemmistolaisilla paikkakunnilla ja vasemmistolaisten keskuudessa.
Tosi paha tilanne ja pahenee vaan entisestään, ei mitään valoa näy tunnelin päässä, pelkkää mustaa ja mustaa vaan. - Anonyymi
Demarit eivät saa mitään muuta aikaan, kuin väkivaltaa, juoppoja ja huumeveikkoja.
- Anonyymi
Etkö ite ollut ehokkaana??
- Anonyymi
Varkaus on rento ja koruton kuin duunarijätkän vaatetus. Kommilassa Savontiellä on mukava asua 70-luvun neukkukuutiossa ja vetää viinaa. Juoppoja eronneita akkoja piisaa ja mitäs työtön jätkä muuta tarttis.
- Anonyymi
Demarien hyvävelimeininki ja patruuna ajattelu on vieneet Varkauden tähän jamaan, ei muutu asiat ennenkuin punaisuus poistuu hallinnosta ja osaajia tulee korjausheebojen sijaan päättämään.
- Anonyymi
Näkee ja lukee jo tämän palstan jutuista...
- Anonyymi
Taitaa aloittajalla olla pahimmat ongelmat niin mt kuin muutkin.
- Anonyymi
Iltalehti Varkaus saanut 880 000€/koronatartunta korona tukea eli 5,3milliä.Helsinki32000€/tartunta
Hommattu suojavarusteita, just, kangasnaskeja 25000€sitten5000koronatestiä.Loput kunto portaisiin ja muuhuun demarihömppään1, 025milliä.Missä loput vai menikö Alijäämien palkkaukseenlopettakaa täällä paskan puhuminen tollot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehti Varkaus saanut 880 000€/koronatartunta korona tukea eli 5,3milliä.Helsinki32000€/tartunta
Hommattu suojavarusteita, just, kangasnaskeja 25000€sitten5000koronatestiä.Loput kunto portaisiin ja muuhuun demarihömppään1, 025milliä.Missä loput vai menikö Alijäämien palkkaukseenlopettakaa täällä paskan puhuminen tollotVoi helsinkiläisiä raukkoja. Saivat vain 194 miljoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommattu suojavarusteita, just, kangasnaskeja 25000€sitten5000koronatestiä.Loput kunto portaisiin ja muuhuun demarihömppään1, 025milliä.Missä loput vai menikö Alijäämien palkkaukseenlopettakaa täällä paskan puhuminen tollotLing long long gates. Gum dum du dymn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommattu suojavarusteita, just, kangasnaskeja 25000€sitten5000koronatestiä.Loput kunto portaisiin ja muuhuun demarihömppään1, 025milliä.Missä loput vai menikö Alijäämien palkkaukseenlopettakaa täällä paskan puhuminen tollotMiksi gates jätit isän hankeen ja joit perinnön? Jätä edes äiti rauhaan.
- Anonyymi
Ylen Toimitusjohtaja Elinkeino elämän liiton hallitukseen. Voipi vähän vaikuttaa Demarien toimintaan Ylen ohjelmissa. Kokoomus saa enemmän puheaikaa. Ottaako Demarit pulttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helsinkiläisiä raukkoja. Saivat vain 194 miljoonaa.
Etkö sinä saanut 3000€ stinpendin. Vai eikö sitä saanutkaan käyttöön? Harmi.
- Anonyymi
Eihän Varkaus ole muuten surkeapaikka, mutta Varkaudessa on Suomen surkein kuski2020!
Olipa kova ja karseeääni, kun huusi pelkoaan, kuinkahan inssin korvat nesteiden.
Kuinka annetaan kaikille sekopäille ajokortti, lesbokin taisi vielä olla?- Anonyymi
Nätti kroppainen tyttö, antaisin.
- Anonyymi
Eiköhän se ole siellä itsessä ne ongelmat. Yksi sormi osoittaa muita,neljä itseä. Eli lähde sieltä omasta ongelmavyyhdistä ratkomaan,äläkä oleta,että muut ovat niitä ongelmallisia. Itse hoidan työni, liikun, hoidan kodin,elän normaalisti ketään häiritsemättä. Siinä ei siis ole ongelmia. Mihinkään päihteisiin ei ole mielenkiintoa eikä muuhun hulluiluun.
- Anonyymi
en ole ajoittaja , mutta olen e p o ,joutenlahdesta . en tykkää olla täällä ,olen muuttamassa .
- Anonyymi
En minäkään viihdy. Sinkkunainen olen. Jossain vaiheessa muutan myös pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään viihdy. Sinkkunainen olen. Jossain vaiheessa muutan myös pois.
Akkutehtaan kulut 45miljoonaa.eli sairaalan veroiset kulut. Joku mättää ja pahasti myös lasku taito. Summalla olisi saanut 2Andrizhallia.Teitähän kusetetaan6-0🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutehtaan kulut 45miljoonaa.eli sairaalan veroiset kulut. Joku mättää ja pahasti myös lasku taito. Summalla olisi saanut 2Andrizhallia.Teitähän kusetetaan6-0🤣
Isä jäi hankeen, hirviö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä jäi hankeen, hirviö.
varmaan jättäs seurustelukumppaninkin hankeen.
- Anonyymi
Kun kuulen sanan Varkaus
tulee mieleen suolikaasun karkaus.
Ja ääni tutun ilmavaivan
kun esille sen kaivan.- Anonyymi
tuuppa kaivamaan.
- Anonyymi
kyllä minä oon haudannu Isäni ,älä vittuile .
- Anonyymi
Hommaa itselles lääkkeet tai mt apua.
Luulet vastaavasti minulle. Ei vähimmässäkään kiinnosta sinun lätinäsi
En kirjottele täällä. Parempaakin tekemistä kuin vastailla täällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa itselles lääkkeet tai mt apua.
Luulet vastaavasti minulle. Ei vähimmässäkään kiinnosta sinun lätinäsi
En kirjottele täällä. Parempaakin tekemistä kuin vastailla täälläJa kumminkin kirjoitit tuon ja luet ja tarkistat tämän foorumin joka tunti tai useammin.
- Anonyymi
Vuodesta toiseen,päivästä toiseen,eikä valmista tule. Tämäkin foorumi samaa jauhamista.
- Anonyymi
salaojaputken laitoin ja hevoselle pilttoon
leukupuolen tein tuonne mehtikköön- Anonyymi
varkauden kyylät.näkyvillä paikoilla,kasvotusten ollaan hiljaa tai lähdetään pois.säälittävää porukkaa
- Anonyymi
aadeehoodeeta on kyllä monella, miskäköhän johtuu? Jokin aivovamma lapsena vai saasteet
- Anonyymi
Olen muuttmassa pois. Kaikki omanikäiset miehet eli n. 30v. juo liikaa, vieroksuu työtä.
Päihteet pyörittää elämää - Anonyymi
varkaus on suomen paras kaupunki!
tai ehkäpä jopa koko maailman - Anonyymi
nuri
- Anonyymi
samuli ja pikkumikko ovat aika lyhyitä
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893