Mulle on määrätty aripipratsoolia bipon hoitoon. Tuntuu siltä, ettei se oikein auta, pikemminkin nopeuttaa mielialasykliä. Millaisia kokemuksia teillä on tuon lääkkeen kanssa?
Onko aripipratsoolista hyötyä?
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mä lopetin lääkkeet Bipon harvinaiseen 4 tasoon ja vedän seuraavanlaisella kuurilla nykyään, ei ole tullu mitään hypomaniaa tai masennusta enää:
Bic mac aterioita 2 kpl päivässä.
Burger king ateriat käy myös.
Irtokarkkeja 500 grammaa
, energiajuomaa vähintään 3 kpl 0,5 l Tölkkiä
Coca colaa 2 kpl 1,5 litran pulloa.
Olutta menee välillä myös reilu 10 tölkkiä päivässä.
Tupakkaa yksi iso aski.
Sohvalla makoilua.
Liikuntaa en suosittele, siinä tulee hiki.
Sosiaalistamediaa 8 h päivässä josta seuraat muiden elämää ja unohdat samalla elää omaasi. Tietokone ja playstation pelit on loistavaa aikaa tuhlata elämä.
Näillä keinoilla saat varmasti Bipolaarihäiriön kuriin, kannattaa lopettaa aripipratsooli kokonaan.- Anonyymi
Aiheuttaa monelle akatisiaa. Minulle ei sopinut ollenkaan, akatisian lisäksi tuli pakkoliikkeet ja impulssikontrollin häiriöitä.
- Anonyymi
On se hienoa kun täällä on aina niin auttavaista porukkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hienoa kun täällä on aina niin auttavaista porukkaa...
Eikös olekkin. Nämä lukevat myös "tuoteselosteessa". Lääkäri tuskin näistä mainitsee tai sanoo että ovat harvinaisia. Ihan fiksua ottaa selvää. Ns. Lukea myös se pienellä printattu teksti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös olekkin. Nämä lukevat myös "tuoteselosteessa". Lääkäri tuskin näistä mainitsee tai sanoo että ovat harvinaisia. Ihan fiksua ottaa selvää. Ns. Lukea myös se pienellä printattu teksti.
Sarkasmi taitaa olla sinulle vieras käsite. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkasmi taitaa olla sinulle vieras käsite. :)
Ei suinkaan:) t. Hyvää mielenterveyspalvelua 20 vuotta. Smile...
- Anonyymi
Lisää painoa ja aiheuttaa diabeteksen. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194