Hei ootteko huomannu et nyt kummasti maaliskuun jälkeen on lisääntyny hirveesti myyntipuhelut. Oon yrittänyt estää myyntipuhelut kaikkialta, mutta silti niitä tulee läpi jatkuvasti. Työpuhelin soi nyt jatkuvasti, mutta tullut omaan henk. koht. puhelimeenkin paljon soittoja...
Mikä avuksi?
Lisäntyneet myyntipuhelut
8
103
Vastaukset
- Anonyymi
Sä menit sitten ottamaan osaa jokaiseen kilpailuun mitä vaan netti tarjosi, kun olit lockdownissa? Kannattiko?
- Anonyymi
En tietenkään mennyt... Luulisin, että nyt koronan aikaan tullut vaan enemmän ja enemmän puheluita joka suunnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään mennyt... Luulisin, että nyt koronan aikaan tullut vaan enemmän ja enemmän puheluita joka suunnasta.
Älä selitä siinä.
- Anonyymi
En itse ole huomannut eroa viimevuotiseen ;D mutta kyllä niitä saa blokattua esimerkiksi operaattoreilta ostamalla lisäpalveluna tai sitten työkäyttöön tarvitsee niin ringa.fi . Toiminut itellä todella hyvin. (Ei ole maksettua sisältöä :D)
- Anonyymi
Käyn tsekkaamassa, thanks.
Mistä sulle näitä puheluita tulee? Lehtimyyjät vai markkinoiko jotkut firmat sulle jotain
- Anonyymi
Mistä niitä puheluita tulee, tiedätkö? Oletko vastannut niihin? Miten olet yrittänyt estää?
Mikäli olet yrittäjä, niin vähänpä siinä on tehtävissä, jos on firman puhelin.
Omaan yksityiseen puhelimeesi voit laittaa suoramarkkinointikiellon.
Mikäli asioit esim. Trafin kanssa, tiedät varmaan heidän myyvän näitä tietoja? Samoin Väestörekisteri, jollet ole erikseen kieltänyt sitä.
Kyselyt ja kilpailut netissä ovat varma konsti levittää numeroaan.
Tässä nyt vain muutama esimerkki.
Itselleni ei ole tullut myyntipuheluita, kyselyitä, eikä huijauspuheluita ainakaan vuoteen, tosin en käytä whatsappiakaan.- Anonyymi
Niitä tulee enemmikseen työpuhelimeeni, mutta joitakin myös omaan henk.koht. puhelimeen. Enimmäkseen tarvisin juurikin työpuhelimen jotakin estoa, jotta työpäivät ei keskeytyisi. Olen töissä sellasessa asemassa valitettavasti, että minulle koitetaan kaupata kokoajan jotakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571307Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741144- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27962- 15939