Heikolta näyttää

Anonyymi

Onko sinulla iso mies mitään halua tutustua minuun jutella minun kanssani siitä se lähtee eteenpäin.

30

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iso poika sen tietää itse

• Anonyymi

Mitkä hänen mietteensä sitten ovat?

• Anonyymi

Silloin harvoin kun näen sinua niin on kiva katsella sinua. En tiedä oletko huomannut?
      T:ap

• Anonyymi

Oletko isoon ihastunut?

• Anonyymi

Kyllä isoon mieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä isoon mieheen.

Onko iso tummahiuksinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä isoon mieheen.

Kuinka iso ja millä tavalla iso? Pitkä? Lihava? Kookas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka iso ja millä tavalla iso? Pitkä? Lihava? Kookas?

Aloitus m-m

• Anonyymi

Suurikokoisia miehiä on paljon. Meinaat sitten täältä hänet löytää? Ettei satu "nuoli" väärään mieheen?

• Anonyymi

Onhan niitä enkä usko tai ole varma että hänet täältä löytäisin. Tahtoisitko sinä kertoa jotain itsestäsi tai aloittaa jotain keskustelua aihe vapaa?

• Anonyymi

Minkälaiseen naiseen olet ihastunut kun kerran vastasit aloitukseen?

• Anonyymi

Helppoa kuin heinänteko.
      Vanha sanonta mitä sekin sisällään pitää sisällään.
      Eikö se pitäisi puhua ennemminkin heinä korjuusta.
      Ennenkun heinä seivästettiin sitä oltiin säidenarmoilla,
      Kaksiviikkoa piti olla poutaa, että seipäällä ollut heinä voitiin viedä latoon.
      Nyt sitä pöyhitään kaksi kolme poutapäivää ja pistetään paaliin ja muovipäälle.

• Anonyymi

Unohditko sen keskustelun aiheen?

• Anonyymi

Toi heinä höpinä ei ole keskustelun aihe varsinkaan siksi koska en ole mikään maanviljelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tilaan vaan ne ruuat en mene itse sinne enkä ole yksin kotona sillon kun se kuski tuo ne joten älä ole mustasukkainen siitä. Ja voitko rakkaus sanoa että onko mulla mitään mahdollisuutta saada sinut mun kanssa suhteeseen ja saada olla sun kanssa sillein. Mä rakastan sua niin paljon etten rehellisesti sanottuna kestä meidän eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tilaan vaan ne ruuat en mene itse sinne enkä ole yksin kotona sillon kun se kuski tuo ne joten älä ole mustasukkainen siitä. Ja voitko rakkaus sanoa että onko mulla mitään mahdollisuutta saada sinut mun kanssa suhteeseen ja saada olla sun kanssa sillein. Mä rakastan sua niin paljon etten rehellisesti sanottuna kestä meidän eroa.

Öö en ole seurustellut hänen kanssaan joten en ole voinut hänestä erota.
        En ymmärrä mitä tarkoitat mustasukkaisuudella tai ruuan viemisellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no hyvä niin et myöskään suutu jos kerron että olen yhden kerran silloin humalassa tehnyt jotain muutakin kuin vain hieronut niskoja. Mutta en ollut sillein hänen kanssaan mutta kuitenkin tuli muutama suudelma annettua. Mutta mitäpä tuosta olla mustasukkainen kun emme ole seurustellut koskaan niin enhän mä myöskään ole pettänyt sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no hyvä niin et myöskään suutu jos kerron että olen yhden kerran silloin humalassa tehnyt jotain muutakin kuin vain hieronut niskoja. Mutta en ollut sillein hänen kanssaan mutta kuitenkin tuli muutama suudelma annettua. Mutta mitäpä tuosta olla mustasukkainen kun emme ole seurustellut koskaan niin enhän mä myöskään ole pettänyt sinua.

Tarkoitin siis sitä lottaa jonka silloin näin ja yritin rauhoitella hänen mieltää kun hän oli hiukan herpaantunut muille nii mä pyysin häntä mun kanssa toiseen huoneeseen ja siinä sitten tehtiin muutakin kuin juteltiin. Sen takia hän on jääny niin mun mieleen. Vai minkä takia luulit että hän on päivittäin mun kirjoituksissa ja minkä takia petyin kun hän ei tullutkaan mun kanssa viettää iltaa ja aivan varmasti sauna ilta olisi päättynyt kivasti siellä oli todella monta huonetta ja isot sängyt nii mitäpä luulet että jos niitä vaatteita puetaan juuri siinä huoneessa joka on ihan saunan vieressä nii olisiko jäänyt käyttämättä minulta se tilaisuus rentoutua hänen kanssaan ja nussia kiihkeästi ja intohimoisesti. Mutta jos ei olla seurusteltu nii tuskin olet myöskään suuttunut minulle tosta että olen yhden kerran hänen kanssaan suudeltu mutta ei mitään muuta tehty kun se meidän frendi tuli siihe nii ei tietenkään voitu tehdä mitään muuta kuin olla normaalisti. Mutta seuraavan kerran annan hänelle mun numeron ja ehdotan muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin siis sitä lottaa jonka silloin näin ja yritin rauhoitella hänen mieltää kun hän oli hiukan herpaantunut muille nii mä pyysin häntä mun kanssa toiseen huoneeseen ja siinä sitten tehtiin muutakin kuin juteltiin. Sen takia hän on jääny niin mun mieleen. Vai minkä takia luulit että hän on päivittäin mun kirjoituksissa ja minkä takia petyin kun hän ei tullutkaan mun kanssa viettää iltaa ja aivan varmasti sauna ilta olisi päättynyt kivasti siellä oli todella monta huonetta ja isot sängyt nii mitäpä luulet että jos niitä vaatteita puetaan juuri siinä huoneessa joka on ihan saunan vieressä nii olisiko jäänyt käyttämättä minulta se tilaisuus rentoutua hänen kanssaan ja nussia kiihkeästi ja intohimoisesti. Mutta jos ei olla seurusteltu nii tuskin olet myöskään suuttunut minulle tosta että olen yhden kerran hänen kanssaan suudeltu mutta ei mitään muuta tehty kun se meidän frendi tuli siihe nii ei tietenkään voitu tehdä mitään muuta kuin olla normaalisti. Mutta seuraavan kerran annan hänelle mun numeron ja ehdotan muutakin.

Miksi kerrot mulle tämän en ole mikään lotta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu mulle mutta jos oltaisiin yhdessä niin kuuluisi ja varmasti olisin mustasukkainen jos silloin niin tekisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun naisen kanssa ..
        Tottahan minä en unohtanut varsinaista naista.
        Varsinkin kun on kiintynyt yhteen naiseen.
        Jonka kanssa tahtoisin enemmän, jotain aivan ainut laatuista, syvemmin ...
        Hitto tahdon sen naisen ... vierelleni.
        Sitä en usko että tämän ketjunaloittaja on kyseinen nainen.

Ei ole helppoa heinänteko.
        Tuumii: mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ymmärsin kyllä mitä heinän teko vertauksella meinasit jo tossa aiemmin. 🙂
        Minäkin tahtoisin juuri hänet miehen vierelleni.
        Mulla on mielen päällä alan vaihto se on vasta suunnitteilla mutta kovasti kiinnostaa ja tällä hetkellä ahdistaa yksi asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään usko että olisit hän mutta hetken jos sallit niin kuvittelen sinut siksi mieheksi!😘n//m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen iso mies joka syö paljon porkkanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen iso mies joka syö paljon porkkanaa.

Tytkäätkö siitä?

• Anonyymi

Laita viestiä !

• Anonyymi

Mulle sopisi että mies lähettäisi mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle sopisi että mies lähettäisi mulle.

Millähän tavalla mies voi lähettää sinulle viestin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millähän tavalla mies voi lähettää sinulle viestin?

Ihan miten tahtoo teksti viesti tai sähköposti sitä hän ei taida kyllä tietää.

• Anonyymi

Ei ole. Heippa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe