Millä saa parhaiten irti pien autosta. En ole edes ihan varma että kyseessä on pikeä koska se istuu niin kovasti kiinni että ainoa tapa jolla olen saanut irti on raapimalla mutta se taas syö maalipintaa. Onko se aine pikeä jota ne pistää uuden ja vanha asfaltin rajalle, koska sitä epäilen että on kyseessä. Yksi puolo autosta on ihan täynnä mustia "raitoja" ja ainoa tapa irrottaa on tähän asti ollut raapiminen, mutta oiski jotain muita hyviä konsteja?
Vastaukset 3
- suihkepullossa
No eikös se lähde perinteisesti liuottimilla, niillä joita saa suihkupullossa huoltoasemalta?
Itse liuottelen tuolla aineella keväisin töhnät varsinkin ovien alaosasta ja kyljistä muutenkin. Ensin siis liuottimen suihkuttelu, vaikuttaa muutaman minuutin. Sen jälkeen perusteellinen pesu pesuainevedellä ja sienellä, sitten kuivaus ja vahaus.
Ilmeisesti ei kannata käyttää eko-liuottimia vaan ihan kunnollista myrkkyä! - ........
ei vahingoita maalipintaa.
eli lakkabensiiniin kostutetulla rätillä olen hangannut pesun jälkeen. Aina on lähtenyt piki, ei maali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371323- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845- 60651
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39507
- 63503
- 16487