VALIOLUOKAN MIEHET.

Anonyymi

On tällä suositulla valioluokan matkailupalstalla on todettu Pattayan rakkaiden tasoista ja kasteista heidän imuten herneen nenään, mutta nyt itse määritellyt populan valioluokan miehiksi joka antanee luvan alkaa luokittelemaan ja koska on lupa mielipiteeseen, niin luokittelen edelleenkin Pattayan rakkaiden kuuluvan luikitukseltaan alakastiin.

Ohessa rakkaan omasanainen oivallus.

"Juntit on aina olleet junttilassa ja tulevat aina olemaan, kuten minäkin.
Kaukomatkoille me juntit emme ole koskaan päässeet suuressa mittakaavassa. Kysäise huviksesi suomalaisilta että kuinka monella heistä on laittaa 5000 euroa rahaa matkaan ja uhrata kuukausi siihen matkaan aikaa joka on sekin arvoltaan useita tuhansia euroja työaikaa.
Kaukomatkalle tulee siten helposti hintaa kymppitonni.
Mistä me juntit sen kymppitonnin raapaisemme?
Emme mistään.
Siksi Pattayalla käy vain valioluokan miehet, seurueet, pariskunnat ja perheet, me juntit matkailemme matkailupalstamatkailua tällä Pattayan matkailupalstalla 24/7."

51

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Thaimaanmatkailu on tällä hetkellä jäissä lähes kaikilla. Mutta kun rajat aukeaa, niin ei sinne mitkään numbasenssut sun muut resupetterit matkustele, vaan me parhaan A-ryhmän salskeat urokset.

• Anonyymi

Valioluokan mies on erikoinen internetolemus, puretaanpa hieman näkemyksiään:

"Se on kyllä ihan totta että tässä eläkeikää lähestyessä ei Suomesta enää nuorta naista lohkea kuin rahalla, ellei sitten huoli itselleen yli kolmevitosta ikäneitoa kakaroineen."

Siis eläkeikää lähestyvä katsoo että hänelle kelpaa ainoastaan itseään puolta nuoremmat naiset, jotka voisivat olla hänen oman lapsensa iässä.
      Suomessa hänellä siis on kyky haaveolentoihinsa vain rahalla ja ihannoi Pattayaa, jossa kuitenkin hänelle lohkeaa vain rahalla.
      Siis naispuolinen 35 vuotias on ikäneito ja eläkeikää lähetyvä juntti pitää itseään jotenkin parempana.

"Niitähän olisi kyllä tarjolla mutta ei kiitos.
      Omat lapset on jo tehty ja suomineidot läpi kahlattu".

Väitän että jos nämä kyseiset lapset ensinnäkin tietäisivät tämän hörhön piipittävän tällä palstalla näitä juttujaan ja korvapuustikorva todellakin olisi "kahlannut" läpi jotain muutakin kuin pääasiassa maksullisia, niin hän tietäisi naisista muutakin kuin alituiset seksiaiheensa.

• Anonyymi

Jos sulla on vaikka puoli miltsiä rahaa ja menet autokauppaan, tarvitset uudehkoa nopeahkoa ja mukavaa henkilöautoa, niin otatko sieltä mukaasi 1987 mallin Ford Transitin 50 heppaisella dieselillä vaiko 2018 mallisen Mercedes-Benz S-Classin nelilitraisella tuplaturbolla ja 463 hepalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on vaikka puoli miltsiä rahaa ja menet autokauppaan, tarvitset uudehkoa nopeahkoa ja mukavaa henkilöautoa, niin otatko sieltä mukaasi 1987 mallin Ford Transitin 50 heppaisella dieselillä vaiko 2018 mallisen Mercedes-Benz S-Classin nelilitraisella tuplaturbolla ja 463 hepalla?

Kyllä, ostan sen Mersun.
        En siis vuokraa myöskään naisia vaan elän valioluokan thaivaimon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ostan sen Mersun.
        En siis vuokraa myöskään naisia vaan elän valioluokan thaivaimon kanssa.

Heippa senssukka... mitens sen valioluokan Vitaran kanssa kävi... ei tainnutkaan olla oma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heippa senssukka... mitens sen valioluokan Vitaran kanssa kävi... ei tainnutkaan olla oma?

Resuperse vihjailetko että jotkut olisivat vuokranneet ja rämpyttäneet kitaran muotoistani ennen minua poju.

• Anonyymi

Höpöhöpö, sinne matkaavat lähinnä nasureppanat, jotka eivät saa naista kuin rahalla. Ehkä se sitten antaa näille kerrankin mahdollisuuden tuntea itsensä valioluokan miehiksi, vaikkakin hetkellisesti :D

• Anonyymi

Pattis on näiden " persoonallisesti komeiden?" Eli oma äiti, ainoa joka on kehunut,Vesseleiden paratiisi.

Täällä suomessa otetaan jokainen hieltä haiseva ja ylipainoinen joka vaan lähtee mukaan.. patilassa kun on vähän luotto limiittiä jäljellä, leikitään niitä hänsämänejä.

Ehkä luulevat muuttuvansa komeemmaksi, kun matkustavat maahan, jossa on heitä köyhempiä.

• Anonyymi

Onko kahdesti naimisissa ollut (muistaakseni) kahden lapsen isä siis saanut ne suomalaiset vaimonsa rahalla ja tehnyt rahasta niiden kanssa lapsia?
        Rahamiesten ei tarvitse tyytyä ikäneitoihin. Eri asia sitten jos ei enää seiso ja tykkää kutoa himassa sen mummon kanssa kilpaa villasukkia lapsenlapsille, mutta ei sitä ennen.

• Anonyymi

Sano numeromies rehellisesti, mitä se sinun thaivaimosi sanoo tästä suomikaksnelos-pattajanpalstan harrastuksesta, jossa olet toisinaan jopa 21 tuntia vuorokaudesta?
        Sanooko hän että vau on mulla upea mies tulla netissä? Milloin olet viimeksi ollut naisen kanssa sillai? Et vuosiin ainakaan. Mikä sinä siis olet arvostelemaan terveitä heteromiehiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano numeromies rehellisesti, mitä se sinun thaivaimosi sanoo tästä suomikaksnelos-pattajanpalstan harrastuksesta, jossa olet toisinaan jopa 21 tuntia vuorokaudesta?
        Sanooko hän että vau on mulla upea mies tulla netissä? Milloin olet viimeksi ollut naisen kanssa sillai? Et vuosiin ainakaan. Mikä sinä siis olet arvostelemaan terveitä heteromiehiä?

No tota kröhöm vaan.... Mitähän mahtaa oma vaimosi sanoa samasta asiasta?.... Ai niin?
        Unohdin sanonko minkä? No varmaan arvaattekin.

Sitten kun sinäkin pääset ensimmäisen kerran ihokosketukseen ilmaiseksi, niin muista sanoa sille miehelle, että on hellä.

• Anonyymi

Kuinka minä pääsen valioluokan mieheksi?

• Anonyymi

Kun eilen kävin kaupassa, niin viereeni parkeerasi valioluokan mies neliveto Porsche Cayennella ja apukuskin paikalta nousi viehättävä Thai lady. Kyllä vitutti toisten onni.
      Itse ajelen vanhalla Corollan rämällä ja minulla ei ole mitään toivoa päästä valioluokkaan.

apu cittarimies

• Anonyymi

Kävikö thaikku hakemassa olutta isännälleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävikö thaikku hakemassa olutta isännälleen?

"Kävikö thaikku hakemassa olutta isännälleen?"
        Tämä kysymys paljastaa, että sinusta ei voi koskaan tulla valioluokan miestä. Minä kerroin Thai Ladysta, enkä mistään Thaikusta. Yritä viihtyä itsesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kävikö thaikku hakemassa olutta isännälleen?"
        Tämä kysymys paljastaa, että sinusta ei voi koskaan tulla valioluokan miestä. Minä kerroin Thai Ladysta, enkä mistään Thaikusta. Yritä viihtyä itsesi kanssa.

Itseään myyvät, kouluttamattomat thaimaalaiset 19- 35 vuotiaat kutsuvat kolleegoitaan ladyiksi, ei muut thaimaalaiset naiset.

SNämä , tätä sanaa käyttävät, käyttävät arvonimeä keskustellessaan perunanenien kanssa, koska maksullisen seksin ystävät ymmärtävät sanan merkityksen. Ja sana kuuluu baarineitojen aapiseen.

Sana on arvokas ja kansainvälisesti tunnettu. Keskenään jutustelevat tjait eivät tätä danaa käytä koskaan, edes thai versiota tästä sanasta, kosla sen käyttö on alentavaa, yllämainitun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseään myyvät, kouluttamattomat thaimaalaiset 19- 35 vuotiaat kutsuvat kolleegoitaan ladyiksi, ei muut thaimaalaiset naiset.

SNämä , tätä sanaa käyttävät, käyttävät arvonimeä keskustellessaan perunanenien kanssa, koska maksullisen seksin ystävät ymmärtävät sanan merkityksen. Ja sana kuuluu baarineitojen aapiseen.

Sana on arvokas ja kansainvälisesti tunnettu. Keskenään jutustelevat tjait eivät tätä danaa käytä koskaan, edes thai versiota tästä sanasta, kosla sen käyttö on alentavaa, yllämainitun takia.

Tarkistin asian tha vaimoltani. Tarkista sinäkin???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkistin asian tha vaimoltani. Tarkista sinäkin???

"Tarkistin asian tha vaimoltani. "
        Minulla on Thai vaimo, jota kunnioitan suuresti.
        Millainen on sinun tha vaimo? Onko hän todellinen vai sinun sairaan mielikuvituksen tuote?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on sinun tha vaimo? Onko hän todellinen vai sinun sairaan mielikuvituksen tuote?

Kunnioitat tietenkin ja siksi istut yhden aikaan yöllä nytkin tietokoneen ääressä haaveilemassa pattajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnioitat tietenkin ja siksi istut yhden aikaan yöllä nytkin tietokoneen ääressä haaveilemassa pattajasta.

Loppuko pojulta kilju, vai mikä närästää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole minkäänlaista vaimoa. Osuiko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kunnioitahan sinä sitäThai vaimoasi. Minä tiedän mitä Thai vaimosi kunnioittaa, eikä se liity sinuun mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ja vaimollasi on varmasti toimiva etäsuhde?

Vaimoasi on arvostanut ja arvostaa varmaan tälläkin tälläkin hetkellä moni muukin faranki mies. En tiedä oletko sinä tietoinen, että vaimoasi saa arvostaa kaikkiin kehon onkaloihin samalla könttäsummalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh hoijaa, taidanpa aikanikuluksi kunnioittaa thaivaimoani suuhun.

T. 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh hoijaa, taidanpa aikanikuluksi kunnioittaa thaivaimoani suuhun.

T. 2010

No niin, homma hoidettu ja hyvinhän se meni, niinkuin pitääkin. Voi taas keskittyä teidän jänniin tarinoihin suurista rakkauksista.

Antakaa palaa luiskaotsat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kyselet minkälaisia on toisten vaimot? Miten joidenkin sinulle tuntemattomien miesten vaimot koskeyyavat sinun elämääsi?

Senkin onnellinen himapuikkari.

• Anonyymi

Valiomies ei kelpuuta killisilmävaimoa. Saa ihan kunnon naisenkin omasta viiteryhmästään.

T: Special Force

• Anonyymi

Niin että kun sulta lähti se omaishoitaja thaikku niin nyt kerrot ettet olis sitä huolinutkaan kun saat pitkäsääristä ruotsalaisnaista yökerhosta ainakin mielikuvituksessasi sopivassa pöhnässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että kun sulta lähti se omaishoitaja thaikku niin nyt kerrot ettet olis sitä huolinutkaan kun saat pitkäsääristä ruotsalaisnaista yökerhosta ainakin mielikuvituksessasi sopivassa pöhnässä?

Jos sanon, että saan pitkäsääristä ruotsalaisnaista yökerhosta, niin silloin saan pitkäsääristä ruotsalaisnaista yökerhoista.

Mitä sun on vaikea ymmärtää? Vai iskikö pitkäsääristen ruotsalaisnaisten kateus??
        Senkin Tuhnu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sanon, että saan pitkäsääristä ruotsalaisnaista yökerhosta, niin silloin saan pitkäsääristä ruotsalaisnaista yökerhoista.

Mitä sun on vaikea ymmärtää? Vai iskikö pitkäsääristen ruotsalaisnaisten kateus??
        Senkin Tuhnu.

Montako yökerhoa on Paraisilla? Pääseekö invataksi talvella auraamatonta savitietä pitkin perikunnan rintamamiestalolle perille saakka vai pitääkö mennä potkukelkalla vastaan? Mitä tuumaa pitkäsäärinen ruotsalaisnainen paluumatkalla ja kumpi pukkaa kelkkaa? Sulhanen vai morsian? Tarkeneeko siellä harmaalla torpalla talvella vai joko löysit "annetaan pois" palstalta sen kaminan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako yökerhoa on Paraisilla? Pääseekö invataksi talvella auraamatonta savitietä pitkin perikunnan rintamamiestalolle perille saakka vai pitääkö mennä potkukelkalla vastaan? Mitä tuumaa pitkäsäärinen ruotsalaisnainen paluumatkalla ja kumpi pukkaa kelkkaa? Sulhanen vai morsian? Tarkeneeko siellä harmaalla torpalla talvella vai joko löysit "annetaan pois" palstalta sen kaminan?

Moiii, eikö sinulla ole työpäivä tänäänkään?
        Kalliiksi käy työsuhde kaksio työnantajallesi?

Onneksi omasi on vuokralla.

Voi jumalauta, sun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin Tuhnu.

Jos kerron sinun olevan resuperse niin sinä olet tosiaan resuperse.sekin resuperse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat joita kyselet, ovat omiani, eivätkä täten kuulu sinulle, mutta jos kiinnostaa, niin ota selvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat joita kyselet, ovat omiani, eivätkä täten kuulu sinulle, mutta jos kiinnostaa, niin ota selvää?

Taitaa olla yksi rantaråattalaisten räkälä.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla yksi rantaråattalaisten räkälä.

Sieltäpä juurikin poimin ruotsalaisia kukkasia mukaani koska mulla on hyvän näköinen kasvot. Sitten fiilaten ja höyläten aamuun asti vain! Viimeksi tehtiin Ullan kanssa höyläämällä puinen libasto. Aamulla annoin sille puuron jälkeen kelan tagsi setelin millä se pääs himaan. Meillä oli kai kieli muuri ku se ei puhunu mulle sanaakaa sen jälkeen kun päästiin meille. Ei kelvannut kiljukaan. Puu töistä se jonki verran ymmärti. Haen uuden tänään ja katotaan miten juttu luistaa. Ensin pitää mennä kelaan riitelemään lisää tagsi seteleitä.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Sieltäpä juurikin poimin ruotsalaisia kukkasia mukaani koska mulla on hyvän näköinen kasvot. Sitten fiilaten ja höyläten aamuun asti vain! Viimeksi tehtiin Ullan kanssa höyläämällä puinen libasto. Aamulla annoin sille puuron jälkeen kelan tagsi setelin millä se pääs himaan. Meillä oli kai kieli muuri ku se ei puhunu mulle sanaakaa sen jälkeen kun päästiin meille. Ei kelvannut kiljukaan. Puu töistä se jonki verran ymmärti. Haen uuden tänään ja katotaan miten juttu luistaa. Ensin pitää mennä kelaan riitelemään lisää tagsi seteleitä.

Kirjoittele vähän lisää Svenistä jota sinä kutsut Ullaksi. Onke Svenin lempinimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittele vähän lisää Svenistä jota sinä kutsut Ullaksi. Onke Svenin lempinimi?

Sven on muodoltaan kuin maamme laulu, ei laaksoa ei kukkulaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka kieli? Sven meinas heti karata mutta olin kaukaa viisas ja laittannu velipojan kahleella puuhun kiinni polun varteen ja se ulvo siellä ku susi ni ei Sven uskaltannu lähteä mihkää..
        Ovelasti hymyillen asetuin kontilleen ja sanoin että tee se minulle minkä ruotsin suomalainen parhaiten osaa..

• Anonyymi

Kuka kieli? Sven meinas heti karata mutta olin kaukaa viisas ja laittannu velipojan kahleella puuhun kiinni polun varteen ja se ulvo siellä ku susi ni ei Sven uskaltannu lähteä mihkää..
        Ovelasti hymyillen asetuin kontilleen ja sanoin että tee se minulle minkä ruotsin suomalainen parhaiten osaa..

Niinhän ne alan miehet Taimaasesta kertovat, että jos kakkoseen duunaa, niin siinä ei kohteen sukupuoli ratkaise. Kakkonen on aina kakkonen, tytteli tai poikuli.
        Vai miten on, Lerppa?

• Anonyymi

"Kuka kieli?"
        Pikkulintu lauloi, eli kyrpähaukka.

• Anonyymi

ja tällä palstallahan eräs ruotsinsuomalainen pitää vahtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamina löytyi, kiitos kysymästä. Hain pois ja myin samantien, sain 250e.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamina löytyi, kiitos kysymästä. Hain pois ja myin samantien, sain 250e.

Voit laskea monenko päivän toimeentulotukesi tienasin ajamalla 20km.

• Anonyymi

Onko senssusta valioluokan mieheksi?

• Anonyymi

Muuten olis mutta myi rintamamiestorppansa kaminan viinatuskassaan ja nyt paleltaa ja vituttaa. Kuukausi alkoi rehvakkaana, mutta sitten iski perinteinen alemmuus. Kelakeijoilla on nykypäivänä tapana tinkiä lääkäriltä ylimääräisiä lääkkeitä valittamalla ylimääräisiä kipuja. Sitten myyvät niitä ja hommaavat sillä rahalla viinaa, jotka miksailevat jäljelle jääneiden lääkkeiden kanssa. Tätä tapahtuu nykysuomessa paljon. Voittajina ovat lääketehtaiden osakkaat, häviäjinä veronmaksajat, jotka maksavat näiden syrjäytyneiden elämän lääkkeineen viinoineen päivineen. Osa onneksi palautuu veroina takaisin, mutta vain osa.

Sikäli numeromies on oikeassa. Kelakortti Suomessa on varsinainen titaaninen amex-kortti oikein käytettynä. Tai siis väärin. Kalliita ukkeleita jokatapauksessa yhteiskunnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten olis mutta myi rintamamiestorppansa kaminan viinatuskassaan ja nyt paleltaa ja vituttaa. Kuukausi alkoi rehvakkaana, mutta sitten iski perinteinen alemmuus. Kelakeijoilla on nykypäivänä tapana tinkiä lääkäriltä ylimääräisiä lääkkeitä valittamalla ylimääräisiä kipuja. Sitten myyvät niitä ja hommaavat sillä rahalla viinaa, jotka miksailevat jäljelle jääneiden lääkkeiden kanssa. Tätä tapahtuu nykysuomessa paljon. Voittajina ovat lääketehtaiden osakkaat, häviäjinä veronmaksajat, jotka maksavat näiden syrjäytyneiden elämän lääkkeineen viinoineen päivineen. Osa onneksi palautuu veroina takaisin, mutta vain osa.

Sikäli numeromies on oikeassa. Kelakortti Suomessa on varsinainen titaaninen amex-kortti oikein käytettynä. Tai siis väärin. Kalliita ukkeleita jokatapauksessa yhteiskunnalle.

olen numeromies ja voin vakuuttaa että olen jo täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen numeromies ja voin vakuuttaa että olen jo täällä

Kaminassa, Kelassa vai rintamamiestorpassa?

Kun Chiang main zumba on poissa on huahinin bumba myös poissa. (Vanha viidakon sananlasku)

• Anonyymi

Melkoisia kuukkeloita nämä pattayan pattayan palstavaikuttajat,

• Anonyymi

Voin vakuuttaa että olen valioluokan mies, on tasoa ja kastia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

5enssulle 0nnea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro hieman tasostasi ja omaisuudestasi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      558
      2192
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      407
      1794
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1610
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1418
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1176
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1112
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      119
      1111
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      858
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe