Mitä ihmettä tämä Honorissa ilmaantuva teksti tarkoittaa?

Se ilmaantuu usein silloin kun akusta loppuu virta ja pitää ladata, tai sitten kun kännykkä pitää käynnistää uudelleen. Pelkkä valinen teksti mustalla taustalla jossa on punaisena huutavat linkit. Se ei ole ollut aina tuossa.

"!

Your device has failed verification and may not work properly.

To learn more, visit: http://zh.ui.vmall.com/emotiondownload.php?mod=restore (sivua ei löydy)

(1) Press Power key to continue.
(2) Press Volume Up key up to 3 seconds to enter erecovery (sic) to restore your device.
(3) You device will stop start, if there is no operation."

Yleensä vaihtoehto ykkönen toimii buuttauksessa normaalitilaan mutta kännykkä voi olla pelkän UI:n kin kanssa ainakin aluksi todella kökkö. Kännykkä siis toimii jotenkuten, mutta tuo teksti on silti jokseenkin häiritsevä.

Kännykässäni on paljon tavaraa ja tuo "erecovery" vaatisi tiedostojeni poistamista ennen päivityksiä.

Skannauksen mukaan viruksia ei pitäisi olla. Puhelimen asetusten mukaan se on tosin rootattu, enkä tiedä miten ja missä vaiheessa.

7

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän se Huawei olisi jos ei tällaisia tulisi:D

      • En itse kyllä tällaista hankkinut enkä tämän kokemuksen perusteella itse hankkisikaan.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        En itse kyllä tällaista hankkinut enkä tämän kokemuksen perusteella itse hankkisikaan.

        Ei Huawei ole ollut enää vuosiin varteenotettava vaihtoehto. Aina jotain säätämistä kun se on muokannut Androidia liiankin paljon omanlaisekseen ja lisännyt turhia sovelluksia jolloin tulee näitä outoja ilmoituksia sun muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Huawei ole ollut enää vuosiin varteenotettava vaihtoehto. Aina jotain säätämistä kun se on muokannut Androidia liiankin paljon omanlaisekseen ja lisännyt turhia sovelluksia jolloin tulee näitä outoja ilmoituksia sun muita.

        Tuo "roottaaminenkin" epäilyttää. Tiedän että jotkut tekevät niin vapaaehtoisesti mutta siihen liittyy riskejä.

        Siksi en ole itse tehnyt niin tietoisesti.


      • Nolime kirjoitti:

        Tuo "roottaaminenkin" epäilyttää. Tiedän että jotkut tekevät niin vapaaehtoisesti mutta siihen liittyy riskejä.

        Siksi en ole itse tehnyt niin tietoisesti.

        Käytettynäkö sen olet hankkinut? Siinä tapauksessa varmaan kannattaisikin ottaa varmuuskopiot ja tehdä tehdaspalautus.

        Varaudu kuitenkin siihen, että roottaus on tehty yksinomaan jotta Googlen rikkomasta HuaWeistä saataisiin taas käyttökelpoinen perus-Androidillakin.

        Vaikeuksia seuraa...


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Käytettynäkö sen olet hankkinut? Siinä tapauksessa varmaan kannattaisikin ottaa varmuuskopiot ja tehdä tehdaspalautus.

        Varaudu kuitenkin siihen, että roottaus on tehty yksinomaan jotta Googlen rikkomasta HuaWeistä saataisiin taas käyttökelpoinen perus-Androidillakin.

        Vaikeuksia seuraa...

        Ei se käytetty ollut kun ensin sain sen.


      • Anonyymi
        Nolime kirjoitti:

        Tuo "roottaaminenkin" epäilyttää. Tiedän että jotkut tekevät niin vapaaehtoisesti mutta siihen liittyy riskejä.

        Siksi en ole itse tehnyt niin tietoisesti.

        Roottausta ei nykymaailmassa pahemmin tarvita. Olen asentanut Lineage OS järjestelmän moneen eri malliin eikä roottausta ole tarvinnut vielä tehdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe