Se ilmaantuu usein silloin kun akusta loppuu virta ja pitää ladata, tai sitten kun kännykkä pitää käynnistää uudelleen. Pelkkä valinen teksti mustalla taustalla jossa on punaisena huutavat linkit. Se ei ole ollut aina tuossa.
"!
Your device has failed verification and may not work properly.
To learn more, visit: http://zh.ui.vmall.com/emotiondownload.php?mod=restore (sivua ei löydy)
(1) Press Power key to continue.
(2) Press Volume Up key up to 3 seconds to enter erecovery (sic) to restore your device.
(3) You device will stop start, if there is no operation."
Yleensä vaihtoehto ykkönen toimii buuttauksessa normaalitilaan mutta kännykkä voi olla pelkän UI:n kin kanssa ainakin aluksi todella kökkö. Kännykkä siis toimii jotenkuten, mutta tuo teksti on silti jokseenkin häiritsevä.
Kännykässäni on paljon tavaraa ja tuo "erecovery" vaatisi tiedostojeni poistamista ennen päivityksiä.
Skannauksen mukaan viruksia ei pitäisi olla. Puhelimen asetusten mukaan se on tosin rootattu, enkä tiedä miten ja missä vaiheessa.
Mitä ihmettä tämä Honorissa ilmaantuva teksti tarkoittaa?
7
2439
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se Huawei olisi jos ei tällaisia tulisi:D
- Anonyymi
Nolime kirjoitti:
En itse kyllä tällaista hankkinut enkä tämän kokemuksen perusteella itse hankkisikaan.
Ei Huawei ole ollut enää vuosiin varteenotettava vaihtoehto. Aina jotain säätämistä kun se on muokannut Androidia liiankin paljon omanlaisekseen ja lisännyt turhia sovelluksia jolloin tulee näitä outoja ilmoituksia sun muita.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Huawei ole ollut enää vuosiin varteenotettava vaihtoehto. Aina jotain säätämistä kun se on muokannut Androidia liiankin paljon omanlaisekseen ja lisännyt turhia sovelluksia jolloin tulee näitä outoja ilmoituksia sun muita.
Tuo "roottaaminenkin" epäilyttää. Tiedän että jotkut tekevät niin vapaaehtoisesti mutta siihen liittyy riskejä.
Siksi en ole itse tehnyt niin tietoisesti.Nolime kirjoitti:
Tuo "roottaaminenkin" epäilyttää. Tiedän että jotkut tekevät niin vapaaehtoisesti mutta siihen liittyy riskejä.
Siksi en ole itse tehnyt niin tietoisesti.Käytettynäkö sen olet hankkinut? Siinä tapauksessa varmaan kannattaisikin ottaa varmuuskopiot ja tehdä tehdaspalautus.
Varaudu kuitenkin siihen, että roottaus on tehty yksinomaan jotta Googlen rikkomasta HuaWeistä saataisiin taas käyttökelpoinen perus-Androidillakin.
Vaikeuksia seuraa...Kollimaattori kirjoitti:
Käytettynäkö sen olet hankkinut? Siinä tapauksessa varmaan kannattaisikin ottaa varmuuskopiot ja tehdä tehdaspalautus.
Varaudu kuitenkin siihen, että roottaus on tehty yksinomaan jotta Googlen rikkomasta HuaWeistä saataisiin taas käyttökelpoinen perus-Androidillakin.
Vaikeuksia seuraa...Ei se käytetty ollut kun ensin sain sen.
- Anonyymi
Nolime kirjoitti:
Siksi en ole itse tehnyt niin tietoisesti.Roottausta ei nykymaailmassa pahemmin tarvita. Olen asentanut Lineage OS järjestelmän moneen eri malliin eikä roottausta ole tarvinnut vielä tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850