Mistä juuri sinä kiihotut, miten haluaisit että sinut otetaan? Olisi kiva kuulla naisten haaveista. Oma fantasiani olisi hieroa öljyllä tuntematonta naista ja "vahingossa" löytää ne herkimmät paikat.. Hitaasti näkisin sinun kiihottuvan, olisit hieman rohkeampi hetki hetkeltä avaamaan huomaamatta reisiäsi ja värähtelisit nautinnosta kun käteni hivelisivät pehmeää ihoasi 🙂 Onko naisissa ketään joka haluaisi joskus kokeilla?
Mikä sinua kiihottaa (naiset)
25
3958
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa meistä naisista tykkäisi😍
- Anonyymi
Savottamiehen pallit,
- Anonyymi
Mä oon ollu kaks kertaa tollasessa hieronnassa, tuntematon mies, mut siis molemmilla kerroilla sama.. En kiihottunut. Oli aika pettymys kun oon lukenut että naiset kiihottuu tollasest nii halusin kokeilla...
Ehkä ois ollu eri jos se hieroja olisi ollut nainen ja alasti/alusvaatteissa.. Oon naimisissa oleva nainen ja mä kiihotun naisista. Haluisin miehen kaa kokeilla naista mukaan, parinvaihtoa ja iha vaan että olisi toinen pari siinä ja molemmat nussittas samassa huoneessa ja katseltas niitä toisia.. Haluan kunnon raakaa panoa. Mutta mikään noista ei toteudu mieheni kanssa :/ Joten sitä odotellessa kun on vapaa ja sitten kokeilen noita kaikkia.- Anonyymi
Ihana nainen 😁
- Anonyymi
No, mutta voitasko alkaa säätää jotain?
T:Jaakko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mutta voitasko alkaa säätää jotain?
T:JaakkoSeksiaddikti Jaakko täällä huohottamassa taas, varmaan bokserien etumuksen kangas kovettunut kusi ja sperma tahroista. Puuh, läääh, oispa kiva kokea, lääh, puuh, en ikinä ole kokeillut, lääh, slurps, lääh, puuh........hyi helevata mikä limainen setä
- Anonyymi
Moi, en millään voi uskoa, että öljyllä hieronta ei kiihota sua yhtään. Mä en vaan usko. Olen tehnyt tuota useasti ja aina mut halutaan väkisin panemaan, kun nainen kiihottuu hieromisesta. Mä haluaisin tulla testaa. Jos haluat niin voin ottaa naisen mukaan. Mistä päin olet?
T:Jaakko
- Anonyymi
Perinteinen lähetyssaarnaaja... Uuh ihanaa!!!! Maailman paras asento!
- Anonyymi
Riippuu paljon tilanteesta ja onko kyseessä puoliso, vakkari vai täysin random.
Ite sytyn eniten intohimosta. "Kielletyt suhteet" usein ajatuksen tasolla sytyttää, siis sellaset henkilöt keiden kanssa ei vois oikeesti olla vakavasti. Esim. varatut, kumppanin kaverit, kavereiden miehet, ns. pahat pojat jne.
Sellanen intohimonen nussiminen pitkin seiniä on jees, eniten kiihottaa ihan vaa kaulan suutelu ja se, että mies tosissaa haluaa mua ja tuottaa mulle mielihyvää.
Sit taas tutumman henkilön kanssa joku tollai intiimimpi hieronta on hyvä. - Anonyymi
On harvoja asioita, joista en kiihotu. Yksi niistä on kakka.
- Anonyymi
Itse nautin rajusta, alistavasta seksistä, en kuitenkaan pidä kivusta tai nauti siitä. Tälläistä seksiä ei vain tunnu olevan tarjolla...hyvän seksin aikana tekisi mieli itkeä onnesta.. niin harvoin sitä on saanut kokea.
- Anonyymi
Hei! Täällä kirjoittelee pitkä, mukava, luotettava, suomalainen mies. Mainitsemasi kaltaista seksiä olisi täällä tarjolla...Kiihottaisiko sinua ajatus olla silmät sidottuna seksin yhteydessä? ...ei mitään kipua vaan suunnatonta nautintoa..
- Anonyymi
En usko että kiihottuisin tuosta, kaipaan älyllistä alistamista, luolamies tyyppistä seksiä jossa olen täysin miehen armoilla.
- Anonyymi
Hei! Haluan kutsua sinut streamiini >> http://bit.do/sexstrim
- Anonyymi
Saisipa tuollaisen hieronnan😍mua kiihottaa sellainen ex tempore seksi vaikka kesken tiskaamisen yms..et mies nostais mut yhtäkkiä keittiön pöydälle ja repis mun alushousut ja alkais nuolla ja sit kunnolla kalua..🙈🤭
- Anonyymi
Hahaha vai mies nostaisi sinut haha Suomalaisist akoist 95% on sellasia läski akkoja että niiden nostamiseen tarvitsisi kauhakuormaajan. Onneksi voi harrastaa kuvailemaasi seksiä aasialaisten naisten kanssa.
" JOHTAJA" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha vai mies nostaisi sinut haha Suomalaisist akoist 95% on sellasia läski akkoja että niiden nostamiseen tarvitsisi kauhakuormaajan. Onneksi voi harrastaa kuvailemaasi seksiä aasialaisten naisten kanssa.
" JOHTAJA"Oohh nyt osui ja upposi tuhkamunan löysiin kasseihin
- Anonyymi
Joo, toi on hyvä. Pitää vaan varmistaa, että lapset katsoo pikkukakkosta omassa huoneessa😉
T:Jaakko
Tykkään öljyistä. Itselläni löytyy PVC lakanat niissä on ihanaa läträtä öljyjen kanssa 😍
- Anonyymi
Oho, toi on kyllä kova. Tuntuu varmaan ihanalta niissä kieriskellä😉
T:Jaakko Anonyymi kirjoitti:
Oho, toi on kyllä kova. Tuntuu varmaan ihanalta niissä kieriskellä😉
T:JaakkoKyllä tuntuu hyvältä ☺️
- Anonyymi
Luna_Moon92 kirjoitti:
Kyllä tuntuu hyvältä ☺️
Naisen oljytty vartalo alla on kyllä kuumaa😍
T:Jaakko - Anonyymi
Tuo kuulostaa kiihottavalta nauti antaa naiselle intiimi kokovartalohierontaa ja pienet roiskeet ei haittaisi menoa pitänee harkita lakanoita😍
- Anonyymi
Minua kiihottaa kusta naisen päälle ja miksei paskantaakin. Panohommissa piereskele kun pieru haisee rehelliselle paskalle. Haluaisin naisen joja söisi mun paskapötkyjä. Minä en pyyhi persettä koska se on liian naisellista
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894