Hiljaisuusaika

Anonyymi

Yrittäkää jo ymmärtää, että hiljaisuusajan ulkopuolella jokainen voi vaikka kuunnella musiikkia niin kovalla että se kuuluu naapuriin asti selvästi. Tai jos hiljaisuus loppuu vaikka kello 6.00 niin porakoneen voi pistää laulamaan heti sen jälkeen. Kaikki tuollainen kuuluu normaaliin elämiseen ja jokaisen tulee sietää sitä tai sitten voi muuttaa vaikka korpeen.

20

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrittäkää jo ymmärtää, että näitä pitää vaikka pakolla aktivoida !

      • Anonyymi

        Mitä aktivoida?


    • Anonyymi

      Ei voi, remppa voi toki kuulua naapurinkin asuntoon, mutta sitä kestää pisimmillään pari viikkoa, jonka jälkeen häiiriö on ohi, tämä pitää kestää.

      Sen sijaan kovalla äänellä musiikkia kuuntelevia kodissaan tanssivia norsunaisia ei tarvitse kestää, niiden aiheuttama häiriö kun ei lopu koskaan!

      P.S. millä kusetuksella pääsit pois suljetulta osastolta?

      • Anonyymi

        Niin, HILJAISUUDEN aikana ei saa meluta mutta sen ulkopuolella voi. Mikä tässä nyt on epäselvää?


    • Anonyymi

      Erityisen hiljaisuusajan ulkopuolellakaan ei saa häiriköidä. Voi päästä tuomiolle. Tästä on esimerkkiä oikeudesta. Ei pitäisi olla epäselvää.

      • Anonyymi

        Ja missäköhän näitä esimerkkejä on? Taidat keksiä omiasi.


      • Anonyymi

        Riippuu siitä, missä asunto sijaitsee ja millainen isännöitsijä on asuntoyhtiöllä. Kerrostaloissa asia on kai selvempi, kuin rivitaloissa. Ja siis paljon on vaikutusta sillä, onko rivitaloasunto laitakaupungilla vai lähellä kaupungin keskustaa. Rivitaloasunnoissa voi häirikkönaapurilla olla 2-3 lähinaapuria ja jos nämä ovat vähänkin arkoja ihmisiä tekemään valituksia tai soittamaan poliisille, niin silloin tarjoutuu häirikölle mahdollisuus näiriköintiin.


      • Anonyymi

        Höpöjuttuja, hiljaisuusajan ulkopuolella voi vaikka pitää torvisoittokunnan harjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöjuttuja, hiljaisuusajan ulkopuolella voi vaikka pitää torvisoittokunnan harjoitukset.

        Minä kommentoin kyllä väärää ketjua itse asiassa. Olen kyllä melko samaa mieltä tuosta, että hiljaisuusajan ulkopuolella saa tehdä paljon yhtä ja toista. Minun naapuri vaan on nyt sellainen, että hän metelöi juuri hiljaisuusaikana ja häiritsee naapureita. Ja kyllä välillä muinakin aikoina.


    • Anonyymi

      Pitääkö olla jostakin lupa kun alan tekemään takomistöitä, Ahjo on jo hommattu. Ratakiskosta aattelin alkaa puukonteriä yms. Takoma konekkin olis tiedossa mut ei mahdu ovista. Voinko irrottaa ikkunan karmineen että nosturilla saisi 4. Kerrokseen

    • Anonyymi

      Voit ihan rauhassa takoa näitä viestejä lisääkin!

    • Anonyymi

      Ei tietenkään voi näin toimia.

      Jo klo 19-20 aikoihin viimeistään pitää alkaa rauhoittumaan yötä kohden, muille talon asukkaille on taattava kotirauha. Muuten syyllistyy, ja voi joutua epäillyksi rikoksesta: kotirauhan häirintä. Kyseessä on asianomistajarikos, joten näillä asioilla leikittely on venäläistä rulettia; ei voi tietää, kerääkö joku naapuri koko ajan näyttöä ja todisteita, ja kun näyttö on kasassa, tekeekö asiasta tutkintapyynnön tai viekö suoraan siviilikanteena raastupaan.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä kommentista. Minä olen joutunut helvetilliseen tilanteeseen, jossa normaalielämän säännöt eivät tunnu pätevän. Siis naapuri metelöi kaikkina vuorokauden aikoina. Siis saattaa laittaa 100:n desibelin metelin päälle mihin aikaan tahansa ja se saattaa kestää kaksikin tuntia kerrallaan. Hän ei välitä siitä, että hänen oma kuulonsa menee siinä pilalle, on tietysti jotain vakavaa mielenterveyden häiriötä.


      • Anonyymi

        Itse olen niin samaa mieltä, juuri näin! Kun mainitsit todisteista niin itse on tosiaan tullut niitäkin kerättyä ja hyvällä lopputuloksella.

        Eli ihmiset, asioille voi tehdä jotain vaikka häiritsevä meteli tapahtuisi muulloinkin kun hiljaisuuden aikana jos se on tahallista, toistuvaa ja häiritsevää! Ei kannata kärsiä vain hiljaa vaan pitää oikeuksistaan kiinni, ei ne häirikkönaapurit siitä muutu, ainakaan parempaan suuntaan. Mitä nopeammin puututte niin sen parempi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen niin samaa mieltä, juuri näin! Kun mainitsit todisteista niin itse on tosiaan tullut niitäkin kerättyä ja hyvällä lopputuloksella.

        Eli ihmiset, asioille voi tehdä jotain vaikka häiritsevä meteli tapahtuisi muulloinkin kun hiljaisuuden aikana jos se on tahallista, toistuvaa ja häiritsevää! Ei kannata kärsiä vain hiljaa vaan pitää oikeuksistaan kiinni, ei ne häirikkönaapurit siitä muutu, ainakaan parempaan suuntaan. Mitä nopeammin puututte niin sen parempi!

        Muuta maalle ja ota lääkärin määräämät onnellisuuspillerit.

        Mikäli joskus pariudut käytä tehokasta ehkäisyä ettet lisäänny, maailmassa on jo liikaa kaltaisiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta maalle ja ota lääkärin määräämät onnellisuuspillerit.

        Mikäli joskus pariudut käytä tehokasta ehkäisyä ettet lisäänny, maailmassa on jo liikaa kaltaisiasi.

        Kyllä nauratti ap:n tarina. Miten voikin ymmärtää NIIN väärin. Laitappa pora laulamaan aamulla klo 6. Eipä tartte kauan odottaa responsea. Ja sit nupit kaakkoon. Nykyäänhän ei tartte, kun yhden varotuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nauratti ap:n tarina. Miten voikin ymmärtää NIIN väärin. Laitappa pora laulamaan aamulla klo 6. Eipä tartte kauan odottaa responsea. Ja sit nupit kaakkoon. Nykyäänhän ei tartte, kun yhden varotuksen.

        Täällähän vastaillaan viesteihin aivan miten sattuu, koetetaanpa vähän keskittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän vastaillaan viesteihin aivan miten sattuu, koetetaanpa vähän keskittyä.

        Ehee, ehee. Joku yrittää olla fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehee, ehee. Joku yrittää olla fiksu.

        Se et näemmä ole sinä, sinusta ei fiksua saa yrittämälläkään. Ehee, ehee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se et näemmä ole sinä, sinusta ei fiksua saa yrittämälläkään. Ehee, ehee.

        Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa. Onhan noita nähty. Nykyään: entisiä asukkaita.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1423
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      103
      1072
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      163
      853
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      824
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      804
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe