se tuntuu kun ihmiset toistuvasti tulevat ns. kertomaan jotain eri tavoilla. Sellainen tuntuu vainoamiselta! Mistä ne tietävät tulla juuri silloin kun itse olen tietyssä paikassa tai tulossa jostain, kuka niille kertoo sen! Erittäin ahdistavaa toimintaa ollut niin kauan kuin sitä on ollut!!!!!!!
Kerrotaan miltä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtäkään ihmistä ei saa pakottaa olemaan sellaisen ystävä jonka kanssa hän ei sitä halua olla!!
- Anonyymi
Kiinnostaa vain itseni ikäiset puolisoksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa vain itseni ikäiset puolisoksi!
Pitääkö monen lapsen jäädä puoliorvoksi, siihen tämä johtaa jos "esittäminen" ei lopu!
- Anonyymi
Miksi uhkailet??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi uhkailet??
Ei todellakaan kannata uhkailla, löytyy kyllä uhkailijoita muualtakin jos sellaiseen rupeat!
- Anonyymi
Entä sitten vaikka haluan sua. Sä kuvaat sitä ihanasti. Väitätkö ettet myös halua sitä. Haluan tietysti muutakin kuin sitä.
- Anonyymi
No mitäs luulet..
- Anonyymi
Minä en ainakaan tunnista tuollaisesta kirjoituksesta itseäni, Ei kannata luulla mitään jos et tunne ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten vaikka haluan sua. Sä kuvaat sitä ihanasti. Väitätkö ettet myös halua sitä. Haluan tietysti muutakin kuin sitä.
No ei se siltä vaikuta kun et edes yritä kertoo kuinka voidaan nähdä ja mitä esteitä mun täytyy eliminoida että saadaan nähdä. Ja jos nyt välttämättä edes olet kiinnostunut tietämään niin joo kyllähän mä haluan sinua mutta en sen jälkeen jos saan tietää että olet huorannu meidän suhteen aikana. Kaikki muut asiat saat anteeks mutta et huoraamista.
- Anonyymi
Niillä on salaliitto sun pään menoksi, folioo ainaki kannattaa alkaa käyttöön, jos sun liikkeet tiedetään liian hyvin. Kaksinkertainen ei riitä, joillain taajuuksilla jopa vahvistaa signaalia. Ainakin viisinkertainen folio tarpeen.
- Anonyymi
Älä viiti. Tuollaista vainoa on
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324