Herkkua se on jos mikä!
Kyllon hyvää lenkkimakkara
15
75
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta kalkkaro typeryytesi.
- Anonyymi
Täh!!
Mistä kiristää, noin ilikiästi?
- Anonyymi
Korven kyrsaa.
- Anonyymi
Wigrenin lenkki parasta, uskokaa minua, jos teillä on varaa tai raaskitte ostaa neljän ja puolen euron pukettia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wigrenin lenkki parasta, uskokaa minua, jos teillä on varaa tai raaskitte ostaa neljän ja puolen euron pukettia.
Ei oo..kyllä Tapolan Savulenkki menee edelle makunsa puolesta.
Makkarat kannattaa unohtaa. Lohi ja savusilakat ovat herkkua.
- Anonyymi
Paksua mustaa kyrsää mulle.
- Anonyymi
Hm..miksi ne pitäisi "unohtaa" meinaatko ettei ole ihmisille sopivaa syötävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hm..miksi ne pitäisi "unohtaa" meinaatko ettei ole ihmisille sopivaa syötävää?
Kyllä makkara on ihan ihmisille tehtyä sapuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä makkara on ihan ihmisille tehtyä sapuskaa.
Kyllä on, ihan varmasti.
- Anonyymi
En pidä Kyllon makkaroista.
- Anonyymi
Riippuu valmistajasta, Kyllon on minulle vieras. Harvoin tulee lenkkiä ostettua, ei joka vuosikaan, mutta sitten ostan broilerilenkkiä, siitä tykkään.
- Anonyymi
Kokeiles porolenkkiä.
Mun mielestä lenkin pitää olla monikäyttöistä, HKplöö on ja ihan euron tarjouslenkkikin käy moneksi. Joskus tekee mieli lihaisampaa vaihtoehtoa, porolenkki mun mielestä oikein hyvää, se on rasvaistakin, eikä niin kuivakasta, kuin useimmat "paremmat" lenkkimakkarat.
Ei tietoa, millaisissa kaupoissa myydään, ei jokaisessa k-marketissa kuitenkaan. Ite ostanut tehtaanmyymälästä. Kandee tsekkailla just tehtaanmyymälöitä ja pieniä kauppoja, niissä kamaa, mitä ei markettien valikoimiin kuulu. Myös makkaroita.
=DW= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiles porolenkkiä.
Mun mielestä lenkin pitää olla monikäyttöistä, HKplöö on ja ihan euron tarjouslenkkikin käy moneksi. Joskus tekee mieli lihaisampaa vaihtoehtoa, porolenkki mun mielestä oikein hyvää, se on rasvaistakin, eikä niin kuivakasta, kuin useimmat "paremmat" lenkkimakkarat.
Ei tietoa, millaisissa kaupoissa myydään, ei jokaisessa k-marketissa kuitenkaan. Ite ostanut tehtaanmyymälästä. Kandee tsekkailla just tehtaanmyymälöitä ja pieniä kauppoja, niissä kamaa, mitä ei markettien valikoimiin kuulu. Myös makkaroita.
=DW=Kuka tai mikä on Kyllo?
Teurastamo?
Kyllö, jos pilkut jäi pois, on sairaala J:kylässä.
Beng
Savun maku makkarassa on hyvä aromi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tai mikä on Kyllo?
Teurastamo?
Kyllö, jos pilkut jäi pois, on sairaala J:kylässä.
Beng
Savun maku makkarassa on hyvä aromi.Minä poltan ensin savut aamukahvin kanssa.
Sitten lähden lenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770