Yritätte ilmeisesti uudestaan, kolmatta kertaa? Onnistutteko nyt? Sun puuttuva kokemus haittaa teidän yhteys eloa. Sä jätit muhun lähtemättömän jäljen. Sulle olin vain illanviettojen tavoite ja työn oheen huvi? Haluaisin kuulla mitä tunsit, mähän olen ollut avoin, senkin olisin valmis kuulemaan, että vain leikit mulla. Haluaisin saada selvyyden lopulta. Talk to me..
Miksi mä taas mietin sua?
10
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ee oo yrittännä kertaakkaa. Oot vua käsittännä viärin.
- Anonyymi
Tämä on hieman sekava aloitus.
- Anonyymi
Tää on se narkkari joka kaipaa fazerintien Satu Kerminkäistä vantaalta jokiniemestä
- Anonyymi
Olin tosissani sinun suhteesi,mutt sinähän se luistatit minut matkoihini...muistatkos?
- Anonyymi
Mä en leikkinyt... /H
- Anonyymi
hoo who?
- Anonyymi
En ole sinulla leikkinyt, enkä sellaista halua. Elämäkseni olen sinua halunnut.
- Anonyymi
Ehkäpä kolmas kerta toden sanoo, puhtaalta pöydältä on hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Mitä sulle vaikuttaa mitään kertoa, kun et kumminkaan reagoi mitään. Mitä sinä sillä tiedolla edes tekisit? Kulta.
- Anonyymi
Koska en ole reagoinut? Voisin jatkaa elämää joko ilman sua tai sun kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084751Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293473No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361463
- 381276
- 141182
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv211107- 271068
- 1641060