Jee ihanaa. Poliisi tekee työtänsä ja asiat etenee. 👏😊 Oikeus on tervetullut tähän kaupunkiin.
Asiat etenevät.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mistä asioista on kysymys?
- Anonyymi
Törkeä häirintä ja kunnianloukkaus.
- Anonyymi
Väkivaltaiset poliisit saivat tuomion, hyvä ressu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivaltaiset poliisit saivat tuomion, hyvä ressu.
Kiitos börje!
- Anonyymi
Hyvä kun poliisi tekee työnsä. :)
- Anonyymi
Onneksi tekee. Koulusta asti kiusattu ja haukuttu jatkuvasti. Nyt siihen tulee loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tekee. Koulusta asti kiusattu ja haukuttu jatkuvasti. Nyt siihen tulee loppu.
No onneksi teit rikosilmoituksen! En ymmärrä miksi kiusaajat pääsevät aina luistamaan kaikesta. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi teit rikosilmoituksen! En ymmärrä miksi kiusaajat pääsevät aina luistamaan kaikesta. :(
Koulussa vai työpaikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi teit rikosilmoituksen! En ymmärrä miksi kiusaajat pääsevät aina luistamaan kaikesta. :(
No onneksi. Vihdoinkin tuntuu, että asiat etenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa vai työpaikalla?
Koulussa. Minua on kiusattu ala-asteelta lähtien ja jatkunut tähän asti. Koin paremmaksi ottaa yhteyttä virkavaltaan kuin käyttää väkivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa. Minua on kiusattu ala-asteelta lähtien ja jatkunut tähän asti. Koin paremmaksi ottaa yhteyttä virkavaltaan kuin käyttää väkivaltaa.
Onko tässä kysymys kenties ajojahdista❓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässä kysymys kenties ajojahdista❓
Provosta on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provosta on kysymys.
Anteeksi mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässä kysymys kenties ajojahdista❓
Minua on kiusattu vaatteista, ulkonäöstä ja painosta. Itsetunto on täysin pohjalla ja samoin mieliala. Haluan oikeuden tapahtuvan ja kiusaajat vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on kiusattu vaatteista, ulkonäöstä ja painosta. Itsetunto on täysin pohjalla ja samoin mieliala. Haluan oikeuden tapahtuvan ja kiusaajat vastuuseen.
No ni.. Arvasin, että selvä pitkäänkestänyt ajojahti. Hävetkää ihmiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437