Ville Valon kiroilu...

limsa

Katoin vähän aikaa sitten sen HIMmee ohjelman joka tuli kakkoselta. ville kiroili aika paljon. kuulosti tosi rumalta!! "mun mielest ne voi painuu vittuun..." "ei nyt voi näinkään sanoo, et jee, vittu me ollaa hyvii." "toivottavasti jätkät ei oo niin vittuuntuneita, et ne on vaihtanu lukot..." vittu vittu koko ajan...ja se on jo koht kolkyt.

mun mielestä ville on kyl ihana

18

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiM-FanI

Oon HIM-fani mut silti Se ei kyll kuulosta hienolt,hyvält ku kokoajan vittu ,vittu tätä vittu tota...Jne... Rauhotas ny ville sitä kiroiluus... ;)

• lilylazer

Harastavat tuota kyllä aika monet muutkin artistit, ennemmänkin kun Ville.

• lilylazer

[En vaan osaa]

• kalle valo

Sinäkin olet rokkari nyt kun olet vannoutunut HIM fani. Ihme ettet ole rokkipiireissä kulkiessasi huomannut, että siellä on tapana puhua suoraan ja "äijämeiningillä" johon sanoman perillemenon takeeksi usein liitetään kirosanoja. Ville ei ihmisenä ole kaikesta huolimatta kovinkaan kaukana esim. kotiteollisuuden Hynysestä, vaikka osa HIM faneista onkin herkkänahkaisia teiniprinsessoja. Pitäisikö villen siistiä kieltään sinun takiasi? Jos haluat asiaan vaikuttaa, jätä fanitus äläkä osta seuraavaa HIM levyä, rahapula voisi saada villen lopettamaan tupakoinninkin. Miksi te ette keskity musiikkiin? Jutun aiheet liikkuvat tälläkin palstalla samalla tasolla kuin antti tuisku keskustelussa. Mitä tämä kertoo HIM faneista? Ostatko sinä musiikkia artistin ulkonäön ja haastattelujen perusteella vai siksi että musiikki kuulostaa hyvälle?

• Poison

Tämä palsta tosin ei ole paras mahdollinen paikka "mitä tämä nyt kertoo HIM-faneista"-arviointiin. Suomi24 palstojen tasot ovat muutenkin enimmäkseen hieman... "mielenkiintoisia".

Jos HIMistä tykkäät keskustella niin jokin iso kansainvälinen HIM-foorumi tyyliin HIMclub on siihen paras. :)

• arvaus

asia on nyt sillä lailla, että tuon kiroilun tarkoitus on edistää levymyyntiä. Ville on selvittänyt faniensa käyttäytymistä ja huomannut, että suurin osa faneista on kiroilevia pikkutyttöjä. Kaikkihan tietävät, että yläasteen ja amiksen teinitypyjen puheessa joka toisena sanana on tuo vittu. Kyseessä siis on laskelmoitu kikka levymyynnin parantamiseksi, näin ville tulee lähelle fanejaan, kuten kunnon artistin täytyykin. Jos et pidä villen kiroilusta, et ilmeisesti ole uskollinen ihailija. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
      1. Alotat välittömästi kiroilun ja opettelet pitämään siitä
      2. Lopetat HIM:in diggailemisen, koska et ole haluttua faniainesta

• HIMFAN

Aika hyvä puhe. HIM RULEZZ!

• Linda

Mulle on ihan sama. Mä kuuntelen vaan musat ja jätän Villen juomiset,kiroilut ja röökin polttamiset omaan arvoonsa.

• Poison

Miten Villen kielenkäyttö eroaa muiden suomalaisten vastaavasta? Asiat sanotaan kuten ne on, jos vittu-sana auttaa tunteiden välittämistä toiselle niin mikä ettei? Rock-piireissä ei kauheasti tuota itsesensuuria harrasteta.

• poisongööli

enemmänki ärsyttää tuo villen polttaminen :S

• Poison

Ei kiroilu ny noi paljon voi teitä ärsyttäää!! Lopettakaa haastattelujen kattominen/kuunteleminen jos se vittu-sana noin paljoo kauhistuttaa! Sitä kuulee koko ajan,joka puolella...!!!

• Poison

Ei ville valo oo ainut artisti joka käyttää vittu-sanaa... Oon kuullu pahempaaki!

• Poison (original)
        Poison kirjoitti:

Ei ville valo oo ainut artisti joka käyttää vittu-sanaa... Oon kuullu pahempaaki!

Tuo yllä oleva Poison ei siis ole sama Poison kuin minä, sen tosin varmaan huomasitte jo kirjoitustyylistä. Vaihdan nikkiä lähiaikoina ja rekisteröin sen.

• disce_angel

en mä nyt tiijä sen kiroilusta..ainahan se sitä tekee..ja ainaha sitä kuulee joka paikassa..vai mitä?

mut hyvä bändi him on ei siinä mitäään... :D

• His Infernal Majesty

Villen kiroilu,Villen polttaminen,Villen juominen...blaa,blaa,blaa...

• Away

Itse keskityn aivan puhtaasti musiikkiin enkä artistien kiroiluun/elämäntapoihin.

• him honey...

Siis Mun mielestä Ville on sairaan ihana!!! siis vaikka se tekis mitä tahansa tyhmää!!!!
      sen ääni on ihana olemus sexy ja mun mielestä se kuulostaa kirollessaankin tosi hyvältä!!! ja väitätkö että ikä parantaa kiroilun!!! voi se olla vaikka 50 mut silti se kiroilee!!!!

• lilylazer

"Siis vaikka se tekis mitä tahansa tyhmää!!!!"

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe