Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ville Valon kiroilu...

limsa

Katoin vähän aikaa sitten sen HIMmee ohjelman joka tuli kakkoselta. ville kiroili aika paljon. kuulosti tosi rumalta!! "mun mielest ne voi painuu vittuun..." "ei nyt voi näinkään sanoo, et jee, vittu me ollaa hyvii." "toivottavasti jätkät ei oo niin vittuuntuneita, et ne on vaihtanu lukot..." vittu vittu koko ajan...ja se on jo koht kolkyt.

mun mielestä ville on kyl ihana

18

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiM-FanI

      Oon HIM-fani mut silti Se ei kyll kuulosta hienolt,hyvält ku kokoajan vittu ,vittu tätä vittu tota...Jne... Rauhotas ny ville sitä kiroiluus... ;)

    • lilylazer

      Harastavat tuota kyllä aika monet muutkin artistit, ennemmänkin kun Ville.

      • lilylazer

        [En vaan osaa]


    • kalle valo

      Sinäkin olet rokkari nyt kun olet vannoutunut HIM fani. Ihme ettet ole rokkipiireissä kulkiessasi huomannut, että siellä on tapana puhua suoraan ja "äijämeiningillä" johon sanoman perillemenon takeeksi usein liitetään kirosanoja. Ville ei ihmisenä ole kaikesta huolimatta kovinkaan kaukana esim. kotiteollisuuden Hynysestä, vaikka osa HIM faneista onkin herkkänahkaisia teiniprinsessoja. Pitäisikö villen siistiä kieltään sinun takiasi? Jos haluat asiaan vaikuttaa, jätä fanitus äläkä osta seuraavaa HIM levyä, rahapula voisi saada villen lopettamaan tupakoinninkin. Miksi te ette keskity musiikkiin? Jutun aiheet liikkuvat tälläkin palstalla samalla tasolla kuin antti tuisku keskustelussa. Mitä tämä kertoo HIM faneista? Ostatko sinä musiikkia artistin ulkonäön ja haastattelujen perusteella vai siksi että musiikki kuulostaa hyvälle?

      • Poison

        Tämä palsta tosin ei ole paras mahdollinen paikka "mitä tämä nyt kertoo HIM-faneista"-arviointiin. Suomi24 palstojen tasot ovat muutenkin enimmäkseen hieman... "mielenkiintoisia".

        Jos HIMistä tykkäät keskustella niin jokin iso kansainvälinen HIM-foorumi tyyliin HIMclub on siihen paras. :)


    • arvaus

      asia on nyt sillä lailla, että tuon kiroilun tarkoitus on edistää levymyyntiä. Ville on selvittänyt faniensa käyttäytymistä ja huomannut, että suurin osa faneista on kiroilevia pikkutyttöjä. Kaikkihan tietävät, että yläasteen ja amiksen teinitypyjen puheessa joka toisena sanana on tuo vittu. Kyseessä siis on laskelmoitu kikka levymyynnin parantamiseksi, näin ville tulee lähelle fanejaan, kuten kunnon artistin täytyykin. Jos et pidä villen kiroilusta, et ilmeisesti ole uskollinen ihailija. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:
      1. Alotat välittömästi kiroilun ja opettelet pitämään siitä
      2. Lopetat HIM:in diggailemisen, koska et ole haluttua faniainesta

      • HIMFAN

        Aika hyvä puhe. HIM RULEZZ!


    • Linda

      Mulle on ihan sama. Mä kuuntelen vaan musat ja jätän Villen juomiset,kiroilut ja röökin polttamiset omaan arvoonsa.

    • Poison

      Miten Villen kielenkäyttö eroaa muiden suomalaisten vastaavasta? Asiat sanotaan kuten ne on, jos vittu-sana auttaa tunteiden välittämistä toiselle niin mikä ettei? Rock-piireissä ei kauheasti tuota itsesensuuria harrasteta.

      • poisongööli

        enemmänki ärsyttää tuo villen polttaminen :S


    • Poison

      Ei kiroilu ny noi paljon voi teitä ärsyttäää!! Lopettakaa haastattelujen kattominen/kuunteleminen jos se vittu-sana noin paljoo kauhistuttaa! Sitä kuulee koko ajan,joka puolella...!!!

      • Poison

        Ei ville valo oo ainut artisti joka käyttää vittu-sanaa... Oon kuullu pahempaaki!


      • Poison (original)
        Poison kirjoitti:

        Ei ville valo oo ainut artisti joka käyttää vittu-sanaa... Oon kuullu pahempaaki!

        Tuo yllä oleva Poison ei siis ole sama Poison kuin minä, sen tosin varmaan huomasitte jo kirjoitustyylistä. Vaihdan nikkiä lähiaikoina ja rekisteröin sen.


    • disce_angel

      en mä nyt tiijä sen kiroilusta..ainahan se sitä tekee..ja ainaha sitä kuulee joka paikassa..vai mitä?

      mut hyvä bändi him on ei siinä mitäään... :D

      • His Infernal Majesty

        Villen kiroilu,Villen polttaminen,Villen juominen...blaa,blaa,blaa...


    • Away

      Itse keskityn aivan puhtaasti musiikkiin enkä artistien kiroiluun/elämäntapoihin.

    • him honey...

      Siis Mun mielestä Ville on sairaan ihana!!! siis vaikka se tekis mitä tahansa tyhmää!!!!
      sen ääni on ihana olemus sexy ja mun mielestä se kuulostaa kirollessaankin tosi hyvältä!!! ja väitätkö että ikä parantaa kiroilun!!! voi se olla vaikka 50 mut silti se kiroilee!!!!

      • lilylazer

        "Siis vaikka se tekis mitä tahansa tyhmää!!!!"


        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe