mitä ovat lolit

Anonyymi

en tiedä mistä muualta kysyä mutta en tunne huumeslangia ja ystäväni sanoi kokeilleensa ”loleja” niin mitä kyseinen aine on?

19

59119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä ksalolit. Bentsoja ovat.

    • Anonyymi

      Vahva bentso nimeltä Ksalol, ovat ulkomailts tuotuja. Itse otan tota hyvinki usein pienen määrän alkoholin kanssa illanistujaisissa, niin sosiaalisten tilanteiden pelko katoaa kuin tyhjästä.
      Ps. alkoholia ei sit kannata paljoa juoda kyseiseten lääkkeiden kanssa, jos et kuole niin ainaki lähtee muisti. Ei oo kiva ku seuraavana aamuna ei muista mitään edellisillan sekoiluista.

      • Anonyymi

        Mistäköhän tuota sais?


    • Anonyymi

      Lolit kun otat niin alkaa nukuttaaan ja paras uni läääke

    • Anonyymi

      ne on huumeita

    • Anonyymi

      Hyviä on jose ei toleja, nykypäivänä ksalolit on labrassa valmistettu keskieuroopassa ja ovat feikkejä jossa alproa noin 20% ja loput muuta skeidaa

      • Anonyymi

        Oon aikalailla niitä maistellut ja kyllä albratsolaamia ovat olleet niin kuin pitääkin.


      • Anonyymi

        Jep,mm fentanyylia seassa,kaikkea paskaa ihmiset syö🤣🤣


      • Anonyymi

        Jep. Nää on näitä ku menee muutamassa vuodessa ohi.
        Joku antanut hyvän myyntipuheet, mutta pamit, Rivatrillit. Yksinkertaista ja tehokasta, ilman bullshittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep,mm fentanyylia seassa,kaikkea paskaa ihmiset syö🤣🤣

        Niissä mitään fentaa ole. Neljä vuotta jo rätkitty ja tässä chattaan sun kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep,mm fentanyylia seassa,kaikkea paskaa ihmiset syö🤣🤣

        Ai loleisss fentalyynia OH HOH no sithän ne pitäis olla HURRRRJAN ÖÖÖ HYVII Fentahan on keinotekoista morffiinia Heittäkää rännii ni on ku kuningatar heroiini NO EI NY IHAN mut faffaa on monelta ystävältä/ rakkaalta vienyt hengen on ne fentanyylilaastarit OTAKKAA MITÄ OTATTE MUT ÄLKÄÄ LIIKAA KOHTUUS AIN KAIKES JA ITKU PITKÄSTÄ ILOSTA ✌️🙄😂🤭✌️🤘👍


    • Anonyymi

      Serbien valmistamia xanoreita. Yleensä paskahkoja , suosin kotimaisia Xanoreita.

      Useimmiten hyvii alpratsolaaminappuloita mutta jotkut erät mitä tulee laittomasti Belgradista on leissattu esim fentanyylilla. Joten olkaahan varovaisia

      • Anonyymi

        No HITTO mistäs niit Belgradilaissii loleja sais tai miten SANOO LEKURIL vaa et haluun vain ja ainoastaan Belgradiliaisia loleja oho mahtaisko men läpi VOI VOI SENTÄÄN 😂Mut jos tuo fenta-juttu totta niis NI JIPPI JIPPI seka käyttö kunniaan NO EI SAA LEIKKII TURHAA LÄÄKKEIL IHAN TOSI ELEKKÄÄ ELLEI OL PAKKO siit ei hyvää seuraa IKINÄ 🤨😜MUT PAREMPAA UUT VUOT 2024 GAIGIL ❄️✨🙏✨❄️ OLKOO SE PAREMPI JA KELA VOIS PAINUU HEVON KUUSEEN IHME LAKINEEN 😡😤Koska noustaan parrikaadeille ja poksautetaan laitos pois maailman kartalta JA PALJASTETAAN NIIDEN KIEROILU JA EPÄREILUUS /AHDISTELUT/UHKAILUT JNE. Halipatsuippa vaa ha ha haa 🤩😉👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No HITTO mistäs niit Belgradilaissii loleja sais tai miten SANOO LEKURIL vaa et haluun vain ja ainoastaan Belgradiliaisia loleja oho mahtaisko men läpi VOI VOI SENTÄÄN 😂Mut jos tuo fenta-juttu totta niis NI JIPPI JIPPI seka käyttö kunniaan NO EI SAA LEIKKII TURHAA LÄÄKKEIL IHAN TOSI ELEKKÄÄ ELLEI OL PAKKO siit ei hyvää seuraa IKINÄ 🤨😜MUT PAREMPAA UUT VUOT 2024 GAIGIL ❄️✨🙏✨❄️ OLKOO SE PAREMPI JA KELA VOIS PAINUU HEVON KUUSEEN IHME LAKINEEN 😡😤Koska noustaan parrikaadeille ja poksautetaan laitos pois maailman kartalta JA PALJASTETAAN NIIDEN KIEROILU JA EPÄREILUUS /AHDISTELUT/UHKAILUT JNE. Halipatsuippa vaa ha ha haa 🤩😉👍

        Lmfaooo tääl näytetään mitä lolit tekee


    • Anonyymi

      Suosittelen että et ainakaan itse kokeile niitä! Et jää mistään paitsi

    • Anonyymi

      vahva bentso. vie muistin varsinkin alkon kanssa ja pistää tekemään hassuja asioita

      on myös helppo krapulan varjolla ottaa lisää ja juoda muutama tasottava päälle -> käyttö voi jatkua päiviä ylimäärästä. hurjimmat tarinat sisältää toisesta kaupungista heräilyä ja (melkeen) mitään ei muista!

      ei kannata syödä "loleja"

    • Anonyymi

      Paljonko on loleista yliannostus

    • Anonyymi

      Ksalol. Tuo ihme lääke mitä saa 15 napin lätkässä. Erittäin hyvä lääke. Ja vielä vie ahdistuksen pois oikeasti. Lisäksi illalla otettuna antaa unta hyvin. Jokaisella on omanlaisensa bentso tole
      Kyllähän niihin nopeasti jää myös koukkuun, vaikkei söisi kuin sen yhden per päivä.
      Itse otan aamulla ja päivällä.
      Kannattaa vaan olla perillä että mitä erää on ja niinpoispäin.
      Joskus kantautui tännekin niitä ei niin kivoja loleja.
      Hyvä lääke sellaiselle joka tarvitsee NS rauhoittavaa.

    • Anonyymi

      Vanhoja ovat. Pois muodista. Nyt on in prässätyt fluertsepamit ja muut testerit joita myydään Alptrazolina.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe