Hei olen 17v tyttö. Minulle on diagnosoitu laihuushäiriö, mutta koen itseni läskiksi. Olen 163cm ja painan 43kg. Olenko läski?
Olenko läski?
16
101
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan ei erehdy kommentoimaan kysymykseesi.
Syömishäiriöisen paino- ja lihavuus/laihuuskyselyihin ei pidä mennä mukaan. Mitään muuta laihuushäiriöstä kärsivä ei halua kuulla kuin kauhistelua painostaaan, se tuottaa heille suunnatonta mielihyvää ja triggeröi sairautta.
Itse en halua olla mukana sairaassa maailmassasi ja toivon etteivät muutkaan sinua kannusta. - Anonyymi
prololoo sanosin. "tyttö" otti hiljattain vastaan lastensa perheet isänä ja isoisänä, isänpäivänä.
-notta sellanen "tyttö". - Anonyymi
Aloitus on varmasti provo, johon vastaukseksi sopii, että olet harvinaisen läski.
- Anonyymi
Sä olet kauhean laiha. Tuo ei ole normaalipaino ollenkaan, olet alipainoinen.
- Anonyymi
kysyjä haluaa kuulla olevansa läski koska pitää alipainosta huolimatta itseää läskinä.Hän ei hyväksy sitä että häntä sanotaan alipainoiseksi.
- Anonyymi
hese
- Anonyymi
Anorektikko haluaa kuulla että on läski jotta saa syyn vielä laihduttaa entisestään.
- Anonyymi
Mulla on melkeen samat mitat (165/43) ja mulle on sanottu lääkäris et mul ei oo anoreksiaa ku en oo tarpeeks laiha... kaikki muut kriteerit mulla täyttyy
- Anonyymi
Siis oikeesti.Pitäiskö sun painaa vielä vähemmän että lääkäri vois todeta anoreksian.
- Anonyymi
sun painoindeksi on 15,8 eli oot alipainoinen.Sun normaalin alapainon raja on 50 kg.Onko se lääkäri ollut sokea vai laskutaidoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun painoindeksi on 15,8 eli oot alipainoinen.Sun normaalin alapainon raja on 50 kg.Onko se lääkäri ollut sokea vai laskutaidoton.
Luultavasti molemmat. Tuolloin olin kuitenkin vielä noin 45kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikeesti.Pitäiskö sun painaa vielä vähemmän että lääkäri vois todeta anoreksian.
Pitää
- Anonyymi
Hoikka olet
- Anonyymi
Et ole läski. Ja vaikka olisitkin lihava niin voisit opetella hyväksymään kehosi. Olet jo liian vanha vihaamaan kehoasi, parhaat vuotesi menevät hukkaan tuolla asenteella.
Opettele myötätuntoa itseäsi kohtaan, ei tarvitse olla täydellinen eikä näyttää täydelliseltä, tärkeämpää on sisäinen rauha ja että voit hyvin kehossasi.
Voit tehdä vaikka mindfullness tai rentoutumisharjoituksia jotta voisit hyväksyä kehosi syvemmin mutta realistinen & hyväksyvä asenne kehoasi kohtaan on muita harjoituksia tärkeämpi. Kunhan voit tunnetasolla hyvin niin se on ulkonäköseikkoja tärkeämpää - Anonyymi
onko laihuushäiriö ja anoreksia sama
- Anonyymi
Jännä juttu että mulla meni pari sekuntia kun googletin laihuushäiriön eli anoreksian.Eikö ihmiset osaa olla oma-aloitteellisa ja käyttää googlea vuonna 2021.Tiedon hakuun meni todellakin alle 5 sekunttia.Mutta minä hain sinulle tiedon.Laihuushäiriö on sama kuin anoreksia.Tieto sanotaan jo googlehaun ekassa linkissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569