Olenko läski?

Anonyymi

Hei olen 17v tyttö. Minulle on diagnosoitu laihuushäiriö, mutta koen itseni läskiksi. Olen 163cm ja painan 43kg. Olenko läski?

16

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan ei erehdy kommentoimaan kysymykseesi.
      Syömishäiriöisen paino- ja lihavuus/laihuuskyselyihin ei pidä mennä mukaan. Mitään muuta laihuushäiriöstä kärsivä ei halua kuulla kuin kauhistelua painostaaan, se tuottaa heille suunnatonta mielihyvää ja triggeröi sairautta.
      Itse en halua olla mukana sairaassa maailmassasi ja toivon etteivät muutkaan sinua kannusta.

    • Anonyymi

      prololoo sanosin. "tyttö" otti hiljattain vastaan lastensa perheet isänä ja isoisänä, isänpäivänä.
      -notta sellanen "tyttö".

    • Anonyymi

      Aloitus on varmasti provo, johon vastaukseksi sopii, että olet harvinaisen läski.

    • Anonyymi

      Sä olet kauhean laiha. Tuo ei ole normaalipaino ollenkaan, olet alipainoinen.

    • Anonyymi

      kysyjä haluaa kuulla olevansa läski koska pitää alipainosta huolimatta itseää läskinä.Hän ei hyväksy sitä että häntä sanotaan alipainoiseksi.

    • Anonyymi

      hese

    • Anonyymi

      Anorektikko haluaa kuulla että on läski jotta saa syyn vielä laihduttaa entisestään.

    • Anonyymi

      Mulla on melkeen samat mitat (165/43) ja mulle on sanottu lääkäris et mul ei oo anoreksiaa ku en oo tarpeeks laiha... kaikki muut kriteerit mulla täyttyy

      • Anonyymi

        Siis oikeesti.Pitäiskö sun painaa vielä vähemmän että lääkäri vois todeta anoreksian.


      • Anonyymi

        sun painoindeksi on 15,8 eli oot alipainoinen.Sun normaalin alapainon raja on 50 kg.Onko se lääkäri ollut sokea vai laskutaidoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sun painoindeksi on 15,8 eli oot alipainoinen.Sun normaalin alapainon raja on 50 kg.Onko se lääkäri ollut sokea vai laskutaidoton.

        Luultavasti molemmat. Tuolloin olin kuitenkin vielä noin 45kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti.Pitäiskö sun painaa vielä vähemmän että lääkäri vois todeta anoreksian.

        Pitää


    • Anonyymi

      Hoikka olet

    • Anonyymi

      Et ole läski. Ja vaikka olisitkin lihava niin voisit opetella hyväksymään kehosi. Olet jo liian vanha vihaamaan kehoasi, parhaat vuotesi menevät hukkaan tuolla asenteella.

      Opettele myötätuntoa itseäsi kohtaan, ei tarvitse olla täydellinen eikä näyttää täydelliseltä, tärkeämpää on sisäinen rauha ja että voit hyvin kehossasi.

      Voit tehdä vaikka mindfullness tai rentoutumisharjoituksia jotta voisit hyväksyä kehosi syvemmin mutta realistinen & hyväksyvä asenne kehoasi kohtaan on muita harjoituksia tärkeämpi. Kunhan voit tunnetasolla hyvin niin se on ulkonäköseikkoja tärkeämpää

    • Anonyymi

      onko laihuushäiriö ja anoreksia sama

      • Anonyymi

        Jännä juttu että mulla meni pari sekuntia kun googletin laihuushäiriön eli anoreksian.Eikö ihmiset osaa olla oma-aloitteellisa ja käyttää googlea vuonna 2021.Tiedon hakuun meni todellakin alle 5 sekunttia.Mutta minä hain sinulle tiedon.Laihuushäiriö on sama kuin anoreksia.Tieto sanotaan jo googlehaun ekassa linkissä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe