sovitteko yhteen kaivattusi kanssa?

Anonyymi

11

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopeutuva Rauhanrakentaja

• Anonyymi

Minä sain saman.

• Anonyymi

Olen antelias naiselle.

• Anonyymi

Minä: Luova Individualisti

yksilöllinen * syvällinen * tunnerikas * intuitiivinen * ainutlaatuinen * ilmaisuvoimainen * vahva * herkkä * itseään ilmaiseva * syvällinen * aito * intensiivinen * oivaltava * pohdiskeleva * romantikko * intohimoinen * esteetikko * taiteellinen * omintakeinen * dramaattinen * vetäytyvä * tunteellinen *

Parhaimmillaan: luova, syvällinen ja ilmaisuvoimainen

Huonoimmillaan: loukkaantuva, oikutteleva, ylitunteellinen

• Anonyymi

Uskon rakkauteen. Jos hän haluaa minusta ikioman miehen, niin sovimme kyllä yhteenkin. Millään muulla ei ole väliä, kuin että kumpikin uskoo rakkauteen ja rakastaa toinen toistaan.

• Anonyymi

En allekirj. Tuota. Olen ylempi kirjoittaja joka sai tulokseksi ”uskollinen kyseenalaistaja”

Siitä sanottu asia pitää muhun paikkansa

” Minua kannustaa se, että voin luottaa ihmisiin ja asioihin ympärilläni. Minulle on tärkeää varmistua asioista ja saatan joskus olla epäilevä uusien asioiden suhteen. Luottamus on minulle erityisen tärkeä arvo."

Ja se on valitettava tosiasia että vaikka kuinka olisi molemminpuolista rakkautta mutta jos toinen on epäluotettava niin ei se parisuhde onnistu eikä saa tulta alleen, koska mulle luottamus on erittäin tärkeä asia jota ilman en koe oloani turvalliseksi ja rennoksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En allekirj. Tuota. Olen ylempi kirjoittaja joka sai tulokseksi ”uskollinen kyseenalaistaja”

Siitä sanottu asia pitää muhun paikkansa

” Minua kannustaa se, että voin luottaa ihmisiin ja asioihin ympärilläni. Minulle on tärkeää varmistua asioista ja saatan joskus olla epäilevä uusien asioiden suhteen. Luottamus on minulle erityisen tärkeä arvo."

Ja se on valitettava tosiasia että vaikka kuinka olisi molemminpuolista rakkautta mutta jos toinen on epäluotettava niin ei se parisuhde onnistu eikä saa tulta alleen, koska mulle luottamus on erittäin tärkeä asia jota ilman en koe oloani turvalliseksi ja rennoksi

Epäluotettavuus on rakkaudettomuutta. Samoin petollisuus, vihamielisyys jne. Ei rakkaus ole hedelmätöntä. Se kuka sanoo rakastavansa mutta pettää, ei rakasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäluotettavuus on rakkaudettomuutta. Samoin petollisuus, vihamielisyys jne. Ei rakkaus ole hedelmätöntä. Se kuka sanoo rakastavansa mutta pettää, ei rakasta.

Luottamus on muutakin
        Mielestäni kuin seksiin liittyvää. Se on sitä että puhuu kaikessa totta ja ei käytä toista hyväkseen.

Itse en pysty tunteen oloani rennoksi jos havaitsen epärehellisyyttä. Tunnen heti et tää on epäaitoo eikä tällä oo tulevaisuutta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2412
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1576
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1355
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1339
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1237
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      152
      1111
    7. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      140
      1072
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      88
      1039
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1028
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      74
      997
    Aihe