Millaisella autolla kaivattusi ajaisi

Anonyymi

jos sinä saisit päättää?

82

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun ajaisi vihreällä verhouksella varustetulla metallinhohto Enyaqilla.

      • Anonyymi

        Onpas nätti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas nätti!

        Mene kauppaan ja osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kauppaan ja osta.

        Ostin jo paremman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin jo paremman

        Ei ole parempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kauppaan ja osta.

        Ei ole varaa. Ja minne mä sillä ajaisin. Sähköauto muutenkaan landella ole hyvä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sellaisella mistä itse tykkää

    • Anonyymi

      Ferrari Daytonalla kesäisin. Talvella... Noh.

    • Anonyymi

      Joku sähkökäyttöinen kauppakassi tai Jopo.

      • Anonyymi

        Nämä kelpaisi mulle, tuskin kaivatulleni. sivukommentti.


    • Anonyymi

      Varmaan tarvii vaan pyörätuolia tai rollaattoria.

    • Anonyymi

      Silver star värisellä ooppelilla.

    • Anonyymi

      Mitä väliä?

      Mulla ei oo autoa ja tein päätöksen koska auton omistaminen ja sillä ajaminen maksaa että en avoeron jälkeen hommaa omaa autoa vaikka ajokortti onkin. Säästän jos mies tehnyt samat päätökset niin sovitaan enemmän kuin hyvin yhteen sillä silloin ollaan rahasta samoilla linjoilla. Ei sekään este oo että auto on mutta onhan se nyt törkee rahanreikä!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Keskimäärin vastaajat arvioivat autonsa käyttökustannuksiksi 318 euroa kuukaudessa.”

        3816 euroa vuodessa..

        Kyllähän se aika ison loven mun säästötilin säästö nopeuteen tekisi jos päälle kolmesataa menis kuussa auton käyttöön. Nyt säästän asuntoon vuodessa ainakin tuon 3816 euroo.

        Säästä mielummin ja osta asunto fiksua.


    • Anonyymi

      Semmoisella jonka navigaattori on sekaisin ja johtaisi hänet (n) minun (m) luokseni.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu ☺️


    • Anonyymi

      Chevrolet Orlando, niin ainakin kaikki mahtuisi kyytiin.

    • Anonyymi

      Hybridi tai Tesla

    • Anonyymi

      Sellaisella, josta hän itse tykkää. Minun takiani ei tarvitse autoa olla.

    • Anonyymi

      En päättäsi toisen omista asioista. Jos meillä olisi yksi auto, niin vois tulla mielenkiitoinen keskustelu siitä mikä se olisi. Molemmilla on jo samantyyliset autot, eri merkkiä tietysti. Vois ajatella että jos kaksi autoa muuttuisi yhdeksi, se voisi olla hieman nykyaikaisempi, esimerkiksi hybridi. Tiedän että minulla on kalliimpi autpmaku kuin hänellä. Kesäautoksi joku vanha jenkki olis hommattava.

      • Anonyymi

        Hyvä ettei tunneta.


    • Anonyymi

      Musta Skoda Octavia.

    • Anonyymi

      Dodge Challenger SRT Hellcatillä

    • Anonyymi

      Miksi mä päättäisin millaisella autolla joku muu ajaa? Järjetöntä.

    • Anonyymi

      Audi A 3 😉 ajelisi hän 👩‍🦲

    • Anonyymi

      Toyota Yaris :D

      • Anonyymi

        Mun unelma auto :D punainen Yaris vauuuuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun unelma auto :D punainen Yaris vauuuuu...

        Osta multa Yarikseen haineväantenni! Harmaa väriltään ja antenni on uusi! :D


    • Anonyymi

      4 pyörää, moottori ja mitä niitä nyt on. Ei väliä kunhan on turvallinen ja tuo hänet ehjänä takaisin luokseni.

    • Anonyymi

      Sellaisella, jonka päällä vilkkuisi valokyltti, jossa on hänen nimensä. Niin tajuaisin, jos hän on lähellä.

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Leveä kuljetus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leveä kuljetus?

        No ei. Etunimi riittäisi.


    • Anonyymi

      Minusta olisi ihan sama, vaikka mieluummin pyöräilisi matkat ja olisi ilman autoa. Olipa todella omituinen kysymys.
      Miksi minulle edes merkitsisisi se yhtään millä autolla joku muu ajelisi. Tärkeintä minulle on se, millä minä pääsen liikkumaan ja tähän riittää hyvät joukkoliikenneyhteydet tai joku vieläkin ekologisempi vaihtoehto. :)

    • Anonyymi

      Dandemilla lumituiskulla :D

    • Anonyymi

      Hän voi ajaa millä tykkää. Hän taitaa tykätä isoista autoista ja mä taas pienistä. Nyt haaveissa sellainen pieni fiat, jonka näin eilen. Varmaan nelipaikkainen. Superihana menopeli.

      • Anonyymi

        Isoegoset tykkää isoista autoista. Kokoluokkaa rekat on jo tosi-isoegonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isoegoset tykkää isoista autoista. Kokoluokkaa rekat on jo tosi-isoegonen.

        Eikö se iso koko olekaan jonkin jatke?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se iso koko olekaan jonkin jatke?

        En mä tiedä siitä mitään. En tarvii jatkeita niin ajan pienellä autolla.


    • Anonyymi

      Kysymyksestä saa kuvan ihmisitä, joita minä en ainakaan arvosta. Maailmankuva täytyy tällaisilla ihmisillä olla todella omituinen. Tällaiset ihmiset eivät merkitse minulle puupennin vertaa. Minulle merkitsee eniten se henkinen rikkaus, ihmisen sielu ja sen kauneus.
      Minulla olisi itselläkin varaa vaikka miten hienoihin kaaroihin, mutta nauran ihmisille, jotka ihannoi niitä. :DD

      • Anonyymi

        Köyhän puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhän puhetta.

        Köyhän puhetta todellakin. Kukaan muu ei miettisi tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhän puhetta todellakin. Kukaan muu ei miettisi tuollaisia.

        Niin onkin..


      • Anonyymi

        Jos et olisi niin täynnä itseäsi ja kuvitelmaa omasta henkisestä ylivertaisuudestasi, niin saattaisin ymmärtää että tässä puhutaan vaan autosta ei jumalista. (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et olisi niin täynnä itseäsi ja kuvitelmaa omasta henkisestä ylivertaisuudestasi, niin saattaisin ymmärtää että tässä puhutaan vaan autosta ei jumalista. (sivusta)

        Pim pom...


    • Anonyymi

      Ei väliä kunhan vieressä olisi vakipaikka mulle. Pelkääjän paikka.

      • Anonyymi

        Olis se hyvä jos molemmat voi ajaa vuorotellen, saa molemmat pelätä tasapuolisesti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis se hyvä jos molemmat voi ajaa vuorotellen, saa molemmat pelätä tasapuolisesti :D

        No jos uskallat niin sopii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos uskallat niin sopii :D

        Ajattelen et uskallan enemmän kuin sinä. Luulen et mulla on sellainen laite, minkä kyytiin et uskalla tulla. Harvempi uskaltaa, toivottavasti olet se poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et uskallan enemmän kuin sinä. Luulen et mulla on sellainen laite, minkä kyytiin et uskalla tulla. Harvempi uskaltaa, toivottavasti olet se poikkeus.

        Mä taas ajattelisin toisin päin, jos hän olisit. Hänen kyytiin uskaltaisin millä laitteella vaan, mutta mun kyyti voi olla epävarmempaa... hetkinen siis mäkö väistän eikä toi... ai missä punainen, mikä, pipoko.. :)


    • Anonyymi

      Jos rakentaa itse kaivatulle romusta toimivan auton. Olisko se suurin rakkauden osoitus mitä olet saanut?

      • Anonyymi

        Oli se. Autokauppias taisi rakastaa mua😉 Autohuutokaupasta ostin ja vuosia ajoin vaikka oli selvästi romusta koottu. Mainio auto, maksoi 300e...


    • Anonyymi

      Talviauto olis VW Touran ja kesäauto VW Transporter T1❤️

      • Anonyymi

        Ikinä kuullukkaa tollasesta Volkkarista. TouTouRanRan.. :D
        Transporter vähä tutumpi. kaikkee sitä saa kuulla.


    • Anonyymi

      En ole ikinä päättänyt kenenkään autovalinnoista ja mistään muustakaan jotka eivät minulle kuulu. Itseasiassa koko kysymyksyn lähtökohta on vähintäänkin outo.

    • Anonyymi

      Joko taas.

    • Anonyymi

      Pidän todella pienistä autoista ja sitten massiivisista autoista. Voin istua aivan hyvin "Mr. Bean-autossa" kuin Range Roverissa. Pidän myös jeepeistä. Pidän myös miehistä, joille ei tuota tuskaa olla jossain vaiheessa elämää autoton ja käyttää julkisia kulkuneuvoja tai toisaalta jossain toisessa elämänvaiheessa omistaa monta jeeppiä samaan aikaan.

    • Anonyymi

      Minun autolla.

      • Anonyymi

        Millainen auto sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen auto sinulla on?

        Ford Mondeo farmari, tummennetut mafialasit takana. Kukaan ei sinne näe vaikka mikä sessio olisi käynnissä. Seksikäs auto ja siihen tarkoitukseen. Näppärä muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ford Mondeo farmari, tummennetut mafialasit takana. Kukaan ei sinne näe vaikka mikä sessio olisi käynnissä. Seksikäs auto ja siihen tarkoitukseen. Näppärä muutenkin.

        No jaa, kyllä tilavampiakin autoja löytyy. Näyttää ihan tavalliselta farmarilta tuo.


    • Anonyymi

      Range Rover Evogue.

    • Anonyymi

      Ihan sillä samalla saabilla kuin aina ennenkin. Paras auto. Ottaisin itsekin jos voisin. Sopii hänelle.

      • Anonyymi

        Pointsit autovalinnasta. 👍


    • Anonyymi

      Toyota yaris 2020 GR

    • Anonyymi

      Naiselle: Mercedes-Benz A 35 AMG

    • Anonyymi

      Saa päättää itse millä ajaa.

    • Anonyymi

      Hänelle naiselle sopisi muodokas ja kovakattoinen pikkusportti, kuten Mazda MX-5 RF. Ja keltaisena, tottakai. Hänet pitää huomata😉...

      • Anonyymi

        Ihan sama millä, mutta missä mennään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama millä, mutta missä mennään ?

        Radalla tai nelostiellä. Kohti pohjoista tai etelää. Voisin loikata hänen kyytiin vaikka täältä pohjoiselta rannikolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama millä, mutta missä mennään ?

        Toki jos Mazda kuulostaa kurjalta, aina voi valita Avensiksen. Dieselillä ja perustason varustelulla, tottakai.


    • Anonyymi

      Polkuautolla!

      • Anonyymi

        Sä sit ratsasta keinuhevosella.


    • Anonyymi

      Alfat ajaa Alfa Romeolla.

    • Anonyymi

      Datsun 100a

    • Anonyymi

      Italialaisella hän, nainen ajaisi.
      Itse luultavasti Saksalaisella.
      "Hail Cesar"!

    • Anonyymi

      Coccomobiililla

    • Anonyymi

      Pompannappi on aika söpö.

    • Anonyymi

      Uudella matkailuautolla. Karattaisiin maailmalle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe