https://www.verkkokauppa.com/fi/product/74115/mvvts/Opticam-i8-valvontakamera-sisakayttoon?list=OZCYkRq5dqwirr1O5sy6zi112O5kUaOqQ9xy5tQZsitvFJqB3G05nXgwihdP55qaW2qC5DJqBRNJC071HiVl7Wi3IQai3IIg5kTDHqM0vH54ORaNxG035y3F2hE7fEhpc9IhpuJ2ii5Iviihe5U
haluaa semmosen missä ei tule liittymismaksu dna/elu/tellu
voisko joku opastaa onko toi ok=?
eka valvontakamera kotiin
9
223
Vastaukset
- Anonyymi
laita Xiaomi Yi 1080p Dome
mbitin perusteella toi opticam on peestä - Anonyymi
Sisätiloihin riittää mainiosti 1080P 2MP kamera ja 2,4GHz verkkoon paremman kantaman takia. Olen useampia tilannut ulkom. verkkokaupoista sekä ulko- että sisäkäyttöön PTZ-toiminnolla ja All human toiminolla. Ulkokäyttöön on myös hyvä olla sellainen misssä LED-valot syttyvät liikkeestä tai voidaan sytyttää esim. kännykästä etänä. Pimeänäön kantamaa kamerassa voidaan parantaa huomattavasti kun hommaa erillisen IR-valonheittimen.
- Anonyymi
Teepä kierros netissä etsien infoa noiden härpäkkeiden tietoturvasta, ovat meinana helposti hakkeroitavissa ja sitten "turvakamerasi" riskeeraavat vakoilla kotiasi ja toimiasi ... puhumattakaan kiinalaisten raudoista jo itsessään.
- Anonyymi
Höpö, höpö täytyy tietää mitä tekee, ei ole juuri olemassa elektronista härpäkettä jossa ei olisi kiinalaista rautaa. Itse koonnut kamerani kameramodulista lähtien.
- Anonyymi
https://www.facebook.com/groups/748857682365658/
Olen aloittanu veispuukkiin aiheeseen liittyvän ryhmän, voisi olla ihan mielenkiintoinen. Itsekkin olen alkanut taas suunnitella että mitähän kamera systeemiä alkaisi viritellä. - Anonyymi
Ostakaa lähettävä riistakamera. Maksaa jotain 150€(kotiin riittää mahdollisimman halpa) ja siihen Telian Prepain.
T: Metsästäjä1.
Itse vartioin omaisuuttani ja perheenjäseniä tuliasein, koska suvakkien aiheuttama infaasio on päällä. - Anonyymi
Ostin 2G-riistakameran. Lähetti sähköpostiin kuvatiedostot, joiden koko oli noin 40k.
Vaihdoin 3G-mallin, kun liikkeestä sanoivat, että lähettää pakkaamatonta kuvaa. Ei lähetä, kuvatiedoston koko on max 150k. Mitä se auttaa, että muistikortilla kuvat ovat monen megan kokoisia, jos voro vie kameran kortteineen?
Infrapunasalamalla otettujen kuvien valotusaika on niin pitkä, että liike-epäterävyyttä tulee jonkin verran. Pakattu kuva ja liike-epäterävyys vaikeuttavat voron tunnistamista, ei tahdo niistä koekuvista edes itseään tunnistaa.
En tiedä, kuinka nopesti saa kuvan lähetyksen valmiiksi, ehtiikö voro estää kuvan lähtemisen vaj ei.
Olisi tarpeen saada puhelin hälyttämään, kun vastaanottaa kameralta tulevan kuvan. En vain tiedä, miten tämä onnistuisi.
Etuna tietysti se, että toimii ilman wifiä, mutta muuten ei riistakamera kovin hyvin valvontakäyttöön sovi. - Anonyymi
Tämä parempi: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/74115 kuin avauksessa kerrottu. Kamera osaa tunnistaa kuvasta pelkästään ihmiset, eli mikäli ominaisuus on kytketty päälle, kameraa voidaan käyttää tietokoneella, kamera saadaan lähettämään kuvia sähköpostiin, on myös Dual Band Wifi.
- Anonyymi
Niin on tämäkin: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/74115/SELKOKILINEN_SEURANTA_MAINOS_SIVULLA_S24_TOIMITTANUT_KARI1234 Kamera osaa tunnistaa kuvasta pelkästään ihmiset, eli mikäli ominaisuus on kytketty päälle, kameraa voidaan käyttää tietokoneella, kamera saadaan lähettämään kuvia sähköpostiin, on myös Dual Band Wifi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538403- 664674
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404353Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353493Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383368- 483133
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422871- 492634