Niin se vaan muuttaa näyttävääkin naista; maha pömpöttää, päällä virttynyt kukkapaita ja tukka hapsottaa. Kannattaako niitä lapsia tehdä?
Kotiäitiys
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen lapsentekoon jumala loi naisen, sanoopa feministit mitä tahansa.
- Anonyymi
Niin tekee. Aina ovat niin väsyneitä ja maansa myyneitä, kokoajan kaivataan omaa aikaa. Ihme ruikutusta.
Ei ne lapset sitä onnee ja iloo tuo, päinvastoin.
Myös suurin osa pariskunnista eroaa ennen pitkää ja siitä lapset oireilee tavalla, tai toisella.
Mutta kun halutaan se kiiltokuva vaikutelma kaikille. Glamour on siitä kaukana todellisuudessa.
On mukavaa olla lapseton.
On kaikki vapaa-aika rajattomasti aikaa vain itselle ja kumppanille.
Saa mennä ja tulla miten haluaa.
Jaksaa pitää itsestä huolta, kehon ja mielen virkeenä.
Viikonloppuisin saa joko yksin, tai kumppanin kanssa maata sängyssä vaikka kokopäivän, jos siltä tuntuu.
Enemmän rahaa.
Ei tarvitse ruokia laitella kokoaikaa, voi syödä ravintoloissa jatkuvasti.
Koti pysyy siistinä.
Lista on loputon.....
Eikä sitä kannata tuudittautua siihen, että ne lapset käy katsomassa ja pitää huolta, vaikka kuinka olet vanha ja sairas.
Eräs vanhus lähes 10 lasta, on tosi yksinäinen.
Joo ja vielä, ei tarvitse vanhuutta käyttää siihen, että hoidat ja hyysäät kokoajan lapsenlapsia ja aikuisia lapsia palvelet tämän tästä. - Anonyymi
Itsekkäitä ovat,, luullaan että kaikki asiat pyörii heidän navan ympärillä...... Kavereita nähdään vaan, mite ittee huvittaa, muitten pitää nähdä ku he haluaa,,,, koska eihä muilla oo koskaa mitään??Enemmän lapsettomilla on harrastuksia ja menoja, ku kotiäideillä. Kaikki tietämät on aina kotona 24/7
- Anonyymi
Oletko omasta mielestäsi täydellinen kun arvostelet muiden ihmisten ulkonäköä?
Katso peiliin, saatat pettyä.- Anonyymi
Enpä olisi uskonnut kuinka komea olen, kun katsoin peiliin oikein ilahduin siitä.
- Anonyymi
Oon täydellinen!
- Anonyymi
Lapsia tehdä kannattaa
muuten ei jaksa elää- Anonyymi
Ikävää, jos elämänhalu on lapsista kiinni
Ja koko elämän tarkotus
Surkeeta, todella surkeeta
- Anonyymi
Kamelinvarpaan pullistamat, pari numeroa liian pienet legginssit, lyhyt tunika, lippalakki ja crocksit. Siinä Kainuulaisen nykynaisen pukeutumisen malli!
- Anonyymi
Ei nättien ja hyväkroppaisten naisten tarvii tindereissä roikkua ja etsiä seuraa he saavat sitä ihan muualtakin. Tindereihin jää sitten nämä hieman pulskemmat ja vähempi sievät neitoset.
- Anonyymi
Erään sanonnan mukaan naisten iällä ja näöllä ei ole väliä kunhan on hyvännäköinen ja omaa hyvät vitut. Ja antaa perspillua monessa asennossa. Kyllä se toimii Kajaanissakin jopa ns. nättien ja hyväkroppaisten osalta, hahah.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592