Ei vaalivilppiä, hyvä asia meille perussuomalaisille

Anonyymi

Brennan-keskuksen keräämien tutkimusten mukaan Yhdysvaltain vaaleissa ei ole vuosikymmeniin ollut laajamittaista vaalivilppiä. Ääntenlaskennasta vastaavien viranomaisten mukaan vilppiä ei ole havaittu tälläkään kertaa.
Oikeusistuimet ovat jo hylänneet kanteita Georgiassa ja Michiganissa. Yhdysvaltalaismedian haastattelemat lakiasiantuntijat eivät usko, että muillakaan kanteilla olisi mahdollisuuksia menestyä.

Tämä on meille perussuomalaisille hyvä, koska voimme nyt rauhassa keskittyä kotimaan politiikkaan.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että muka persut olisivat tyytyväisiä, kun vaalivilppiä ei ole osoitettu, hahahaha sanon minä!

• Anonyymi

Ei sillä oikeastaan ole väliä. Kummastakaan ei tule Suomen presidenttiä tai mitään Suomelle. Teille globalisteille se on varmasti tärkempää koska olette maanpettureita ja pidätte Amerikan presidenttiä Suomen presidenttinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä oikeastaan ole väliä. Kummastakaan ei tule Suomen presidenttiä tai mitään Suomelle. Teille globalisteille se on varmasti tärkempää koska olette maanpettureita ja pidätte Amerikan presidenttiä Suomen presidenttinä

Uskomaton heitto, vain persu pystyy väittämään tuollaista skeidaa.

Tokihan sillä on merkitystä, kuka on USA:n presidentti. Maa on yksi Suomen tärkeimmistä kauppakumppaneista.
        Persutko luulee, että myymällä toisillemme, Suomi ei tarvitse muita maita. Jos samanlainen arvaamaton presidentti jatkaisi, iskisi tämä nepotisti 25% tullit kaikille tuotteille.

• Anonyymi

Heh joo se on tuo aktiivipersu ihan sekaisin. Omasta mielestään se on aina voittaja, oli asia sitten miten päin tahansa..
        Olisiko samaa "tautia" kuin Trumpilla????

• Anonyymi

Muka persu ei kestä totuutta itsestään palstalla, vaan poistattaa komentit. Surullista toimintaa.

• Anonyymi

Sehän on tuo aktiivipersu toisinaan itsekkin valvojana. Silloin tyrkkää aina bannit persukriittisille. Alhaista toimintaa.

• Vai niin onhan todistettu että rumppi osti 2016 vaaleissa
      10n clintonin valitsija miestä itselleen!

Tulet sitten baasaan tänne jostain Prennan keskuksesta?

(Lähe ny oikeesti vetään täältä)!

• Anonyymi

Trumpettipersuja eivät koske samat säännöt kuin tavan ihmisiä. He ovat taivasten valtakunnasta valtakirjansa saaneet....

Tältä se näyttää ulkopuolisen tarkkailijan silmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe