Neljä Jaanaa ystävinä

Anonyymi

Muistatko tämän?

Pieni laulu ihmisestä

Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmiselle,
ollakseen itse ihminen.

Lämpimin peitto on toisen iho,
toisen ilo on parasta ruokaa.

Emme ole tähtiä, taivaan lintuja,
olemme ihmisiä, osa pitkää haavaa.

Ihminen tarvitsee ihmistä.

Ihminen ilman ihmistä
on vähemmän ihminen ihmisille,
vähemmän kuin ihminen voi olla.

Ihminen tarvitsee ihmistä.

❤❤❤❤❤

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana❤

      • Anonyymi

        Niinhän hän on, siksi häneen rakastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän hän on, siksi häneen rakastuin.

        Rakastuitko? Kuinka se tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuitko? Kuinka se tapahtui?

        Tapasimme, tutustuimme ja rakastuimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasimme, tutustuimme ja rakastuimme.

        Anna mun kirjoittaa sulle fb jooko rakas. Mä en halua tänne kirjoittaa joten se on sitte sun valinta ettei meillä voi olla mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mun kirjoittaa sulle fb jooko rakas. Mä en halua tänne kirjoittaa joten se on sitte sun valinta ettei meillä voi olla mitään.

        Mä poistan kaikki mun ystävät jos saan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mun kirjoittaa sulle fb jooko rakas. Mä en halua tänne kirjoittaa joten se on sitte sun valinta ettei meillä voi olla mitään.

        Jos uskot olevasi oikea nainen, niin laita Whatsapp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos uskot olevasi oikea nainen, niin laita Whatsapp.

        Nii lopeta nyt toi leikki. Ja tuu mun kanssa sänkyyn nii loppuu sun mustasukkaisuus. Ja oikeesti mä tarkoitan sitä että jos oltais sillein nii ei se jäisi yhteen kertaan. Me tehdään sitä koko ajan sitte ku yhdessä asutaan. Olet aina minun rakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii lopeta nyt toi leikki. Ja tuu mun kanssa sänkyyn nii loppuu sun mustasukkaisuus. Ja oikeesti mä tarkoitan sitä että jos oltais sillein nii ei se jäisi yhteen kertaan. Me tehdään sitä koko ajan sitte ku yhdessä asutaan. Olet aina minun rakkaus

        Taidat todella olla sen tarpeessa. Silloin tuntuu hyvältä niin, että alkuun päästyä tahtoo lisää ja lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat todella olla sen tarpeessa. Silloin tuntuu hyvältä niin, että alkuun päästyä tahtoo lisää ja lisää..

        Mä oikeesti olen ja niin pitäisi olla sinunkin ellet sitten ole käynyt vieraissa. Ja en todellakaan halua mitään avointa suhdetta tai mitään muutaman kerran juttuja. Haluan sut kokonaan ja sitoutuu suhun ja tietenkin sinä sitoudut minuun nii meillä ei tule mitään riitaa silloin kun me ollaan yhdessä ja tiedän että olet tyytyväinen ja tunnet olosi rakastetuksi nii ethän sä silloin tarvitse muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oikeesti olen ja niin pitäisi olla sinunkin ellet sitten ole käynyt vieraissa. Ja en todellakaan halua mitään avointa suhdetta tai mitään muutaman kerran juttuja. Haluan sut kokonaan ja sitoutuu suhun ja tietenkin sinä sitoudut minuun nii meillä ei tule mitään riitaa silloin kun me ollaan yhdessä ja tiedän että olet tyytyväinen ja tunnet olosi rakastetuksi nii ethän sä silloin tarvitse muita.

        Kyllä mä oon sen tarpeessa. Kirjoitat ihanasti niistä hetkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oon sen tarpeessa. Kirjoitat ihanasti niistä hetkistä.

        Annatko meille sen hetken. Sitten voit sanoa että vieläkö haluat erota minusta mutta ennen niitä hetkiä et saa jättää minua. Mä haluan olla sun kanssa aina. Rakastan sinua eikä mun tunteet ikinä muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko meille sen hetken. Sitten voit sanoa että vieläkö haluat erota minusta mutta ennen niitä hetkiä et saa jättää minua. Mä haluan olla sun kanssa aina. Rakastan sinua eikä mun tunteet ikinä muutu.

        Ole aloitteellinen. Oon liian ujo aloitteeseen, mutta en sellaiseen vastaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii lopeta nyt toi leikki. Ja tuu mun kanssa sänkyyn nii loppuu sun mustasukkaisuus. Ja oikeesti mä tarkoitan sitä että jos oltais sillein nii ei se jäisi yhteen kertaan. Me tehdään sitä koko ajan sitte ku yhdessä asutaan. Olet aina minun rakkaus

        Oikea henkilö tietää minkälaista se on, eikä se ole jäänyt yhteen kertaan.
        Jos olet oikea henkilö, tiedät mistä aloitus on lainattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea henkilö tietää minkälaista se on, eikä se ole jäänyt yhteen kertaan.
        Jos olet oikea henkilö, tiedät mistä aloitus on lainattu.

        Oot mun rakas vaimo ja haluan olla sun kanssa oikeesti naimissa. Ja rakkautta antaa sulle ja huomioida sinut ihan kaikessa. Hyvää yötä rakas jutellaanko aamulla. Mä rakastan sinua aina 💝💝💝💝💝😘😘😘💝💝😘😘💖💖💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot mun rakas vaimo ja haluan olla sun kanssa oikeesti naimissa. Ja rakkautta antaa sulle ja huomioida sinut ihan kaikessa. Hyvää yötä rakas jutellaanko aamulla. Mä rakastan sinua aina 💝💝💝💝💝😘😘😘💝💝😘😘💖💖💖💖💖

        Minä olen mies (hetero), mutta kiitos nyt kuitenkin😁


    • Anonyymi

      Kaunis runo, onko omaa tuotostasi😘

      • Anonyymi

        Ikäväkseni pitää sanoa, ettei ole mun tekemäni. Ymmärrän runoutta, mutta itse en siihen kykene.
        Tuon sain viestinä rakastamaltani naiselta ja ymmärtääkseni on hänen tekemä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäväkseni pitää sanoa, ettei ole mun tekemäni. Ymmärrän runoutta, mutta itse en siihen kykene.
        Tuon sain viestinä rakastamaltani naiselta ja ymmärtääkseni on hänen tekemä.

        Ei ole. Runon on kirjoittanut Tommy Tabermann. Hänen kynästään jäi tähän maailmaan paljon muitakin koskettavia runoja.

        Tommy ei ole enää keskuudessamme, sillä hän nukkui pois 2010 aivokasvain en uuvuttamana. Saatatte muistaa hänen lempeän olemuksensa myös Uutisvuodosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Runon on kirjoittanut Tommy Tabermann. Hänen kynästään jäi tähän maailmaan paljon muitakin koskettavia runoja.

        Tommy ei ole enää keskuudessamme, sillä hän nukkui pois 2010 aivokasvain en uuvuttamana. Saatatte muistaa hänen lempeän olemuksensa myös Uutisvuodosta

        Kiitos tiedosta. Siksi oletin hänen (naisen) omaksi runokseen, kun hän kirjoitti runoja, saattaa kirjoittaa edelleen.
        Hänen oli tarkoitus kirjoittaa oma runokirja, mutta en tiedä, onko se edennyt.

        Mutta kiitos tekijän tiedosta, runo on oikein kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Runon on kirjoittanut Tommy Tabermann. Hänen kynästään jäi tähän maailmaan paljon muitakin koskettavia runoja.

        Tommy ei ole enää keskuudessamme, sillä hän nukkui pois 2010 aivokasvain en uuvuttamana. Saatatte muistaa hänen lempeän olemuksensa myös Uutisvuodosta

        Tommy Tabermann on luonut paljon ihania runoja❤️ Hän lähti täältä aivan liian aikaisin.


    • Anonyymi

      Ihan outo laulu minulle, mutta kauniit ja koskettavat sanat ja niin totta.

      • Anonyymi

        Taitaa olla runo, eikä laulu.
        Mutta todellakin on hyvin koskettava runo.


    • Anonyymi

      Onko tuo runo tehty myös lauluksi?
      Jos on, niin kuka esittää?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut koskaan kuullut, aivan ihana❤️

        Aloittajana voin antaa oman mielipiteeni. Runona tuo on mielestäni kauniimpi, lauluna siitä häviää tunne.
        Suurin syy voi olla se, että pidin sitä Rakkaani tekemänä ja siksi pystyin ottamaan sen lähelleni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe