Tutkimuskin osoittaa

Anonyymi

IS: "Tutkimus kohauttaa: Päiväkodissa aloittaminen alle 3-vuotiaana voi lisätä lapsen aggressiivisuutta"
On tainnut eräs sinisellä vanhemmalla maastobemarilla ajeleva kuski syntyäkin siellä päiväkodissa.

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajeliko Ilomantsiin päin?

    • Anonyymi

      Päiväkodeissa pitäisi lapsille puhua enemmän pierun merkityksestä ja vaikutuksista ilmastonmuutoshanhille.

    • Anonyymi

      Päiväkotikin on hyvä, jos se kotiolot voittaa, riippuu tietysti vanhemmista, pistääkö uraputken vai lapset etusijalle.

    • Anonyymi

      Ovatko tällaisten aloituksien tekijät niin akkoja, etteivät voi suoraan mennä sanomaan?

      • Anonyymi

        Mikä kohta luetusta jäi sinulle epäselväksi? Jos joku ajaa agressiivisesti, hän tuskin ajelee rauhallisesti. Ja ottaakseen kiinni agressiivisen kuskin täytyy itse ajaa vieläkin agressiivisemmin, eikä se ole tavallisen ihmisen tehtävä. Kommentti oli vain varoituksena muille liikkujille.
        Vähemmän agressiivista päivän jatkoa!


    • Anonyymi

      Epäselväksi jäi vain se että ostaako vain m**kut bemareita, vai tekeekö vasta bemarin omistaminen ihmisestä m**kun?

      • Anonyymi

        Yleistät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleistät?

        On se kyllä aika yleistä kun meininkiä tienpäällä katselee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä aika yleistä kun meininkiä tienpäällä katselee...

        Taitaa tuo mulkuttaminen maistua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tuo mulkuttaminen maistua?

        No eihän se maistuisi mutta kun eivät vielä ole tehneet lakia joka kieltäisi bemarit, niin pakkohan niitä vain on väistellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se maistuisi mutta kun eivät vielä ole tehneet lakia joka kieltäisi bemarit, niin pakkohan niitä vain on väistellä...

        Naapurissa vanha vannoutunut bmw-pappa, joka on taatusti ajanut enemmän kuin sinä ja taatusti sääntöjen mukaan. Mielipiteessäsi on siis päivittämistä, ellet halua mennä väärillä "tiedoilla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurissa vanha vannoutunut bmw-pappa, joka on taatusti ajanut enemmän kuin sinä ja taatusti sääntöjen mukaan. Mielipiteessäsi on siis päivittämistä, ellet halua mennä väärillä "tiedoilla".

        Sillä mennään mikä tiellä näkyy. Lippaniskakollit ja ökybemariöykkärit ne on sen naapurin papankin maineen pilanneet perseilyllään...


    • Anonyymi

      Mersut ajelee ilman valoja ja Bemarit ilman vilkkuja. 40 vuotta ratin takana ollut rekkamies jutteli TV n liikenneohjelmassa, että lähes kaikista vaarallisimmat tilanteet ovat tulleet, kun vasemmalle kääntyvät näyttävät vilkkua aivan liian myöhään. Raskas kalusto vaatii pitemmän jarrutusmatkan, joten ennakointiin pitää jäädä aikaa.

      • Anonyymi

        Itse olen ihmetellyt ihmisten avuttomutta käyttää bluetooth-järjestelmää, joka löytynee usemmasta uudehkosta autosta. Yllättävän monta kuskia tulee vastaan kännykkä poskella. Tai sitten miehet (ja osa naisistakin) ajelee partaansa ajellessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ihmetellyt ihmisten avuttomutta käyttää bluetooth-järjestelmää, joka löytynee usemmasta uudehkosta autosta. Yllättävän monta kuskia tulee vastaan kännykkä poskella. Tai sitten miehet (ja osa naisistakin) ajelee partaansa ajellessaan.

        Epäilen että bemaristit myös piereksivät ajaessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että bemaristit myös piereksivät ajaessaan.

        Ilmankos seurailet juuri niitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos seurailet juuri niitä...

        Huolestuttaa kyllä ovatko demaristit hyvittäneet piereskelystään aiheutuvan hiilijalanjäljen. Olen ilmoittanut asiasta helsingin lähiöön vihreiden päämajaan ja pyytänyt tutkimusta demaristien pierujen vaikutuksesta mm. ilmastonmuutoshanhiin ja turvesoihin.
        Jännityksellä odotamme tutkimustuloksia ja tuomioita.


    • Anonyymi

      Monta kertaa, kun autollani liikun ja ihmettelen tienkäyttäjien huonoa käytöstä. Niin toinen asia joa minua ihmetyttää, että samalla kun ajan, niin minkä ihmeen vuoksi pieru haluaa juuri silloin tulla ulos kovalla paineella? On oikein miellyttävää, kun makoisan tuoksuinen pieru täyttää auton ohjaamon. Siinä on onnensa kukkuloilla, kun autoilee ja on makoisan pierun ympäröimänä.

      • Anonyymi

        nissan hajosi ja pieru vain jäi jäljelle?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe