Häpeän roikkuvia rintojani

Anonyymi

Voivatko miehet tosissaan pitää roikkuvia tissejä hyvinä?

Olen 23 vuotias ja rintani ovat aina olleet isohkot, kuppikoko 80D). Sanomattakin selvää ja ihan loogistakin, että maan vetovoima vetää puoleensa eikä luonnolliset, isot rinnat voi olla kovin terhakat.

Nyt kaksi lasta ruokkineena rintani roikkuvat entistä pahemmin. Ei niitä nyt olalle sentään heitetä, mutta itseäni nämä ahdistavat ja hävettävät.

Nautin rintojen hyväilystä ja imemisestä, mutta pelkään, että miehet eivät tosissaan pidä minua viehättävänä.

Kehtaako roikkutissisenä harrastaa seksiä ilman paitaa tai hengailla miehen seurassa yläosattomissa vai ajatteletteko salaa että onpa rumat tissit?

71

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt nainen se leuka ylös rinnoista, todellakin kiinnostaa ja miellyttää rintasi. Nyt sä ylianalysoit asiaa, joka on tuhat kertaa suurempi turnoff kuin "roikkuvat" rintasi. Tiedäthän, että sun epävarmuus paistaa läpi ja mies aistii sen. Kroppasi on sellainen kuin on, itsevarmuus on seksikästä oli isot tai pienet tissit. Joten, nyt meet peilin eteen ja ruttailet niitä tisujasi. Tutustut kunnolla niihin ja tarvittaessa vaikka juttelet niille, kunhan löydät rauhan ja olet heidän kanssaan sinut. Huomaat silloin, että tämäkään asia ei ollut oikeasti ongelma muualla, kuin sinun (= naisen) ylianalysoivassa ja itsekriittisessä pääkopassasi.
      T: 40v mies

      • Anonyymi

        Ehdottomasti samaa mieltä kuin tämän kirjoittaja. Tähän ei ole mitään lisättävää. Nainen, leuka ylös! Miehet rakastavat tissejäsi kun vain itse olet sinut niiden kanssa.


    • Ehdottomasti kannattaa ja kannattaa olla ylpeä omasta kropasta. Jos pitää väkisin paitaa päällä on se turnoff, mutta paljaat rinnat on aina turnon

    • Itselläni on myös isot rinnat ja ennen en pitänyt niistä ja häpesin niitä, mutta huomasin että yllättävän moni tykkää niistä sellaisina ☺️ ja nyt olen muutenkin enemmän sinut itseni kanssa kuin ennen olen kurvikas xl-xxl tytsy.
      Mutta on olemassa rintojen kohotus leikkauksia ja juuri synnyttäneet ja imetyksen jälkeen monet pääsevät ja menevät leikkaukseen kun ei ne siitä yleensä palaudu ennalleen.

      • Anonyymi

        Varmasti upea näky kireä korsetti korostaa rintojasi siihen viel sukkanauhat ja korkkarit sais kohoamaan sykkeen ja 😊tiedät kyl vai miten itse haluat esitellä rintojasi t wej


      • Anonyymi

        Hei,

        oletko oikeasti saanut kohotusleikkauksen? Omani venyivät mahdottomasti, kun olin imettänyt..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        oletko oikeasti saanut kohotusleikkauksen? Omani venyivät mahdottomasti, kun olin imettänyt..

        Täytyy ottaa yhteyttä terveyden hoitajaan ja he ottavat kuvia ja lähettävät ne eteenpäin ja jos on heidänkin mielestä kohotuksen tarpeessa he ottavat yhteyttä 🙂.
        Ja voit itsekin kertoa että itsetunto on maassa rintojen takia.


    • Anonyymi

      En ajattele entisellä emännällä oli isot ihanat kannut hyväilin aina niitä välillä sano painu vittuu. Tykkäisin rinnoitasi varmasti mut 53 ikää jo mut esittele vaan

    • Kaikki rinnat upeita ja paljon vaikuttaa miten niitä kantaa

    • Anonyymi

      Voin tulla paikanpäälle kommentoimaan 😍

    • Anonyymi

      Missäpäin olet?

    • Anonyymi

      Voisin kyllä hyväillä noita sun rintojasi.... Kuopiossa olen

    • Anonyymi

      Noi on just parhaat rinnat. Liivillä voit tukea ja rakastellessa ne on suorastaan valtoimenaan silmieni edessä. Nam. Kanna ylpeydelläsi kannujasi. Siitä miehet tykkää😉. Ööö voiks tulla tsiikaa?
      T:Jaakko

    • Anonyymi

      Todellakin, kaikki aidot rinnat koosta ja muodosta riippumatta ovat upeita, ja väitän, että suurin osa meistä miehista ajatteee noin. Muokatut rinnat tuovat lähinnä muovin mieleen, aito on parasta

    • Anonyymi

      Minä rakastan isoja ja roikkuvia rintoja!

    • Anonyymi

      Sinulla on varmasti todella upeat rinnat...aidot, isot rinnat ovat aina kiihottavat! Olisi kiva päästä nuolemaan ja imemään rintojasi..
      T. Pitkä, mukava mies

    • Anonyymi

      Nauttisin jos saisin sinulta luvan................... Nam

    • Anonyymi

      Eiköhän meillä jokaisella ole asioita jotka ärsyttää toisessa sukupuolesta. Jotkut asiat on suoraan turnoff ja niistä ei puhuta tai päästetään valkoinen valhe.

      Itsellä ei rinnat ole ongelma. On tuttu joka päästi kurkkaamaan "vahingossa" ja jos Ihminen on kiva, niin ... Eikä kaikkea edes tiedä ennen kuin on toisen edessä paljaana

    • Anonyymi

      Kiva kuulla etten ole ihan menetetty tapaus miesmarkkinoilla!

      Ajattelen liikaa mitä muut ajattelee. Haluaisin pitää itseäni seksikkäänä ja tykätä rinnoistani. Pidän kovasti rintojen hyväilystä ja imemisestä esileikkinä, mutten ole aikoihin kehdannut moista edes ajatella.

      Toivon joskus löytäväni jonkun kenen edessä uskallan olla oma itseni ja esim. hengailla ilman paitaa.

      • Anonyymi

        Miten toimit kun viet naisen sänkyyn ja riisuttuasi hänet sinulle selviää, että hänellä onkin luonnolliset rinnat joita vetovoima vetää puoleensa? Suurin osa luonnollisista rinnoista on vieläpä eri kokoiset ja muutenkin erilaiset.


      • Anonyymi

        Totuus sattuu mutta hyvä kun joku kertoo totuuden. Riippuvat rinnat ovat rumat ja tiedät sen itsekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu mutta hyvä kun joku kertoo totuuden. Riippuvat rinnat ovat rumat ja tiedät sen itsekkin

        Roikkuvat rinnat ja ylipaino ovat oksettavanäky. Toki löytyy miehiä jotka nussii naisia jolla on ylipainoa ja roikkurinnat. Mutta 8/10 nestä miehistä oksentaa kun näkevät ylipainoisen roikkurintaisen yökltyksen alastomana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu mutta hyvä kun joku kertoo totuuden. Riippuvat rinnat ovat rumat ja tiedät sen itsekkin

        Mulla on pienet rinnat pienessä kropassa, imetyksen jäljiltä nekin jossain määrin roikkuu ja muutenkin näkyy kehossa eletyt vuodet.
        Silti pidän siitä enemmän kuin pidin silloin kun se oli vielä lähes virheetön, se on oppinut antamaan mulle, ja myös toiselle, iloa ja nautintoa ihan toisella tavalla kuin nuorena.
        Ihminen joka on sinut itsensä kanssa on kaunista katseltavaa eikä koe tarvetta laukoa mielipiteitään totuuksina vain loukatakseen muita.


      • Anonyymi

        Ihan täyttä trollia. Tai sitten keskenkasvuisen photoshop-todellisuudessa elävän kuvitelmaa.


    • Täällä yksi raskauden runnoma kroppa.

      Olen nuori, kaunis ja normaalipainoinen. Vyötärön lisäksi löytyy tissiä, reittä ja persettä.
      Vaikka vatsani on palautunut hyvin eikä nahkaa tms. roikukkaan, ei se silti niin timmi ole kuin pari vuotta sitten. Minulla on myös raskausarpia lantiolla ja alavatsalla. Alapääni ei ole enää yhtä kaunis kuin aiemmin, olenhan pusertanut kaksi lasta ulos. Minulla on alapäässä myös 8cm pitkä valkoinen arpi. Rintani roikkuvat enemmän, vaikkeivat tyhjät pussit olekkaan.

      Kaikesta huolimatta, tai oikestaan tästä johtuen, minä pidän itsestäni. Vartaloni on tehnyt ison työn kantaessaan ja synnyttäessään kaksi lasta. Elämäni tärkeimmät hetket saavatkin näkyä kehossani. Jos se jotakin toista häiritsee nii sitten häiritsee. Mä oon silti upea.

      • Anonyymi

        Raskausarvet ovat kaunis muisto siitä, että olet tehnyt jotain oikeasti merkittävää.


      • Anonyymi

        Vaikea jakaa pillua, kun minulla ei sellaista ole. Sinulla tulee kyllä olemaan ikävä tulevaisuus, kun kuvittelet säilyväsi nuoren näköisenä ikuisesti.


    • Anonyymi

      Höpötrolli vallan riehaantui...

      • Anonyymi

        Imetys, painovoima ja ikääntyminen vaikuttaa luonnollisesti rintoihin.
        Epämuodostuma on eri juttu.

        Onko sulla tosiaan epämuodostunut penis?


    • Anonyymi

      Älä häpeä, siihen ei ole syytä.

      Itselläni on suuret ja roikkuvat rinnat. Kypsät, riettaat rinnat, joilla voi esimerkiksi panna miestä tai hukuttaa hänen kasvonsa niihin ratsastaessani.

      Kauneutta on kaikkialla, kun vain osaa katsoa.

      • Anonyymi

        Voi toki, sinä.


      • Läski? Kyllä vain.

        Tiedätkö, mikä minusta olisi alentavinta ja oksettavinta ?

        Harrastaa seksiä idiootin kanssa.


      • Anonyymi
        100kg162cmDD kirjoitti:

        Läski? Kyllä vain.

        Tiedätkö, mikä minusta olisi alentavinta ja oksettavinta ?

        Harrastaa seksiä idiootin kanssa.

        Minäkin haluaisin harrastaa seksiä "läskin" kanssa, mutta taidanpa myöskin olla idiootti kun en niille kelpaa. Nuo Riukukintut on niin nähny kokeiltu.


      • Anonyymi

        Siinä puhuu sivistynyt ihminen.


    • Anonyymi

      Ei kannata hävetä.

    • Hei ei kannata hävetä rintojasi , olis ihanaa pässtä nuoleen ja hyväileen rintojasi. Ole ylpeä rinnoistasi .

      • Anonyymi

        Sitähän sä aina runkatessasi mietit.


      • Anonyymi

        Voi, kuinka nauttisitkaan sen näkemisestä.. 👄❤👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kuinka nauttisitkaan sen näkemisestä.. 👄❤👄

        Kebab on kyl hyvää, rullakebab, tuplalihalla.. Mmmmmm...


      • Anonyymi

        Toi teksti toimii itse asiassa paremmin kun ajattelee teitä roskaruokaa mättäviä lihavia riipputissimiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi teksti toimii itse asiassa paremmin kun ajattelee teitä roskaruokaa mättäviä lihavia riipputissimiehiä.

        Viis sukupuolesta. Pilkkaaminen ja halventaminen on ala-arvoista.


    • Anonyymi

      Voin sanoo näin roikkutissinä (enkä oo ees synnyttäny, luonnostaan roikkuu) et se riippuu aivan ihmisestä. On tullu vastaa niitä, ketkä vaikenee lähes heti kun mainitsee ettei oo terhakat tissit, ja myös niitä keitä ei haittaa

      • Anonyymi

        Senkö takia poikuutesi on vielä tallella?


      • Anonyymi

        Voisin muutaman vinkin antaa miehille jotka panevat läskiämmiä. 1. Älä nuole. Suurinosa läskistä ei ylety pesemään pilluaan niin se on haisevat. 2. Panon jälkeen juokse. Läskit ovat aina nälkäisiä ja haluavat sinun rahoilla Hesburgerin syömään. 3. Käteen veto on 100 kertaa parempi kuin joku läski joka makaa hikisenä haaveillen kerroshampurilaisista. Jos linjoilla hoikkia naisia voi ilmoittautua niin katsotaan jos tulisin joskus antamaan teille jumalaista kalua i.
        " JOHTAJA"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin muutaman vinkin antaa miehille jotka panevat läskiämmiä. 1. Älä nuole. Suurinosa läskistä ei ylety pesemään pilluaan niin se on haisevat. 2. Panon jälkeen juokse. Läskit ovat aina nälkäisiä ja haluavat sinun rahoilla Hesburgerin syömään. 3. Käteen veto on 100 kertaa parempi kuin joku läski joka makaa hikisenä haaveillen kerroshampurilaisista. Jos linjoilla hoikkia naisia voi ilmoittautua niin katsotaan jos tulisin joskus antamaan teille jumalaista kalua i.
        " JOHTAJA"

        Onko sinulla jo oma idioopaattiarmeija?

        Hienoa, että olet löytänyt kaltaisiasi mahdollisimman paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo oma idioopaattiarmeija?

        Hienoa, että olet löytänyt kaltaisiasi mahdollisimman paljon!

        Voitte vetää sitten kimpparunkut mieliaiheellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte vetää sitten kimpparunkut mieliaiheellesi.

        On rumaa haukkua lihavia. Kyllä he itsekin tietävät näyttävän ällöiltä mutta moni heistä ihan mukavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On rumaa haukkua lihavia. Kyllä he itsekin tietävät näyttävän ällöiltä mutta moni heistä ihan mukavia.

        Kaksinaismoralismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksinaismoralismia.

        Totuus välillä sattuu. Harvassa on ne ihmiset joidenka mielestä läski on kaunista seksikkyydestä puhumattakaan. Itse olen 165cm ja 50 kg nainen ja miehiä riittää.

        Olkaa siskot rehellisiä itseenne kun katsotte alastomana peilistä. Aivan läski näyttää okseltavalta niin miettikää miltä se toisten silmissä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus välillä sattuu. Harvassa on ne ihmiset joidenka mielestä läski on kaunista seksikkyydestä puhumattakaan. Itse olen 165cm ja 50 kg nainen ja miehiä riittää.

        Olkaa siskot rehellisiä itseenne kun katsotte alastomana peilistä. Aivan läski näyttää okseltavalta niin miettikää miltä se toisten silmissä näyttää.

        Saman pituinen kuin sinä. Rintani ovat suunnilleen pääsi kokoiset. Omasi taitavat olla ihan maksimissaan kokoa b ja mallia ajokoiran korvat... Ei kai sellaisiin kukaan halua koskea, kun ei ole edes mitä koskettaa...? ;)

        Ja tiedätkös... Niitä miehiä riittää mullekin. Sellaisiakin ovat, jotka eivät missään nimessä ole kiinnostuneita luukasoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus välillä sattuu. Harvassa on ne ihmiset joidenka mielestä läski on kaunista seksikkyydestä puhumattakaan. Itse olen 165cm ja 50 kg nainen ja miehiä riittää.

        Olkaa siskot rehellisiä itseenne kun katsotte alastomana peilistä. Aivan läski näyttää okseltavalta niin miettikää miltä se toisten silmissä näyttää.

        Totuutta itsessään ei ole olemassa. Se riippuu aina näkökulmasta.
        Eli "totuus sattuu"- peruste on tarkempaa tarkastelua kestämätön, vain ja ainoastaan mutu-tuntumaan perustuva, pseudoanalyyttinen, yksinkertaisten ihmisen väite omalle henkilökohtaiselle näkemykselleen, jota ehdottomana, absoluuttisena totuutena (yksinkertaisuudessaan) pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuutta itsessään ei ole olemassa. Se riippuu aina näkökulmasta.
        Eli "totuus sattuu"- peruste on tarkempaa tarkastelua kestämätön, vain ja ainoastaan mutu-tuntumaan perustuva, pseudoanalyyttinen, yksinkertaisten ihmisen väite omalle henkilökohtaiselle näkemykselleen, jota ehdottomana, absoluuttisena totuutena (yksinkertaisuudessaan) pitää.

        Olen joskus nuoruudessa kiimassa pannut lihavaa naista kun ei siihenhätään ollut normaalipainoista lähellä. Pahaa teki kun näki kun ne läskit vaan höllyi kun panin.

        Lihavat voisi laittaa jonnekin saarelle pois terveiden ihmisten silmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus nuoruudessa kiimassa pannut lihavaa naista kun ei siihenhätään ollut normaalipainoista lähellä. Pahaa teki kun näki kun ne läskit vaan höllyi kun panin.

        Lihavat voisi laittaa jonnekin saarelle pois terveiden ihmisten silmistä

        Ja teille mielenterveyskuntoutujille kans ihan oma!


      • Anonyymi

        Sinulle vanheneminen tulee olemaan hyvin vaikeaa aikaa. Kaikki ihmiset eivät elä muiden antaman huomion varassa. Se on toisarvoista.


      • Anonyymi

        Mun lempiohjelma on. Suurin pudottaja. Hauskaa katsoa kun läskit pistetään hikoilemaan. Voi kun tulisi laki. Läskit joko laihduttavat normaalipainoiseksi tai loppuelämäksi vankilaan.

        Täältäkin palstalta suurinosa löskiämmistä menisi loppuelämäksi vankilaan ettei tarvitsisi harrastaa liikuntaa ja samalla pääsisi piiloon mikä on ymmärrettävää.

        Tutkimuksen mukaan 94% Miehistä oksentaa kun näkee läskiämmän alastomana


      • Anonyymi

        Minulla on ollut monenlaisia kehoja tämän yhden elämän aikana. Kun vastasin yleisien kauneusihanteiden mukaisia standardeja keholtani, olin aivan liian monen mielestä viehättävä, hätkähdyttävän kauniiden kasvojeni kanssa. Tarjontaa oli yli äyräiden. Edes bussipysäkillä ei voinut olla rauhassa, kun joku oli jo tuomassa itseään tykö, puhelinnumeroa ja siviilisäätyä tivaillen. Ja niitä riitti, myönnettäköön, hurjan paljon, aina ja jokaikisessä paikassa. Enemmän kuin nykyään.

        Ne jatkuvat tuijottamiset ja lähentymisen tavoittelut olivat tungettelevia, ärsyttäviä ja toisinaan sekä pelottavia että kuvottaviakin. Ja ne timmiä kroppaani ihailevat miehet olivat erittäin suureksi osaksi mielestäni aivan täysiä idiootteja. Ja kerrassaan surkeita sängyssä!

        Onpa tullut törmättyä sellaiseenkin ilmiöön kehoni taas merkittävästi keventyessä, etten enää viehättänyt miestäni niin paljon. Ei se ihan niinkään saa olla. Täytyy voida turvallisesti sekä lihoa, että laihtua sen vaikuttamatta toisen haluun sinua kohtaan. Halun on loppujen lopuksi rakennuttava johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Pinnallisessa ja kertakäyttöisessä todellisuudessa elävälle tällainen totuus voi olla vaikeaa hahmottaa.

        Painon nousun myötä ihailijoita on toki vähemmän, mutta laatu on kokonaisuudessaan parantunut. Aidosti ihanat, älykkäät miehet ovat löytäneet minut, kun en ole niin luotaantyöntävän, prototyyppisen kaunis. Olen henkilökohtaisesti onnellisempi näin. Ja edelleen olen varsin kaunis ja (niin saatanan!) seksikäs, näen sen oikein hyvin peiliin katsoessani. :) Sinä voisit mennä peilin eteen ja katsoa kuinka pienet rintasi eivät juuri liikahdakaan, vaikka kuinka pomppisit ja kun makaat, näytät lähinnä nuorelta pojalta lattarintojesi kera. Kyllä se totuus on, että hyvin useat miehet rakastavat kunnon isoja tissejä, joita saa kahmia ja joiden väliin voi nussia, mikä ei minitisuilla ole edes mahdollista. Ja toinen totuus on se, että isoista naisista tykkäävät miehet.. ne tykkääkin isosta sitten isosti.. ;) Ihan eri luokkaa kuin ne, jotka olivat kimpussani ollessani timmi. En enää mistään hinnasta haluaisi olla keholtani mitään muuta kuin rehevä nainen ja ehdoton nautiskelija.

        The End.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun lempiohjelma on. Suurin pudottaja. Hauskaa katsoa kun läskit pistetään hikoilemaan. Voi kun tulisi laki. Läskit joko laihduttavat normaalipainoiseksi tai loppuelämäksi vankilaan.

        Täältäkin palstalta suurinosa löskiämmistä menisi loppuelämäksi vankilaan ettei tarvitsisi harrastaa liikuntaa ja samalla pääsisi piiloon mikä on ymmärrettävää.

        Tutkimuksen mukaan 94% Miehistä oksentaa kun näkee läskiämmän alastomana

        Montako sivupersoonaasi osallistui tutkimukseen?


      • Anonyymi

        Olen kokoajan pitänyt kommenttejasi huvittavana. Jatka vain samaan malliin. :)

        "Läskiämmät, hyi vittu, oksennan "


        :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokoajan pitänyt kommenttejasi huvittavana. Jatka vain samaan malliin. :)

        "Läskiämmät, hyi vittu, oksennan "


        :D :D :D

        Olen koko elämäni ollut ylipainoinen. Seksiä olen silti aina saanut. Ok myönnettäköön miehet jotka meitä ylipainoisia panee ovat mitä ovat. Kranttu ei saa olla pitää ottaa mitä saa.

        Hyvin olen kehdannut käydä uimarannoilla ja roskaruokapaikoissa vaikka tiedosta kin mitä suurinosa paikalla olevista ns normaalipainoisista ajattelee minusta.

        Totuus on roskaruoka on itselleni tärkeämpää kuin normaalipaino. Eniten itseäni ärsyttää ihmiset jotka puhuvat sisäisestä kauneudesta????? Tajuatteko silloinhan he sanovat. Et ole kaunis ulkoisesti mutta sisäisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokoajan pitänyt kommenttejasi huvittavana. Jatka vain samaan malliin. :)

        "Läskiämmät, hyi vittu, oksennan "


        :D :D :D

        Lukekaa tältä palstalta SSBBW KOKEMUKSIA siellä miehet kirjoittavat rehellisiä kokemuksia lihavien naisten kanssa. Turhaan tämän ketjun provoja lukea kun tuolla on oikeita kokemuksia SUOSITTELEN
        Terv. 160/130kg nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa tältä palstalta SSBBW KOKEMUKSIA siellä miehet kirjoittavat rehellisiä kokemuksia lihavien naisten kanssa. Turhaan tämän ketjun provoja lukea kun tuolla on oikeita kokemuksia SUOSITTELEN
        Terv. 160/130kg nainen

        Kerrohan itsestäsi lisää miten yhteyttä jne?


      • Anonyymi

        Vastasit juuri provoten provoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit juuri provoten provoon.

        Toi SSBBW KOKEMUKSIA ketju on ihan paras. Ollaan naurettu vaimon kanssa vedet silmillä kun miehet kertovat millaista on oikeasti naida lihava naisen kanssa.

        Suosittelen kaikkien lihavien naisten lukevan tuon ketjun. Voi olla että alkaa terveellinen ruoka ja liikunta maistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi SSBBW KOKEMUKSIA ketju on ihan paras. Ollaan naurettu vaimon kanssa vedet silmillä kun miehet kertovat millaista on oikeasti naida lihava naisen kanssa.

        Suosittelen kaikkien lihavien naisten lukevan tuon ketjun. Voi olla että alkaa terveellinen ruoka ja liikunta maistumaan.

        Teillä on varmasti hyvä ja rikas parisuhde, kun viihdytätte itseänne muiden pilkkaamisella :) Oikein viimeisen päälle sivistynyttä ajanvietettä, melkein kateeksi käy.


      • Anonyymi

        Ihanaa, kun ihmisissä on vielä sydämen sivistystä ja aitoa ystävällisyyttä!


    • Jos nainen rakastaa rintojaa se tekee niistä kauniin.
      Nautin niiden keinahtelusta...
      Kuva ois kiva niin voin kommentoida tarkemmin.

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu!


    • Anonyymi

      Olen mies Pidän sun roikkuvista tissejäsi hyvänä

    • Anonyymi

      Roikkuvat rinnat ovat sievät.

    • Anonyymi

      Sinulla on suuret, kauniit, aikuisen naisen rinnat. Niissä ei ole mitään hävettävää.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe