Siellä on huonoa palvelua. Ei sieltä kannata kysyä vuokra kärryjä eikä muutakaan, valehedellaan pokkana ei ole kärryjä takaa kun ajaa siellä on vuokra kärryjä saatanan pihit. Vaikka olisi ollut maksava asiakas.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Nyt kyllä en oikein ymmärrä, " valehedellaan pokkana ei ole kärryjä takaa
kun ajaa siellä " nyt on tainut mennä aamu ja iltalääkeet sekaisin,
vaikka kyllä kaljapullon luulis hyvin erottavan kossupullosta. - Anonyymi
Niin se on että palvelua saa naapurikunnista ja kannattaa hakeakin
- Anonyymi
No jos haluaa Haapaveen näivettyvän vielä lisää niin hakee vaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Asiakkaille naureskellaan takanapäin.
Ylivieskassa saa parempaa palvelua. Eikä matkakaan pitkä ole. 🙂 - Anonyymi
Kerran kävin en toista kertaa ,menen vieskaan
- Anonyymi
Paikkakunnalla on kolme varaosaliikettä. Mitä näistä tarkoitat??? Itse ainakin olen saanut erinomaista palvelua jokaisesta näistä.
- Anonyymi
Jos ei ole luottoa, ei kärryä. Joka liikkeessä asiakaspalvelu hyvää.
- Anonyymi
Hyvä palvelu on kaikissa,ei ole valittamista,kato peiliin jos oot pa...
- Anonyymi
Aloittajan pukauksesta paistoi läpi jotain outoa,tuolla perusteella en vuokraisi itsekkaan kärryjäni.Olisiko vuokraaja nähnyt kärrynsä viimeisen kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301337- 70909
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓187747Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss295688- 46661
- 92630
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38608- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530