Siellä on huonoa palvelua. Ei sieltä kannata kysyä vuokra kärryjä eikä muutakaan, valehedellaan pokkana ei ole kärryjä takaa kun ajaa siellä on vuokra kärryjä saatanan pihit. Vaikka olisi ollut maksava asiakas.
Varaosaliike
9
643
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kyllä en oikein ymmärrä, " valehedellaan pokkana ei ole kärryjä takaa
kun ajaa siellä " nyt on tainut mennä aamu ja iltalääkeet sekaisin,
vaikka kyllä kaljapullon luulis hyvin erottavan kossupullosta. - Anonyymi
Niin se on että palvelua saa naapurikunnista ja kannattaa hakeakin
- Anonyymi
No jos haluaa Haapaveen näivettyvän vielä lisää niin hakee vaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Asiakkaille naureskellaan takanapäin.
Ylivieskassa saa parempaa palvelua. Eikä matkakaan pitkä ole. 🙂 - Anonyymi
Kerran kävin en toista kertaa ,menen vieskaan
- Anonyymi
Paikkakunnalla on kolme varaosaliikettä. Mitä näistä tarkoitat??? Itse ainakin olen saanut erinomaista palvelua jokaisesta näistä.
- Anonyymi
Jos ei ole luottoa, ei kärryä. Joka liikkeessä asiakaspalvelu hyvää.
- Anonyymi
Hyvä palvelu on kaikissa,ei ole valittamista,kato peiliin jos oot pa...
- Anonyymi
Aloittajan pukauksesta paistoi läpi jotain outoa,tuolla perusteella en vuokraisi itsekkaan kärryjäni.Olisiko vuokraaja nähnyt kärrynsä viimeisen kerran?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 38608
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446