Hei, onkos mitään tietoa onko akupunktiolla mitään haittavaikutuksia tai sivuoireita? Itse kävin kerran kokeilemassa ja pyörryin melkein välittömästi. Neulat olivat olleet muutaman minuutin, kun alkoi oksettaa, silmissä pimeni ja jalat menivät alta. Mistähän johtui? Uskaltaako enää kokeilla???
Sivuoireet / haitat
5
3689
Vastaukset
- tih
Kyllä uskaltaa,mutta kerro akupunktuurihoitajalle edelleisen kerran oireista,niin hänen pitäisi osata huomioida se hoidossa niin,ettei ilmenisi uudestaan.Haittavaikutuksia akupunktiolla ei ole,mutta kerrothan akupunktuurihoitajalle/kiinalaisen lääketieteen asiantuntijalle mahdollisista keino-osista kehossasi ,jonka tosin pitäisi tulla ilmi haastattelun yhteydessä.
- Sirpa
Kyllä uskaltaa, minullakin eka kerta oli aika voimakas kokemus, mutta seuraava kerta ei. Oma jännityskin ehkä vaikuttaa asiaan. Kuitenkin aku on turvallinen hoitomuoto, niin minulle on vakuutettu. Olen nyt käynyt akussa useita kertoja ja käyn edelleen.
- Pohjoisen tyttö
Kiitos rohkaisuista!
Olen nyt käynyt toisen kerran ja kokemus oli jo paljon miellyttävämpi. Nyt olen menossa kolmannen kerran. Migreeni on selkeästi vähentynyt ja lieventynyt. Apu siis taisi löytyä!
Päänsärytöntä kevättä!- Hose
Ja "kakat" , ei se mitään auttanut ainakaan selkävaivoihin. Lieneekö sitten se, että tohtorisedällä oli monta muutakin asiakasta yht`aikaa; siis laittoi vain neulat ja tuli ottamaan ne puolen tunnin päästä pois..
ja suuri lasku tuli "puoskari"-lääkäriltä.
NO HELP.. älkää ihmiset luottako kaikkien pistäjien sanoihin; sanat (manipulointi) lääkäriltä ovat paljon tehokkaampia kuin operaation tulos. nm. kokenut
- isto
Uskoisin, että kaikki johtui jännityksestä, kun on fiilis että nyt oon neuloja täyteen. Kyllä se varmaan hjeppaa.. cool.. jäitä hattuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2768136Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat664824Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2784161SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522819Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12277Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31732Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51597- 1061573
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401482Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01461