Seksitön suhde, olenko minä syyllinen?

Anonyymi

Olen seurustellut 4 vuotta saman miehen kanssa, enkä ole koskaan saanut häneltä (tai keneltäkään) hyvää seksiä.

Suhteen alussa seksiä oli monesti viikossa, lähes aina minun aloitteesta. Ja aina se oli samanlaista jyystöä ilman, että minä saan mitään esileikkiä.

Olen pyytänyt miestä tekemään alotteita ja asioita joista tykkään. Olen esim. sanonut, että kaulaani syömällä on saanti taattu, mutta ei.

Olen pyytänyt suuseksiä, mutta ei. Hän kuulemma tykkää nuolla, mutta koko suhteen aikana olen saanut suuseksiä kahdesti hänen ollessa kännissä. Se ei ollut hyvää eikä sitä todellakaan tee mieli.

Hän ei hyväile, ei suutele, ei sormeta, ei nuole. Ja kun niitä asioita ei koskaan tee, ei niissä voi olla hyvä. Olen koittanut lukemattomia kertoja keskustella asioista tuloksetta.

Nyt tilanne on se, että ollaan harrastettu seksiä kerran puolen vuoden aikana. Minun aloitteestani, mutta siinä hetkessä iski valtava ahdistus ja teki mieli itkeä. Se ei tuntunut hyvältä. Se ei tuntunut oikestaan miltään muulta kuin ahdistavalta ja kamalalta.
Mies mököttää kaikki illat yksinään ja nukkuu selin minuun.

En jaksa enää tätä! Mies valittaa kun ei saa ikinä ja syyttää siitä yksin minua. Hän huomasi seksin puutteen vasta kun lopetin alotteiden lisäksi suihinotot. Ainoa huomio mitä hän minuun nykyään kohdistaa on piilokuittailut pihtaamisestani.

En enää halua miestäni vaikka halut ovat muuten tallella. Ahdistaa pelkkä ajatuskin hänen kosketuksesta. En enää edes pysty olemaan alasti hänen seurassaan ja itsetuntoni on laskenut nollaan.

Onko tämä riittävä syy erota? Meillä on yhteisiä lapsia.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mielestäni on riittävä syy erota kuulostaa todella epäreilulta sinua kohtaan. Itsekkin lähdin menemään pitkään kestäneestä suhteesta koska ei koskaan antanut minulle sitä mitä pyysin mutta hänelle sitten piti tehdä kaikki. Ja sain kuulla myös että puhtaan ja en halunnut häneen koskea kun koko tyyppi ärsytti ja vitutti kun hän asui minun omassa kodissa. Hän meni armeijaan ja minulla oli maailman paras seksi kokemus yhden vähän vanhemman miehen ja toisen kerran naisen kanssa ja ei tuntunut yhtään pahalta. Kun poikaystävä saapui kotiin sanoin että tää oli tässä.
      Minulla ei ole lapsia joten se voi kyllä vaikeuttaa päätöstä.
      Voimia sinulle☺️

• Anonyymi

Moi Luna. Saisinko mä sut jotenkin kiinni?
        T:Jaakko

• Anonyymi

Miehenä voin sanoa, että syy ei todellakaan ole sinun vaan miehesi. Molemmin puolin tyydyttävä seksi on parisuhteen peruskiviä kuitenkin. Syyt erole ovat mielestäni olemassa. Eikä vaikuta siltä, että miestäsi terapiaan tms saisit. Jos on lapsia niin lopulta hekin voivat paremmin jos vanhemmat lähtevät omille teille ja ovat onnellisia.

• Anonyymi

Kysehän ei ole siitä etteikö mies mua haluais. Hänen käsitys alotteen tekemisestä vaan on se limanen tisseihin tarraaminen tai valitus siitä kuinka puutteessa hän on. Jos hänellä olis toinen nainen niin sehän olis minulle vaan helppo syy jättää.

• Anonyymi

On riittävä syy erota. Itselläni menisi aivan täysin hermo moisesta.
      Toisaalta lasten takia kannattaa olla rehellinen ja nostaa kissa pöydälle. Sanoa nätisti, mutta jämäkästi, että mitä mieltä olet seksielämästänne. Tai kun selvästi kykenet ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti, niin kirjoittamaan hänelle (olettaen, että hän ymmärtää lukemaansa paremmin kuin kuulemansa). Tuossa yllä on jo hyvä alku tekstille "Kirje aviomiehelleni" .

• Anonyymi

Asiasta olen kyllä vihjaillut ja monesti hyvinkin suoraan sanonut. Hän vain mököttää ja murahtelee. Kuitenkin heittää aina läppää, mistä käy ilmi että haluaisi useammin ja kuinka seksittömyys on minun syytäni.

• Anonyymi

Moikka. Ei auta muu kuin ero. Ei kannata edes miettiä, että oisko syy kuitenkin myös molemmissa. Kommunikaationgelma ja paljon muuta. Tuohon ei auta mitkään parisuhdekeskustelut. Nimimerkillä kokemusta on.
      Voit saada hyvän miehen vielä. Lapset aistii myös, onko vanhempien hyvä olla yhdessä. Uuden miehen kanssa heti kaikki seksuaallisuuteesi liittyvät asiat heti tiskiin, niin niistä on sitten helppo jutella myöhemminkin.

• Anonyymi

Viesti karkas.
        T: Jaakko

• Anonyymi

Mulla toisinpäin, nainen lopetti seksin kuin seinään. Monta vuotta seksittä, ei auta juttelu eikä huomioiminen. Asia kuluttaa henkisesti todella paljon, ei ihmisen ole tarkoitus elää suhteessa ja puutteessa.

Itse ratkaisin asian niin, että hain suhteen ulkopuolista tuttavuutta. Olen tavannut aivan super ihania ja ymmärtäväisiä naisia matkan varrella, päässyt toteuttamaan villeimpiä fantasioitani, saanut haalistunutta itseäni pikkuhiljaa takaisin. Kadun pettämistä, mutta pystyn elämään asian kanssa.

Jos aloittajaa kiinnostaa jutella privana aiheesta, niin olisi mukava juttu.

T: M38 Uusimaa

• Anonyymi

Itse olen melko samassa toivottomassa tilanteessa (olen siis mies22v). Reilu 4 vuotta seurusteltu ja parin ekan alkuhuumavuoden jälkeen seksi naiseni kanssa väheni noin kerran kuukauteen ja nekin minun aloitteestani. Viimiset puoli vuotta ollaan oltu selibaatissa naiseni toimesta...Olen hienovaraisesti ehdotellut ja tehnyt aloitteita mutta turhaan. Selibaatti oikeastaan alkoi riidasta jossa olimme hieman juovuksissa ja otin esille, että kaipaan enemmän seksiä ja läheisyyttä. Tähän naiseni vastasi ettei häntä kiinosta enää samasti kuin muutama vuosi sitten ja häntä kunnioittaen yritin sopia kompromissia että olisi seksiä edes 2 kertaa kuukaudessa - No eipä ole kuulunu enkä jaksa enää tehdä aloitteitakaan...Vituttaa kun olisi valmis tuottamaan naiselle vaik kuinka paljon mielihyvää seksiä, suuseksiä jne.
      Tulee nykyisin vedettyä käteen 2-4 kertaa viikossa mutta se ei vaan riitä taltuttamaan halujani. Miettinyt tässä yksipuolisen selibaatin aikana vieraissa käymistä ja halu toteuttaa jollekin muulle naiselle mielihyvää on suuri. Eroa myös alkanut kehittelemään päässäni vaikka se vastenmieliseltä tuntuukin...Sinun kannattaisi myös harkita eroa tai hakemaan seksiä muualta

• Anonyymi

22-vuotiaalla on vielä keskimäärin yli 50 vuotta elämää jäljellä. Kuinka pitkän osan siitä ajattelit odottaa, että muutosta tapahtuisi? Ei nimittäin tule tapahtumaan, turhaan odotat. Ihan kuin aloittajalla, kumppanisi seksuaalinen kiinnostus ei enää kohdistu sinuun ja sitä on turha jäädä odottamaan. Vahva suositus, lopettakaa suhde nätisti ja etsikää uudet paremmat suhteet.

• Anonyymi

Joo

• Tyypillinen tarina parisuhteesta. On sitouduttu taloudellisesti. On hankittu lapsia ja sitten.....Seksi loppuu..Nainen kylmenee...
      -On tullut aika jutella...

Riski tuohon on niin suuri tilastollisesti, että itse olen sitämieltä, että ei koskaan avioliittoa. Ei lapsia. Eron tullessa asiat käyvät siten kivuttomammin.

• Anonyymi

Meillä läheisyyden puute ja puhumattomuus on ollut ongelma jo ennen lapsia. Sitä ei vaan silloin ottanut niin tosissaan ja jatkettiin "kyllä se siitä"-meiningillä.

• Anonyymi

Tällä asenteella voi siirtyä suoraan odottamaan seuraavaa elämää, missä asiat olisivat paremmin. "En tee kun ei kuitenkaan onnistu" -mentaliteetti on niin tyypillistä "kuppi on puoliksi tyhjä" -maailmaa kun vain voi olla. Jos muistan oikein vanhoja postauksiasi, niin olit tuohon kaupanpäälle vielä todella bakteeri- tai tautikammoinen, kaikkien partnereidesi pitäisi olla neitsyitä.
        Kyllä elämään kuuluu pettymyksiä, epäonnistumisia ja virheellisiä valintoja. Niistä pitää oppia ja pyrkiä seuraavalla kerralla tekemään asiat toisin, siitäkin voi oppia jotain uutta ja mielenkiintoista. Uutta matoa koukkuun vaan. Elämä on tehty elettäväksi, ei odotettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä asenteella voi siirtyä suoraan odottamaan seuraavaa elämää, missä asiat olisivat paremmin. "En tee kun ei kuitenkaan onnistu" -mentaliteetti on niin tyypillistä "kuppi on puoliksi tyhjä" -maailmaa kun vain voi olla. Jos muistan oikein vanhoja postauksiasi, niin olit tuohon kaupanpäälle vielä todella bakteeri- tai tautikammoinen, kaikkien partnereidesi pitäisi olla neitsyitä.
        Kyllä elämään kuuluu pettymyksiä, epäonnistumisia ja virheellisiä valintoja. Niistä pitää oppia ja pyrkiä seuraavalla kerralla tekemään asiat toisin, siitäkin voi oppia jotain uutta ja mielenkiintoista. Uutta matoa koukkuun vaan. Elämä on tehty elettäväksi, ei odotettavaksi.

En kyllä ole bakteerikammoinen saati tänne aiemmin mitään postannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole bakteerikammoinen saati tänne aiemmin mitään postannut.

Pahoittelen sekaannusta. Tarkoitin nimimerkkiä blade83. Hän on kyllä ollut täällä jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen sekaannusta. Tarkoitin nimimerkkiä blade83. Hän on kyllä ollut täällä jo vuosia.

Ei ole meidän liitossa seksin puutetta ukkoa ei tarvitse kahta kertaa kysyä kun on jo melaa mekossa.. 33.vuotta yhdessä oltu..

• Anonyymi kirjoitti:

On totta, että pyrin välttämään elämässä ongelmia parhaani mukaan.. Todennäköisyyslaskelmat eivät puolla avioliittoa, eikä lasten hankintaa. Lukemattomat miehet ympäri maailmaa ovat päätyneet kylmään liittoon toisten elämän maksumiesten rooliin näillä siirroilla.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

On totta, että pyrin välttämään elämässä ongelmia parhaani mukaan.. Todennäköisyyslaskelmat eivät puolla avioliittoa, eikä lasten hankintaa. Lukemattomat miehet ympäri maailmaa ovat päätyneet kylmään liittoon toisten elämän maksumiesten rooliin näillä siirroilla.

Niin asiaan voi valita tuon näkökulman ja istua itsekseen kotisohvalla polkupyöräkypärä päässä ja kondomi valmiiksi kalun päällä. Tai sitten elää ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan. Melko varmaa on kuitenkin, että maksumiehen roolia ei kannata turhaan pelätä, et saa niitä rahoja todennäköisesti kuitenkaan mukaan sinne seuraavaan elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole meidän liitossa seksin puutetta ukkoa ei tarvitse kahta kertaa kysyä kun on jo melaa mekossa.. 33.vuotta yhdessä oltu..

Ei meilläkää olis puutetta, jos mä aina tekisin alotteen. En vaa jaksa olla aina se alotteen tekijä ja olla toiselle vaa mällirättinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin asiaan voi valita tuon näkökulman ja istua itsekseen kotisohvalla polkupyöräkypärä päässä ja kondomi valmiiksi kalun päällä. Tai sitten elää ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan. Melko varmaa on kuitenkin, että maksumiehen roolia ei kannata turhaan pelätä, et saa niitä rahoja todennäköisesti kuitenkaan mukaan sinne seuraavaan elämään.

Elän oman koodini mukaista elämää ja olen elänyt.
        Olen varsin tyytyväinen elämääni.
        Etsin tervettä neitseellistä naista pidempiaikaiseen fwb-suhteeseen. Optio myös parisuhteelle kaiken osuessa kohdalleen. Ei lapsia. Ei avioliittoa.
        -Tää on hyvin selkee ja riskitön näin.

Aloittaja lienee jo päätöksensä pitkälti tehnyt. Hänen(kin) miehensä päätyy ennusteissani elareita maksamaan miljoonien muiden miesten tapaan. Nainen on siinä saanut elämäntehtävänsä toteutettua(lapset) ja sitten on aika voimaantua ja edetä elämässä kohti uusia seikkailuja.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Elän oman koodini mukaista elämää ja olen elänyt.
        Olen varsin tyytyväinen elämääni.
        Etsin tervettä neitseellistä naista pidempiaikaiseen fwb-suhteeseen. Optio myös parisuhteelle kaiken osuessa kohdalleen. Ei lapsia. Ei avioliittoa.
        -Tää on hyvin selkee ja riskitön näin.

Aloittaja lienee jo päätöksensä pitkälti tehnyt. Hänen(kin) miehensä päätyy ennusteissani elareita maksamaan miljoonien muiden miesten tapaan. Nainen on siinä saanut elämäntehtävänsä toteutettua(lapset) ja sitten on aika voimaantua ja edetä elämässä kohti uusia seikkailuja.

Se on hyvä, että olet tyytyväinen 👍. Sittenhän asiassa ei ole muilla nokan koputtamista, kukin valitsee niinkuin kokee itse asiat parhaiten.
        Ei ne elatusmaksut mitään maatamullistavia ole, ne määritetään lapsen tarpeita vastaaviksi ja elatusvelvollisen maksukyvyn mukaan, loppuvatkin aikanaan kun lapsi täyttää 18 v.. Ei ne isyyttä tai äitiyttä poista.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä, että olet tyytyväinen 👍. Sittenhän asiassa ei ole muilla nokan koputtamista, kukin valitsee niinkuin kokee itse asiat parhaiten.
        Ei ne elatusmaksut mitään maatamullistavia ole, ne määritetään lapsen tarpeita vastaaviksi ja elatusvelvollisen maksukyvyn mukaan, loppuvatkin aikanaan kun lapsi täyttää 18 v.. Ei ne isyyttä tai äitiyttä poista.

Oikeusvaltiossa ei pitäisi määrätä elatusmaksuja lainkaan tilanteessa, missä lapsi asuu puolet ajastaan isänsä luona. Jostain syystä Suomen laki on monilta osin miestä syrjivää näissä lapsiasioissa.
        Sitten tuo avioliitto ilman avioehtoa koituu yleensä miehelle taloudelliseksi tappioksi..Naisethan yleensä nai taloudellisesti ylöspäin joten useimmiten siinäkin miehille lankeaa maksajan rooli....Monet naiset eivät innostu avioehdosta, koska hei....Rakkaus....;)
        -Olemmeko jo lähtökohtaisesti eroamassa he kysyvät mieheltään.....Tunteiden sokaisemat miehet taasen lupaavat maat ja taivaat kun järki on jättänyt. Allekirjoitetaan itselleen epäedullinen avioliitto soppari.

• Sama vaiva, vaikkakin toisinpäin, kohta 5v.ja seksi senkuin hiipuu. On se kumma tauti mikä iskee aina toiseen suhteessa. Ei oo helppoa olla, kun tekis mieli, mutta toinen on aina.... knook knook..?
      Päivästä toiseen toivot, että kaikki muuttuu, mutta sama jatkuu..
      Voitais jutella tästä jossain muualla lisää...

• Anonyymi

Moikka! Sama täällä.... haluaisitko keskustella yksityisemmin...?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      65
      7391
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      238
      6247
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      80
      4591
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      108
      3822
    5. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      67
      3056
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2966
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      121
      2651
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2108
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1947
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      256
      1867
    Aihe