Lexus julkaisee uuden sukupolven sähköauton Toyotan 23 vuoden kokemuksella. Auto rakennetaan nykyaikaisesti samaan koriin kuin muutkin Lexus UX mallit ei kuten vaikka VW:llä missä sähköauto pitää vielä rakentaa eri alustalle. Virallinen toimintamatka on yli 300 km, mutta Japanilaiseen tyyliin arvio on alakanttiin ja todellinen matka yli 400 km. Lexus tulee osaltaan näyttämään premium auto luokassa mallia osaamisesta.
Lexus UX 300e uuden sukupolven sähköauto
11
552
Vastaukset
- Anonyymi
BMW iX3 WLTP 459 km ja Lexus WLTP 305 - 315 km. Toyotan 23 vuotta mennyt siihen miten bensasta tehdään sähköä.
- Anonyymi
Älä viitsi masentaa Teroja. Ovat kuitenkin jotain oikeaan suuntaan aikaiseksi saaneet. Menee vielä toiset parikymmentä vuotta kun vielä jaksavat harjoitella.
- Anonyymi
Niin. Tuo WLTP ei ole arvio vaan mitattu arvo. Lexus maksaa tuplat verrattuna ID.3:n perusmalliin ja häviää sille rangessa. Vähänkö noloa.
- Anonyymi
Hihihiii. Lexus sähköauto. Sallikaa mun nauraa. Hihihihhh.
- Anonyymi
Eikö 23 vuotta kehitystyötä ole antanut tuon parempaa?
Ei ihme, jos Teslayhteistyö kiinnostaa.
Niin muuten, ei ole tojo kyennyt kopioimaan Teslan järjestelmiä. - Anonyymi
Lexuksessa ei ole lämpöpumppua talven varalle. 6 kW sähkövastus tyhjentää akkua tehokkaasti.
- Anonyymi
Folkkari julaisi vastaavan harjoitelman vuonna 2014, kun e-Golf esiteltiin. Toyota, tai Lexus, on vain 6 vuotta jäljessä sähköauton kehityksessä.
- Anonyymi
No eiköhän se Golf kuten mersukin käytä kumminkin toyotan komponentteja toyotahan on aina ollut edellä kehityksessä kuten ensimmäinen itsepysäköivä auto sehän oli prius ja kaikki hybridit on toyotan patentilla kulkevia ....että silleen vuonna 24 sehän kulkee jo yli 800km ......talvella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän se Golf kuten mersukin käytä kumminkin toyotan komponentteja toyotahan on aina ollut edellä kehityksessä kuten ensimmäinen itsepysäköivä auto sehän oli prius ja kaikki hybridit on toyotan patentilla kulkevia ....että silleen vuonna 24 sehän kulkee jo yli 800km ......talvella
Onneksi noita Toyotan keksintöjä tai komponentteja ei ole muilla käytössä. Ei yksikään merkki sillä ainakaan mainostaisi.
- Anonyymi
Onhan toi sähköautoksi lähinnä vitsi, kuten tuo uudistettu versio, pikalataus on antiikkisella tekniikalla, mitä ei edes ole nykyään juurikaan tarjolla.
- Anonyymi
Hausk avaus, eikö Lexus vieläkään tee oikeaa sähköautoa, vaan vääntää jotain kyhäelmää bensa- auton koriin, säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758