Lexus UX 300e uuden sukupolven sähköauto

Anonyymi

Lexus julkaisee uuden sukupolven sähköauton Toyotan 23 vuoden kokemuksella. Auto rakennetaan nykyaikaisesti samaan koriin kuin muutkin Lexus UX mallit ei kuten vaikka VW:llä missä sähköauto pitää vielä rakentaa eri alustalle. Virallinen toimintamatka on yli 300 km, mutta Japanilaiseen tyyliin arvio on alakanttiin ja todellinen matka yli 400 km. Lexus tulee osaltaan näyttämään premium auto luokassa mallia osaamisesta.

11

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

BMW iX3 WLTP 459 km ja Lexus WLTP 305 - 315 km. Toyotan 23 vuotta mennyt siihen miten bensasta tehdään sähköä.

• Anonyymi

Älä viitsi masentaa Teroja. Ovat kuitenkin jotain oikeaan suuntaan aikaiseksi saaneet. Menee vielä toiset parikymmentä vuotta kun vielä jaksavat harjoitella.

• Anonyymi

Niin. Tuo WLTP ei ole arvio vaan mitattu arvo. Lexus maksaa tuplat verrattuna ID.3:n perusmalliin ja häviää sille rangessa. Vähänkö noloa.

• Anonyymi

Hihihiii. Lexus sähköauto. Sallikaa mun nauraa. Hihihihhh.

• Anonyymi

Eikö 23 vuotta kehitystyötä ole antanut tuon parempaa?
      Ei ihme, jos Teslayhteistyö kiinnostaa.
      Niin muuten, ei ole tojo kyennyt kopioimaan Teslan järjestelmiä.

• Anonyymi

Lexuksessa ei ole lämpöpumppua talven varalle. 6 kW sähkövastus tyhjentää akkua tehokkaasti.

• Anonyymi

Folkkari julaisi vastaavan harjoitelman vuonna 2014, kun e-Golf esiteltiin. Toyota, tai Lexus, on vain 6 vuotta jäljessä sähköauton kehityksessä.

• Anonyymi

No eiköhän se Golf kuten mersukin käytä kumminkin toyotan komponentteja toyotahan on aina ollut edellä kehityksessä kuten ensimmäinen itsepysäköivä auto sehän oli prius ja kaikki hybridit on toyotan patentilla kulkevia ....että silleen vuonna 24 sehän kulkee jo yli 800km ......talvella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän se Golf kuten mersukin käytä kumminkin toyotan komponentteja toyotahan on aina ollut edellä kehityksessä kuten ensimmäinen itsepysäköivä auto sehän oli prius ja kaikki hybridit on toyotan patentilla kulkevia ....että silleen vuonna 24 sehän kulkee jo yli 800km ......talvella

Onneksi noita Toyotan keksintöjä tai komponentteja ei ole muilla käytössä. Ei yksikään merkki sillä ainakaan mainostaisi.

• Anonyymi

Onhan toi sähköautoksi lähinnä vitsi, kuten tuo uudistettu versio, pikalataus on antiikkisella tekniikalla, mitä ei edes ole nykyään juurikaan tarjolla.

• Anonyymi

Hausk avaus, eikö Lexus vieläkään tee oikeaa sähköautoa, vaan vääntää jotain kyhäelmää bensa- auton koriin, säälittävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90