Tulipahan mieleen

Anonyymi

Et varmaan tunnistaisi minua enää siitä kun ollaan nähty on aikaa ja olen lihonut jonkin verran.

145

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En saa sua koskaan mies eikä se johdu pelkästään mun painosta.

      • Anonyymi

        Siltä ainakin tuntuu.


    • Anonyymi

      Aloitus on Pekalle.

    • Anonyymi

      Tiedän.. Mutta ei hätää, niin mäkin, 10kg.

      • Anonyymi

        Mä oon lihonut 5kg.😐
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lihonut 5kg.😐
        T:ap

        Ootko raskaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko raskaana.

        En voi kai nainen muutenkin lihoa tai olla lihava?
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kai nainen muutenkin lihoa tai olla lihava?
        T:ap

        Joo ei se paino haittaa mutta kun puhut siitä nii useasti nii siitä päättelin että oletko raskaana ja et uskalla sen takia nähdä minua. Ja tiedät että hyväksyn sen että jos olet raskaana nii me yhdessä sitte hoidetaan mutta et ole missään vaiheessa tekemisissä sen jätkän kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kai nainen muutenkin lihoa tai olla lihava?
        T:ap

        Miten nii et voi olla raskaana. Jos sulla on joku ehkäisy nii sitte olet pettänyt minua koko ajan ja suutun todella paljon sulle jos mulle selviää että käytät jotai ehkäisyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se paino haittaa mutta kun puhut siitä nii useasti nii siitä päättelin että oletko raskaana ja et uskalla sen takia nähdä minua. Ja tiedät että hyväksyn sen että jos olet raskaana nii me yhdessä sitte hoidetaan mutta et ole missään vaiheessa tekemisissä sen jätkän kanssa

        En ole. Ei ole minun syyni etten näe sinua missään.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se paino haittaa mutta kun puhut siitä nii useasti nii siitä päättelin että oletko raskaana ja et uskalla sen takia nähdä minua. Ja tiedät että hyväksyn sen että jos olet raskaana nii me yhdessä sitte hoidetaan mutta et ole missään vaiheessa tekemisissä sen jätkän kanssa

        Se että en uskalla nähdä johtuu siitä etten tiedä sun tunteita pelkään ettet halua mua etkä tykkää.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se paino haittaa mutta kun puhut siitä nii useasti nii siitä päättelin että oletko raskaana ja et uskalla sen takia nähdä minua. Ja tiedät että hyväksyn sen että jos olet raskaana nii me yhdessä sitte hoidetaan mutta et ole missään vaiheessa tekemisissä sen jätkän kanssa

        En ymmärrä miksi sun piti tuollaisia asiattomuuksia ruveta kirjoittamaan kun toisella on vain ikävä.
        Oletko mustasukkainen luonne?
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että en uskalla nähdä johtuu siitä etten tiedä sun tunteita pelkään ettet halua mua etkä tykkää.
        T:ap

        Toi ei ole totta. Sä tiedät että mulla on koko ajan ollu ne tunteet ja minähän olen koko ajan pitäny yksin meidän suhdetta yllä ja roikkunut sun perässä kuin takiainen nii tekisinkö nii jos minulla ei ole mitää tunteita. Sä tiedät itsekin että olisin jo ajat sitten myöhemmin melkein heti ekan viikon aikana halunnu lopettaa tän palstalla leikin mutta en voinu kun tiesin että jos olet sinä siis oikea hän niin en mä pysty lähtemään palstalta ennenkuin olen varma ettet ole hän koska olet ainut jota olen koskaan rakastanut ja ainut jonka vuoksi tekisin ihan miten vaan. Miten edes kehtaat epäillä mun tunteita. Sinulla ne tunteet muuttuu minuutin välein mutta minä en edes kykene tekemään mitään että saisin nämä tunteet pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että en uskalla nähdä johtuu siitä etten tiedä sun tunteita pelkään ettet halua mua etkä tykkää.
        T:ap

        Tässä taas mulla tuli mieleeni että oletko pettänyt minua kun kirjoitit että pelkäät etten halua sinua. Tietenkin minä haluan sinua ja sinusta vaimon pysyvästi mutta jos olet pettänyt minua nii tietenkin se vie oman aikansa että kykenen luottaa sinuun tai muutenkaan niihin hetkiin jos olet pettänyt minua. Mikään muu asia ei vaikuta siihe etten sinua halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä taas mulla tuli mieleeni että oletko pettänyt minua kun kirjoitit että pelkäät etten halua sinua. Tietenkin minä haluan sinua ja sinusta vaimon pysyvästi mutta jos olet pettänyt minua nii tietenkin se vie oman aikansa että kykenen luottaa sinuun tai muutenkaan niihin hetkiin jos olet pettänyt minua. Mikään muu asia ei vaikuta siihe etten sinua halua.

        Sinä ja minä emme ole yhdessä niin mitenkähän sinua voi pettää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ole totta. Sä tiedät että mulla on koko ajan ollu ne tunteet ja minähän olen koko ajan pitäny yksin meidän suhdetta yllä ja roikkunut sun perässä kuin takiainen nii tekisinkö nii jos minulla ei ole mitää tunteita. Sä tiedät itsekin että olisin jo ajat sitten myöhemmin melkein heti ekan viikon aikana halunnu lopettaa tän palstalla leikin mutta en voinu kun tiesin että jos olet sinä siis oikea hän niin en mä pysty lähtemään palstalta ennenkuin olen varma ettet ole hän koska olet ainut jota olen koskaan rakastanut ja ainut jonka vuoksi tekisin ihan miten vaan. Miten edes kehtaat epäillä mun tunteita. Sinulla ne tunteet muuttuu minuutin välein mutta minä en edes kykene tekemään mitään että saisin nämä tunteet pois.

        Minuutin välein? Et ole ainoa jolla on vaikeaa tunteidensa kanssa kun pitäisi tehdä niin kuin oikein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi sun piti tuollaisia asiattomuuksia ruveta kirjoittamaan kun toisella on vain ikävä.
        Oletko mustasukkainen luonne?
        T:ap

        Tietysti olen kun on ollut aihetta olla ja kun ei olla nähty nii kyllä mä mietin ett kenen kanssa olet ollu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuutin välein? Et ole ainoa jolla on vaikeaa tunteidensa kanssa kun pitäisi tehdä niin kuin oikein on.

        Onko meidän tunteet jotenkin väärin. Ei me tehdä ketään kohtaan väärin siinä että halutaan olla yhdessä ja eihä kenenkään tarvitse tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olen kun on ollut aihetta olla ja kun ei olla nähty nii kyllä mä mietin ett kenen kanssa olet ollu

        Tiedät kyllä kenen kanssa olen niin kuin minäkin tiedän kenen kanssa sinä olet.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meidän tunteet jotenkin väärin. Ei me tehdä ketään kohtaan väärin siinä että halutaan olla yhdessä ja eihä kenenkään tarvitse tietää.

        Kenenkään ei tarvitse tietää luuletko että eivät huomaisi jos asuisimme yhdessä? 😂
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti olen kun on ollut aihetta olla ja kun ei olla nähty nii kyllä mä mietin ett kenen kanssa olet ollu

        Ei sulla ole ollut aihetta olla enempää mustasukkainen kuin minunkaan susta.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ole totta. Sä tiedät että mulla on koko ajan ollu ne tunteet ja minähän olen koko ajan pitäny yksin meidän suhdetta yllä ja roikkunut sun perässä kuin takiainen nii tekisinkö nii jos minulla ei ole mitää tunteita. Sä tiedät itsekin että olisin jo ajat sitten myöhemmin melkein heti ekan viikon aikana halunnu lopettaa tän palstalla leikin mutta en voinu kun tiesin että jos olet sinä siis oikea hän niin en mä pysty lähtemään palstalta ennenkuin olen varma ettet ole hän koska olet ainut jota olen koskaan rakastanut ja ainut jonka vuoksi tekisin ihan miten vaan. Miten edes kehtaat epäillä mun tunteita. Sinulla ne tunteet muuttuu minuutin välein mutta minä en edes kykene tekemään mitään että saisin nämä tunteet pois.

        Meidän suhdetta mitä ihmeen suhdetta?
        Sun rakkauden tunnustus ei lämmitä kun aloit ilkeäksi.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ole totta. Sä tiedät että mulla on koko ajan ollu ne tunteet ja minähän olen koko ajan pitäny yksin meidän suhdetta yllä ja roikkunut sun perässä kuin takiainen nii tekisinkö nii jos minulla ei ole mitää tunteita. Sä tiedät itsekin että olisin jo ajat sitten myöhemmin melkein heti ekan viikon aikana halunnu lopettaa tän palstalla leikin mutta en voinu kun tiesin että jos olet sinä siis oikea hän niin en mä pysty lähtemään palstalta ennenkuin olen varma ettet ole hän koska olet ainut jota olen koskaan rakastanut ja ainut jonka vuoksi tekisin ihan miten vaan. Miten edes kehtaat epäillä mun tunteita. Sinulla ne tunteet muuttuu minuutin välein mutta minä en edes kykene tekemään mitään että saisin nämä tunteet pois.

        No oletko varma että on oikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän suhdetta mitä ihmeen suhdetta?
        Sun rakkauden tunnustus ei lämmitä kun aloit ilkeäksi.
        T:ap

        Mä olen oikeasti tehny meidän suhteen eteen kaiken ja joutunut olemaan tässä ksuheessa epätietoisuudessa kun en oikeesti tiedä sinusta yhtää mitää. Ainut mikä on ollut on mun omat arvaukseni eikä nekään ole nähtävästi menny oikein kun kirjoitit että emme ole olleet suhteessa nii miten olet voinu pettää. Mä olen ollut sulle rehellisesti ja uskollinen ja sä sitte ajattelit että kun ei meillä ole vielä suhdetta nii on ihan ok mennä muitten kanssa sänkyyn. Toi on kyllä asia josta suutun ja loukkaannun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen oikeasti tehny meidän suhteen eteen kaiken ja joutunut olemaan tässä ksuheessa epätietoisuudessa kun en oikeesti tiedä sinusta yhtää mitää. Ainut mikä on ollut on mun omat arvaukseni eikä nekään ole nähtävästi menny oikein kun kirjoitit että emme ole olleet suhteessa nii miten olet voinu pettää. Mä olen ollut sulle rehellisesti ja uskollinen ja sä sitte ajattelit että kun ei meillä ole vielä suhdetta nii on ihan ok mennä muitten kanssa sänkyyn. Toi on kyllä asia josta suutun ja loukkaannun.

        En ole mennyt muiden kanssa sänkyyn haista vittu.

        Olen ollut yhden ja saman miehen kanssa niin kuin hyvin tiedät jos hän olet ja niin olet sinäkin sen naisesi kanssa.

        Silloin kun enemmän olet mieleni päällä ollut en ole ollut hänen kanssaan sillä lailla nytkin siitä on jotain 2kk tai ylikin vaikkei sulle kuulukaan.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä kenen kanssa olen niin kuin minäkin tiedän kenen kanssa sinä olet.
        T:ap

        En tiedä yhtään mitään kun mun mielikuvitus on pahemman kerran tehny mulle kepposen ja nyt haluan olla vain kavereiden kanssa jotta unohdan omat harhat. Terveisin tällainen mitätön anonyymi paska harha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletko varma että on oikea?

        Mä oon varma ainoastaan siitä että rakastan erittäin paljon yhtä naista joka on mun ainut rakkaus ollut koskaan ainut joka minulle on ksikista rakkain ja ainut jota ilman en voi elää mutta en todellakaan voi sanoa että sinä olet minulle oikea kun olen koko ajan sanonu että vain se naine jota minä rakastan on minulle se oikea enhän mä muuten olisi alentunut jonnekin muualle kirjoittaa kuten tänne.


      • Anonyymi

        Lapsellista uhkailla jos oikeasti välittäisit et noin tekisi. Turvassa olen. Joudut vankilaan jos tapat ihmisen. Valehtelit mitä olen valehdellut saman valeen olet itse tehnyt makaamalla naistasi että turhaan syyllistät.
        Sulla vaihtuu tuntemukset aika sukkelaan ensin rakastat sitten uhkailet.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lihonut 5kg.😐
        T:ap

        Vähän tuo on jos et ollut jo aikaisemmin painava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtään mitään kun mun mielikuvitus on pahemman kerran tehny mulle kepposen ja nyt haluan olla vain kavereiden kanssa jotta unohdan omat harhat. Terveisin tällainen mitätön anonyymi paska harha.

        Minä en pidä häntä paskana ja tuskin sinäkään sellainen olet vaikket oikea ollutkaan.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista uhkailla jos oikeasti välittäisit et noin tekisi. Turvassa olen. Joudut vankilaan jos tapat ihmisen. Valehtelit mitä olen valehdellut saman valeen olet itse tehnyt makaamalla naistasi että turhaan syyllistät.
        Sulla vaihtuu tuntemukset aika sukkelaan ensin rakastat sitten uhkailet.
        T:ap

        No ala sitten kertoo että olitko sä vai et kun rehellisesti sanottuna toi lause on oikeesti ainut lause josta mä meen ihan oikeesti niin pahaan shokkiin ja sen takia ne tappamis refleksit tulee. Tämän takia älä ikinä sano noin että olet nussinut jonkun muun kanssa kun en oikeesti kestä edes ajatusta siitä että meidän suhde on sen jälkeen loppu. Voit haukkuu mut vaikka maasta taivaaseen, voit lyödä minua, voit huutaa ja rajoittaa ja tehdä mitä muuta tahansa mutta älä edes ajattele että olet jonkun muun kanssa sillein. Ainut asia jota en hyväksy ja siksi kun sinusta niin paljon välitän nii sen takia menen Tohon tilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ala sitten kertoo että olitko sä vai et kun rehellisesti sanottuna toi lause on oikeesti ainut lause josta mä meen ihan oikeesti niin pahaan shokkiin ja sen takia ne tappamis refleksit tulee. Tämän takia älä ikinä sano noin että olet nussinut jonkun muun kanssa kun en oikeesti kestä edes ajatusta siitä että meidän suhde on sen jälkeen loppu. Voit haukkuu mut vaikka maasta taivaaseen, voit lyödä minua, voit huutaa ja rajoittaa ja tehdä mitä muuta tahansa mutta älä edes ajattele että olet jonkun muun kanssa sillein. Ainut asia jota en hyväksy ja siksi kun sinusta niin paljon välitän nii sen takia menen Tohon tilaan.

        Mitä esität? Sulla on lapsia mulla on lapsia miten niitä olisi jos niin ei olisi tehnyt?
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä esität? Sulla on lapsia mulla on lapsia miten niitä olisi jos niin ei olisi tehnyt?
        T:ap

        Tarkoitin meidän suhteen aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin meidän suhteen aikana.

        En ole ollut suhteessa sun kanssa emme ole kasvotusten koskaan jutelleet tunteistamme.
        Tänne olen joskus kirjoittanut anonyyminä.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mennyt muiden kanssa sänkyyn haista vittu.

        Olen ollut yhden ja saman miehen kanssa niin kuin hyvin tiedät jos hän olet ja niin olet sinäkin sen naisesi kanssa.

        Silloin kun enemmän olet mieleni päällä ollut en ole ollut hänen kanssaan sillä lailla nytkin siitä on jotain 2kk tai ylikin vaikkei sulle kuulukaan.
        T:ap

        Te olette väärät henkilöt toisillenne.
        Oikeesti ette ole niitä joksi toisianne mahdollisesti kuvittelette.
        Sivusta huikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ala sitten kertoo että olitko sä vai et kun rehellisesti sanottuna toi lause on oikeesti ainut lause josta mä meen ihan oikeesti niin pahaan shokkiin ja sen takia ne tappamis refleksit tulee. Tämän takia älä ikinä sano noin että olet nussinut jonkun muun kanssa kun en oikeesti kestä edes ajatusta siitä että meidän suhde on sen jälkeen loppu. Voit haukkuu mut vaikka maasta taivaaseen, voit lyödä minua, voit huutaa ja rajoittaa ja tehdä mitä muuta tahansa mutta älä edes ajattele että olet jonkun muun kanssa sillein. Ainut asia jota en hyväksy ja siksi kun sinusta niin paljon välitän nii sen takia menen Tohon tilaan.

        Etkö tajua ettet voi omistaa ketään.
        Eikä sinulla ole mitään oikeutta uhkailla ketään tappamisella.
        Luuletko oikeasti että kukaan kantasuomalainen nainen haluaa tuollaista tappamisella uhkailevaa miestä?
        Tuollainen ei edes ole mitään rakkautta vaan sairaanloista omistamishalua.
        Jos rakastaa niin toivoo vaan kaikkea hyvää sille toiselle ihmisellä vaikkei se sinun kanssa haluausikaan olla vaan jonkun toisen miehen kanssa.
        Sinä et päätä kenenkään toisen ihmisen elämästä tai kuolemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin meidän suhteen aikana.

        Jos tarkoitat suhteella sitä kun anonyyminä tänne kirjoitin ja sinäkö muka oikeasti olitkin juuri hän?
        Tänne tehdyille lupauksille. Täytyy sanoa etten muista niin vanhoja asioita ainakaan kaikkea.
        Olin silloinkin kun ajatellaan että olimme yhteydessä niin en hänen kanssaan sillalailla.
        Muistan sen kerran kun joku kysyi saako hän olla sillalailla omansa kanssa.
        En voinut elämäni elämistä lopettaa jonkun anonyymin takia josta en varmasti tiennyt onko juuri hän. Välillä ajattelin että on hän ja pidättäydyn koska se tuntui väärältä mennä sänkyyn oman kanssa.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ei ole totta. Sä tiedät että mulla on koko ajan ollu ne tunteet ja minähän olen koko ajan pitäny yksin meidän suhdetta yllä ja roikkunut sun perässä kuin takiainen nii tekisinkö nii jos minulla ei ole mitää tunteita. Sä tiedät itsekin että olisin jo ajat sitten myöhemmin melkein heti ekan viikon aikana halunnu lopettaa tän palstalla leikin mutta en voinu kun tiesin että jos olet sinä siis oikea hän niin en mä pysty lähtemään palstalta ennenkuin olen varma ettet ole hän koska olet ainut jota olen koskaan rakastanut ja ainut jonka vuoksi tekisin ihan miten vaan. Miten edes kehtaat epäillä mun tunteita. Sinulla ne tunteet muuttuu minuutin välein mutta minä en edes kykene tekemään mitään että saisin nämä tunteet pois.

        Mitä takiaiselle kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat suhteella sitä kun anonyyminä tänne kirjoitin ja sinäkö muka oikeasti olitkin juuri hän?
        Tänne tehdyille lupauksille. Täytyy sanoa etten muista niin vanhoja asioita ainakaan kaikkea.
        Olin silloinkin kun ajatellaan että olimme yhteydessä niin en hänen kanssaan sillalailla.
        Muistan sen kerran kun joku kysyi saako hän olla sillalailla omansa kanssa.
        En voinut elämäni elämistä lopettaa jonkun anonyymin takia josta en varmasti tiennyt onko juuri hän. Välillä ajattelin että on hän ja pidättäydyn koska se tuntui väärältä mennä sänkyyn oman kanssa.
        T:ap

        Olet koko ajan tienny kuka olen ja pettänyt nii miksi ihmeessä et lopeta meidän suhdetta kun olet jo nussinut jonku muun kanssa nii en mä voi olla sun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet koko ajan tienny kuka olen ja pettänyt nii miksi ihmeessä et lopeta meidän suhdetta kun olet jo nussinut jonku muun kanssa nii en mä voi olla sun kanssa.

        En ole ollut varma että juuri hän olet.
        Ei tässä kukaan ole pakottamassa sua yhtään mihinkään ole sen kanssa jonka kanssa haluat.
        Tuota juuri tarkoitan et voi etkä saa olla mustasukkainen kun itsekkin olet suhteessa omaan naiseesi.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut varma että juuri hän olet.
        Ei tässä kukaan ole pakottamassa sua yhtään mihinkään ole sen kanssa jonka kanssa haluat.
        Tuota juuri tarkoitan et voi etkä saa olla mustasukkainen kun itsekkin olet suhteessa omaan naiseesi.
        T:ap

        Olethan ollut tietoinen jokaisesta liikkeestä jota teen ja puhelinta sen verran kytänny että älä nyt valehtele ettet tienny kenen kanssa kirjoitit niitä asioita joita vain me tiedämme ja ihan anonyymi harhan fb kaverit halusit pois niinkö. Jos oikeasti haluat suhteessa olla nii ole edes rehellisesti mulle ja sano oletko nussinut muiden kanssa ja tässä samassa ketjussa sata eri vastausta että välillä sanot ettet ole ja nyt sanot että olet. Johtuuko se siitä ett olet minusta todella mustasukkainen ja haluat ärsyttää minua että minäkin olen mustasukkainen. Siltä tämä vaikuttaa mutta jos tollein kirjoitat että olet pettänyt minua nii sillo mä petän sinua mutta jos rehellisesti sanot mikä milloinkin sinua ärsyttää nii sillo mä osaa helpottaa sun oloa ja kyllä sä tiedät että olen erittäin kiltti ja huomaavainen mutta kun minun tunteilla leikkii nii mun kiltteys muuttuu nii sano suoraan mistä olet suuttunut luulin että se sauna juttu oli jo sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan ollut tietoinen jokaisesta liikkeestä jota teen ja puhelinta sen verran kytänny että älä nyt valehtele ettet tienny kenen kanssa kirjoitit niitä asioita joita vain me tiedämme ja ihan anonyymi harhan fb kaverit halusit pois niinkö. Jos oikeasti haluat suhteessa olla nii ole edes rehellisesti mulle ja sano oletko nussinut muiden kanssa ja tässä samassa ketjussa sata eri vastausta että välillä sanot ettet ole ja nyt sanot että olet. Johtuuko se siitä ett olet minusta todella mustasukkainen ja haluat ärsyttää minua että minäkin olen mustasukkainen. Siltä tämä vaikuttaa mutta jos tollein kirjoitat että olet pettänyt minua nii sillo mä petän sinua mutta jos rehellisesti sanot mikä milloinkin sinua ärsyttää nii sillo mä osaa helpottaa sun oloa ja kyllä sä tiedät että olen erittäin kiltti ja huomaavainen mutta kun minun tunteilla leikkii nii mun kiltteys muuttuu nii sano suoraan mistä olet suuttunut luulin että se sauna juttu oli jo sovittu.

        En ymmärrä mitä tarkoitat tuolla fb:lla.
        Käytöksesi on sopimatonta.
        Olen maannut oman aviomieheni kanssa minulla ei ole ollut muita yli 20 vuoden aikana onko asia nyt ymmärretty?
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan ollut tietoinen jokaisesta liikkeestä jota teen ja puhelinta sen verran kytänny että älä nyt valehtele ettet tienny kenen kanssa kirjoitit niitä asioita joita vain me tiedämme ja ihan anonyymi harhan fb kaverit halusit pois niinkö. Jos oikeasti haluat suhteessa olla nii ole edes rehellisesti mulle ja sano oletko nussinut muiden kanssa ja tässä samassa ketjussa sata eri vastausta että välillä sanot ettet ole ja nyt sanot että olet. Johtuuko se siitä ett olet minusta todella mustasukkainen ja haluat ärsyttää minua että minäkin olen mustasukkainen. Siltä tämä vaikuttaa mutta jos tollein kirjoitat että olet pettänyt minua nii sillo mä petän sinua mutta jos rehellisesti sanot mikä milloinkin sinua ärsyttää nii sillo mä osaa helpottaa sun oloa ja kyllä sä tiedät että olen erittäin kiltti ja huomaavainen mutta kun minun tunteilla leikkii nii mun kiltteys muuttuu nii sano suoraan mistä olet suuttunut luulin että se sauna juttu oli jo sovittu.

        En ole hänelle suuttunut vaan loukkaantunut.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan ollut tietoinen jokaisesta liikkeestä jota teen ja puhelinta sen verran kytänny että älä nyt valehtele ettet tienny kenen kanssa kirjoitit niitä asioita joita vain me tiedämme ja ihan anonyymi harhan fb kaverit halusit pois niinkö. Jos oikeasti haluat suhteessa olla nii ole edes rehellisesti mulle ja sano oletko nussinut muiden kanssa ja tässä samassa ketjussa sata eri vastausta että välillä sanot ettet ole ja nyt sanot että olet. Johtuuko se siitä ett olet minusta todella mustasukkainen ja haluat ärsyttää minua että minäkin olen mustasukkainen. Siltä tämä vaikuttaa mutta jos tollein kirjoitat että olet pettänyt minua nii sillo mä petän sinua mutta jos rehellisesti sanot mikä milloinkin sinua ärsyttää nii sillo mä osaa helpottaa sun oloa ja kyllä sä tiedät että olen erittäin kiltti ja huomaavainen mutta kun minun tunteilla leikkii nii mun kiltteys muuttuu nii sano suoraan mistä olet suuttunut luulin että se sauna juttu oli jo sovittu.

        Et voi olla oikea ihminen koska hänellä ei ole facebookia että nämä asioiden selittelysi ovat olleet ihan turhia.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nii et voi olla raskaana. Jos sulla on joku ehkäisy nii sitte olet pettänyt minua koko ajan ja suutun todella paljon sulle jos mulle selviää että käytät jotai ehkäisyä.

        Luuletko todella että kun olen aviossa niin en seksiä harrastaisi?

        Et ole kasvotusten kertonut tunteistasi niin pitäisikö minun anonyymin henkilön kirjoitusten takia jättää eläminen.

        Nytkin on aikaa kun seksiä on ollut mutta se on ollut oma päätökseni en ole halunnut.
        T:ap


    • Anonyymi

      Vastasit siis noin että tiedät etten saa sinua kiva. 😐
      T:ap

      • Anonyymi

        Älä jää roikkuu jos toista ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jää roikkuu jos toista ei kiinnosta.

        Niin kai se pitäisi unohtaa kun en hänen tunteistaan tiedä.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se pitäisi unohtaa kun en hänen tunteistaan tiedä.
        T:ap

        Mitä haluat tietää minun tunteista.


    • Anonyymi

      lihositko pituutta yli metrin?
      t.minä en tiedä
      tiedän yhden jutun:"mr.colombon faija käveli ulos emäntänsä synnytysputkasta, sillä olisi äärrimmäisen humalatilansa vuoksi saanut kätilöltä kirurgiveitsen naamasta raivoon, joten faija marssi omenapuun alitse, mistä tippui madonsyömä omena päähän KOPS! minkä faija ripulit vielä päästäen kungfu liikkeillä sai kiinni, mistä keksi nimen emäntänsä pyöräyttäneelle poijjalle, kolo-ombo, minkä selväpäisempi mutsi muotoili opiskeltavampaan muotoon, mr.colomboksi. mr.colombohan on ihmiskunnan ensimmäinen perunan löytäjä, rauhotus nyt pikkusen"
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=bGvT8I6P1G0

    • Anonyymi

      Olit aika hoikassa kunnossa kun viimeksi nähtiin, joten viisi kiloa on tainnut tehdä sinusta vain hiukan kurvikkaamman.

      Pekka-poika on, kiitos lenkkeilyn, muutaman kilon kevyempi kuin viime kerralla.

    • Anonyymi

      Jos kädet vielä yltää rutistaan, niin ei väliä. Jos ei niin otan kättä pidempää mukaan. 😳

      • Anonyymi

        Olen ollut vuosia jo lihava tarkoitin että entisten päälle.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut vuosia jo lihava tarkoitin että entisten päälle.
        T:ap

        Sano rehellisesti oletko raskaana. En jaksa uskoa että huvikseen kirjoitat koko ajan jostain painosta jollet ole raskaana. Sano mulle se rehellisesti. Tiedät varsin hyvin ettei minua kiinnosta mikää painon lukema oli se sitten 300 kg tai yli mutta jos olet raskaana nii kerro se rehellisesti mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano rehellisesti oletko raskaana. En jaksa uskoa että huvikseen kirjoitat koko ajan jostain painosta jollet ole raskaana. Sano mulle se rehellisesti. Tiedät varsin hyvin ettei minua kiinnosta mikää painon lukema oli se sitten 300 kg tai yli mutta jos olet raskaana nii kerro se rehellisesti mulle.

        Olen sanonut jo enkä sano enää loukkaat minua kun jankutat.
        En minä halua enkä jaksaisi edes hoitaa vauvoja enää.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut jo enkä sano enää loukkaat minua kun jankutat.
        En minä halua enkä jaksaisi edes hoitaa vauvoja enää.
        T:ap

        No mitä sitte kirjoitat jostain painosta. Tiedät tasan tarkkaan ettei näin mustasukkainen ihminen kuin minä olen ole lainkaan kiinnostunut niistä muista syistä jotka nostaa painoa kunhan et ole pettänyt minua. Rakastan sinua ja haluan vain sinut itselleni kokonaan. Ja anteeks että olen jankuttanut tosta mutta kun en keksi mitään muuta syytä miksi et uskalla kohdata minua.


    • Anonyymi

      No ihan päinvastoin, kun olen laihtunut viime vuodet.

      • Anonyymi

        Soppalluu.


    • Anonyymi

      En tule pahan mieleen.

    • Anonyymi

      Sen sanon että jos sulla on ollut aihetta niin mietippä omaa käytöstäsi sulla on se nainen.
      T:ap

      • Anonyymi

        Mikä helvetin naine mulla on ollu ei yhtään ketää ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helvetin naine mulla on ollu ei yhtään ketää ole

        Turhaa vastailen kun olet sinkku ja mies jolle aloitus on niin ei ole. Anteeksi ja hyvää päivän jatkoa.
        T:ap


    • Anonyymi

      Ja ihan turhaan täällä mesoat naiselle muutama anonyymin rivikö muka olisi juuri minun Pekalta ni joka ei ole edes minun.
      Sinä et rakasta en usko en usko ennen kuin sanot oikeasti tai näytät sen jollainlailla joskus.
      T:ap

    • Anonyymi

      Sen vielä sanon että miten kehtaat jostain pettämisestä epäillä sellaista ihmistä joka on koko ajan kotona en käy baareissa niin kuin eräät.
      Tiedät varsin hyvin että minä olen lihava ei minun tarvitse lihavuudestani alkaa puolustamaan.
      Minulla on todella iso maha.
      Kirjoituksistasi saa sellainen kuvan niin kuin epäilisit että minulla olisi suhde johonkin toiseen.
      No ei kuule ole. Ei ole minun ongelmani jos olet niin mustasukkainen siinä suhteessa olen pettynyt sinuun vaikka tuo intohimo/rakkaudelliset sanat joka pursuaa on ainut hyvä asia. Olen hyvin loukkaantunut. 😔💔
      T:ap

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen.
        T:ap


      • Anonyymi

        Mullakin tuppaa kaikki paino kerääntymään vatsan alueelle. Varsinkin hiilihydraatit. Pitäisi kokoajan pystyä noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, että vatsa ei kasvaisi. Ruokailun jälkeen vatsani myös useasti turpoaa palloksi. Jotkut voivat erehtyä luulemaan sitä raskaudeksi, kun vatsan seutu on pyöreä.


      • Anonyymi

        Isojen massujen? Nii ja suutuit kun kysyin että onko siellä massussa jotain muutakin kuin ruokaa nii ei ole ja nyt taas otit asian esille. Sano mieluummi että on ylipainoa vaikka ruuasta tai jokin muu asia mutta ei mitään mikä viittaa pettämiseen. Tiedät että hyväksyn sen jos olet raskaana mutta en hyväksy valehtelua enkä pettämistä. Mulle on oikeesti ihan sama millä tavalla nostat painoa se on ihan sama mikä on paino kunhan ymmärrät että jos olet raskaana nii se tieto kuuluu myös minulle. Toivottavasti se paino on tullu herkuista eikä mistään muusta kuten ehkäisy silloin mä oikeesti olen todella varma siitä että petät minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isojen massujen? Nii ja suutuit kun kysyin että onko siellä massussa jotain muutakin kuin ruokaa nii ei ole ja nyt taas otit asian esille. Sano mieluummi että on ylipainoa vaikka ruuasta tai jokin muu asia mutta ei mitään mikä viittaa pettämiseen. Tiedät että hyväksyn sen jos olet raskaana mutta en hyväksy valehtelua enkä pettämistä. Mulle on oikeesti ihan sama millä tavalla nostat painoa se on ihan sama mikä on paino kunhan ymmärrät että jos olet raskaana nii se tieto kuuluu myös minulle. Toivottavasti se paino on tullu herkuista eikä mistään muusta kuten ehkäisy silloin mä oikeesti olen todella varma siitä että petät minua.

        Sulla se vauva on että älä mies jaksa.
        T:ap


      • Anonyymi

        Miks piti kirjoittaa että juuri maha on lihava voisit kirjoittaa vaikka jokin muu kehon osa jotta en käsitä väärin. Ja nyt jutellaan missä olet ollut koko ajan. Puhut painosta koko ajan että se estää sen ettei nähdä nii miten se estää jos et ole huorannut meidän suhteen aikana. Tuon paino asianki olis voinut kuvailla että sulla on painoa vaikka jostain muusta kuin siitä että olet pettänyt minua. Mitä väliä sillä on mistä muusta se paino on tullu. Kunhan et ole pettänyt.


      • Anonyymi

        Se on se sun puntari joka sinun painoa moittii eikä kukaan muu. Sama Kait se on miten kukin painaa. Älä kiusaa minua tolla tavalla ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se vauva on että älä mies jaksa.
        T:ap

        No miks sä sitte jaksat kiusaa minua tuolla paino asialla. Tiedät miten mustasukkainen sinusta olen nii siitä syystä älä sano noin että vatsan alueella on painoa jos et ole raskaana. Ja tiedät että ei ole ollut mitään ehkäisyä nii ei ole mitään syytä sillo sanoo että se on joku isokin ongelma meidän kohtaamisessa kun tiedät miten minä mustasukkainen ihminen ajattelen tuon painon. Jatkossa sano vaan että ruoka nostaa painoa eikä pettäminen. Älä ota mitään päänvaivaa mistään painosta jos tiedät ettet ole pettänyt minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin tuppaa kaikki paino kerääntymään vatsan alueelle. Varsinkin hiilihydraatit. Pitäisi kokoajan pystyä noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, että vatsa ei kasvaisi. Ruokailun jälkeen vatsani myös useasti turpoaa palloksi. Jotkut voivat erehtyä luulemaan sitä raskaudeksi, kun vatsan seutu on pyöreä.

        Mites sitten lähetyssaarnaajassa käy? Lähdetkö lentoon jos takaiskuventtiili pettää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks sä sitte jaksat kiusaa minua tuolla paino asialla. Tiedät miten mustasukkainen sinusta olen nii siitä syystä älä sano noin että vatsan alueella on painoa jos et ole raskaana. Ja tiedät että ei ole ollut mitään ehkäisyä nii ei ole mitään syytä sillo sanoo että se on joku isokin ongelma meidän kohtaamisessa kun tiedät miten minä mustasukkainen ihminen ajattelen tuon painon. Jatkossa sano vaan että ruoka nostaa painoa eikä pettäminen. Älä ota mitään päänvaivaa mistään painosta jos tiedät ettet ole pettänyt minua.

        Miksi tulit jauhaamaan sanoit olevasi sinkku ja aloitus oli ei sinkulle en vastaa sulle enää mitään.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulit jauhaamaan sanoit olevasi sinkku ja aloitus oli ei sinkulle en vastaa sulle enää mitään.
        T:ap

        Me ei olla sinkkuja enkä ole niin kirjoittanut. Mehän sovittiin että ei kumpikaan ärsytä toista. Ja kyllä olet ikuisesti minun rakkaus vaimo eikä erota ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei olla sinkkuja enkä ole niin kirjoittanut. Mehän sovittiin että ei kumpikaan ärsytä toista. Ja kyllä olet ikuisesti minun rakkaus vaimo eikä erota ikinä.

        Et ole kosinut minua emmekä koskaan ole aloittaneet edes seurustelua.
        Rakkaus vaimo? Miten voi olla sellaiselle jokin vaimo jonka kanssa ei ole jutellut ainakaan 3 vuoteen? En enää miten kauan siitä on aikaa kun olen hänen kanssaan muutaman sanan vaihtanut.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kosinut minua emmekä koskaan ole aloittaneet edes seurustelua.
        Rakkaus vaimo? Miten voi olla sellaiselle jokin vaimo jonka kanssa ei ole jutellut ainakaan 3 vuoteen? En enää miten kauan siitä on aikaa kun olen hänen kanssaan muutaman sanan vaihtanut.
        T:ap

        Täysin samaa mieltä tosta. Ja se kuva pois nyt heti sieltä ja se puhelu mulle miksi leikit mun kanssa. Olet nii ärsyttävä huora ja saat nii päähän tosta sun valehtelusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä tosta. Ja se kuva pois nyt heti sieltä ja se puhelu mulle miksi leikit mun kanssa. Olet nii ärsyttävä huora ja saat nii päähän tosta sun valehtelusta

        Mikä kuva?
        En ole et auta mitään kun haukut en soita.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kuva?
        En ole et auta mitään kun haukut en soita.
        T:ap

        Ota se kuva pois ja jutellaan nyt sulla on selitettävää kenen kanssa olet ollu meidän suhteen aikana ja koko ajan olet tienny kuka olen nyt oikeasti ei auta mikää jos olet pettänyt minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota se kuva pois ja jutellaan nyt sulla on selitettävää kenen kanssa olet ollu meidän suhteen aikana ja koko ajan olet tienny kuka olen nyt oikeasti ei auta mikää jos olet pettänyt minua

        Mikä kuva mistä ottaa pois en ymmärrä?
        Mulla ei ole sun kanssa mitään suhdetta en edes tiedä kuka olet. Yli 20 vuotta olen ollut yhden ja saman miehen kanssa.
        T:ap


    • Anonyymi

      Harmillista kun en tuohon aloitukseen laittanut että ei ole sinkku miehelle.

      Joo älkää sinkut vaivautuko vastaamaan.
      T:ap

      • Anonyymi

        Eihän tällä palstalla muita olekaan kuin varattuja naisia kaipaamassa ukkomiehiä.


    • Anonyymi

      En ole pelkästään mahan seudusta lihava vaan myös leuan alla ja käsissä jaloissa oliko riittävän selkeästi selitetty?

      T:ap

      • Anonyymi

        Nii oletan että olet raskaana kun et uskalla jutella mun kanssa. Kyllähän raskaana kilot kertyy joka paikkaan joten ei mene läpi ettet ole raskaana. Huora olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii oletan että olet raskaana kun et uskalla jutella mun kanssa. Kyllähän raskaana kilot kertyy joka paikkaan joten ei mene läpi ettet ole raskaana. Huora olet

        Itse olet. Sun nainen se raskaana oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet. Sun nainen se raskaana oli.

        Kuka nainen. Mulla on vain yksi naine sinä eikä kukaan muu nii oletko mustasukkainen jostain Lotasta oikeesti sano nii mä en oo tekemisissä lotan kanssa jos oikeasti olet mustasukkainen mutta jos et ole mulle rehellisesti nii miksi minä olen ja kyllä haluan sun kanssa oikeesti tehdä sitä ja paljon. Loppuu toi sun mustasukkaisuus ja olet paljon kiltimpi mulle kun nussin kiihkeästi sun kanssa ja paljon. Rakastan sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen. Mulla on vain yksi naine sinä eikä kukaan muu nii oletko mustasukkainen jostain Lotasta oikeesti sano nii mä en oo tekemisissä lotan kanssa jos oikeasti olet mustasukkainen mutta jos et ole mulle rehellisesti nii miksi minä olen ja kyllä haluan sun kanssa oikeesti tehdä sitä ja paljon. Loppuu toi sun mustasukkaisuus ja olet paljon kiltimpi mulle kun nussin kiihkeästi sun kanssa ja paljon. Rakastan sinua

        Mies jolle aloitus on niin hänellä on nainen.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen. Mulla on vain yksi naine sinä eikä kukaan muu nii oletko mustasukkainen jostain Lotasta oikeesti sano nii mä en oo tekemisissä lotan kanssa jos oikeasti olet mustasukkainen mutta jos et ole mulle rehellisesti nii miksi minä olen ja kyllä haluan sun kanssa oikeesti tehdä sitä ja paljon. Loppuu toi sun mustasukkaisuus ja olet paljon kiltimpi mulle kun nussin kiihkeästi sun kanssa ja paljon. Rakastan sinua

        Kiltimpi? Sinä haukut ja uhkailet.

        Sun rakkaus on arvotonta haluat vain seksiä.
        T:ap


    • Anonyymi

      Mies jolle aloitus on niin on minua nuorempi.
      T:ap

      • Anonyymi

        🥶🥴😦


      • Anonyymi

        Sitäpaitsi mun asiat ei kuulu sulle jos olisin raskaana mitä se sulle kuuluisi et ole mun mies.
        Se kuuluisi vain mulle ja mun miehelle.
        Ei teidänkään asiat mulle kuulu vaikka sulla on vauva en hauku sua miksi sinä haukut mua?
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi mun asiat ei kuulu sulle jos olisin raskaana mitä se sulle kuuluisi et ole mun mies.
        Se kuuluisi vain mulle ja mun miehelle.
        Ei teidänkään asiat mulle kuulu vaikka sulla on vauva en hauku sua miksi sinä haukut mua?
        T:ap

        Ja jos et minua usko niin kysy mun mieheltä olenko raskaana.
        Oletko omastakin naisestasi noin mustasukkainen?

        Mua alkaa pikku hiljaa tuo pettämisestä höpöttäminen ärsyttämään onko se pettämistä kun sinä olet naisesi kanssa miten koet asian?
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos et minua usko niin kysy mun mieheltä olenko raskaana.
        Oletko omastakin naisestasi noin mustasukkainen?

        Mua alkaa pikku hiljaa tuo pettämisestä höpöttäminen ärsyttämään onko se pettämistä kun sinä olet naisesi kanssa miten koet asian?
        T:ap

        Anteeksi, että kommentoin tähän ketjuun, mutta en usko, että viestittelet tuntemasi Pekan kanssa. Joku haluaa vain leikkiä, pilailla tai mitä lieneekään kustannuksellasi. Unohda palsta ja nauti illastasi. 😊

        T: Eräs puolestasi harmistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, että kommentoin tähän ketjuun, mutta en usko, että viestittelet tuntemasi Pekan kanssa. Joku haluaa vain leikkiä, pilailla tai mitä lieneekään kustannuksellasi. Unohda palsta ja nauti illastasi. 😊

        T: Eräs puolestasi harmistunut.

        Voi olla niinkin en tiedä.
        T:ap


    • Anonyymi

      Onneksi ihastuksen kohteeni on lihava, ja vaimonsa myös pullea, niin tuskin mun painonnousu mitään haittaa😂 Vaikka toisaalta, mistä sitä miehistä ikinä tietää mikä millekin on kriteerinä...

    • Anonyymi

      Sähän olisitkin ihanne mies haukkuisit hakkaisit ja yrittäisit tappaa.
      T:ap

    • Anonyymi

      En ansaitse tuollaista kohtelua.
      T:ap

    • Anonyymi

      Et mies rakasta mua vaikka sanot että rakastat tahdot ja teet mulle vain pahaa.
      T:ap

    • Anonyymi

      Nyt ymmärsin mitä tarkoitit kuvalla vai pitäisikö sanoa että kuvilla oletko noin mustasukkainen?
      Siis olet elokuva tähdelle mustis et voi olla tosissasi?
      T:ap

      • Anonyymi

        Miksi onko se sua komeampi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi onko se sua komeampi?

        On toi D. S kyllä komea.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toi D. S kyllä komea.
        T:ap

        Miksi mies välität jostain kuvasta olet tuhannesti parempi.
        T:ap


    • Anonyymi

      Haluatko todella kuulla oikean syyn miksi en uskalla nähdä sinua. Olen vanha ruma ja pelkään että näen silmistäsi inhon siksi että uskalsin lähestyä sinua.

      Kun et mitään siihen silloin reagoinut etkä myöhemminkään niin näkeminen aina meni vaikeammaksi. Ajattelin että vihaat ja inhoat minua.
      T:ap

      • Anonyymi

        Nuorempi kuin minä nii että älä nyt kehitä mitää teko syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempi kuin minä nii että älä nyt kehitä mitää teko syytä

        Mies on minua nuorempi mutta tämä tilanne on hänen syynsä.
        T:ap


    • Anonyymi

      Siinä taas mustamaalataan.

      • Anonyymi

        Jos kerron omat tunteeni se ei ole mustamaalausta.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerron omat tunteeni se ei ole mustamaalausta.
        T:ap

        En voi sulattaa tuommoista että syytellään ja epäillään en ole koskaan pettänyt omaa miestäni fyysisesti. Joten lopeta jankuttaminen. En usko että olet se jolle aloituksen tein.
        T:ap


    • Anonyymi

      Etkö halua sanoa mies mulle mitään kaunista?
      T:ap

    • Anonyymi

      Hyvä ettet enää kommentoi.
      T:ap

    • Anonyymi

      Hetken jo kuvittelin että sinä se todella olisit muttet ollut.
      T:ap

    • Anonyymi

      Mitäs touhuilet siellä mies leikitkö vauvan kanssa?
      Mä otin yhen bissen.
      T:ap

    • Anonyymi

      Onko sulla mies ikävä mua mulla on sua.
      T:ap

    • Anonyymi

      Tiedät varmaan että voisit pyytää multa anteeksi?

      T:ap

    • Anonyymi

      Rakas kulta sanoisit jotain.
      T:ap

    • Anonyymi

      Söin sua silmilläni mies viimeksi kun nähtiin.
      T:ap

    • Anonyymi

      Ei haittaa vaikka ap olisit lihonut. Sama nainen siellä sisimmässäsi olet silti.
      Anteeks pyydän kun nähdään ihan oikeassa elämässä. Olet minulle supertärkeä vaikka en sitä osaa osoittaa.

      • Anonyymi

        Sinäkin minulle.


      • Anonyymi

        Ihmettelen sitä että mikset tule tänne missä olen niin kummankaan ei tarvitsisi etsiä toista?
        T:ap


    • Anonyymi

      Tulen nimittäin kohta hulluksi kun en missään sinua näe ja tämä ei vaan mene eteenpäin.
      T:ap

      • Anonyymi

        Pysy sinä vaan ukkos kanssa 😂


    • Anonyymi

      En tiedä mikä on sellainen paikka missä voisimme nähdä?
      T:ap

    • Anonyymi

      Pökerryn lattialle kohta ikävästä.
      T:ap

    • Anonyymi

      Lähettäisin teksti viestiä mutta pelkään että siinä käy niin kuin viimeksi.
      T:ap

      • Anonyymi

        Kuule eroa ja sitten ala säätää vasta muiden kanssa. Kyllä säälittävää tuollainen varatun ruikuttaminen varatun perään. Jätä muut rauhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule eroa ja sitten ala säätää vasta muiden kanssa. Kyllä säälittävää tuollainen varatun ruikuttaminen varatun perään. Jätä muut rauhaan

        En eroa anonyymin puheiden takia mutta niin kuin mies sanoi tämä asia selvitetään irl.
        Ei ole yhtään säälittävää. :)
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En eroa anonyymin puheiden takia mutta niin kuin mies sanoi tämä asia selvitetään irl.
        Ei ole yhtään säälittävää. :)
        T:ap

        Kummaa kun täytyy toisena ihmisenä elää👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa kun täytyy toisena ihmisenä elää👎

        Ihan omana itsenäni elelen hipsippä trolli muita ankeuttamaan. :) 👍
        T:ap


    • Anonyymi

      Ihan heräsi kysymys no AP saitko tarvittavat vastaukset tästä ketjusta? Ja kuinka tämä auttaa jos hän ei tunnista sinua kun olet lihonut. 😆

      • Anonyymi

        Hän tunnistaa kyllä en niin paljon ole lihonut aloituksen pointti ei ollut oikeastaan se.
        Sain paljon tietoa hänen tunteistaan jos hän nyt on juuri se minun kaivattuni.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tunnistaa kyllä en niin paljon ole lihonut aloituksen pointti ei ollut oikeastaan se.
        Sain paljon tietoa hänen tunteistaan jos hän nyt on juuri se minun kaivattuni.
        T:ap

        Niin se onkin se isoin JOS 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin se isoin JOS 😆

        Aika moni kohta täsmäsi.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni kohta täsmäsi.
        T:ap

        Kyllä niin teki 😆 En vaan silti uskoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niin teki 😆 En vaan silti uskoisi.

        Sen näkee sitten.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen näkee sitten.
        T:ap

        Niin no varmaan parempi ettei edes selviä. Parempi vaan että mesoat täällä. Jos nuo kaikki selostuskset vauvoista ja varatuista totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no varmaan parempi ettei edes selviä. Parempi vaan että mesoat täällä. Jos nuo kaikki selostuskset vauvoista ja varatuista totta.

        Kyllä se selviää halusitpa sinä anonyymi sitä tai et.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se selviää halusitpa sinä anonyymi sitä tai et.
        T:ap

        Eipähän siinä. Tietyst kaikki teidän himot ja halut tärkeämpää kuin se vauva ja sen tulevaisuus jonka sotkette noilla leikellänne. Ja vauvavuosi on aika rankka aika kelle tahansa.Sittehän se jättää sinut kun teille tulee vauva sitä yksin hoitamaan. Ei tuollaisiin miehiin ole luottaminen. Mutta omapa asianne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipähän siinä. Tietyst kaikki teidän himot ja halut tärkeämpää kuin se vauva ja sen tulevaisuus jonka sotkette noilla leikellänne. Ja vauvavuosi on aika rankka aika kelle tahansa.Sittehän se jättää sinut kun teille tulee vauva sitä yksin hoitamaan. Ei tuollaisiin miehiin ole luottaminen. Mutta omapa asianne

        Ei mene pilalle jos ei halua että menee.
        Lapset kuuluu pakettiin.
        Minä en enää vauvoja tee ja luotan häneen. Jos pelkästä himosta olisi kyse niin ei hän näin kauan mielen päällä olisi ollut enkä minä hänen.
        T:ap


    • Anonyymi

      Uskotko vielä meihin Pekka?
      T:ap

    • Anonyymi

      Ei luulis sun ihmettelevän yhtään miksen aikaisemmin uskaltanut tulla näkösälle ja pelkäsin että et tykkää minusta se on myös ollut syynä että täällä joku kirjoittaa todella ilkeitä kirjoituksia ja olen välillä luullut että sinä Pekka niitä kirjoitat. Anteeksi jos luulo on väärä. Se sattuu sydämeen.
      T:ap

      • Anonyymi

        Eiköhän Pekka varmaakin jo nukku. Pienten lasten kanssa kertyy univelkaa helposti. Jospa yösyötön aikana ehtii vastailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Pekka varmaakin jo nukku. Pienten lasten kanssa kertyy univelkaa helposti. Jospa yösyötön aikana ehtii vastailla.

        On minullakin raja olen joutunut tämän palstan kautta monenlaista haukkumista kestämään.
        Jos sattuisi olemaan niin että sinä Pekka ne olet kirjoittanut niin en halua välillemme mitään.
        Tahtoisin uskoa ettet ole. Ja jos joskus irl saamme yhteyden jutteluun niin uskon kyllä mitä sanot.
        Eilen kirjoitin yhden toisen aloituksen ja sinne joku kirjoitti haukkumisia hänen kirjoittamansa ei pidä paikkaansa mutta ymmärrät varmaan että sellainen satuttaa.
        Ja vie toivoa meistä.
        T:ap


    • Anonyymi

      Mitähän luulet tiedänkö minä itse imettäneenä että imettäminen on raskasta hommaa?
      T:ap

    • Anonyymi

      Mitään siitä rakkaudesta josta kirjoitit minua kohtaan ei ollut totta. Annat ensin ja otat sen sitten pois. Ei tuollaiseen voi luottaa.
      T:ap

    • Anonyymi

      Vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua vihaan sua.
      T:ap

    • Anonyymi

      En minä vihaa sinua Pekka anteeksi.
      T:ap

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe