Petiin ja silmät kiinni :)
Hyvää yötä
41
120
Vastaukset
- Anonyymi
Niin teen. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Juu ja kuvitteelliset yöpusut niin se uni tulisi jos mies olisi vierellä ❤️
- Anonyymi
Öitä.
- Anonyymi
Hyvää yötä ja olkoon onni myötä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja olkoon onni myötä 😊
Onnea aina tarvitaan. Hyvää yötä:)
- Anonyymi
Oot ihana edelleen,hyvät yöt puss puss.
- Anonyymi
Kohta öitä.
- Anonyymi
Hyvää Yötä.
- Anonyymi
Öitä öitä.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kohta nukkumaan.
- Anonyymi
Hyvää öitä.
- Anonyymi
Jaahas nyt nukkumaan öitä.
- Anonyymi
Kattelen ekana kunnon jännitys leffaa.kunnon unet voi huutaa yöllä.onneks nukutaan eri osoittessa.
- Anonyymi
Senkun meet,meikäläinen ei me tähän aikaan.
- Anonyymi
Minä oon heränny jo viiden aikoihin, eli nukkumaan pitäisi jo käydä. Kuuntelen hetken musiikkia ja sitten hyvää yötä. <3
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Yötä
Holly..
Valance
Puspus - Anonyymi
Hyvvee yätä
- Anonyymi
Kohta taas nukkumaan.
- Anonyymi
Öitä öitä.
- Anonyymi
Mikäs palstakersantti se täällä komentaa. Minä katson vielä romantiikkaa kun se livestä puuttu 😣
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kohta taas nukkumaan.
- Anonyymi
Nyt pestiin öitä.
- Anonyymi
Ei ihan vielä.
- Anonyymi
Öitä öitä.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Pitäs kyl mennä, mutkun pitää tuo hönkimälaite virittää!
- Anonyymi
Öitä .
- Anonyymi
Ei ihan vielä nukkumaan myöhemmin.
- Anonyymi
Kohta saa mennä nukkumaan.
- Anonyymi
menetkö yksin nukkumaan.
- Anonyymi
Öitä kaikille tasapuolisesti.
- Anonyymi
Huomenta sanon mä.
- Anonyymi
Öitä öitä.
- Anonyymi
Kohta suapi mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ap. kiittää kun näin moni on toivottanut minulle hyvää yötä :)
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1037502Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2297370K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1445115Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404809PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *434566Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko874269Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1154072- 1641777
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91569Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2531428