Kuka kirjallisuuden henkilö olisit

Anonyymi

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvii testata. Olen muumimamma.

    • Olen Seitsemän veljeksen Eero, mikäpä siinä ollessa.

    • Anonyymi

      Anna-Leena Härkonen vaikuttaa minulta. Sopivasti itseen kohdistuvaa huumoria ja ironiaa. Silloin ei loukkaa muita. En toki ihan noin nokkelasanainen ole, haluaisin olla.

    • Anonyymi

      En niinkään haluaisi olla mikään kirjalisuuden henkilö, vaan tämä taannoinen itävaltalainen korpraali, joka tuli tunnetuksi euroopan remonttihommistaan!

    • Mulle tuli Mirdja, L Onervan teos, jonka jostain syystä annoin pois. Muumimammaa minäkin olisin veikannut, mutta ehkä särmää on sittenkin liikaa, siis minulla..))

      • Minäkin olin Mirdja. Jossain suhteessa tunnistin itseni mutta en kaikissa.
        Huomion tarve ei oikein sovi luonteeseeni kun olen yksin viihtyvä ja inhoan olla keskipisteenä.


      • liekko kirjoitti:

        Minäkin olin Mirdja. Jossain suhteessa tunnistin itseni mutta en kaikissa.
        Huomion tarve ei oikein sovi luonteeseeni kun olen yksin viihtyvä ja inhoan olla keskipisteenä.

        En minäkään mielestä ihan Mirdja ole, liekko..)) Vapaus ja itsenäisyys ja se, ettei asetu perinteisiin kuviohin, ennalta asetettuun rooliin, sopii minuun.
        Huomionhakuinen en mielestäni ole, "keskipisteeksi" en ole hakeutunut vaan pikemminkin joutunut kun olen suostunut sellaisiin paikkoihin, sellaisiin tehtäviin, jotka eivät ole muille kelvaanneet. Sitä kautta olen kuitenkin saanut tutustua melkein kaikkiin marginaaliryhmiin ja sitä pidän oikeastaan arvokkaimpana elämänkokemuksenani, omana korkeakoulunani..))

        Sama korostunut velvollisuudentunto on ajanut myös "juhlien keskipisteeksi", mutta niissäkin olen katsonut olleeni enempi palvelija kuin juhlan keskipiste...
        Itsekeskeisyys ? Sitä en oikein tunnista, mutta jos oman reviirin varjelu katsotaan itsekeskeisyydeksi niin myönnetään..))


      • demeter1 kirjoitti:

        En minäkään mielestä ihan Mirdja ole, liekko..)) Vapaus ja itsenäisyys ja se, ettei asetu perinteisiin kuviohin, ennalta asetettuun rooliin, sopii minuun.
        Huomionhakuinen en mielestäni ole, "keskipisteeksi" en ole hakeutunut vaan pikemminkin joutunut kun olen suostunut sellaisiin paikkoihin, sellaisiin tehtäviin, jotka eivät ole muille kelvaanneet. Sitä kautta olen kuitenkin saanut tutustua melkein kaikkiin marginaaliryhmiin ja sitä pidän oikeastaan arvokkaimpana elämänkokemuksenani, omana korkeakoulunani..))

        Sama korostunut velvollisuudentunto on ajanut myös "juhlien keskipisteeksi", mutta niissäkin olen katsonut olleeni enempi palvelija kuin juhlan keskipiste...
        Itsekeskeisyys ? Sitä en oikein tunnista, mutta jos oman reviirin varjelu katsotaan itsekeskeisyydeksi niin myönnetään..))

        Myös minä olen hyvin itsenäinen, joidenkin mielestä liiankin..
        Huolehtija olen aina ollut, etten sanoisi ylikehittynyt vastuuntunto.
        Nykyisin olen suorastaan yliherkkä omasta vapaudestani, en halua mitään ylimäärästä painolastia enää.
        Olen tämän nykyisen helpon elämäni ansainnut.


    • Anonyymi

      Minulle ei tullut mitään, koska ensimmäisen kysymyksen jälkeen, testi komensi minut ostamaan kirjahyllyn eli ilman kirjahyllyä ei sitten testattu. ;))))))

    • Anonyymi

      Muumimamma olisin.

    • Anonyymi

      Kultsi mainitsi olevani topelius... - kaikkea se teettää...

    • Anonyymi

      Olen kuin Aleksis Kiven Seitsemän veljeksen Eero!

      Gubbe 71

    • Anonyymi

      Olet kuin L. Onervan Mirdja-kirjan Mirdja!
      Haaveilet Mirdjan tavoin vapaudesta ja itsenäisyydestä. Et suostu taipumaan siihen rooliin, johon sinut yritetään sulloa. Olet juhlien keskipiste ja rakastat huomiota, jota ihmiset sinulle suovat. Toisinaan huomionhakuisuutesi saattaa tosin lipsahtaa itsekeskeisyydeksi.

      Saatanpa olla tai olla olematta.

      Korppis😁

    • Anonyymi

      Hannu Hanhi,tai Olavi Susikoski

    • Eeroa ne minullekin ehdotti. En kyllä tunnista itseäni hänen hahmossaan. Jospa olen niin ainutlaatuinen, erilainen eläkeläinen että minusta ei ole kirjoitettu (vielä) mitään?

      • Anonyymi

        joopa joo....
        Yhtä ainutlaatuinen kuin kainuulainen kirnunnuolijakin.
        Omasta mielestä nero, muiden mielestä sietämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo....
        Yhtä ainutlaatuinen kuin kainuulainen kirnunnuolijakin.
        Omasta mielestä nero, muiden mielestä sietämätön.

        Onneksi meidän ei tarvitse niitä sietää, meillähän on omat elämät livessä.


      • Onhan sinusta kirjoitettu lempeissä tuulissa, mutta kirjasta ei näköjään tullut tarpeeksi kuuluisaa, että olisi päässyt testilistalle.
        "Kukas sen kissan hännän nostaa, jos ..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo....
        Yhtä ainutlaatuinen kuin kainuulainen kirnunnuolijakin.
        Omasta mielestä nero, muiden mielestä sietämätön.

        Kenen muiden?

        Pirre


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen muiden?

        Pirre

        Sanoppa muuta Pirre 😁 hän kun uskoo tietävänsä mitä mieltä olen itsestäni.
        Erilainen ole kuin hän. Muistan kun pikkutyttönä äiti leipoi kaikkea ihanaa pääsin nuolemaan taikinakippoja. Kirnua en ole kenenkään kuullut nuolleen, syväkin ruoja, mutta anonyymi joopajoo on tainnut pistää päänsä joskus päänsä kirnuun nuollakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo....
        Yhtä ainutlaatuinen kuin kainuulainen kirnunnuolijakin.
        Omasta mielestä nero, muiden mielestä sietämätön.

        Tiedän kyllä jokusen joka on paljon sietämättömämpi.
        Ei vaan itse tiedä sitä. Tai ymmärrä, paremminkin...


    • Anonyymi

      Luin aikoinaan aika monta Eeva Kilven kirjaa. Uskomattoman paljon samanlaisia ajatuksia oli itselläni kuin hän kirjoitti, - Nm. Ilman hömppätestejä

    • Anonyymi

      No teinpäs minäkin tämän "testin". Vastaus lienee ok. koska ei minusta miksikään Muumimammaksi ainakaan ole:

      "Jaat Aleksin kanssa tarmokkaan luonteen ja vahvan persoonan. Suhtaudut perinteisiin auktoriteetteihin varauksella etkä siedä asiatonta kohtelua. Sinulla on vahva oikeudentunto ja paljon poliittisia mielipiteitä. Ominaisuudet saattavat toisinaan johtaa sinut ongelmiin."

      Mrs.W

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      69
      2683
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      84
      1458
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      157
      1368
    4. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      157
      1203
    5. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      58
      1144
    6. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      1092
    7. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      177
      1060
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      42
      924
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      34
      858
    10. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      54
      849
    Aihe