Loviisantien ja teollisuusalueen välistä suojametsää hakataan paljaaksi, jotta saadaan muutama killinki velkakirjojen seuraksi muuten tyhjän kassalippaan pohjalle. Hallinnon käsitys kaupungin attraktiivisuuden ja houkuttelevuuden lisäämiseksi ovat kaikkien teiden varsien paljaaksi hakatut metsät.
Maisemointi käynnissä
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Metsän hakkuulla ikään kuin nostetaan esirippu ja paljastetaan muutamia teollisuushalleja ja rakennuksia, jotta Suomen fiineimmän liikenneympyrässä pyörimisen jälkeen ohi ajavat musikat huomaavat, että kyllä Suomen parhaassa pikkukaupungissa on teollisuutta! Lieneekö tämäkin sitä bisnesangelin suurta nerokkutta?
Loviisantien varrella on myös raivattu uusia teollisuustontteja ja rakennettu uusia tienpätkiä, jos joku vaikka ne ostaisi tai edes vuokraisi nimellisellä vuokralla. Tulisiko tontille vaikka kelluvia taloja valmistava tehdas? Taloille on tulossa valtava kysyntä kunhan megalomaaninen kelluvien talojen sijoittelu Kuningattarenrantaan ja myös uuden kaavan jälkeen myös Sahaniemelle alkaa. - Anonyymi
Loviisantien viereisen kevyen liikenteen väylän varren metsiä on hakattu paljaaksi oikein olen takaa. Hakkuulla lisätään kuninkaallista tasoa olevaa viihtyvyyttä, kun tuuli pääsee oikein kunnolla kurittamaan kevyen liikenteen väylällä kulkevia.
- Anonyymi
Kauhean ikävä juttu, voi harmi sentään. Oikein puita kaadettu että saatu rahaa ja oikein halleja tullut esiin! Mitähän vielä keksivät? Ettei vaan tulisi lumiauroja kolistelemaan tyhjiä katuja.
- Anonyymi
Jos sinne tulee lisää työpaikkoja? Minkä firma? Tietääkö kukaan koska se menee konkurssiin?
- Anonyymi
Että saadaan killinkejä! Saadaanko? Harju parturoitiin kahteen otteeseen, valtavat määrät suoraa tukkipuuta. Kaikki vinot ja kiertyneet jätettiin pystyyn. Mitä kaupunki sai? Ei centtiäkään!! Koska alue oli niin vaikea metsäkoneitten liikkua!! Vielä joutui risut ja latvat ajamaan pois. Eli metsänomistaja joutuu nykyään maksamaan että pääsee puista eroon!
- Anonyymi
Halvin tarjous voitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403