Rakastan järviradiota

Anonyymi

Kun ensimmäisiä kertoja kuuntelin järviradiota niin nauroin ääneen. Onhan ne juontajat vähän tökeröitä ja välillä kuuluu jos jonkinlaista häiriöääntä studiosta. Toiminta on melko amatöörimaista mutta musiikki on hyvää. Jotenkin järviradiosta on muodostunut itselleni hyvin tärkeä kanava. Kun juttu on siinä ettei radio ole loppuun hiottu. Mukavan rönsyinen ja koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi sanotaan tai tapahtuu. Kuuntelijan äänen miesjuontajasta en pidä. Mikä hänen nimi on?

7

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sipilä

    • Anonyymi

      Tänään on taas kuuntelijan ääni. Saa nähdä millainen on.

      • Anonyymi

        Huono lähetys! Maksu numero ja uusia tuntemattomia soittajia Pohjanmaan ulko puolelta! En tykkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono lähetys! Maksu numero ja uusia tuntemattomia soittajia Pohjanmaan ulko puolelta! En tykkää!

        Apua jokin muuttuu. Apua kanava soittaa kappaleen, jota en ole ennen kuullut Apua. Apua jokin muuttuu mä en tykkää, mutta kuuntelen silti. Teille on Radio Suomi.


    • Anonyymi

      Järviradio on nykyaikana varsin uniikki paikallisradio jos sitä nyt melkein joka puolella maata kuuluvana voi enää paikallisradiona pitää.
      Radiossa on samanlaista tunnelmaa kuin paikallisradioissa oli 80-luvulla!
      Juontajina myös jo varttuneempia ihmisiä, jotka eivät yritä olla mitään mitä he eivät luonnostaan ole.
      Liian monen radion juontajat ovat kuin jotakin luonteettomia robotteja toistamassa ikuista tekopirteyden sielutonta sanomaa päivästä toiseen.
      Järviradion kuuntelija kyllä huomaa milloin toimittajalla on huono päivä ja niin sen tulee ollakin, se jos mikä on inhimillistä ja normaalia. Järviradion toimituksessa on muutenkin sellaista sliippaamatonta särmää jolla paikallisradiot aikanaan erottuivat edukseen Yleisradion kuivan asiallisesta ja muuttumattomasta linjasta.
      Nykyään kaupalliset radioasemat ovat toimituksiltaan melkein kaikki toistensa siloiteltuja ja tasapaksuja kopioita, mutta onneksi on vielä Järviradio!

    • Anonyymi

      Nyt loppui.

      • Anonyymi

        Liikaa slaavilaista koukkunokkamusaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe