Olen käyttänyt kauan EDGE selainta. Pyrin parantamaan värejä ja tarkentamaan kuvaa. Siihen löytyi helppo ratkaisu --- GOOGLE CHROME --- selain. Se antaa selvästi paremmat värit ja tarkemmat kuvat. Niinpä nyt liikun netissä enemmän Googlella. Se on selvästi parempi kuin Edge. Mitä mieltä muut!
Millä terävät kuvat ja hyvät värit tietokoneen näytölle?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saman huomasin minäkin, punainen LADAni oli ikävästi haalistunut, siirryin käyttämään --- GOOGLE CHROME --- selainta, nyt se LADAni loistaa ihanasti kirkkaan punaisena, suosittelen lämpimästi kaikille LADAn omistajille.
- Anonyymi
Kyllä, totta tämä on, tarjonta ja tarve kohtaavat Googlen avulla. Google tietää mitä tarvitset ja mistä sen saa, ja on hyvin höyli sen sinulle kertomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, totta tämä on, tarjonta ja tarve kohtaavat Googlen avulla. Google tietää mitä tarvitset ja mistä sen saa, ja on hyvin höyli sen sinulle kertomaan.
Tiivistettynä; helvetinmoinen vakoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiivistettynä; helvetinmoinen vakoilija.
Tuo on totta, Edge on tajuton vakoilija!
- Anonyymi
Tietokoneen näytölle saa terävän kuvan ja hyvät värit ostamalla hyvän näytön.
- Anonyymi
Usko tai elä, minä tiesin sen, mutta kyllä Chromium on pakko asentaa, jos jotain värejä tarvitsee katsella. :=)
- Anonyymi
Olen kanssa pannut merkille saman asian windows koneessa.
Mutta Ubuntu käyttökoneessa ja en jaksa tuskailla tuon ongelman kanssa - Anonyymi
Tuo ylempänä ollut kommentti hyvän näytön ostamisesta on se ainoa totuus. Itsellä on 2 näyttöä, joista toinen on HP:n Z-Display ips paneelilla ja toinen on ViewSonic halvemmalla led-paneelilla. Z-Display antaa selvästi paremman kuvan sekä Edgelle, että Cromelle.
Voi olla, että Crome käyttää jotain värikylläisyyttä lisäävää koodia, mutta joskus sanonta "less is more" pitää tosiaan paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184