Pelkkä ajastus

Anonyymi

läheisestä kanssakäymisestä muitten kuin sun kaa tekee pahaa, ei kiinnosta.
Olen yhden miehen nainen ja tällä hetkellä se yksi olet sä. Yksinäistä mutta totta.

22

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tällä hetkellä läheisestä kanssakäymisestä?
      tällä hetkellä tulee aina reilummin päälle 2000 joulua sitten, milloin ihmisen Poika kavallettiin ristille, kaikki paha häväistiin, Hän elää!
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=IS5tGObYY-s

    • Anonyymi

      Minäkään en voi kuin tosirakkauden kanssa olla. Ei mikään määrä rikkautta, iloa, nautintoa, kunniaa, saavutuksia, korvaa rakkautta. Kumpa olisin pysynyt tässä uskossa aina.

      • Anonyymi

        Tämä mieheltä. Tuolla alla puhuttiin selibaatista. Itse olen huomannut, että kun mielessä ei pyöri ajatuksia seksiin liittyen, niin himot katoavat. Alkaa kaipaamaan rakkautta. En halua edes itse itseeni koskea. Inhottaa alastomuus ja viettelevät kuvat. Sitä vaan toivoo, että sais olla yhden ainoan naisen kanssa. Rakastaa ja olla rakastettu. Alkaa kaivata perhettä ja kotia.


      • Anonyymi

        Uskoko sut siihen pakottaa eikä oma tahto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoko sut siihen pakottaa eikä oma tahto?

        Ihminen menettää helposti uskonsa. Minä menetin uskoni rakkauteen. Mutta nyt uskon. Uskompa vielä niin, ettei sitä mikään horjuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mieheltä. Tuolla alla puhuttiin selibaatista. Itse olen huomannut, että kun mielessä ei pyöri ajatuksia seksiin liittyen, niin himot katoavat. Alkaa kaipaamaan rakkautta. En halua edes itse itseeni koskea. Inhottaa alastomuus ja viettelevät kuvat. Sitä vaan toivoo, että sais olla yhden ainoan naisen kanssa. Rakastaa ja olla rakastettu. Alkaa kaivata perhettä ja kotia.

        Sanonta "maailmalle olet vain joku, jollekin olet koko maailma", sen kerran kokeneena osaan sitä arvostaa. No, ehkä olen onnekas, kun olen sen kokenut.


    • Anonyymi

      Yksi monista. On kyllä miehellä kissanpäivät kun naiset on selibaatin jälkeen innokkaita kuin katit juoksussa.

      • Anonyymi

        Niinpä


      • Anonyymi

        Niinpä. Ja se mies minkä ilotulituksen se muutenkin sytytti. Oih ja voih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja se mies minkä ilotulituksen se muutenkin sytytti. Oih ja voih.

        Oli varmaan kokoa, paksuutta ja pituuttakin sillä sytytyslangalla, kunnolla jytisytti menemään😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan kokoa, paksuutta ja pituuttakin sillä sytytyslangalla, kunnolla jytisytti menemään😉

        Ei kun ihan katseensa sytytti.


    • Anonyymi

      Niinhän ne kaikki naiset sanoo ennenkuin pettävät 😉😂

      • Anonyymi

        En ole koskaan ketään pettänyt. Häntä en pettäisi millään tasolla ikänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ketään pettänyt. Häntä en pettäisi millään tasolla ikänä.

        Hyvä vitsi:)


    • Anonyymi

      Ja sitten kerrot sen palstalla etkä hänelle, miksi?

      • Anonyymi

        Koska hän lukee sen täältä ja arvailee olisko hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän lukee sen täältä ja arvailee olisko hänelle.

        Vajaa miljoona kävijää viikossa niin aika todennäköistä. Olet N?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa miljoona kävijää viikossa niin aika todennäköistä. Olet N?

        En ole N kirjaimella alkava ja tällä on kävijöitä ehkä sata jos sitäkään.


    • Anonyymi

      Kuka aloittaja olet?

      • Anonyymi

        Sitä en täällä voi valitettavasti sanoa.


    • Anonyymi

      Juu, mutta sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Ainakin omasta naamastani näkyy. Onhan se seksi toisen kanssa niin kuin ravinto, riittävä lepo tai raitis ilma. Välttämättömyys. :(((

    • Anonyymi

      Ajastus? Käytät ajastinta asian kanssa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe