Minä en. Inhottaa kun julkkiskokeilla käsivarret mustankirjavina, ihan kuin lihantarkastusleimoja täynnä,
Tykkäätkö tatuoinneista?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juuu, pieni ja nätti olisi kiwa. - Nm. Siivet nilkkaan tai niskaan
- Anonyymi
Kuvottaa lähinnä kun katson mustankirjavaa vartaloa. Livenä kesällä ne näyttävät vielä vastenmielisemmiltä. Tuntuu uskomattomalta että maku voi ihmisillä olla noin erilaista. On aikanaan hoitokodissa kirjavaa sakkia.
- Anonyymi
Mitä liikkuu naisten päässä, kun eräillä näkee käsivarret kokonaan tatskojen peittäminä, jopa kaulassa, jaloissa ja pitkin kroppaa perskannikoita myöten.
- Anonyymi
Miten jonkun muun vartalo, oli se liian iso, lihava, laiha tai tatuoitu, voi vaikuttaa vieraaseen ihmiseen mitenkään? Varsinkaan niiin suuressa määrin, että pitää ajatella hoitokotiin saakka ihan tuntemattoman puolesta. - Nm. Käsittämätöntä
- Anonyymi
Minä annoin tatuoida mahaani anopin kasvokuvan.
Nautin suunnattomasti, kun se vuosien kuluessa venähtää. Ennen tatuointi oli vankilakundin merkki, mutta on nyt yleistynyt. Rakennus- ja tehdastyöläiselle se ehkä käy, mutta ei kaikissa ammateissa. Itse en tatuointeja huolisi eivätkä myöskään lapseni ja heidän puolisot, mutta heillä onkin sellaiset ammatit ja työtehtävät, että tatuointi aiheuttaisi alan vaihtoa.
Olin jokin aikaa sitten sairaalassa, jossa muuten näteillä tytöillä, apu-ja lähihoitajilla, oli hyvin kirjavat käsivarret. Sairaanhoitajilla ja lääkäreillä ei ollut tatuointeja lainkaan.
Myöskään tosiuskovaiset, jotka noudattavat Vanhan Testamentin oppia, ei voin tatuoida itseänsä. 3 Mooses 21/5: Älkööt koristelko itseänsä ihopiirroksilla.
Koruja saa käyttää, mutta meikkaamisesta ei puhuta mitään, onko kielletty vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607344- 1254115
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273433- 212868
- 272473
- 232392
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732002- 252000
- 472000
- 321928