Joskus ilmenee samojen asioiden toistoa

Olette varmaan hyvällä havaintokyvyllänne huomanneet, että palstalla toistetaan samoja asioita, ja tehdään kaikenlaisia puolihölmöjä oletuksia. No, minä jätän sellaiset ihmejutut omaan arvoonsa.

26

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletukset on kaikkien fuck up:ien äitejä.

• Anonyymi

Kertaus on opintojen äiti.
      Tärkeitä asioita on hyvä ajoittain muistuttaa jotta ne pysyvät mielessä.

t. viinamies

• Eipä sitä muuta voi, jos tuhoaa viinalla niitä vähäisiäkin muita vaihtoehtoja. 😁

• Disse kirjoitti:

Eipä sitä muuta voi, jos tuhoaa viinalla niitä vähäisiäkin muita vaihtoehtoja. 😁

Minustakin viinamies tekee turhia toistojaan vakuuttaen alkoholinkäyttöä naisten etsinnässä. Minusta elämä on parempaa ilman viinaa.

Oletko yövuorossa?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Minustakin viinamies tekee turhia toistojaan vakuuttaen alkoholinkäyttöä naisten etsinnässä. Minusta elämä on parempaa ilman viinaa.

Oletko yövuorossa?

No viinamies on trolli... tai useampi. Ei toinna välittää. 😊

En. Mä oon nyt vapailla. Käpäsin treeneissä ja vielä ei tuu uni silmään. Vähän lepakkovuoro... 20-21:30 ja toisessa pitäjässä, mistä menee 20 min poistullessa, sit käytiin vielä jätkien kaa treeniolusilla. 😁

• Disse kirjoitti:

No viinamies on trolli... tai useampi. Ei toinna välittää. 😊

En. Mä oon nyt vapailla. Käpäsin treeneissä ja vielä ei tuu uni silmään. Vähän lepakkovuoro... 20-21:30 ja toisessa pitäjässä, mistä menee 20 min poistullessa, sit käytiin vielä jätkien kaa treeniolusilla. 😁

Se liikunta virkistää. Itse kävin 20-luvullani pelaamassa lätkää jäähallissa. Valitettavasti aika oli kello 22 jälkeen, kun muuta ei saanut. Vuoro taisi loppua lähempänä puoltayötä ja sen jälkeen ei nukuttanut vähään aikaan. Olin entinen juniorijääkiekkoilija, joten osasin luistella ja pelata harrastelijavuorolla.

Hyvää yötä!

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Se liikunta virkistää. Itse kävin 20-luvullani pelaamassa lätkää jäähallissa. Valitettavasti aika oli kello 22 jälkeen, kun muuta ei saanut. Vuoro taisi loppua lähempänä puoltayötä ja sen jälkeen ei nukuttanut vähään aikaan. Olin entinen juniorijääkiekkoilija, joten osasin luistella ja pelata harrastelijavuorolla.

Hyvää yötä!

Lätkä ois ehkä kiva harrastelijatasolla kokeilla, mut veikkaan, että ranteet kääntyis. 😂

Hyvää yötä. 😴

• Olen uusi palstalla, mutta ajoittain koko palsta on täynnä ihan shaissea.
      Tyhjänpäiväistä jankkausta ja kunnon keskustelua ei synny..
      Ihan kuin osa palstalaisista "tehtailisi" aloituksia tekemisen ilosta.. linkki ja kommentti.. mutta kaipa osa on ollut jo niin kauan palstalla että kaikki on jo sanottu..
      Itse en ole aloituksia väsännyt, kun minulla ei juuri ole mitään sanottavaa.
      Jos sitä löytyy - siis sanottavaa kommentointia enemmän niin avaan kyllä keskustelun..
      Mutta jokainen tyylillään..

• Provoilevian trolleja on paljon. Varmaan samoja ja tietty agenda monessa. Mutta uppoaa moneen. 😁

• Disse kirjoitti:

Provoilevian trolleja on paljon. Varmaan samoja ja tietty agenda monessa. Mutta uppoaa moneen. 😁

No makunsa kullakin. Trolleja tuntuisi olevan huomattavasti vähemmän kuin ennen - trollikato käynyt.. hyvä asia. Tai sit minua ei rollailla.. en tiedä.. voin olla liian väritön trollattavaksi.
        Mutta se likaisuus mikä oli omaleimaista palstalle on kadonnut.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No makunsa kullakin. Trolleja tuntuisi olevan huomattavasti vähemmän kuin ennen - trollikato käynyt.. hyvä asia. Tai sit minua ei rollailla.. en tiedä.. voin olla liian väritön trollattavaksi.
        Mutta se likaisuus mikä oli omaleimaista palstalle on kadonnut.

Se on ajoittaista. Jos sattuu näkymään palstalla sopivasti, sopivaan aikaan ja iskee trollien agendaa vastaan, saa osumia.

Tänään ei ole osunut täkyt. 😁

• Disse kirjoitti:

Se on ajoittaista. Jos sattuu näkymään palstalla sopivasti, sopivaan aikaan ja iskee trollien agendaa vastaan, saa osumia.

Tänään ei ole osunut täkyt. 😁

Harmi sinun kannaltasi.
        Tiedän miten suorastaan rakastat röllejä..
        Mutta on niilläkin paikkansa, trölleilla siis.. ei kaikki trollit ole pahasta ja osa nyymeistä menee vahingossa trollina.

Kuis sun kelkkakärri? Saikko ratkastua paino- onkelman?

Harmi sinun kannaltasi.
        Tiedän miten suorastaan rakastat röllejä..
        Mutta on niilläkin paikkansa, trölleilla siis.. ei kaikki trollit ole pahasta ja osa nyymeistä menee vahingossa trollina.

Kuis sun kelkkakärri? Saikko ratkastua paino- onkelman?

No toisaalta joo... tosin parhaat trollit tulee kun et huomaa. 😬

Joo. Mä vedän kelkkaa niin pitkälle kyytiin, että se kärri on balanssissa. 😀👌

Se projekti tosin on jäissä ajanpuutteen vuoksi. Mutta siinäpähän odottelee... ei oo karannut pihalta. 😁

• Disse kirjoitti:

No toisaalta joo... tosin parhaat trollit tulee kun et huomaa. 😬

Joo. Mä vedän kelkkaa niin pitkälle kyytiin, että se kärri on balanssissa. 😀👌

Se projekti tosin on jäissä ajanpuutteen vuoksi. Mutta siinäpähän odottelee... ei oo karannut pihalta. 😁

Mihinkäs kiire valmiissa maailmassa..
        Priorisointia.. sitä tarvii..

Elämä tarjoaa mitä tarjoaa ja joskus sitä vaan on jätettävä jotakin sivuun. Ja se kärri todellakaan ei karkaa mihinkään.
        Ensimmäiset asiat ensimmäisenä.

Mihinkäs kiire valmiissa maailmassa..
        Priorisointia.. sitä tarvii..

Elämä tarjoaa mitä tarjoaa ja joskus sitä vaan on jätettävä jotakin sivuun. Ja se kärri todellakaan ei karkaa mihinkään.
        Ensimmäiset asiat ensimmäisenä.

Tuotapa mä just opettelen. 😊👌

Mun pitää alkaa hiffaamaan tää vuorosykli ja uudet muksuajat. Mä voin paastota vaikka pari päivää leivällä, mut lihaksistoa kasvattava 17 vuotias jannu ei. Ruokahuolto nro 1. Sit työt. 2. Omat harrastukset ja lepo 3. Koti muuten 4. Ja kärri jossain 12-15 sijalla. 😁

• Disse kirjoitti:

Tuotapa mä just opettelen. 😊👌

Mun pitää alkaa hiffaamaan tää vuorosykli ja uudet muksuajat. Mä voin paastota vaikka pari päivää leivällä, mut lihaksistoa kasvattava 17 vuotias jannu ei. Ruokahuolto nro 1. Sit työt. 2. Omat harrastukset ja lepo 3. Koti muuten 4. Ja kärri jossain 12-15 sijalla. 😁

Eli ihan järkeenkäypää sun listaus.. oikeaan aikaan oikeita asioita..
        Minä olen itse murroksessa ja mun lista on hakusessaan vielä.. mutta kunhan elämä tasoittuu uomiinsa niin helpottaa.. pitää vaan ottaa päivä kerrallaan...
        Ei olisi pahitteeksi sinullekaan.. tai niin sä vissii teetkin..

Eli ihan järkeenkäypää sun listaus.. oikeaan aikaan oikeita asioita..
        Minä olen itse murroksessa ja mun lista on hakusessaan vielä.. mutta kunhan elämä tasoittuu uomiinsa niin helpottaa.. pitää vaan ottaa päivä kerrallaan...
        Ei olisi pahitteeksi sinullekaan.. tai niin sä vissii teetkin..

No koetan olla reagoimatta, kun sille tuntuu. Otan aikaa ja mietin.... tai siihen pyrin. 😁

Noi trollit täällä ois hyvä treeni siihen... mutta kun nukkuvat perhanat. 😂

• Disse kirjoitti:

No koetan olla reagoimatta, kun sille tuntuu. Otan aikaa ja mietin.... tai siihen pyrin. 😁

Noi trollit täällä ois hyvä treeni siihen... mutta kun nukkuvat perhanat. 😂

No mä liityn trollikerhoon ja menen nukkumaan.. hyvää yötä..

No mä liityn trollikerhoon ja menen nukkumaan.. hyvää yötä..

Sama homma. Nyt riittää. Eikun hyviä öitä. 😴

• Anonyymi

Tällainen oma mielikuvitelma psytkatrista istestään johtaa yleen vähintään 35-vuoden vankilapsykatriseen hoitoon, ehdottomasti.

• Anonyymi

Moni skatpytkis ei ole päässyt pykiatriseen hoitoon sairalollisen narsisminsa vuoksi. Ovat saaneet päästötodistuksen joltain joka on antanut luvan elää muiden puolesta omia ongelmia selvittämättä. Mitä enemmän vainoaa muita, sitä kivemmin tulee pätäkkää.

• Anonyymi

Asuntovelka on isäntien äiti.

• Anonyymi

Jos on pankki on sinulle velkaa, silloin ollaan hyvillä näin sijoitusmielessä...

• Anonyymi

minä en ainakaan sellainen ole taitaa olla tuo timo pohjanmaalta tai jokus wuwwuw tai sellainen...

• Anonyymi

Höpsis. Nykyään on kuitenkin pikaruo'at ja netti jossa voi purkaa pahaa oloansa. Toista se oli kun minä olin nuori vuonna 1884. Silloin oli vapaus rajoitettu, mutta sai pillua aina.

Nykyään ei jaksa panna, vaikka naiset hinkkaakin ympärillä. Elämä on.

• Imepaskaa

Minua ei haittaa. Onnettomuuden jälkeen on muistini vastannut pahasti sairastuneen alzhaimer potilaan vastaavaa

Mielestäni on kivaa, kun joka päivä saa uusia kavereita ja telkkarin uusinnatkaan ei haittaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2248
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1270
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1078
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      103
      1042
    6. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      889
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      196
      875
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      47
      730
    Aihe