Pidätkö mua hulluna?

Anonyymi

Kun kerron että oikeasti ajattelen meidän tietävän kun ajatellaan toisiamme yhtä aikaa. Tiedän että tämä saattaa olla rakastuneen kuvitelmaa mutta toisaalta... en usko vielä.. :)

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidän.

      • Anonyymi

        Niin arvelinkin.


    • Anonyymi

      En pidä.

      • Anonyymi

        Etkö oikeasti :)


    • Anonyymi

      Se on sitä telepatiaa

      • Anonyymi

        Se on jotain sitäkin enemmän. Se on ihme.


    • Anonyymi

      olen ajatellut ihan samaa.
      En kerro mikä todistaa siitä ;-)

      • Anonyymi

        Kerrot joskus mulle, jooko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot joskus mulle, jooko.

        juu. kerron kuntuut käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu. kerron kuntuut käymään.

        Missä? sun kotona vai muualla? en tiedä missä hänen koti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? sun kotona vai muualla? en tiedä missä hänen koti on.

        Tiedätkö missä hänen entinen koti on?


      • Anonyymi

        Minäkin ajattelen näin. Ihana yhteys, ei hullua vaan oikeaa yhteyttä. Tiedän missä kotisi on. Minun vielä k kadulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö missä hänen entinen koti on?

        En tiedä hänen mitään kotia tarkkaan. Vain asuinalueen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö missä hänen entinen koti on?

        Tiedän hänen entisen kotinsa, mutta en hänen nykyisen kotinsa tarkkaa sijaintia.

        - Eräs nainen sivusta


    • Anonyymi

      Meidän eli miehen ja naisen? Olet nainen?

      • Anonyymi

        Olen nainen ja hän on mies.


    • Anonyymi

      En pidä hulluna. R a k a s t a n kaiken tän keskellä.

      • Anonyymi

        niin rakastan minäkin..


    • Anonyymi

      Joskus kuvittelin niin.

    • Anonyymi

      Varmasti välillä on noin ja välillä taas ei

      • Anonyymi

        Niin, välillä ajattelen että hän ei enää ajattele mua koskaan. Sitten se taas tulee jostain yllättäen. Taidan olla vaan hullu, jota kukaan ei rakasta. Tavallaan aika surullista mutta näinhän se menee meillä suurimmalla osalla.. elämä.. toivoessa että nyt olisi mun vuoro, mutta ei se osu :(


    • Anonyymi

      Toi on todellista, siihen ei kaikista ole. Aniharva kykenee tuntemaan sisäisesti samoja fiiliksiä.

      • Anonyymi

        Ainutlaatuisuus pitäis käyttää hyödyksi.


      • Anonyymi

        Sen kun tietäs onko todellista vai rakkauden sokaisemaa. Kyllä mä yritän ottaa selvää hänestä livessä. Jos saan tilaisuuden vielä.
        -aloittaja-


    • Anonyymi

      Mä en usko moiseen juttuun. Voi olla ett menee noin, ei ole hajuakaan, koska ei ole ketään olemassa joka ajattelisi mua, ei mua ole olemassa kellekään🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Enkä usko rakkauteen, sitäkään ei mun kohdalle ikinä tullut.


      • Anonyymi

        Voi prkl miks oot tommonen 😖


      • Anonyymi

        kommentit sulle ei ole multa, sen huomaa jos on yhtään fiksu, ei istu yhteen aloituksen kaa


    • Anonyymi

      Lopeta.

      • Anonyymi

        Aloitus ei liity sinuun. Hoida itsesi kuntoon. Ja nuku yöllä.


    • Anonyymi

      Hienostorouvan ei tule pitää keteen hulluna....

      • Anonyymi

        Niin, onkohan tämä hienostorouville sopiva paikka ollenkaan jos kapasiteetti ja taidot ei riitä perkaamiseen ja sitä voi vaikka lipsahtaa kaikesta yläluokkaisuudestaan huolimatta kunnianloukkaajan puolelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onkohan tämä hienostorouville sopiva paikka ollenkaan jos kapasiteetti ja taidot ei riitä perkaamiseen ja sitä voi vaikka lipsahtaa kaikesta yläluokkaisuudestaan huolimatta kunnianloukkaajan puolelle...

        Tai oikeammin rouva on päättänyt kaikkien muidenkin puolesta, miten asiat on menneet ja itsekeskeisen identiteettinionrikkiulisijan elämä on pilalla jos realismi uhkaa jotenkin hänen kylmäveristä pahansuopuuttaan. Motiivit ja mittarit sekä suhtautuminen epäitsekkääseen ja muita tukevaan toimintaan on suora kuva omasta sielustaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oikeammin rouva on päättänyt kaikkien muidenkin puolesta, miten asiat on menneet ja itsekeskeisen identiteettinionrikkiulisijan elämä on pilalla jos realismi uhkaa jotenkin hänen kylmäveristä pahansuopuuttaan. Motiivit ja mittarit sekä suhtautuminen epäitsekkääseen ja muita tukevaan toimintaan on suora kuva omasta sielustaan..

        Motiivit ja mittarit- eli tulkinta niistä.


      • Anonyymi

        En ole rouva. Ja tiedoksi että tässä suurin osa kommenteista ei ole aloittajalta. Sanon sen siksi, että aika sairasta on osa nyt täällä.


    • Anonyymi

      Minäkin luulin aikoinani vaistoavan toisen. Sitten aloin kuulla ääniäkin ja nykyisin näen näkymättömiä hahmoja sekä juttelen heidän kanssa.

    • Anonyymi

      Ajatellaan varmaan samalla taajuudella.

      • Anonyymi

        Toivotaan ettei tule joku 6G ja sotke pian taajuudet :)


    • Anonyymi

      Ja toihan johtuu siitä että sun aivot ja keho on koukussa hyvän olon hormooniin ja ylipäänsä siihen oloon, mitä saat kun ajattelet tuota henkilöä. Siksi, kun et saa tätä henkilöä päästäsi pois, niin sun kroppa pumppaa ittensä täyteen totoa myrkkyä aina kun mikään rapsahtaa jossain tai joku alitajunnassa saa pienenkin muiston joka liittyy ihastukseen mitenkään.
      jossain vaiheessa kun toi olo hellittää niin huomaat että sun kaikki energia on mennyt tossa tunnetilassa vellomiseen ja oot viettäny viikko-tai kuukausitolkulla aikaa tossa kuplassa. Ratkaisu: Jos haluat asialle jotain tehdä niin lähesty ihastusta suoraan irl. Ellet siis tietty halua jäädä lopun ikääsi tohon haavekuvaan. Sekin että luulee tuntevansa jonkin telepaattisen yhteyden jonkun toisen välillä, on henkisesti tosi koukuttavaa mutta sekottaa pitkällä tähtäimellä pään

      • Anonyymi

        Oletko sä joku ammattilainen vai miksi koet tietäväsi mitä mun pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä joku ammattilainen vai miksi koet tietäväsi mitä mun pitäisi tehdä?

        täällä ei käsittääkseni kukaan ole sanonut tietävänsä mitä sun PITÄISI tehdä vaan että mistä noi olot johtuu. on toki täysin sun oman tulkinnan varassa, miten asiat koet. jos joku esim kertoo sulle että maapallolla on painovoima niin hän ei sillon yritä pakottaa sua jäämään tänne....


    • Anonyymi

      Nosto.

    • Anonyymi

      Rakkaana hulluna ja mä olen yhtä hullu 😍😁

      • Anonyymi

        Kaksi samanlaista rakkauden sekoittamaa ihmislasta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi samanlaista rakkauden sekoittamaa ihmislasta :)

        aivan, tuo oli kyllä paremmin ilmaistu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan, tuo oli kyllä paremmin ilmaistu :)

        joo vaihdetaan hullun tilalle tästä lähtien rakkauden sekoittama :)


    • Anonyymi

      Täysin normaalia kuvittelemista.

      • Anonyymi

        Niin onkin.


      • Anonyymi

        Tavallaan on. Mutta sitten kun miettii kelloaikoja, niin tajuaa jotain muutakin. Outoa on ja tänään taas koettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6941
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      4021
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      60
      3856
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3359
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      174
      2611
    6. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2342
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    8. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2010
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1690
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1659
    Aihe