Kuka tai ketkä ovat Haapaveden nykyisiä linssiluteita. Taitaa löytyä joukosta joku jo 10 vuoden takaa.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mun kameran okulaariin pesiytyi inhoittava lude. Voi peeveli, että se oli inhoittava ja sit ku se alako vielä lissääntyy kamerani sisuksissa. Minä niin inhoan linssilutteita. Onneksi nykyisin on kännykkäkamerat, niin niiden sisään ei samalla tavalla mahdu pesiytymään lutteita. Viruksia tosin senkin eestä.
- Anonyymi
Käki munii toisten pesiin ,satiainen pesii toisten muniin
- Anonyymi
Vaan tiedätkö mitä tapahtuu jos risteytetään satiainen ja tulikärpänen.
- saadaan alakertaan hyvät työvalot...
- Anonyymi
Joillakin on tarve korostaa itseään. Jos se helpottaa, antaa olla.
Olipas aikoinaan kiva lukea mm.Anja Pöyhösen ja Inga Sorolan elämänläheisiä kommentteja.- Anonyymi
OLISI HYVÄ,ETTÄ NIITÄ OHJEITA TULISI TÄLLE SIVUSTOLLE LUETTAVAKSI (elämänläheisiä kommennteja).
- Anonyymi
Aloittajalla on paha mieli koska ei ole vielä päässyt pinnalle. Tule poisa uppeluksista niin sinut vois paremmin kuvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681216
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1371009Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22545Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61521Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀31503Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52499Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22466Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62465