Linssilude
Kuka tai ketkä ovat Haapaveden nykyisiä linssiluteita. Taitaa löytyä joukosta joku jo 10 vuoden takaa.
6
294
Vastaukset
- Anonyymi
Mun kameran okulaariin pesiytyi inhoittava lude. Voi peeveli, että se oli inhoittava ja sit ku se alako vielä lissääntyy kamerani sisuksissa. Minä niin inhoan linssilutteita. Onneksi nykyisin on kännykkäkamerat, niin niiden sisään ei samalla tavalla mahdu pesiytymään lutteita. Viruksia tosin senkin eestä.
- Anonyymi
Käki munii toisten pesiin ,satiainen pesii toisten muniin
- Anonyymi
Vaan tiedätkö mitä tapahtuu jos risteytetään satiainen ja tulikärpänen.
- saadaan alakertaan hyvät työvalot...
- Anonyymi
Joillakin on tarve korostaa itseään. Jos se helpottaa, antaa olla.
Olipas aikoinaan kiva lukea mm.Anja Pöyhösen ja Inga Sorolan elämänläheisiä kommentteja.- Anonyymi
OLISI HYVÄ,ETTÄ NIITÄ OHJEITA TULISI TÄLLE SIVUSTOLLE LUETTAVAKSI (elämänläheisiä kommennteja).
- Anonyymi
Aloittajalla on paha mieli koska ei ole vielä päässyt pinnalle. Tule poisa uppeluksista niin sinut vois paremmin kuvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin27919870Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013963Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34710584- 737795
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3624781