Mikset unohda mua

Anonyymi

Mitä oikein haluat minusta Pekka?

38

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän hän ole jo unohtanut. Mene nukkumaan ja ole hiljaa.

      • Anonyymi

        Ei ole.


      • Anonyymi

        Uuh aah kirsi, joka provossa sama virsi🤭


    • Anonyymi

      Turhaa valitat Pekka että olet joutunut olemaan epätietoudessa itse et minua halunnut.

    • Anonyymi

      Ootko sä Pätkä?

    • Anonyymi

      Pekkoja on SUomi pullollaan, kuka meistä?

    • Anonyymi

      Aloitus on sille samalle joka sekoili kirjoituksillansa. Tuskin hän unohtanut on.

      • Anonyymi

        No nämä etunimellä huutelut on kyllä täyttä provoteatteria, on kuule pekkaa ja sutta eli sekundaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nämä etunimellä huutelut on kyllä täyttä provoteatteria, on kuule pekkaa ja sutta eli sekundaa

        Taidat olla juuri hän olitko päissään silloin vai miksi kirjoittelit niin sekavia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla juuri hän olitko päissään silloin vai miksi kirjoittelit niin sekavia?

        En ole kyllä sama kirjoittaja, kunhan yleisellä tasolla kommentoin näitä aivopieruja laajalla skaalalla. Erikoinen näkemys, että se joka kommentoi on aina sama kuin provon alkuperäinen kirjoittaja tai siihen liitettävä "tieto".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä sama kirjoittaja, kunhan yleisellä tasolla kommentoin näitä aivopieruja laajalla skaalalla. Erikoinen näkemys, että se joka kommentoi on aina sama kuin provon alkuperäinen kirjoittaja tai siihen liitettävä "tieto".

        Tai henkilö. Useinhan se menee kyllä täällä niin, että sama trolli vastaa itselleen, mutta ei aina. Muutkin kommentoivat, jopa ne jotka ei pekkahukkiin ja susin liity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä sama kirjoittaja, kunhan yleisellä tasolla kommentoin näitä aivopieruja laajalla skaalalla. Erikoinen näkemys, että se joka kommentoi on aina sama kuin provon alkuperäinen kirjoittaja tai siihen liitettävä "tieto".

        Jos nyt välttämättä on pakko tietää niin Pekka ja H alkaa sukunimi. Sanoi että vain minua on rakastanut ja oli hyvin mustasukkainen en tiedä sitten onko liika mustasukkaisuus hyvä asia.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt välttämättä on pakko tietää niin Pekka ja H alkaa sukunimi. Sanoi että vain minua on rakastanut ja oli hyvin mustasukkainen en tiedä sitten onko liika mustasukkaisuus hyvä asia.
        T:ap

        Mutta nyt on paljon tekemistä en kerkeä kirjoittelemaan useampi tunti.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt on paljon tekemistä en kerkeä kirjoittelemaan useampi tunti.
        T:ap

        Monta provoketjua toisina esiintyen tulilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta provoketjua toisina esiintyen tulilla?

        Ei ole mun tapa en esiinny muina ihmisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mun tapa en esiinny muina ihmisinä.

        Etkö? T: hoovee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö? T: hoovee

        En voi tietenkään varma olla oliko puhuja juuri minun kaivattuni mutta kirjoitin ne asiat joista se henkilö puhui.
        T:ap


    • Anonyymi

      Ehkä oon jo unohtanu

      • Anonyymi

        Unohda sitten.
        T:ap


    • Anonyymi

      Sen vielä sanon Pekalle että jos se todella olit sinä niin sulla ei ole oikeutta olla yhtään enempää minusta mustasukkainen kuin minun sinustakaan.
      Jos todella luulet etten ollut sinusta mustasukkainen niin olet väärässä en vain halunnut kertoa sitä koska ei minulla ole oikeutta siihen että elämäsi pysyhtyisi kun emme edes yhdessä ole.
      T:ap

    • Anonyymi

      Poistan nyt tämän aloituksen enkä ajattele sua enää.
      T:ap

    • Anonyymi

      Pekka töpöhäntä parka😿

      • Anonyymi

        😟😿.
        T:ap


    • Anonyymi

      Voinko pyytää kaikilta suurta palvelusta?
      Te jotka suunnittelette joulukoristeiden / koristeiden sijoittamista puutarhoihinne, voisitteko välttää jotain sinistä ja välkkyä?
      Joka kerta kun ajan ohi, luulen että se on poliisi ja saan paniikkikohtauksen.
      Minun täytyy irrottaa jalka kaasupolkimesta, heittää viinapullo pois käsistä,
      laittaa turvavyö kiinni,
      heittää puhelin lattialle,
      marisätkä ikkunasta,
      laittaa radio hiljemmalle ja työntää ase alas penkin alle.
      Se on liikaa minulle näin lyhyellä varoitusajalla.............
      Kiitos yhteistyöstä ja tunteiden huomioimisesta!
      Hyvää Joulun odotusta kaikille

      • Anonyymi

        Eikö trollitonttumieheltä lähde mitään omaa kun pitää vitsit ja runoset netistä pölliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö trollitonttumieheltä lähde mitään omaa kun pitää vitsit ja runoset netistä pölliä?

        Hauskasti kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti kirjoitti.

        Eipä ollut oma vitsi kuitenkaan. Kaikkein suurin hyypiö joutuu kertomaan netissä vitsejä itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut oma vitsi kuitenkaan. Kaikkein suurin hyypiö joutuu kertomaan netissä vitsejä itselleen.

        En tiedä kuka tuo 13.11.klo:13:47 on mutta minun mielestäni se kirjoitti hauskasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka tuo 13.11.klo:13:47 on mutta minun mielestäni se kirjoitti hauskasti.

        Älä mies viitti kehuskella netistä pöllittyä vitsiä omanasi😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mies viitti kehuskella netistä pöllittyä vitsiä omanasi😂

        Olen aloittaja ja en ole tuota vitsiä tehnyt.
        Ole sinä mies jos haluat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Liittyykö tuo tieto aloitukseen jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö tuo tieto aloitukseen jotenkin?

        Liittyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy

        Ei liity.


      • Anonyymi

        Olet.
        T:ap


    • Anonyymi

      Mitä ny miähet yleensä haluu

    • Anonyymi

      Ei sillä oikeastaan ole väliä mitä se haluaa tai haluaako mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe