Vuosikymmenen

Anonyymi

Kiusaamimen on aika lame. Not cool at all.

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta toimii. Trumpkin pääsi systemaattisella kiusaamistaktiikalla piirinsä kanssa presidentiksi, vaikka ei toiselle kaudelle päässytkään.

    • Anonyymi

      Tuossa on nyt kyseessä joku kieroutunut keskinäinen riippuvuus suhde, ei ole enää normaalin rajoissa tuo.

      • Anonyymi

        Missä nähden sinä koet tämän illuusiosi näin ja onko tilanne ollut pitkäänkin päällä?


    • Anonyymi

      Nii mut jos nyt miettii et onko koskaa ollu ees toisin. Onko koskaa ollu hyvi?

      Mieti niitä aiempia tilanteita nii tajuat että sillonki sua koheltiin eriarvoisesti.

      Se vaa voi muuttaa muotoa.

      Jotku on semmosia eikä muutu.

      • Anonyymi

        Todisteita on aika paljon fyysisestäkin raa'asta väkivallasta, ei tuollaista kovin paljon jaksa keho kantaa. Jatkunut jo niin kauan. Ihmisoikeudet? Keksitty teoria yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita on aika paljon fyysisestäkin raa'asta väkivallasta, ei tuollaista kovin paljon jaksa keho kantaa. Jatkunut jo niin kauan. Ihmisoikeudet? Keksitty teoria yms.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Aikuisiällä tuollaista harrastavat usein voivat aika huonosti itse, tai sitten ovat muuten vain tunneälyltään keskeneräisiä, kokemusta on.

      • Anonyymi

        Samoin, on jotain kokemusta. Kaikkein huvittavinta on se kun katsoo ulkopuolelta, kuinka valiosakkina he itse itsensä näkevät, vaikka taantuminen on syvää, tai siis pohjalukemissa.


    • Anonyymi

      Noin vakavaan kiusaamiseenhan ei olei mirään oikeaa muuta rangaistusta kuin 200 vuotta koko kiusaajan suvulle, kuolemaan saakka kaurapuurolla erillisissä vankilan selleissä loppuelämäksi.

      • Anonyymi

        Kerropa poliisille jos kerran tiedät...


    • Anonyymi

      Jo, tosi on. Sairastahan se on ja kertoo paljon ao.ihmisistä. Kyllä niillä täytyy olla omat asiat kovin huonolla tolalla.

      • Anonyymi

        Joskus myös elämänkokemusten ja elämysten puute aiheuttaa tuollaista toksista neuvottomuutta. Vihataan ja kytätään sekä ollaan tietävinään sitä sun tätä, mutta sinne omaan kaninkoloonsa, eli tyytymättömyyden juurisyyhyn ei uskalleta kurkata. Ei yksin, ei yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus myös elämänkokemusten ja elämysten puute aiheuttaa tuollaista toksista neuvottomuutta. Vihataan ja kytätään sekä ollaan tietävinään sitä sun tätä, mutta sinne omaan kaninkoloonsa, eli tyytymättömyyden juurisyyhyn ei uskalleta kurkata. Ei yksin, ei yhdessä

        Ketään ihmistä ei saa seurata laittomin keinoin. Se on sairasta ja väärin.


    • Anonyymi

      Sinulle kiusaaja. Varastit, valehtelit, vielä viimeksi maksoit toiselle ihmiselle minun kiusaamisesta. Kaikki sinun tekemiset on tiedossa. Tuntuuko jotenkin tutulta?

      • Anonyymi

        Olen pohtinut, mistä kiusaamisen rahoittaja voi saada rahat kiusaamiseen, jos siitä maksetaan muille. Miten se rahoitus järjestetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pohtinut, mistä kiusaamisen rahoittaja voi saada rahat kiusaamiseen, jos siitä maksetaan muille. Miten se rahoitus järjestetään?

        Mistä ne rahat tulee sille ihmiselle, jolla on varaa maksaa tuollaisesta?


    • Anonyymi

      Maailmassa taistelee koko ajan hyvä ja paha. Jokainen yksilö voi valita.
      Jokaisella valinnalla on merkitystä.

    • Anonyymi

      Kiusaaminen jatkuu koko ajan, eikä loppua näy.

      • Anonyymi

        Vie asia eteenpäin jos on ahdistavaksi käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie asia eteenpäin jos on ahdistavaksi käynyt.

        Jep. Nyt pyydän apua.


    • Anonyymi

      On kiusaamista ja kiusaamista. Ensi alkuun tästä voi tulla mieleen lasten hiekkalaatikkotappelut ja käytävillä huutelut peruskoulussa tms.

      Itseään älymystönä pitävien kiusaaminen on ennemmin passiivisaggressiivista ynseilyä ja kyräilyä. On huvittavaa, kun tällaista materiaalia tulee kaduilla ja kujilla vastaan ja ilme on joko ynseä ylimielisyys sekä ahdistuneisuus toisen kulkemisesta tai eioleelämäämulla- hönö etukenohammasvirnistely. Elämään tuli juuri sisältöä, kun pääsee kertomaan kaltaisilleen vatinaamoille, millaisen jännittävän tilanteen juuri kohtasi.

      • Anonyymi

        Tollasta on kyllä liikkeellä. Ihmisten ei tollasta tarvi kärsii. Karvat nousee pystyyn. Kyllä apua varmaan jostakin saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasta on kyllä liikkeellä. Ihmisten ei tollasta tarvi kärsii. Karvat nousee pystyyn. Kyllä apua varmaan jostakin saa.

        Ei ihme jos joku virnistelee kyllästyttyään sairaisiin henkilöihin. Eivätkö he tunnista sairauttaan vai mikä on vialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasta on kyllä liikkeellä. Ihmisten ei tollasta tarvi kärsii. Karvat nousee pystyyn. Kyllä apua varmaan jostakin saa.

        No jos he itse on myönteisiä jollekin toimintaterapialle tms, itse tällaiset katkeruuteensa tukehtujat enemmän kärsii. Mieti nyt, kuvitellaan, että omalla ynseydellään ja arvovallallaan saadaan toinen ihminen niin matalaksi, että itsellä on helpompi olla ja hengittää. Vaan ei ole. Lisäksi ihmisen pettymys on silminnähden luettavissa kun vain nauratkin päin naamaa ja siinähän se sellaisen oma heppoinen maailmanjärjestus murenee. Byää, en olekaan parempi kuin tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme jos joku virnistelee kyllästyttyään sairaisiin henkilöihin. Eivätkö he tunnista sairauttaan vai mikä on vialla?

        Hmm, jos tarkoitat ns takaisinvittuilua, niin ei. He kokevat olevansa tällaisen kritiikin yläpuolella ja uhriutuvat vastavoimasta voimakkaasti, sekä saavat siitä lisää vettä paskalinkoihinsa. On käynyt niinkin, että joku on ymmärtänyt, ettei halua olla missään luuserijengeissä mukana ja vastareaktio on ollut oikeastaan fair enough. Varttuneemmat känttyrät on itse asiassa pahempia kuin penskat tässä ylemmyysuhriutumisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, jos tarkoitat ns takaisinvittuilua, niin ei. He kokevat olevansa tällaisen kritiikin yläpuolella ja uhriutuvat vastavoimasta voimakkaasti, sekä saavat siitä lisää vettä paskalinkoihinsa. On käynyt niinkin, että joku on ymmärtänyt, ettei halua olla missään luuserijengeissä mukana ja vastareaktio on ollut oikeastaan fair enough. Varttuneemmat känttyrät on itse asiassa pahempia kuin penskat tässä ylemmyysuhriutumisessa.

        Kai te nyt ymmärrätte asialliset kulkijat erottaa asiattomista kulkijoista.


    • Anonyymi

      Senkin kiusaaja, olet alhainen.

      • Anonyymi

        Ai aloittajako?


    • Anonyymi

      Onko kiusattu kiusaajalle uhka? Onko kiusattu sanonut , tai tehnyt jotain mistä kiusaaja vetää herneen nenäänsä. Rehellinen ihminen kysyy asiat face to face, ja tekee sitten päätelmänsä.
      Kiusaaja ei kysele. Näillä tyypeillä on näköjään oma "laki ".

    • Anonyymi

      Minulla asia edistynyt. Kohta voi kuulua.

      Ei käy Jeesus. Vain laki käy! Tämä käsitellään kansainvälisissä tuomioistuimissa.

      Kristillinen teokratia, ei kunnioita lakia. Eroa kirkosta ja totea vain laki käy.

      Hhhrrrrjjj

    • Anonyymi

      Kiusattuna oleminen on tosi rankkaa,tiedän sen kokemuksesta.

    • Anonyymi

      Ihanko tosissaan joku täällä kertoo, että kiusaaja voi hakea apua terapeitilta tms? Eiköhän tuollaisissa vuosia kestäneissä kiusaaamisjutuissa ole kyseessä äärimmäisen sairas ihminen. Ei niin sairaalla ihmisellä ole sairaudentuntoa, tai mitään muitakaan inhimillisiä tunteita. Pitääkö ottaa ihan kaikkeen aina kantaa?

      • Anonyymi

        No ei varmaan auta sairaan yksilön toimintaan se, että hänelle sanoo, ettei sulla ole kaikki okei, mutta sitten on näitäkin, jotka ei muuten vaan tajua olevansa sitä mitä he on.


    • Anonyymi

      Keep smiling.
      Siinä tärkein viesti. 🤬

      • Anonyymi

        Se muuten vituttaa, olen huomannut.


    • Anonyymi

      Eroa kirkosta.

      Totea että et ole kristitty. Vain laki käy. Jättävät rauhaan. Saat oikeutta.

      Hhhrrrjjj

    • Anonyymi

      Ei täällä kukaan kiusaa ketään. Sen näkee jokainen jolla on järkeä päässä. Jokainen on yhtä ummikkona kun ei tiedä toisia. Sinä kuvittelet nuo kiusaamiset. Milloin myönnät sen itsellesi? Ei tarvitse muille myöntää, mutta jos itsellesi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe